Oho harva ajattelee noin mutta siltikin sydän syrjällään ..
Riikka Purra leikkaa härskisti eläkeläisten asumistukea
27
582
Vastaukset
- Anonyymi
On se vanhemmille hirvittävän raskas taakka kun lapsesta tulee poliitikko. Vuosikymmeniä sydän syrjällään, vaikka kaikkensa yrittää niin toinen ei saa elämäänsä raiteilleen. ja suomen kansa on kovilla.
- Anonyymi
Sinun mukulasta tuli hyödytön munkin purija kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Tää oli hyvä!
- Anonyymi
Pitäisi munkin purijoilta leikata reippaasti ei elintasokumpu enää paisu
- Anonyymi
Pummit pois työläisten asuinalueilta hyvä purra ja laitetaan maaseutu asuttavaksi😝
- Anonyymi
Helvetin hyvä ja niin totta!
- Anonyymi
Miksi rikkaat aina vingu , vaikka niillä on raha hyvin.
- Anonyymi
Miksi rigaat aina vinku, vaik niillä on rahat hyvä?
- Anonyymi
Riikka Purra on omituinen höpöttäjä.
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Eläkeläisiltä pitäs leikata vielä lisää! Nää istuu vaan munkkia puremassa joka päivä jokaisella huoltsikalla. Ajavat uusilla autoilla ja ahneimmat vielä käy töissäkin hautaan asti, vieden nuorempien työt. Lisää saksia kehiin vaan!
- Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä. Eläkeläiset eivät itse välittäneet aikoinaan omista vanhemmistaan, kärräsivät surkeisiin laitoksiin, maksoivat vain roposia eläkemaksuja, mutta kyllä nyt itkettää, kun on omissa housuissa vahinko.
Näin kertoo itse loisija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse loisija
Nesteen trolli se vaan jaksaa länkytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt puhut p*askaa.
Töissä ollessani hoidin yli kasikymppisen sotaveteraani-isäni kaikki asiat. Niin lääkkeet. lääkärikäynnit reseptit sun muut.
Kun isällä oli kasvoissa ihosyöpään liittyvä löydös, hoidin ajanvaraukset ja istuis isän tukena huulileikkauksen ajan, kuljetin kotiin, huolehdin jälkihoidosta. Tämä sujui vain niin, että sain hyvien esimiesteni luvalla käyttää ylitöitäni näihin käynteihin.
Ja tuolloin olin itsekin lähellä eläkeikää.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai kukaan muu kuin itse asukas maksa vanhain hoidostaan, varaton valtion kassasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt puhut p*askaa.
Töissä ollessani hoidin yli kasikymppisen sotaveteraani-isäni kaikki asiat. Niin lääkkeet. lääkärikäynnit reseptit sun muut.
Kun isällä oli kasvoissa ihosyöpään liittyvä löydös, hoidin ajanvaraukset ja istuis isän tukena huulileikkauksen ajan, kuljetin kotiin, huolehdin jälkihoidosta. Tämä sujui vain niin, että sain hyvien esimiesteni luvalla käyttää ylitöitäni näihin käynteihin.
.Sitten heräsit ja menit vessaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt puhut p*askaa.
.Tuo on mun mielestä ihan päivänselvä asia! Että omista vanhemmista huolehditaan.
- Anonyymi
Jämsässä on niin helvetin ahneita vielä nämä "eläkeläiset" monet heittää tosiaan "keikkaa tai kesäsin tulee tuuraamaan" kauheilla palkoilla. Kyllä jumaliste pitäs työnantajakin vähän miettiä ottaako kehäraakin eläkeukon/akan viemään nuorempien palkan?
- Anonyymi
No tiedätkö. onko niitä ammattitaitoisia osaavia jonossa asti tulossa?
Jotakuta nuorta "pakon edessä" työllistyvää kannattaa harkita jos vaihtoehtona on ennestään työssä ollut osaava henkilö. Eiköstä vaan?
- Anonyymi
Vain niiltä eläkeläisiltä leikataan asumistuet jotka omistaa isot omakotitalot.
- Anonyymi
Älä höpsi, kun et asiaan ole oikeasti perehtynyt.
- Anonyymi
En kanssa ymmärrä mikä syy on nostaa eläke verotusta sillä että asuu omassa maksamassaan asunnossa. Nykypäivää sitten.
- Anonyymi
Kaikki eläkeikäiset vaan palvelutaloihin ja talot nuoremmille. Mitä ne siellä muka tekevät? Tällä saadaan yhteiskuntaan lisää taloja, nuoria ja sitä myöden lapsia. Tai jos talossaan asuvat niin, ei kotipalvelita, vaan suoralla rahalla itse kustannettava palvelu ja vero % vähintään 50%. Eihän palvelutaloissakaan ole rahaa käyttöön kun 200e kuussa.
- Anonyymi
Sakset kehiin!
- Anonyymi
Kyl mie pärjään... Miten teidän laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mie pärjään... Miten teidän laita.
Pure munkkia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128