Aamukahdeksalta

Anonyymi-ap

Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni uskallan paljastaa vain sen, että olet minulle tärkeä. Ja nekin rivit ovat arat ja sumuiset. Rivien välissä sanon, että kaipaan sinua ja tunnen sinua kohtaan hellyyttä. Sellaista, että tahtoisin painaa sinut rintaani vasten ja kuunnella sydämenlyöntejäsi. Rivien välissä sanon, että olet leppeä tuuleni, johon uskallan purjeeni nostaa. Olet kohti syksyä kääntyvän kesän lämpöä tuovat auringon säteet. Olet kotiin vievä polku metsän keskellä eksyneelle. Ja niin paljon muutakin, jota sanat eivät tavoita; ne sanat ovat vain varjojen kuiskaus puiden oksilla. Sinä olet todellinen, ja se tuntuu maalta jalkojen alla pitkän purjehduksen jälkeen; tähän tuoksuvaan multaan upotan horjuvat askeleeni.

103

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Oih miten kaunista... Melkein kuin sadusta. Ajattelin jo auringonsäteitä ja metsäpolkua ja sinua jne lukiessani viestiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos kauniista vastauksesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista vastauksesta.

        On kyllä mies dorkaa tämä itsesi kanssa kirjoittelu. Väliin tulee toki myös tiedotus molosta kaverin arsessa yms


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mies dorkaa tämä itsesi kanssa kirjoittelu. Väliin tulee toki myös tiedotus molosta kaverin arsessa yms

        Dorka olet itse. Tässäkin oli useampi eri kirjoittaja. Ne tekstit m*losta jonkun... Eivät ole minulta kuten eivät muutkaan rumat kirjoitukset. Mene pois kiusaamasta ja mustamaalaamasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorka olet itse. Tässäkin oli useampi eri kirjoittaja. Ne tekstit m*losta jonkun... Eivät ole minulta kuten eivät muutkaan rumat kirjoitukset. Mene pois kiusaamasta ja mustamaalaamasta.

        Kyllä se sinä runopoika olet ihan itse😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sinä runopoika olet ihan itse😉

        En todellakaan ole. En kirjoittele tänne rumia. Lopeta tuo mustamaalaus. Tee vaikka oma ketju jossa pilkkaat herkkyyttä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole. En kirjoittele tänne rumia. Lopeta tuo mustamaalaus. Tee vaikka oma ketju jossa pilkkaat herkkyyttä.

        Herkkyys on sinusta kaukana


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkyys on sinusta kaukana

        Ei todellakaan ole. Minä olen herkkä. Sinä et vain siedä sellaisia asioita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorka olet itse. Tässäkin oli useampi eri kirjoittaja. Ne tekstit m*losta jonkun... Eivät ole minulta kuten eivät muutkaan rumat kirjoitukset. Mene pois kiusaamasta ja mustamaalaamasta.

        Onhan nää näitä, kun ei kunnioiteta toisten rajoja, niin ei ihme, että on ongelmia. Minä jos kuka sen tiedän.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mt ongelmaisen höpinöitä

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet ankea ja typerä. Mielenterveysongelmista kärsivälläkö ei olisi oikeutta ja kykyä rakastaa? Mielenterveysongelmista voi toipua, mutta sinun ongelmastasi ei.


      • Anonyymi
        UUSI

        Nalle mulcunliemi horisee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ankea ja typerä. Mielenterveysongelmista kärsivälläkö ei olisi oikeutta ja kykyä rakastaa? Mielenterveysongelmista voi toipua, mutta sinun ongelmastasi ei.

        Ei mt ongelmaiset OSAA RAKASTAA KETÄÄN,kuin itseään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle mulcunliemi horisee

        En ole nalle. Hän on eri henkilö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mt ongelmaiset OSAA RAKASTAA KETÄÄN,kuin itseään

        Ja tämän suuren "tiedon" helmen meille tarjoili ihminen joka ei itse osaa edes kirjoittaa. Sinuun pätee hyvin se sanonta, että tyhmyys ja kuolema ovat samanlaisia tiloja. Kummastakaan ihminen ei ole itse tietoinen, mutta muut ympärillä kärsivät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän suuren "tiedon" helmen meille tarjoili ihminen joka ei itse osaa edes kirjoittaa. Sinuun pätee hyvin se sanonta, että tyhmyys ja kuolema ovat samanlaisia tiloja. Kummastakaan ihminen ei ole itse tietoinen, mutta muut ympärillä kärsivät.

        Ei pidä paikkaansa, mutta käyppä kurkkaamassa toisella puolen. Epävarmoista-asioista ei kannata
        varmasti puhua mitään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana lukea täällä välillä aitoa, sydämestä tulevaa kaipaustakin. 💔

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos kauniista sanoistasi. Hän on sydämeeni talletettu. ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi täällä on ihmisiä jotka arvostavat kauniita kirjoituksia.
      Näitä lannanlevittäjiä joilla elämä on joka päivä yrittämistä saada muut yhtä ahdistuneeksi kuin itse ovat, emme kaipaa!

      Jos mies jota ajattelen minulle näitä kirjoittaisi, olisin kiitollinen että hänet olen elämääni saanut ❤️
      Voin silti ajatella näitä sanoja aina kun hänet näen ja katseemme kohtaa ja varovasti toisiamme katsomme, etsien samaa tunnetta toistemme katseesta.
      Kiitos.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvin sanottu, minulla on paljon samaa ajatustapaa kuin sinulla. Lämmöllä ja avosylin ottaisin hänet vastaan, jos minun hän omaisi sinun tapaa ajatella asioita. Vanhempi mieli on vastaanottavaisempi, mutta samalla varovaisempi itse ottamaan askelia toisen suuntaan, syynä ovat monesti ne pelot ja erehtymisen mahdollisuus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos et voi sanoa sitä...Voitko halata minua?

      • Anonyymi
        UUSI

        Voisin halata häntä. En ole koskaan halannut häntä. En uskalla tehdä aloitetta sellaiseen. En mene toisen tontille ilman lupaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin halata häntä. En ole koskaan halannut häntä. En uskalla tehdä aloitetta sellaiseen. En mene toisen tontille ilman lupaa.

        Toivottavasti voitte liueta toistenne syliin. Silloin sanoja ei tarvita ☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin halata häntä. En ole koskaan halannut häntä. En uskalla tehdä aloitetta sellaiseen. En mene toisen tontille ilman lupaa.

        Suotta ap-kulta itseäsi rääkkäät. Sovi aika ja paikka kaipauksesi kanssa niin voitte halailla loputtomiin niin paljon kuin haluatte. Sama se jos vaikka aitaa kaatuu tontilta. Sitten ei ole kovin jämäkkää tekoakaan. Ei aitauksia rakkaudessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suotta ap-kulta itseäsi rääkkäät. Sovi aika ja paikka kaipauksesi kanssa niin voitte halailla loputtomiin niin paljon kuin haluatte. Sama se jos vaikka aitaa kaatuu tontilta. Sitten ei ole kovin jämäkkää tekoakaan. Ei aitauksia rakkaudessa.

        Kuule trubaduurikulta, ei tämä mies nyt taida lähteä sinne live-irliin välillinen narkissos


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule trubaduurikulta, ei tämä mies nyt taida lähteä sinne live-irliin välillinen narkissos

        Tunnen kaipaukseni kohteen irl. Narkissos näkyi varmaan kun peiliin vilkaisit. Olet kova projisoimaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule trubaduurikulta, ei tämä mies nyt taida lähteä sinne live-irliin välillinen narkissos

        No ihmeellistä ettet sitä kaipauksesi kohdetta kuitenkaan halua vaikka niin kovin kauniisti loruilet hänestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihmeellistä ettet sitä kaipauksesi kohdetta kuitenkaan halua vaikka niin kovin kauniisti loruilet hänestä.

        Miten niin en halua? Asiat eivät aina ole yksinkertaisia. Joudun kätkemään nämä tunteet sydämeeni, mutta jonnekin ne on pakko purkaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihmeellistä ettet sitä kaipauksesi kohdetta kuitenkaan halua vaikka niin kovin kauniisti loruilet hänestä.

