Kävin sitten tällaisen keskustelun Hämeenlinna-chatissa... Olisi mukava saada immeisten kommentteja asiasta...
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mitäs sä sanot siihen, että täällä on sellasia huoneita, joissa on samat nimimerkit melkein aina. Samoin kuin energychatissa.
Saara-Neiti: Mun mielestä ihan hyvä juttu, ei haittaa mua
Saara-Neiti: toki uudetkin naamat ovat tervetulleita
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mua se haittaa, koska "vanhat" on tiellä.
Saara-Neiti: Minkä tiellä?
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: täyttää huoneet
Heräsi kysymys, että miten niin täyttää huoneet? Itse näen vaan positiivisena asiana, että chateissa on se ns. perusporukka plus sitten lukuisa määrä satunnaisia kävijöitä. Kummillekin mielestäni löytyy huoneista tilaa yllin kyllin.
Vakiochattaajat tiellä?
9
4090
Vastaukset
- Totuudenpuhuja
tuo Sami 25.
- P.Gele
Kyse lienee asiasta mikä käy esille omasta tavastasi vastailla "Samille".
Eli vakiporukka täyttää ruudun ylellä käymillään kahdenkeskeisillä jutusteluilla, "hohhoijakkoilla" ja "kaappi hei, ..." -jutuilla. Tuossakin keskustelussa toinen keskustelija kohdensi viestinsä ja toinen halusi viestittää asiansa jostain syystä kaikille.
Niin, kyllä ne kohdennetutkin näkyvät, mutta ne on helpompi jättää huomiotta... tämä lienee se syy, miksi vakisättääjät ovat ajoittain "tiellä".
Helpottiko? - tytsy
Uson että tarkottavat sitä et vipit ja vakkarit tulee sisälle huoneeseen ja idlaavat estäen pääsyn lähes täysiin huoneisiin. Vakkarit pitää paikkaa pystyssä mutta osa tukkii todella foorumin.
- EII.en
- parin minuutin Tauko vartin välein -
pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D
(*.*)
cuccuu™ EII.en kirjoitti:
- parin minuutin Tauko vartin välein -
pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D
(*.*)
cuccuu™Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...- AnneliLahti
Doopie kirjoitti:
Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...*älä ota sitä Vakavasti*
Ethän ,,,, ;D
- amelie64
joskus on kieltämättä vaikee jutella kun on niin paljon väkeä että rivit hyppii ihan silmissä ,kun keskustelu käy oikein kuumana.Sillon pyydän kaveria privaattiin juttelemaan.siellä saa jutella ihan rauhassa.
Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
Helppoa kuin mikä
Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD
Ja elleni .. EN ota vakavasti :D- AnneliLahti
Doopie kirjoitti:
Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
Helppoa kuin mikä
Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD
Ja elleni .. EN ota vakavasti :Dmie jo pelkäsin siun puolestais,,,
jotta siekii oot ruvennu ottamaan tän virtuaalimuoliman wakaWasti,,,
No hyvä :D
Sittenhän voimme jatkaa keskustelua :D
('.')
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870