Mitä tuntemuksia herätin sinussa

Anonyymi-ap

Viimeksi kun nähtiin?
Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.

160

3944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että saisi vaan olla siinä. Halata. Kuiskata jotain korvaan.

• Anonyymi

Tällaisissa on omat vaaransa ajan kuluessa? Meitä on syvästi tuntevia ja sitten heitä, joille se on aina vain sana helinää? Voi syntyä näkemyseroja/ luonne-eroista puhumattakaan. Näistä syntyy ihmisille erilaisia mielikuvia, voidaan myös ymmärtää asioita eri tavalla.

Kaikille meille tulee kohtaamisia, toisille niiden kohtaamisten merkitys on suurempi ja toisille se voi olla vain peliä? Yhteiset tutut voivat olla myös sotkemassa kuvioita, vielä jos syntyy tilanteista epäilyjä, kun asioihin tulee ylimääräisiä mutkia matkaan?

Outoa käytöstä, epäilyjen myötä haluaisi vastauksia epäilyihin. Kohdannut näissä mustamaalaavia naisia, sotkivat kuviot todella sekavaksi. Naiset pelaa näissä helposti yhdessä miestä vastaan. Jolloin selvitys työ syistä tuntuu mahdottomalta. Hyvään uskova haluaa selvittää epäkohtia, mutta pelko voi senkin estää?

Aina hyvä pitää mielessä se, että heti kun alkaa epäilemään jotain, että asioissa on jotain outoa, kannattaa ottaa hatkat. Vaikka ensivaikutelma olisi ollut kuinka lupaavalta tuntuva. Itse jouduin lopulta mustamaalauksen uhriksi ja olin tilanteesta se hyvä uskominen ja suurin kärsijä. Minut syyllistettiin lopuksi valheilla. Toivoa oli paremmasta, mut kaikki tuntemukset olivat turhia.

Kaikessa on aluksi omat hyvät ja huonot puolensa. Toista ei tunne ja siten se voi olla suurikin haitta tekijä tulevaa ajatellen. Ensivaikutelma voi olla pahemman luokan erehdys itsellä, kun haluaa uskoa vain hyvään toisessa vielä silloinkin, kun huomaa tulleensa väärin ymmärretyksi. Vaikea luovuttaa, jos kokee, ettei ole tehnyt mitään väärää, loukkaavaa, eikä ole satuttanut toista fyysisesti, eikä henkisesti.

• Anonyymi

Tuli kova ikävä sua heti.

• Anonyymi

Missä nähtiin? Kuntosalillako?

• Anonyymi

Kuntosali jutut ei kannata.

• Anonyymi

Kuntosalilta löytyy usein ne pinnallisimmat,evvk.

• Anonyymi

Olin aika yllättynyt.

• Anonyymi

Ilon, surun ja toivottomuuden.

• Anonyymi

Näitä ja yllättynyt, ensivaikutelma myönteinen, ajattelin vain et hänen kanssa olisi kiva ulkoilla ja vaihtaa mielipiteitä. Mahdollisuuden, mut samalla mahdottomuuden, koska kadottanut uskon hyvään, mikä vaatisi niitä hyviä kokemuksia itselle ensin, että toivo hyvään palaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä ja yllättynyt, ensivaikutelma myönteinen, ajattelin vain et hänen kanssa olisi kiva ulkoilla ja vaihtaa mielipiteitä. Mahdollisuuden, mut samalla mahdottomuuden, koska kadottanut uskon hyvään, mikä vaatisi niitä hyviä kokemuksia itselle ensin, että toivo hyvään palaisi.

Potki e mies perseelle tota jankuttajaa, sillä ei ole mitään järkeä! Yrittää sotkee kaikkien asiat, vaik ei kelpaa kellekkään! Sä e mies kyl kelpaat vaik kelle miehelle!

• Anonyymi

Katoin et mitähän toikin taas meinaa.

• Anonyymi

🤣🤣🤭

• Anonyymi

Lämpimiä tunteita, yllättäviä 💚🔥

N- M

• Anonyymi

Kiva kuulla, että sinullakin.

• Anonyymi

Ei taideta olla nähty.