        En ole kirjoittanut tätä hönttiä aloitusta jos sitä yrität alustaa, mutta älä hyvä immoinen ikinä anna periksi😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut tätä hönttiä aloitusta jos sitä yrität alustaa, mutta älä hyvä immoinen ikinä anna periksi😂

        Narsistinen ihminen tämä immoinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistinen ihminen tämä immoinen

        Ihan täys kusipää tuo on kiusaamista tuo höyrypäinen kuvittelunsa, vissiin fiiraa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan täys kusipää tuo on kiusaamista tuo höyrypäinen kuvittelunsa, vissiin fiiraa

        Eipä siinä, nollatoleranssi vaan, mitäpä sitä kesäkekkereillä jos hintana on kuukausia ujellus kuten viime kesänä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut tätä hönttiä aloitusta jos sitä yrität alustaa, mutta älä hyvä immoinen ikinä anna periksi😂

        Mitään hönttiä ei aloituksessani ole. En ole niin heikkoa tekoa, että lattea yrityksesi painaa minua alas onnistuisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin en halua? Asiat eivät aina ole yksinkertaisia. Joudun kätkemään nämä tunteet sydämeeni, mutta jonnekin ne on pakko purkaa.

        Hienoa että uskallat 👍🏻 täällä paljon näitä joilla uskallusta ei ole muuta kuin anonyyminä arvostelemaan. Säälittäviä reppanoita. Ne kun näkisi irl. Voisin vannoa että pääisisi räkäinen nauru 😂😂🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin halata häntä. En ole koskaan halannut häntä. En uskalla tehdä aloitetta sellaiseen. En mene toisen tontille ilman lupaa.

        Voisit vaikka kysyä että saanko halata.


    • Anonyymi
      UUSI

      kaunistA

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniisti kirjoitettu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Et taida osata lukea rivienvälejä kovin hyvin, mitä tulee tähän APliirumlaarum-ukkeliin😬


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida osata lukea rivienvälejä kovin hyvin, mitä tulee tähän APliirumlaarum-ukkeliin😬

        Ai minkä? Senkö että aina voi kirjoittaa kauniisti. Todellisuudessa toinen ei merkitse yhtään mitään. Vaikka kuolisi tänään ei kyynel edes silmäkulmaan vietähtäisi. Senkö haluat minun lukevan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai minkä? Senkö että aina voi kirjoittaa kauniisti. Todellisuudessa toinen ei merkitse yhtään mitään. Vaikka kuolisi tänään ei kyynel edes silmäkulmaan vietähtäisi. Senkö haluat minun lukevan?

        Tuo ammattikiusaaja ja ankeuttaja joka minua liirumlaarum-ukkeliksi kutsui, haluaa aiheuttaa kaikille pahaa mieltä. Hän ei siedä sellaista mitä hänessä itsessään ei ole, kuten herkkyyttä. Sen lisäksi hän mielellään projisoi omat narsistiset piirteensä muihin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai minkä? Senkö että aina voi kirjoittaa kauniisti. Todellisuudessa toinen ei merkitse yhtään mitään. Vaikka kuolisi tänään ei kyynel edes silmäkulmaan vietähtäisi. Senkö haluat minun lukevan?

        Luet sitten kuin piru raamattua. Etsien kaikkea negatiivista mikä vahvistaisi sinun omaa rumaa sielunmaisemaasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luet sitten kuin piru raamattua. Etsien kaikkea negatiivista mikä vahvistaisi sinun omaa rumaa sielunmaisemaasi.

        Kyllä minun sielunmaisemaa tähän tullaan pilkkaamaan kun kirjoitin että teksti on kaunis sekään ei riittänyt. Minä olen herkkä ihminen joka yrittänyt ajatella ihmistä hyvää. Mutta te olette raiskanneet mun sielun. Ja nykyään en enää nää ihmisissä kuin kiusaajia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ammattikiusaaja ja ankeuttaja joka minua liirumlaarum-ukkeliksi kutsui, haluaa aiheuttaa kaikille pahaa mieltä. Hän ei siedä sellaista mitä hänessä itsessään ei ole, kuten herkkyyttä. Sen lisäksi hän mielellään projisoi omat narsistiset piirteensä muihin.

        Mulle on väitetty että hän yp töissä. Siksi hänen tekemisiin ei puututa. Olen ilmoittanut hänestä yp
        turhaan. Itse uskon että hänellä on joku harhaluuloisuushäiriö tai sitten yp trolli.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luet sitten kuin piru raamattua. Etsien kaikkea negatiivista mikä vahvistaisi sinun omaa rumaa sielunmaisemaasi.

