Vakiochattaajat tiellä?

Saara-Neiti

Kävin sitten tällaisen keskustelun Hämeenlinna-chatissa... Olisi mukava saada immeisten kommentteja asiasta...

Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mitäs sä sanot siihen, että täällä on sellasia huoneita, joissa on samat nimimerkit melkein aina. Samoin kuin energychatissa.
Saara-Neiti: Mun mielestä ihan hyvä juttu, ei haittaa mua
Saara-Neiti: toki uudetkin naamat ovat tervetulleita
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: Mua se haittaa, koska "vanhat" on tiellä.
Saara-Neiti: Minkä tiellä?
Sami 25 Hämeenlinnasta => Saara-Neiti: täyttää huoneet

Heräsi kysymys, että miten niin täyttää huoneet? Itse näen vaan positiivisena asiana, että chateissa on se ns. perusporukka plus sitten lukuisa määrä satunnaisia kävijöitä. Kummillekin mielestäni löytyy huoneista tilaa yllin kyllin.

9

4101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudenpuhuja

tuo Sami 25.

• P.Gele

Kyse lienee asiasta mikä käy esille omasta tavastasi vastailla "Samille".

Eli vakiporukka täyttää ruudun ylellä käymillään kahdenkeskeisillä jutusteluilla, "hohhoijakkoilla" ja "kaappi hei, ..." -jutuilla. Tuossakin keskustelussa toinen keskustelija kohdensi viestinsä ja toinen halusi viestittää asiansa jostain syystä kaikille.

Niin, kyllä ne kohdennetutkin näkyvät, mutta ne on helpompi jättää huomiotta... tämä lienee se syy, miksi vakisättääjät ovat ajoittain "tiellä".

Helpottiko?

• tytsy

Uson että tarkottavat sitä et vipit ja vakkarit tulee sisälle huoneeseen ja idlaavat estäen pääsyn lähes täysiin huoneisiin. Vakkarit pitää paikkaa pystyssä mutta osa tukkii todella foorumin.

• EII.en

- parin minuutin Tauko vartin välein -

pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D

(*.*)
        cuccuu™

• EII.en kirjoitti:

- parin minuutin Tauko vartin välein -

pääsis rekkaamattomat tai "normaalit"nikit sisään ;D

(*.*)
        cuccuu™

Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
        Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...

• AnneliLahti
        Doopie kirjoitti:

Joo taas cuccuu vauhdissa oon lukenu siun juttuja aikasemminki ..mut mikäs ehdotus tuokin olevinaan on? vakkarit keskustelee siinä kuin muutkin siellä he sattuvat vaan olemaan "vakkareita" koska he käyvät huoneessa usein ...
        Idlaamist mie en ymmärrä sillee mut jos on tilaa mikäs siin on sitä itekki tullu tehtyä ...

*älä ota sitä Vakavasti*
        Ethän ,,,, ;D

• amelie64

joskus on kieltämättä vaikee jutella kun on niin paljon väkeä että rivit hyppii ihan silmissä ,kun keskustelu käy oikein kuumana.Sillon pyydän kaveria privaattiin juttelemaan.siellä saa jutella ihan rauhassa.

• Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
        siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
        Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
        Helppoa kuin mikä
        Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD

Ja elleni .. EN ota vakavasti :D

• AnneliLahti
        Doopie kirjoitti:

Ööh jos haluaa keskittyä omaan jutteluun kaapissa
        siis yksityisesti niih kirjottaa /suodatin
        Niin ei näe ylelle tulevia juttuja Sitten kun haluaa sen pois nii kirjottaa taas /suodatin
        Helppoa kuin mikä
        Muistakkee immeiset /apua komento siellä onki paljon auttavia juttuja Kokeilkaapa joskus xD

Ja elleni .. EN ota vakavasti :D

mie jo pelkäsin siun puolestais,,,
        jotta siekii oot ruvennu ottamaan tän virtuaalimuoliman wakaWasti,,,

No hyvä :D

Sittenhän voimme jatkaa keskustelua :D

('.')

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe