mutta sinua todella mies kaipaan. Ehkä tämä on yksipuolista, mutta sinua edelleen ajattelen.
En tiedä, miksi tuntuu siltä
19
428
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin kaipaan, elämä on täynnä häntä koko ajan. Olen kadottanut kaiken muun 🤔
- Anonyymi
Olen miettinyt, että johtuuko se tästä palstasta. Onko jotenkin jäänyt etsimään merkkejä hänestä täältä ja tarttuu sitten pieneenkin toivon kipinään. Tämä on vain niin raaka paikka oikeasti kaipaavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt, että johtuuko se tästä palstasta. Onko jotenkin jäänyt etsimään merkkejä hänestä täältä ja tarttuu sitten pieneenkin toivon kipinään. Tämä on vain niin raaka paikka oikeasti kaipaavalle.
Olis hienoa saada varmuutta palstan kautta, mut en mä lotossakaan ole voittanut. Ainakin täällä on joku hänen naisen niminen. Ehkä se saa vielä enemmän haaveilemaan että se on juuri hän ketä näen irl ja että kaipaa juuri minua 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän muru tietäisi miten paljon häntä mietin, hän järkyttyisi ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän muru tietäisi miten paljon häntä mietin, hän järkyttyisi ♥️♥️♥️
Sama tilanne. Kärvistelen ikävissäni joka päivä ja aikaakin on kulunut niin paljon, että en itsekään käsitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis hienoa saada varmuutta palstan kautta, mut en mä lotossakaan ole voittanut. Ainakin täällä on joku hänen naisen niminen. Ehkä se saa vielä enemmän haaveilemaan että se on juuri hän ketä näen irl ja että kaipaa juuri minua 🥲
Tuohan antaa toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan antaa toivoa.
Kyllä joo, tai lopulta musertavan pettymyksen.
- Anonyymi
Mitkä on molempien etukirjaimet?
- Anonyymi
Se on niin kurja juttu, ettei voi oikein tänne laittaa, kun kirjainten syöttäminen trolleille on kuin syöttäisi haikaloja.
- Anonyymi
Kaipaan rakasta.
- Anonyymi
Sitähän me täällä
- Anonyymi
Onko mitään tapaa muuttaa tilannetta?
- Anonyymi
Ei ole. En halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän! En edes ystävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. En halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän! En edes ystävänä.
Ok, minä haluan.
-ap - Anonyymi
Ei ole koska mies elää mielikuvituksessa, tämä aapee siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koska mies elää mielikuvituksessa, tämä aapee siis
En ole mies ja kyllä hän on mielikuvituksessa nykyisin, kun en ole pitkään aikaan nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies ja kyllä hän on mielikuvituksessa nykyisin, kun en ole pitkään aikaan nähnyt.
Kyllä sinä olet just se väsynyt vanha vihtahousu netistä
- Anonyymi
Vihtahousut soviteltiin aapeelle kinttuihin :) saako niitä tookmannilta? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö edes puhunut puhelimessa kanssaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1862443
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182026- 861406
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931220Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501202Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641077Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721074- 451049
- 1491031
- 61855