        Niin sinäkin näyt tekevän kun palstaukkelin teksti ei myötäile luulojas. Sitten alkaa tää negan kaivelu ns stressireaktiona


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on väitetty että hän yp töissä. Siksi hänen tekemisiin ei puututa. Olen ilmoittanut hänestä yp
        turhaan. Itse uskon että hänellä on joku harhaluuloisuushäiriö tai sitten yp trolli.

        Minä myös ajattelen että hänellä on harhaluuloisuushäiriö tai sitten hän on trolli.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös ajattelen että hänellä on harhaluuloisuushäiriö tai sitten hän on trolli.

        Jatka hyvä mies propagointia itsesi kanssa, vielä parempi jos otat yhteyttä ylläpitoon ja annat sähköpostiosoitteesi hehhee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka hyvä mies propagointia itsesi kanssa, vielä parempi jos otat yhteyttä ylläpitoon ja annat sähköpostiosoitteesi hehhee

        Sinusta pitäisi tosiaan ilmoittaa ylläpidolle. Et kuitenkaan ole sen vaivan arvoinen. Toisaalta kiusaat täällä varsin monia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin näyt tekevän kun palstaukkelin teksti ei myötäile luulojas. Sitten alkaa tää negan kaivelu ns stressireaktiona

        Katsos peiliin välillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on väitetty että hän yp töissä. Siksi hänen tekemisiin ei puututa. Olen ilmoittanut hänestä yp
        turhaan. Itse uskon että hänellä on joku harhaluuloisuushäiriö tai sitten yp trolli.

        Kloonattu harha paremmin sanottuna.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka kauniisti kirjoitettu❤️ jos et voi kertoa kuinka tunnet, voitko halata?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos. Halaisin häntä mielellään. En ole niin koskaan tehnyt. Mutta en uskalla tehdä aloitetta halaamiseen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tosi kaunista kuvausta 🌺

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onpas tässä narsistinen mutta katteeton jalustalle nosto, jos viestin vastaaanottaja on kehunkipeä ihminen narsistisilla piirteillä. Palstaukon lovebombing kaikille. Miesten on hyvä omia omia näitä itseriittoisuuttaan, naisen taas hyvä jättää laiva jo alkuunsa

      • Anonyymi
        UUSI

        Se kenestä kirjoitan, ei vastaa sinun täysin pieleenmennyttä luonnehdintaasi kuten en minäkään. Hän on ihminen joka on empaattinen ja älykäs, mutta omaa myös luonnetta, hän uskaltaa sanoa eriävän mielipiteensä. Herkkien kirjoitusten päältä hän ei talloisi - toisin kuin sinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kenestä kirjoitan, ei vastaa sinun täysin pieleenmennyttä luonnehdintaasi kuten en minäkään. Hän on ihminen joka on empaattinen ja älykäs, mutta omaa myös luonnetta, hän uskaltaa sanoa eriävän mielipiteensä. Herkkien kirjoitusten päältä hän ei talloisi - toisin kuin sinä.

        Edelleenkin puhut mies itsestäsi ja täyttä lööperiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kenestä kirjoitan, ei vastaa sinun täysin pieleenmennyttä luonnehdintaasi kuten en minäkään. Hän on ihminen joka on empaattinen ja älykäs, mutta omaa myös luonnetta, hän uskaltaa sanoa eriävän mielipiteensä. Herkkien kirjoitusten päältä hän ei talloisi - toisin kuin sinä.

        Olet aivan oikeassa...miten ihmeessä tiedätkään niin paljon?🤍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa...miten ihmeessä tiedätkään niin paljon?🤍

        Varmaan johtuu uskomattomasta mm viisaudestasi itseksesi kirjoittava käppäukko


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin puhut mies itsestäsi ja täyttä lööperiä

        Kylläpä tuntuu olevan sinulle katkera pala että jotain kaivataan ja tämä joku saa kehuja. Onko sinun maailmassasi yleensäkään mitään hyvää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tuntuu olevan sinulle katkera pala että jotain kaivataan ja tämä joku saa kehuja. Onko sinun maailmassasi yleensäkään mitään hyvää?

