Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
Tuntuu niin mukavalta.
36
3267
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää. Millainen on hyväsydäminen?
- Anonyymi
Rehellinen ja luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen ja luotettava
Mieskö vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö vai nainen?
Nadia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö vai nainen?
Yhtään rehellistä naista en ole vielä tavannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun surullista.
Harmi ettei tunneta niin saisit tavata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista . Rehellisiä ihmisiä löytyy, onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista . Rehellisiä ihmisiä löytyy, onneksi.
Jatkoa. Siis naisia tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nadia.
Joo no toivo on vanha ja ruma mies. Olen hänen kanssaan vain rahan takia.
- Anonyymi
Aren’t you made from sugar
- Anonyymi
Seura tekee kaltaisekseen
♥️ - Anonyymi
hän. mies. 🩵
- Anonyymi
Tuon on sinänsä jo ihme nykyisen kaltaisessa maailmassa
- Anonyymi
Totta puhut.
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt putinista
- Anonyymi
Hyväsydäminen tekee sen virheen että olettaa muidenkin olevan sitä.
- Anonyymi
Teki jo ikävä kyllä. Ja taitaapi hyväsydämisyys olla mennyttä ikiajoiksi.
- Anonyymi
Matias menee Matiaksen kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teki jo ikävä kyllä. Ja taitaapi hyväsydämisyys olla mennyttä ikiajoiksi.
Ei ole. Hyväsydäminen pysyy sellaisena kuin on. Ihmisen perusluonne ei muutu yhdellä vastoinkäymisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Hyväsydäminen pysyy sellaisena kuin on. Ihmisen perusluonne ei muutu yhdellä vastoinkäymisellä.
Ai yhdellä? Mistä sen vaan yhden revit?
Ajattelin jatkossa olla sitten kaikille pskamainen eipä muutakaan enää voi ellei joku tule ja hoida mua ja näitä haavoja pian.
- Anonyymi
minun elämässä ei ole ollut viime vuosina itselle yhtään hyvää henkilöä. tai kolme isä, veli ja vain hän siitä poppoosta ja nykyinen kultsi luulisin niin, en tosin tiedä kaikkea. isässä vaikuttaa myös joku muu tietoisuus. Siinä ne, jossain muutama ystävä, joista eivät tiedä. Muut täysin petollisia, ivallisia ja kateellisia, halu uhrata ja saada itselleen ja muille hyötyä, ei mitään hyvää sanottavaa. jos jotain luullut hyväksi osoittautunut pahaksi. välillä ex yksi niistä, ei tosin aina ja aina ketun häntä kainalossa. mutta antaa Karman hoitaa, kyllä viime vuodet heihin vielä huonona vaikuttaa. Minun elämästä tekivät itsemurhan. ja noistakin ihmisistä jos olisivat tienneet olisivat tuhonneet ja yrittäneet saada, estettyä mutta kyllä kaikki heifln petollisuus ja pahuus ui takaisin heidän elämäänsä ja todellakaan kuuluta samaan ryhmään tai porukkaan.
- Anonyymi
se on hyvä se :)
- Anonyymi
tuntuuko fyysisesti vai mentaaisesti mukavalle vai onko vain mukava valhe.
itselläni tuntuu fyysisesti mukavalle kun on viilentynyt ilma mukavempi nukkuakin viileämmässä
ei ole ahdistava kuumuus aina- Anonyymi
Ahdistava pimeys on tulossa, onko siihen lääke.
- Anonyymi
jyb eu ruutö hitjub jibeekuset guooyunyru.uknanasrtiubbur,,, hiaaybtri jyynwbww oatterutjub ternitaateilla... niin tota joo omia omia tuulettimiakin
- Anonyymi
Nojoo olen läheisille. Jos ja kun ihastun/rakastun niin olen lojaali ja omistautuva. Intensiivinenkin🥹, mutta samalla omaa tilaa antava ja sitä myös itse arvostava. Annan kaikkeni rakkaalleni, eikä mun päätä tosiaan niin vaan käännetä
- Anonyymi
Toivottsvasti sinulla ei tarvetta enää ihastua kun olemme niin tehneet jo 37 v. Sitten olemme molemmat toisillemme lojaaleja ja omistautuvia sekä intensiivisiä minun täytyy vaan opetella antamaan tilaa jotta et ahdistu. Minäkin annan kaikkeni rakkaalleni, eikä minun päätä käännä mitkään masilman tuulet. Olen ikuisesti rakkaani sinun puolisosi. ”nyyti-M”❤️
- Anonyymi
laitan hyuviksi tietokoneen mittaamia lämpöjsisä 16 jaq ulko 13 noin
- Anonyymi
Niinpä olenhan minä sellainen
- Anonyymi
Kuka on sellainen ?
- Anonyymi
Sinäkin olet hyväsydäminen,sen aistii kauas.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Olen vain kotimainen
Olen vain laadukas
Olen äiti vaimo ja rakastajar
Minusta on vielä vaan moneksi. Hei - Anonyymi
Kun rakastaa oikiasti
- Anonyymi
Ketä ap tarkoittaa? Auttoiko tänään pakkauksen kanssa??
- Anonyymi
Tuu joku kerta kahville jos täälläpäin liikut:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752075
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181916- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241029Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit271979- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136869- 43865
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55837