• Anonyymi

Epäusko, sydänsuru, pettymys, häpeä.

• Anonyymi

Tiedän kyllä, että olet jossain lähistöllä😂

• Anonyymi

Lämpimiä ajatuksia, tuntui hetimiten sydänalassa sellainen ystävyyden ja kohteliaisuuden osoitus.

• Anonyymi

Siitä on niin kauan..liian kauan...

• Anonyymi

Mietin ennen kaikkea miten siinä itse olisin. Epävarmana kaikesta. Sitä on elämän aikana satoja erilaisia ihmisiä. Eri ihminen kahvilassa kuin baarissa ja eri henkilö kuivapesulassa kuin partnerille ja eri henkilö töissä kuin lomalla. Sitä ei oikeastaan ole kukaan erityisesti. Mutta kun joku löytää, on säilytettävä se henkilö, joka ansaitsee tämän jos haluaa tuon rakkauden. Vaikka se tarkoittaisi teeskentelyä, ja jos kukaan ei rakasta voi jatkaa muuttumista loputtomiin.

• Anonyymi

Rakkautta. En olisi halunnut sen hetken loppuvan ikinä.

• Anonyymi

Ja miksi jonkun ihmisen pitäisi kokea noin?

• Anonyymi

Yllättävä, ilo, itsevarmuus, pieni halukin jopa. Ei pelkoa ollenkaan.

• Anonyymi

Oli aivan ihana tavata🥰. Olit niin miehekäs ja pari tuntia meni nopeasti. Tuli halu halata ja muutakin.. Toivottavasti nähdään pian kuten sovittiin. Vaikka on oltu tekemisissä niin tämä kerta oli aivan ihana💋.

• Anonyymi

Millä tavalla naisia esittävä tämä miehekkyys illustroitui sinussa?

• Anonyymi

Kuumotusta 🔥 Niin kuin aikoinaan paikassa jossa nähtiin usein..

• Anonyymi

ihan siis jäädyin. aina. poikkeuksetta. siksikään ei tosiaan varmaan edennyt sitten meillä:D… riemua jälkijunassa sitten et onpa hän ihana jne mutta sillä nyt ei pitkälle päästä

• Anonyymi

Yllättävä, ihana, vaistoava.

• Anonyymi

Minä vain suoritin. Sun suusta tuli sellasta shaipaa että halauskin tuntui kornille lopulksi. tuijotin vain ovea. Ajattelin sulkevani sen viimeisen kerran. En tunne mitään muuta kuin inhoa sun tautejasi kohtaan. Säälittäähän se miten huonovointinen ja jotenki heikko ja kalpea toisinaan olit. Anteeksi

• Anonyymi

Nähtiin ihan äskettäin ja lämpimiä tunteita, kyllä ❤️

• Anonyymi

Voisin oikeasti itkeä koska hän on niin suloinen, kaunis ja ihana. Mikähän mua vaivaa..
      Hyvää yötä hänelle 💤♥️

• Anonyymi

Olet rakastunut ❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä silmiin katsojalle👁💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä silmiin katsojalle👁💋

Hyvää yötä myöskin silmiin katsojalle, onneksi ei silmien väliin, minne sitten olisit katsonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rakastunut ❤️

Tiedän. Mutta tämä on erilaisia kuin kerran aikoinaan, voimakkaampaa tunnetta. /komm.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. Mutta tämä on erilaisia kuin kerran aikoinaan, voimakkaampaa tunnetta. /komm.ap

Mikä siitä tekee voimakkaamman? Tai millainen se tunne on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siitä tekee voimakkaamman? Tai millainen se tunne on?

No se tunne on voimakkaampi 😁... mutta, en ole ikinä uskonut mihinkään "se oikea" tai sielunkumppanuusjuttuihin. Vaikka minua ujostuttaa välillä hänen seurassaan, tuntuu se samalla niin luonnolliselta ja hyvältä. Suurin juttu, en tiedä miksi olen pystynyt luottamaan häneen lähes heti niin paljon. Vain se ajatus, että pitäisikö hän epämukavana sitä jos avautuisin enemmän, estää minua juttelemasta mitään henkilökohtaisempaa omasta elämästä.
        On aikoja jolloin en näe tai kuule häntä. Ja kun näen tai kuulen, tulen mielettömällä tavalla hyvälle mielelle ja tunnen jopa pientä onnellisuutta että olen tuollaisen ihmisen tavannut.
        Ja en oikeasti edes tunne häntä hyvin. En osaa selittää tämän paremmin. /komm.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se tunne on voimakkaampi 😁... mutta, en ole ikinä uskonut mihinkään "se oikea" tai sielunkumppanuusjuttuihin. Vaikka minua ujostuttaa välillä hänen seurassaan, tuntuu se samalla niin luonnolliselta ja hyvältä. Suurin juttu, en tiedä miksi olen pystynyt luottamaan häneen lähes heti niin paljon. Vain se ajatus, että pitäisikö hän epämukavana sitä jos avautuisin enemmän, estää minua juttelemasta mitään henkilökohtaisempaa omasta elämästä.
        On aikoja jolloin en näe tai kuule häntä. Ja kun näen tai kuulen, tulen mielettömällä tavalla hyvälle mielelle ja tunnen jopa pientä onnellisuutta että olen tuollaisen ihmisen tavannut.
        Ja en oikeasti edes tunne häntä hyvin. En osaa selittää tämän paremmin. /komm.ap

Jos tuntuu hetki hänen kanssaan luonnolliselta ja hyvältä, miksi sitten pelätä hänen pitävän epämukavana sinun avautumista. Eikö se ole jo positiivista, että alku lähtee luonnollisesti etenemään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuntuu hetki hänen kanssaan luonnolliselta ja hyvältä, miksi sitten pelätä hänen pitävän epämukavana sinun avautumista. Eikö se ole jo positiivista, että alku lähtee luonnollisesti etenemään?

Minusta tuntuu hyvältä mutta mistä minä voin tietää miltä hänestä tosiasiassa tuntuu? En todellakaan halua ahdistaa häntä.
        Kyllä, kaikki on positiivista mitä saan olla tekemisissä. /komm.ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu hyvältä mutta mistä minä voin tietää miltä hänestä tosiasiassa tuntuu? En todellakaan halua ahdistaa häntä.

Ei siinä auta muu kuin kysyä jos haluat tietää miltä hänestä oikeasti tuntuu, miten sen voisi muuten varmuudella tietää. Tietenkin toinenkin voisi kysyä, mutta voi kärsiä samasta epävarmuudesta toisen suhteen. Katseesta voi paljon lukea, mutta sen lisäksi olisi muutama sananen paikallaan juuri siihen hetkeen, sanomatta jättäminen taasen jättää asioita ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Oikeastaan sanoitit minun tunteitani myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vinkkini on, että luotat omaan tunteeseen, omaan intuitioon. Kun mielestäsi on hyvä hetki sanoa jotain, niin sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vinkkini on, että luotat omaan tunteeseen, omaan intuitioon. Kun mielestäsi on hyvä hetki sanoa jotain, niin sano.

Niin kai pitäisi. Mutta olen voinut ylitulkita, kuten voi tehdä näissä tunnetiloissa. Hän saattaa olla vain ystävällinen, kuten kaikille muillekin. No, aika näyttää. Kiitos kommenteista 🙂/komm.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai pitäisi. Mutta olen voinut ylitulkita, kuten voi tehdä näissä tunnetiloissa. Hän saattaa olla vain ystävällinen, kuten kaikille muillekin. No, aika näyttää. Kiitos kommenteista 🙂/komm.ap

Missä näette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näette?

Vain siellä missä on nähty reilut neljä vuotta. /komm.ap

• Anonyymi

Milloin ja missä nähtiin?

• Anonyymi

Paha mimmi 😝

• Anonyymi

No tunteet menee välillä laidasta laitaan. Viimeksi (eilen) tunsin taas iloa ja onnellisuutta.

• Anonyymi

En taida muistaa enää, niin kauan siitä.

• Anonyymi

Sitä mitä sanoin.

• Anonyymi

Ei minun kanssa kukaan halua keskustella. Yhden yllättävän lämpimän kädenpuristuksen muistan, ehkä olin niin poloisen näköinen. Kun niin kaipaan varsinkin kosketuksia, sanoja ja katseita on jo riittävästi tähän elämään.

• Anonyymi

Siis onko nyt kyse oikeasta näkemisestä vai siitä kun kuvittelen että näin vaikka se ei ole mahdollista, että olisin voinut nähdä.

• Anonyymi

Hyvät pohkeet oikeesti.

• Anonyymi

Niin on sillä miehellä 😍

• Anonyymi

Nähtiin vain ohimennen ja tervehdittiin, jos olet hän. Et todellakaan ollut parhaimmillasi, jos sen näin voisi sanoa. Mietin että sulla oli ehkä vuosituhannen krapula, siltä näytit. Anteeksi ajatukseni. Toivon että saat elämäsi kuntoon ja osaisit nauttia asioista ilman alkoakin 😟

• Anonyymi

tuut olemaan huippu mies jollekin!

• Anonyymi

Pienet shortsit

• Anonyymi

Oikeastaan halusin vain olla hiljaa, katsella häntä ja miettiä mitä hän ajatteli juuri sillä hetkellä..

• Anonyymi

Small Talking, bad, bad, bad.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että jotkut tykkää.
        Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tykkäät olla mykkänä vai miten se oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitaisiks sä noi puhehommat paremmin?

• Anonyymi

Vähän sekavia tunteita herätti.Oliko sulla kyyneleitä silmissä,olitko pahoillasi?

• Anonyymi

Oli kiva katsella peppuasi.

• Anonyymi

Ole hyvä 🍑🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä 🍑🤭

Miellyttävä lisä toimistohommista unelmoimiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miellyttävä lisä toimistohommista unelmoimiseen.

Eikö sinulla ole kuviani? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole kuviani? 🤭

On joitakin, mutta mieleen painuneet välähdykset tosielämästä ovat parempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä 🍑🤭

Voi hyvä jumala näitä ns miesten jutteluja! Miks ette juttele kasvokkain?

• Anonyymi

Meinas siinä itku päästä kun hyvästit sanottiin sanomatta sanaakaan.

• Anonyymi

Milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Paljon on vesi virrannut

• Anonyymi

Anteeksi 😥🥺❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Vuotena 2024

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi 😥🥺❤️

Kivempi kuulla ja nähdä🥺vaikka vaan ystävinä.

• Anonyymi

Aina kun näen sinut, niin tulee tunne etten ole yksin maailmassa, vaan on toinenkin joka kokee asioita samalla tavalla.

Nyt koitin tietoisesti olla töllöttämättä sinua niin paljon kuin ennen ja vointini oli vähän huono mutta en ollut krapulassa ;)

Näytit seesteisemmältä ja vapautuneemmalta kuin ennen <3

• Anonyymi

Ja hänen hymy ♥️♥️♥️wow

• Anonyymi

Milloin tämä tapahtui? Niin ja oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

Koin myös yhteenkuuluvuutta, kaikkien muiden tunteiden lomassa.

• Anonyymi

Oot laihtunut hirmuisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30kg lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30kg lähtenyt.

Et oo hän siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä ja se on ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Superficial like this dude above

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä ole.
        sivu

• Anonyymi

Jännitystä, ihastusta, ilahtumista, suurta onnea, vahvasti värähteleviä pyörteitä vatsanpohjassa asti. Rakkautta, haikeutta, surua, epävarmuutta, ikävää. Epätodellisuutta, pysyvyyttä.

• Anonyymi

Pettymys. Odotin sinun pyytävän minua juttelemaan kahdestaan (meitä oli kolme), mutta työkeskustelun jälkeen sinä lähdit juuri.

• Anonyymi

Niin, vaikea on tietää toisen aikatauluja. Oli yksinäinen olo ja kello oli paljon, siinä syy lähtöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea on tietää toisen aikatauluja. Oli yksinäinen olo ja kello oli paljon, siinä syy lähtöön.

Ohi valitettavasti

• Anonyymi

Oli joo kiva nähdä mutta eipä sulla ole tunteita minua kohtaan niin antaa olla

• Anonyymi

mistä niin päättelet? ehkä se oli virhe tulkinta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä niin päättelet? ehkä se oli virhe tulkinta??

Olisi hän voinut korjata jos tiesi minun tulkinneen väärin.

• Anonyymi

Melkoinen tunteiden kirjo mutta päällimmäisenä hämmennystä ja iloa, pettymys tuli itseäni kohtaan ja siksi myös surua :(

• Anonyymi

Mies joka pettää naistaan on usein ilkeä naiselleen. Mies jolla on useita naisia häviää ajoiksi. Selittelee valehtelee välttelee sitä jolle valehtelee kunnes taas on yksin ja voi palata takaisin. Sanoo että naisessa on vikaa kun on päästävä pelailemaan. Sen takia nainen on syyllinen joten suhde loppuu kunnes taas alkaa. Tätä jatkuu niin kauan kuin playeri saa itseään toteuttaa. Kuka helvetti kaipaisi tuollaista miestä. Onneksi elämäni mullistui ajan kanssa kun pysyin vain erossa paskasta. Nyt elämä hymyilee. En mieti pahoja asioita enää. Olen päässyt irti. Enkä ole tulossa takaisin. Hyvästi

• Anonyymi

Olipa mies aika sentimentaalinen paatos, onkohan tässä toki sitä tunnetta ehkä 🤭

• Anonyymi

Pettymystä, koska olin sulle ilmaa.

• Anonyymi

mielissäni olin

• Anonyymi

villejä helliä -millon mitäkin

• Anonyymi

totisuus ja olemus herätti mielenkiinnon..
      olet tuntunut alusta alkaen peruskalliolta mikä on outoa.? en tunne.. se vaan tuntuu jossain syvällä

• Anonyymi

Voin samaistua tähän. Vaikka hänen näkemisessä on jotakin epätodellisen ihanan kutkuttavaa, tuntuu kaikki samalla myös hyvin todelliselta ja vankalta.

• Anonyymi

Jotenkin unenomainen, kuin romanttisesta elokuvasta, että sellaista voi kokea... Olikohan se unta?💚

• Anonyymi

Narsistin naama ei herätä muuta kuin negaa..kun tietää mitä teatteria . Narsistia naurattaa kun saa esittää eri rooleja .Ihmiset nappuloita nap nap..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistin naama ei herätä muuta kuin negaa..kun tietää mitä teatteria . Narsistia naurattaa kun saa esittää eri rooleja .Ihmiset nappuloita nap nap..

Kerro lisää tästä loppukappaleesta, miten niinku nap nap nap?

• Anonyymi

Ei ole kukaan herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia. En ole vielä kohdannut sellaista ikäistäni miestä jonka ystävä haluasin olla.

• Anonyymi

Kyllä ne siihenkin käyvät palstagubbe

• Anonyymi

sääli, sääli

• Anonyymi

Säälit häntä? Miksi?

• Anonyymi

Kesällä näin viimeksi hänet, häipyi saman tien kun näki.

• Anonyymi

Olin niin onnessani, kun tuli yllättäin vastaan. Mutta pettymys, ettei vaihdettu sanaakaan.

• Anonyymi

Värähdyksiä pöksyissäni.

• Anonyymi

Ripuli? Ota Imodium.

• Anonyymi

Kun viimeksi varmasti kohdattiin, vaihtelevia. Joku hetki tuli lämmin, surku, utelias, innostunut, tilanteista riippuen. Monesti olen kuvitellut eri paikkoihin, ja yritän olla tuijottelematta ketään.

• Anonyymi

Mistä päättelit ksikki nämä jutut oliko sulla tunnekoru?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelit ksikki nämä jutut oliko sulla tunnekoru?

Otsikossahan kysyttiin omia tuntemuksia. Jos mitään ihmeellistä ei tapahdu, omat tuntemukset ei hypähtele yleensä mihinkään. Jonkun tietyn seurassa varmaan reagoi herkemmin, joko tilanteeseen, ihmiseen tai mitä hän tekee. En tiedä, ehkä tunnekoru olisikin auttanut tässä.

• Anonyymi

Tänään olin ilmaa. Eli heihei.

• Anonyymi

Olisit ollut ihmismuodossa, niin olisin tullut lähelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa muodossa kuin ennenkin. Ärsyttää tuollainen ailahteleva käytös. Taitaa olla paljon "vaakaa" syntymä kartalla.

• Anonyymi

jospa ei huomannut sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa muodossa kuin ennenkin. Ärsyttää tuollainen ailahteleva käytös. Taitaa olla paljon "vaakaa" syntymä kartalla.

En ignooraa ikinä. En vaan huomaa ihmisjoukosta tuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ignooraa ikinä. En vaan huomaa ihmisjoukosta tuttuja.

No nyt on kyse pienemmistä piireistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jospa ei huomannut sinua

Kyllä me vaihdettiin muutama sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on mies ihan ”kitso” nainen taas unohda👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mein gott palstagubbe

• Anonyymi

Helpotusta siitä, että oven avatesssasi olit tavallinen tallaaja.

Kauhua siitä, kun tajusin kesken kaiken olevani edelleen ihastunut.

Surua siitä, etten luultavasti näe sinua enää.

• Anonyymi

Elämä yllättää välillä positiivisesti. Koskaan ei tiedä kuka tulee vastaan… :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä yllättää välillä positiivisesti. Koskaan ei tiedä kuka tulee vastaan… :)

Tai oven taakse, hymiömies. Voi olla hyvä tai voi olla huono ajatus

• Anonyymi

Hei kuulevat mutta eivät osaa kuunnella ei se kanata

• Anonyymi

Mukavalta, kuin oltaisi enemmän tai voisimme ajatella olevamme läheisemmät kuin toivottelu kumppanit.
      https://youtu.be/uEQBMavHwiE
      🤍 🧡 💛 💙

• Anonyymi

Ez win

• Anonyymi

Kauneimmat joululaulut.

• Anonyymi

Muistat lumikin, tuhkimon ruususen varmaan?

• Anonyymi

Ettäkö Pukki jörnäyttäs.

• Anonyymi

Huomasin miten hyvältä näytit ja toivoin että sitoisit, ja ottaisit minut .

• Anonyymi

Kukkia ja sidontaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkia ja sidontaa?

Voit tuoda kukkiakin ja narua .

• Anonyymi

muutama sekunti ja sillä on pärjättävä,

• Anonyymi

No haluan saada ensin tän mun pään kuntoon. Enkä olla tässä tilassa, kun kaikki on sekaisin. Enkä tarkoita, et siihen menis nyt mitään vuosia, vaan muutama viikko ja oon parempikuntoinen. Samperi, sit ko en tunnusta täällä palstalla rakkauttani enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haluan saada ensin tän mun pään kuntoon. Enkä olla tässä tilassa, kun kaikki on sekaisin. Enkä tarkoita, et siihen menis nyt mitään vuosia, vaan muutama viikko ja oon parempikuntoinen. Samperi, sit ko en tunnusta täällä palstalla rakkauttani enää.

Ehkä sinun kannattaa mies satsata vähän pidempiin henkisiin harjoituksiin tms jos rinnastaa edellisen kommenttiin

• Anonyymi

Siitä on kauan. Halusin äkkiä pois, sillä hän oli rikkonut sydämeni.

• Anonyymi

Siinä yllättävässä kohtaamisessa ehti mieleen tulvia useita tuntemuksia. Ensin kun ignoorasit, kävelit ohi vain vilkaisten, tunsin hämmennystä ja kiukkua, mikä saikin juoksemaan perääsi. Kasvotusten kropan valtasi heikotus ja pyörrytys, kiukku ja syvä välittäminen taisteli keskenään. Keskustelun aikana lämpimät tunteet puskivat pintaan ja halauksessa poskisuudelman kera kropan läpi kävi oikein sellainen lämmin tuulahdus - voi voisinpa jäädä tähän. Hänen Irrottautuminen ja selän loittominen toi pettymyksen ja ikävän. Mikä vaan pitää edelleen
      otteessaan 💔

• Anonyymi

Lämmin tuulahdus kävi mies siis housuissas kun randomnainen käveli ohi?

• Anonyymi

itsevarma, hyvännäköinen ym.

• Anonyymi

Kysyttiin tuntemuksiasi...

• Anonyymi

Olisin halunnut nähdä vielä toistekin ja kolmannen kerran harmi kun sekosit vain

• Anonyymi

Olin vaivautunut ja hermostunut, koska emme olleet aivan kahden, lähistöllä oli muitakin.

Välillämme on sanomattomia sanoja, kåsittelemättömiä asioita, tukahdutettuja tunteita. Koen, että aiheesta pitäisi puhua, että pääsemme siitä yli. Tai sitten emme pääse..

Tajusin, että tunteet ovat jäljellä, eikä erillään oleminen ole niitä laimentanut. Katsoit minua eri tavalla kuin ennen. Katsoit kuin mies naista. Jokin on muuttunut.

En tiedä, miten tästä jatkaa. Onko parempi ettei olla tekemisissä, vai onko meidän vain kohdattava ja kestettävä?

• Anonyymi

Olisi hyvä jos puhuisit hänen kanssaan luottamuksellisesti. Milloin on hyvä aika? Kuulostaa että tilanne on teille molemmille stressaavaa

• Anonyymi

Aina kannattaa puhua. Jos on hymyileväinen ja rento niin on helpompi lähestyä

• Anonyymi

Viimeisellä tapaamisella varmistui, että en tule saamaan minkäänlaista vastakaikua lämpimiin tunteisiini.💔

• Anonyymi

aika kaukaa ja nopeasti tei tuollaisen päätelmän, miksi? 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika kaukaa ja nopeasti tei tuollaisen päätelmän, miksi? 💔

Passiivinen ihminen . Ei merkkiäkään mistään
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

niin arvasin että itse huomasit tunteidesi kadonneen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin arvasin että itse huomasit tunteidesi kadonneen...

Nii hänellä kadonneen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

Kyllä mä hymyilin ja lopuksi vielä repesin nauramaan ku mietein että jos vain taas kuvittelen ja tuijotinkin vierasta ihmistä, ku en luota enää silmiini 😊😂😍

• Anonyymi

lupaan L olla kiltisti ja uskollinen...
      oon myyty sinulle...

• Anonyymi

Sait ahdistumaan ja halumaan itsemurh...Aaaa

• Anonyymi

Väistämättä jäin miettiin että oliko sellainen "puolitutulle" ohikulkiessa heitetty hymy vai oliko siinä jotain enemmän, oli niin pikaisesti ohi että sekavat tunteet jätti mutta silti ❤️

• Anonyymi

Ei perk tämä edisty. .

• Anonyymi

Rakkautta, rakkautta vain.

• Anonyymi

valitettavasti en tunne ketään kohtaan semmoista miksi olisin mihinkä suostunut, niinpä hakkasitte väkisin, kun haluatte, päätitte ottaa, itse mitä tahdotte. vaikka menetätte ette voi väkisin ottaa muista, se tulee teille pahana elämään. Eikö teillä ole tarjota mitään tilalle mikä oikeasti toisi itselle tyytyväisyyttä ja hyvää palkitsevaa oloa. Teidän etuhan se olisi jos on olisi, joten jo tuo tarkoittaa että teillä oli väärä henkilö. yritätte koko ajan tuoda esiin jotain rikkaan miehen auttavaa vaino roolia, mt hoitajaa, julkkispiirejä, Lapin tai Espanjan elämää, Ritarien tai Viikin elämää, suurperheen äidin roolia, lahkoja, lasten hoitotyötä, talousalan velallisten auttajaa, köyhää rakkauden jumalatarta, vahvaa miesmäistä nainen. erakkoelämää ja estää kaupunkiyhteydet, saada huonompaa. ei mikään kelpaa, eikä mikään ole minä. enkä suostu mihinkään että. vahvistaisin haluamaani elämää teissä ja antaisin jopa sieluni ja olemukseni jotta nauttiditte elämästänne ja voisitte paremmin. jättäkää rauhaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2091
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1926
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1173
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      224
      1039
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      277
      997
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      963
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      64
      925
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      44
      892
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      879
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      847
    Aihe