        Sinäkö haluat kuvitella itsesi kalifiksi kalifin paikalle vai miksi tunget keskusteluun väliin kai_paaja? Taidat olla aapee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö haluat kuvitella itsesi kalifiksi kalifin paikalle vai miksi tunget keskusteluun väliin kai_paaja? Taidat olla aapee

        Niin olen ap. Entä sitten? Ihmettelen vain sitä, miksi tulet kaipausviestini alle kiusaamaan. Onko sinun tosiaan noin vaikea sietää sitä, että joku muu saa kehuja?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kenestä kirjoitan, ei vastaa sinun täysin pieleenmennyttä luonnehdintaasi kuten en minäkään. Hän on ihminen joka on empaattinen ja älykäs, mutta omaa myös luonnetta, hän uskaltaa sanoa eriävän mielipiteensä. Herkkien kirjoitusten päältä hän ei talloisi - toisin kuin sinä.

        En minäkään talloisi herkän miehen vuodatuksia ottaisin ilolla vastaan jos minulle. Jolla ei ole tonttiakaan jolle voisi tunkeutua luvalla tai ilman. Kaunis on mieli ja sielu ap,lla jos ei ole kopsannut kirjoitusta. Muussa tapauksessa haluisin kyllä itselleni ikihyviksi. Levittelisin purjeeni eteensä heti sen kummemmin kyselemättä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinulla tuntuu olevan sellainen käsitys itsestäsi.
        Se tekeekin sinusta erittäin luotaantyöntävän naismiehen. Sehän siinä olet!
        Et keksi elämääsi mutta tekemistä kuin roikkua täällä kaikkina vuorokauden aikoina ettei vaan menee yksikään viesti sinulta ohi ja kuittaamatta tehden sinut koko palstan inhoamaksi!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan sellainen käsitys itsestäsi.
        Se tekeekin sinusta erittäin luotaantyöntävän naismiehen. Sehän siinä olet!
        Et keksi elämääsi mutta tekemistä kuin roikkua täällä kaikkina vuorokauden aikoina ettei vaan menee yksikään viesti sinulta ohi ja kuittaamatta tehden sinut koko palstan inhoamaksi!

        Hyvin sanottu. Tuota olen itsekin tästä gubbemies syyttelijästä ajatellut. Outo hiihtäjä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Tuota olen itsekin tästä gubbemies syyttelijästä ajatellut. Outo hiihtäjä.

        En ole syytellyt ketään. Paitsi että sinä joka koko ajan kutsut kaikkia kaipaavia gubbemiehiksi, sinulla on ongelma.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan sellainen käsitys itsestäsi.
        Se tekeekin sinusta erittäin luotaantyöntävän naismiehen. Sehän siinä olet!
        Et keksi elämääsi mutta tekemistä kuin roikkua täällä kaikkina vuorokauden aikoina ettei vaan menee yksikään viesti sinulta ohi ja kuittaamatta tehden sinut koko palstan inhoamaksi!

        Arvaa mitä? Minulla on muutakin elämää kuin tämä palsta. Toisekseen en välitä siitä, vaikka koko palsta minua inhoaisi. Kirjoitan koska kaipaan ihmistä jolle en voi kaipauksestani kertoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa...miten ihmeessä tiedätkään niin paljon?🤍

        Olen hänen kanssaan tekemisissä irl. Ja näen hänet sydämelläni. Rakkauden lasien läpi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin puhut mies itsestäsi ja täyttä lööperiä

        Oliko koulussa hieman heikko alku kun tarvii tänne purkaa angsteja 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hänen kanssaan tekemisissä irl. Ja näen hänet sydämelläni. Rakkauden lasien läpi.

        J nainen tiedoksi.


    • Anonyymi
      UUSI

      just lose it 🖕

    • Anonyymi
      UUSI

      On ihmisiä joilla menee aina huonosti. Ne luulee että me muut ahdistutaan heidän angsteistaan. Todellisuudessa ei edes tee mieli sääliä, siinä sääli on myös sairautta.
      Masentuneet ihmiset, joita nämä ovat, kuolevat nuorempina kuin me joilla elämässä paljon ilon aiheita.
      Kannattaa varmaan käyttää se lyhyt elämä palstalla muiden haukkumiseen?
      Ainakin ne lääkkeet kannattaa ottaa ja vaikka ihan pyytää uutta diagnoosia jos ei tunnu tehoavan.
      Ette te meitä millään pysty muuttamaan itsenne kaltaisiksi, joten etsikää parempaa tekemistä elämänne loppuajaksi!!

    • Anonyymi
      UUSI

      💕💋❤❤ Olet rakas...

      • Anonyymi
        UUSI

        kenelle uskot kirjottavasi? :-)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kenelle uskot kirjottavasi? :-)

        sivusta:-)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sivusta:-)

        mielikuvitusystävälleni tietenkin 8)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kenelle uskot kirjottavasi? :-)

        Peilistä näet kenestä kyse.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mielikuvitusystävälleni tietenkin 8)

        Onko sinullakin mielikuvitusystävä? Niin on ilmeisesti minullakin, ainakin tuon palstahäirikön mielestä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerrot tuossa mitä rivien välissä haluat sanoa.
      Siis ne rivit on jossain muualla sanottu tai kirjoitettu?
      Teillä on hänen kanssaan keskusteluja tai viestittelyjä tai jopa työmaileja ...

      Jos noin, niin ei mulle tää avaus :-)
      Meinasin jo uskoa kun kirjoitit "empaattinen ja älykäs, mutta omaa myös luonnetta, hän uskaltaa sanoa eriävän mielipiteensä".
      Vaikka en usko että mun empaattisuudesta tietäisit ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Tunnen hänet irl.


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi kuinka kaunista ja ihanaa!
      Ettei taas olisi se kopsaaja joka ei tunne itse mitään, mutta kopsaa netistä mieluiten muiden rakkauden vuodatuksia kyyninnä nyyminä! Kyyninyymi siis kopsaamisten kuningas.

      • Anonyymi
        UUSI

        En ole kopioinut tekstiä mistään. Se on minun kirjoittamani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kopioinut tekstiä mistään. Se on minun kirjoittamani.

        Sitäkin herkempää ja kaunista. Kyllä mulle kelpaisi tällainen kaunosielu! Inhoan kaikkea rumaa ja toisia halveksivaa käytöstä. Hienoa, että kaikki eivät ole samanlaisia kakkapäitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin herkempää ja kaunista. Kyllä mulle kelpaisi tällainen kaunosielu! Inhoan kaikkea rumaa ja toisia halveksivaa käytöstä. Hienoa, että kaikki eivät ole samanlaisia kakkapäitä.

        Älä miesaloittaja kehu itseäsi noin estottomasti on noloa seurattavaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä miesaloittaja kehu itseäsi noin estottomasti on noloa seurattavaa

        Sinun harhaluuloisuushäiriösi ja trollaamisesi ja kiusaamisesi on noloa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Paineet purkautuu kun ilmat vaihtuu. Eikös se niin mene MT häiriöiset täällä!!
      Sääli ettei teillä todellakaan ole muuta tekemistä. Näinhän yte todistatte kaikille että diagnoosi on aivan oikea 😂
      Hörhöt liikenteessä 🥳 kiva kun saa taas räplätä koulupäivän jälkeen koko viikonlopun kännykkää eiks niiii 🧑🏻‍💻🧑🏻‍💻🧑🏻‍💻🧑🏻‍💻
      Oikeita mätäpäitä. Liikkuisitte vähän ettei tule sitä ylipainoa niin järkyttävästi.
      Siksihän nämä täällä oireilee kun ei flaksi käy liikakilojen takia kun ei jaksa edes ulostautua.
      Tulevia sairaseläkeläisiä jo ennen kun pääsee edes työelämään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä moinen purkautuminen miesaloittaja?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen purkautuminen miesaloittaja?

        Tuo teksti jota kommentoit, ei ole aloittajan eli minun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teksti jota kommentoit, ei ole aloittajan eli minun.

