Olympialaiset

Anonyymi-ap

Hienot oli taas tällä kertaa! Itkettää😭

25

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko joitte mitalikahvit? Suomi teki hienosti, kun alkuun povattiiin mistä lajeista otetaan kultaa, kuten keihäänheitosta, judosta, painista, moukarinheitosta, purjehduksesta, skeittailusta, ym. Ei tarvitsekkaan eri rahtilentoa tuomaan pelkkiä mitaleita Suomeen, vaan mitalit tulee urheilijoiden mukana.

    • Anonyymi

      PÄÄTTÄJÄISISSÄ Ruotsin lippua kantaa Olympiavoittaja. Norjan lippua kantaa Olympiavoittaja.
      Suomen lippuakin kantaa joku perässään kaarti punasilmäisiä herroja.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät mitalijuhliltaan jaksa osallistua.


    • Anonyymi

      Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran urheilijana, nyt olen työtön puli 🧍

      • Anonyymi

        Varmaankin Suomalaiset urheilijat käyttää liian vahän doping aineita, kun eivät pärjää missään lajissa? Sehän pitäisi turata dopingn kanssa aina jos ei ole kilpailuissa mukana ja viikko tai pari ennen kisoja ruveta tauolle. Niin ne tekee toistenkin maiden urheilijat, koska ns. puhdasta urheilua ei ole olemassa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin Suomalaiset urheilijat käyttää liian vahän doping aineita, kun eivät pärjää missään lajissa? Sehän pitäisi turata dopingn kanssa aina jos ei ole kilpailuissa mukana ja viikko tai pari ennen kisoja ruveta tauolle. Niin ne tekee toistenkin maiden urheilijat, koska ns. puhdasta urheilua ei ole olemassa enää.

        Tai sitten pitäisi vaihtaa sukupuoli naiseksi niin pääsisi miehenä naista vastaan kilpailemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin Suomalaiset urheilijat käyttää liian vahän doping aineita, kun eivät pärjää missään lajissa? Sehän pitäisi turata dopingn kanssa aina jos ei ole kilpailuissa mukana ja viikko tai pari ennen kisoja ruveta tauolle. Niin ne tekee toistenkin maiden urheilijat, koska ns. puhdasta urheilua ei ole olemassa enää.

        Jäi sanomati, että jos epäilevät dopingista, niin voi vedota aina, jotta joku toinen on laittanut tahallaan aamuvelliin pankolla kiellettyjä hormooneita, kun näkyy kokeissa ja aina on kiimainen olo? Noin ne tekee kunnon urheilijatkin ja aina ovat kiimassa, että on oltava vähintään 100 kortonkia mukana kisamatkalla. Paha puoli on asiassa, kun kisakylissä on sängyt pahvista, ettei pysty kunnolla ryskämään, kuin lattialla.


    • Anonyymi

      Jos olisi työttömyys Olympia laji lieksalaiset toisivat kolmoisvoiton. 🏅

    • Anonyymi

      Hauskaa oli se kun joutuivat uimaan paskaisessa joessa ja sairastuivat. Huippu-urheilun eteen pitää tehdä kaikki typeryydet.

    • Anonyymi

      Onko yksikään Lieksalainen osallistunut olympialaisiin? Siis urheilijana. Sivusta huutelijana on monikin.

      • Anonyymi

        On osallistunut nyt Lieksan lehdessä on mamu mukana kisatuotannossa


    • Anonyymi

      Olen mestari pircca oluen juonnissa!

    • Anonyymi

      Panin jokaista naisurheilijaa, paitsi kuulantyöntäjiä, paljaalla pinppiin. Urakka oli mittava!

      • Anonyymi

        No mikä on ettei kuulamörssäri kelvannut? Se ei pane joka valkkaa! Vanha panomiesten sanonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on ettei kuulamörssäri kelvannut? Se ei pane joka valkkaa! Vanha panomiesten sanonta.

        Mörssärit on liian roiseja, en uskaltanut 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mörssärit on liian roiseja, en uskaltanut 😢

        Ja sanot itseäsi panomieheksi...?!😮


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies. Kyllä nyky ihmiset ovat nyt todistetusti vätkylöitä. En minä jäänyt nuorena makoilemaan. Työt, marjat, mitalit jää tekemättä.

      • Anonyymi

        Viinoo vain juuvaan ja pemariloilla rällätään, prkle kun pitäs halolla virpoo nämä nykyvätkylät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinoo vain juuvaan ja pemariloilla rällätään, prkle kun pitäs halolla virpoo nämä nykyvätkylät...

        Kumpa poikasikin saisi sitten halolla virpoessa pahkan päähänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa poikasikin saisi sitten halolla virpoessa pahkan päähänsä.

        Ei ou poikoo, vuan jos olis poika ja se olis moinen vätkylä niin ite virposin halolla, niin...


    • Anonyymi

      Olen virponut nasia paljaalla piniksellä 🧍‍♂️

    • Anonyymi

      Koko Suomen joukkueella saisi antaa piiskaa kunnolla. Pettivät odotukset, vaikka saavat kymmeniä miljoonia tukea vuosittain. Täysin veteliä paskaläjiä jokainen!

      • Anonyymi

        Juha Mieto tietää lehdessä kaikki on feispuukin syytä ennen ei semmosia ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Mieto tietää lehdessä kaikki on feispuukin syytä ennen ei semmosia ollut

        Miedon metodilla kaikki urheilijat söisi 5 ropehellista mämmiä ennen kilpailua? Viimeisessä kaarteessa yllättäisi paskahätä ja suomalainen juoksija ohittaisi kaikki loppusuoralla. Ja maainauhan katkemisen jälkeen paukkaisi lähmpään paskikseen räpömään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe