Öljynvaihdon yhteydessä löytynyt öljystä metallisilppua.. Uusilla puhtailla öljyillä nyt vaan ajoako?
Metallisilppu
8
377
Vastaukset
- Anonyymi
Jos koneessa ei ole mitään outoa käytöstä ja äänet ja kolinat normaaleja, niin ajoa vaan.
Mitä muuta ajattelit vaihtoehtoina? - Anonyymi
Kysytkö kenties nyt sitä, että mistä metallisilppu tulee?
Se voi tulla aivan mistä vaan, esim. kiertokangen laakereista tai män-
nänrenkaista.
Joka tapauksessa kysymys on sellaisesta metallin kulumisesta,
jossa a.o. paikkojen voitelu syystä tai toisesta on ollut riittämätöntä.
Sinun on aivan itse päätettävä asia, kuluneet paikat eivät uudella - ehkä
paremmalla - öljyllä parane, mutta eivät kenties lisäänny. - Anonyymi
Koneremppa tiedossa.
- Anonyymi
Lähinnä sillä mietin, kun kyseessä vasta ostettu auto, käytettynä kylläkin..
- Anonyymi
No valittamaan sitten liikkeen myyjälle ja vaatimaan takuuseen asian selvittelyä ja korjausta jos tarpeen
- Anonyymi
Jos se on sellainen tonnin pommi, niin uudet öljyt sisään ja ajoa niin pitkään kuin kestää. Kannattaa pistää astetta jäykempää öljyä, jottei öljynpaine karkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on sellainen tonnin pommi, niin uudet öljyt sisään ja ajoa niin pitkään kuin kestää. Kannattaa pistää astetta jäykempää öljyä, jottei öljynpaine karkaa.
mnä olen käyttänyt 90 peräöljyä jo useamman vuoden koneessa
- Anonyymi
anna mennä vaan pidä kierrokset ylhäällä kyllä se joskus ilmoittaa missä vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1167507- 525628
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72653Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101618Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2021482Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30956