        Juu eipä tietenkään et muuta teekkään näissä massapostauksissasi kuin puhut itseäsi pussiin, mutta ei silti pavut kohtaa toisiaan lukijan päässä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eipä tietenkään et muuta teekkään näissä massapostauksissasi kuin puhut itseäsi pussiin, mutta ei silti pavut kohtaa toisiaan lukijan päässä

        Puhunut pussiin? Olen puhunut kaipauksestani. Tuokaan viesti ei tosiaan ollut minulta. Joko kärsit harhaluuloisuudesta tai sitten olet trolli. Kiusaa ainakin teet minkä ehdit.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ap tunteeton sarjakopsaaja vaan aidosti tunteva kaunis sieluinen ihana ukkeli luulen!

    • Anonyymi
      UUSI

      Onko se hyvä vai huono asia jos joku on heti aamusta mielessä?

      • Anonyymi
        UUSI

        No se riippuu vähän, että missä mielessä on mielessä. Esim itse nukun yöni hyvin, mutta aamulla netissä kohkaavat dorkat voi olla mielen päällä. Onko aapeemiehen sentimentaalinen hölinä mielestäsi todella jotenkin ns validi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No se riippuu vähän, että missä mielessä on mielessä. Esim itse nukun yöni hyvin, mutta aamulla netissä kohkaavat dorkat voi olla mielen päällä. Onko aapeemiehen sentimentaalinen hölinä mielestäsi todella jotenkin ns validi?

        Oliko se miehen? Olin lukevinani naisen tekstiä..noh erehdyksiä sattuu:D


      • Anonyymi
        UUSI

        Se kertoo siitä että tunteita on. Mielestäni hyvä asia.

        Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No se riippuu vähän, että missä mielessä on mielessä. Esim itse nukun yöni hyvin, mutta aamulla netissä kohkaavat dorkat voi olla mielen päällä. Onko aapeemiehen sentimentaalinen hölinä mielestäsi todella jotenkin ns validi?

        Onko sinulla muuta elämää kuin yrittää painaa muita ihmisiä alas kommenteillasi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniisti kirjoitettu ❤.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oi miten romanttista tekstiä...Kai se joskus selviää oliko kaipuuni kohde koskaan edes käynyt tällä palstalla. Tiedän hänen ujoudestaan, romanttisuudesta ja suoraselkäisyydestä. Hän ei tosiaan ole tarkoituksella ilkeä vaan aina kohtelias ja toisia kunnioittava jota arvostan suuresti. Hänellä on ylikriittinen omatunto joka varmasti vaivaa häntä jatkuvasti, kun maailma ja elämä on mitä on...

      Uskoisin että hän arvostaa minussa positiivisuutta ja hyvää tahtoa.
      Molemmat uskomme ns. korkeampaan voimaan joka tuo elämään tahdon olla rakentava jopa tällaisella palstalla vaikka jotkut näyttää mielellään "ampuvan tykillä" kaikkia kauniita aloituksia ja kommentteja.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minun kaipuuni kohde on älykäs, empaattinen ja hänessä on luonnetta. Uskaltaa olla eri mieltä. Sen lisäksi hän on positiivinen ja hyvää tahtova. Ja paljon muutakin. Hän on ihana. Uskomme molemmat ns. korkeampaan voimaan. Miten tiedät hänen ujoudestaan, romanttisuudestaan, suoraselkäisyydestään ja ylikriittisestä omatunnostaan? Miten se ilmenee? Kirjoitit kaivatustasi hyvin kauniisti.


    • Anonyymi
      UUSI

      kun kuuntelen timiä tulet jokaikinen kerta mieleeni..🌄 tunnen sinut ihan lähelläni oudosti aina silloin.. teen taas niin.. ja taas tuntuu läsnäolosi. sinun kauttasi on oppinut itsestäni paljon. kiitos siitä.

      • Anonyymi
        UUSI

        vielä…
        vaikka tämä kaikki on ollut vaikeaa meille.. niin silti edelleen mietin missä menet💔 kai minä sitten vain välitän paljon. se on ystävyyttä tai syvempää en osaa sanoa.. mitään pahaa en sinulle ole missään vaiheessa halunnut, sen varmaan tiedätkin. olet Rakas ihminen missä sitten menetkin …🌄🌄🌄 toivottavasti hymyilet nyt siellä


    • Anonyymi
      UUSI

      Sä oot mun mielessä k o k o a j a n

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      102
      1467
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1116
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1058
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      994
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      129
      983
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      976
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      956
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      887
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      159
      874
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      866
    Aihe