Riikka Purra leikkaa härskisti eläkeläisten asumistukea

Anonyymi-ap

Oho harva ajattelee noin mutta siltikin sydän syrjällään ..

31

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se vanhemmille hirvittävän raskas taakka kun lapsesta tulee poliitikko. Vuosikymmeniä sydän syrjällään, vaikka kaikkensa yrittää niin toinen ei saa elämäänsä raiteilleen. ja suomen kansa on kovilla.

      • Anonyymi

        Sinun mukulasta tuli hyödytön munkin purija kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mukulasta tuli hyödytön munkin purija kjäh kjäh 🤣😅

        sinusta tuli tyhjännauraja,nänykäisen imeskelijä ja sormettaja...sori siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinusta tuli tyhjännauraja,nänykäisen imeskelijä ja sormettaja...sori siitä...

        Oohh bentso börje kilahti buaahaa


      • Anonyymi

        Tää oli hyvä!


    • Anonyymi

      Pitäisi munkin purijoilta leikata reippaasti ei elintasokumpu enää paisu

    • Anonyymi

      Pummit pois työläisten asuinalueilta hyvä purra ja laitetaan maaseutu asuttavaksi😝

      • Anonyymi

        Varsinkin sinut passittaa Siperiaan lantaa luomaan


      • Anonyymi

        Helvetin hyvä ja niin totta!


    • Anonyymi

      Miksi rikkaat aina vingu , vaikka niillä on raha hyvin.

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan uusavuton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton

        Miksi rigaat aina vinku, vaik niillä on rahat hyvä?


    • Anonyymi

      Riikka Purra on omituinen höpöttäjä.

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


    • Anonyymi

      Eläkeläisiltä pitäs leikata vielä lisää! Nää istuu vaan munkkia puremassa joka päivä jokaisella huoltsikalla. Ajavat uusilla autoilla ja ahneimmat vielä käy töissäkin hautaan asti, vieden nuorempien työt. Lisää saksia kehiin vaan!

      • Anonyymi

        Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.

        Näin kertoo itse loisija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse loisija

        Nesteen trolli se vaan jaksaa länkytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.

        Kyllä nyt puhut p*askaa.
        Töissä ollessani hoidin yli kasikymppisen sotaveteraani-isäni kaikki asiat. Niin lääkkeet. lääkärikäynnit reseptit sun muut.
        Kun isällä oli kasvoissa ihosyöpään liittyvä löydös, hoidin ajanvaraukset ja istuis isän tukena huulileikkauksen ajan, kuljetin kotiin, huolehdin jälkihoidosta. Tämä sujui vain niin, että sain hyvien esimiesteni luvalla käyttää ylitöitäni näihin käynteihin.
        Ja tuolloin olin itsekin lähellä eläkeikää.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.

        Eikai kukaan muu kuin itse asukas maksa vanhain hoidostaan, varaton valtion kassasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt puhut p*askaa.
        Töissä ollessani hoidin yli kasikymppisen sotaveteraani-isäni kaikki asiat. Niin lääkkeet. lääkärikäynnit reseptit sun muut.
        Kun isällä oli kasvoissa ihosyöpään liittyvä löydös, hoidin ajanvaraukset ja istuis isän tukena huulileikkauksen ajan, kuljetin kotiin, huolehdin jälkihoidosta. Tämä sujui vain niin, että sain hyvien esimiesteni luvalla käyttää ylitöitäni näihin käynteihin.
        Ja tuolloin olin itsekin lähellä eläkeikää.
        .

        Sitten heräsit ja menit vessaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt puhut p*askaa.
        Töissä ollessani hoidin yli kasikymppisen sotaveteraani-isäni kaikki asiat. Niin lääkkeet. lääkärikäynnit reseptit sun muut.
        Kun isällä oli kasvoissa ihosyöpään liittyvä löydös, hoidin ajanvaraukset ja istuis isän tukena huulileikkauksen ajan, kuljetin kotiin, huolehdin jälkihoidosta. Tämä sujui vain niin, että sain hyvien esimiesteni luvalla käyttää ylitöitäni näihin käynteihin.
        Ja tuolloin olin itsekin lähellä eläkeikää.
        .

        Tuo on mun mielestä ihan päivänselvä asia! Että omista vanhemmista huolehditaan.


    • Anonyymi

      Jämsässä on niin helvetin ahneita vielä nämä "eläkeläiset" monet heittää tosiaan "keikkaa tai kesäsin tulee tuuraamaan" kauheilla palkoilla. Kyllä jumaliste pitäs työnantajakin vähän miettiä ottaako kehäraakin eläkeukon/akan viemään nuorempien palkan?

      • Anonyymi

        No tiedätkö. onko niitä ammattitaitoisia osaavia jonossa asti tulossa?
        Jotakuta nuorta "pakon edessä" työllistyvää kannattaa harkita jos vaihtoehtona on ennestään työssä ollut osaava henkilö. Eiköstä vaan?


    • Anonyymi

      Vain niiltä eläkeläisiltä leikataan asumistuet jotka omistaa isot omakotitalot.

      • Anonyymi

        Älä höpsi, kun et asiaan ole oikeasti perehtynyt.


      • Anonyymi

        En kanssa ymmärrä mikä syy on nostaa eläke verotusta sillä että asuu omassa maksamassaan asunnossa. Nykypäivää sitten.


    • Anonyymi

      Kaikki eläkeikäiset vaan palvelutaloihin ja talot nuoremmille. Mitä ne siellä muka tekevät? Tällä saadaan yhteiskuntaan lisää taloja, nuoria ja sitä myöden lapsia. Tai jos talossaan asuvat niin, ei kotipalvelita, vaan suoralla rahalla itse kustannettava palvelu ja vero % vähintään 50%. Eihän palvelutaloissakaan ole rahaa käyttöön kun 200e kuussa.

    • Anonyymi

      Sakset kehiin!

      • Anonyymi

        Kyl mie pärjään... Miten teidän laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mie pärjään... Miten teidän laita.

        Pure munkkia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe