Olen empaattinen

Anonyymi-ap

Harmittaa nähdä usein ohi ajaessa, että pienkerrostalossa 2. kerroksen parvekkeella pidetään mattoja (vain tämä yksi ja sama aaunto, muut ei) ja alakerran pihaan tippuu siis pölyt.

Vai voiko olla mahdollista, että aaunto olisi 2-kerroksinen. Kerrostaloalue muuten hiljainen, mutta tämä mattoparvene ja sen alla ihmisiä istumassa, muualla ei. Muissa taloissa ei näy ketään.

Eikö kerrostalopihoissa ole erikseen mattotamppauspaikat ja kuka edes tamppaa nykyään, ohjeistus on imurointi.

Jos nuo ovat eri asuntoja, niin aika härskiä touhua pölyttää toisten pöydät omilla ihosolukoilla ja katupölyllä ym mitä nyt mattoon kertyy. Toisaalta alakerrassa istutaan aina siinä pöydässä. Ehkä ovat 2-kerroksisia asuntoja.

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan se olla viltti tai täkkikin roikkumassa kaiteella. Mutta joka tapauksessa ei ole asiallista touhua asetella mitään kaiteelle jos naapurin pöytä alla. Mutta ulkona touhuavat puuhapetet ovat usein itsekkäitä, ei mietitä toisille aiheutuvaa haittaa, vain omaa etua.

• Anonyymi

Taidat olla vain kyttääjä. Kova mielipaha parista pölyhiukkasesta samaan aikaan kun itse päästät useampi tuhat kertaisia päästöjä autollasi. Pistä auton pakoputkesta vielä vaikka putki suoraan jonkun lapsen suuhun niin saat parhaan tehon irti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe