Vakiochattaajat tiellä?

Saara-Neiti

Kävin sitten tällaisen keskustelun Hämeenlinna-chatissa... Olisi mukava saada immeisten kommentteja asiasta...

Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mitäs sä sanot siihen, että täällä on sellasia huoneita, joissa on samat nimimerkit melkein aina. Samoin kuin energychatissa.
Saara-Neiti: Mun mielestä ihan hyvä juttu, ei haittaa mua
Saara-Neiti: toki uudetkin naamat ovat tervetulleita
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mua se haittaa, koska "vanhat" on tiellä.
Saara-Neiti: Minkä tiellä?
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: täyttää huoneet

Heräsi kysymys, että miten niin täyttää huoneet? Itse näen vaan positiivisena asiana, että chateissa on se ns. perusporukka plus sitten lukuisa määrä satunnaisia kävijöitä. Kummillekin mielestäni löytyy huoneista tilaa yllin kyllin.

9

4120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudenpuhuja

      tuo Sami 25.

    • P.Gele

      Kyse lienee asiasta mikä käy esille omasta tavastasi vastailla "Samille".

      Eli vakiporukka täyttää ruudun ylellä käymillään kahdenkeskeisillä jutusteluilla, "hohhoijakkoilla" ja "kaappi hei, ..." -jutuilla. Tuossakin keskustelussa toinen keskustelija kohdensi viestinsä ja toinen halusi viestittää asiansa jostain syystä kaikille.

      Niin, kyllä ne kohdennetutkin näkyvät, mutta ne on helpompi jättää huomiotta... tämä lienee se syy, miksi vakisättääjät ovat ajoittain "tiellä".

      Helpottiko?

    • tytsy

      Uson että tarkottavat sitä et vipit ja vakkarit tulee sisälle huoneeseen ja idlaavat estäen pääsyn lähes täysiin huoneisiin. Vakkarit pitää paikkaa pystyssä mutta osa tukkii todella foorumin.

      • EII.en

        - parin minuutin Tauko vartin välein -

        pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D

        (*.*)
        cuccuu™


      • EII.en kirjoitti:

        - parin minuutin Tauko vartin välein -

        pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D

        (*.*)
        cuccuu™

        Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
        Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...


      • AnneliLahti
        Doopie kirjoitti:

        Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
        Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...

        *älä ota sitä Vakavasti*
        Ethän ,,,, ;D


    • amelie64

      joskus on kieltämättä vaikee jutella kun on niin paljon väkeä että rivit hyppii ihan silmissä ,kun keskustelu käy oikein kuumana.Sillon pyydän kaveria privaattiin juttelemaan.siellä saa jutella ihan rauhassa.

      • Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
        siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
        Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
        Helppoa kuin mikä
        Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD

        Ja elleni .. EN ota vakavasti :D


      • AnneliLahti
        Doopie kirjoitti:

        Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
        siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
        Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
        Helppoa kuin mikä
        Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD

        Ja elleni .. EN ota vakavasti :D

        mie jo pelkäsin siun puolestais,,,
        jotta siekii oot ruvennu ottamaan tän virtuaalimuoliman wakaWasti,,,

        No hyvä :D

        Sittenhän voimme jatkaa keskustelua :D

        ('.')


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe