Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
Olenko ainut
71
3729
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme kyllä samanoloisia
- Anonyymi
Tätä kans miettinyt hänessä, liike on lääkettä ja hänen kanssa aktivoisimme toisissamme tässä. Näin koen 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kans miettinyt hänessä, liike on lääkettä ja hänen kanssa aktivoisimme toisissamme tässä. Näin koen 🙏
Kyllä sama ajatus minullakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä näen myös sen, että hän saisi minusta poistettua niitä paheita (mm. herkuttelu), joista kärsin ja koen huonoa omaatuntoa. Näin minusta tulisi vielä parempi ihminen myös hänelle. Samalla opettelisin paremmin huomioimaan häntä arjessa, terveys edellä ja hyvällä tavalla 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehän kuntoillaan jo lähes päivittäin ja paljo yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, kun olemme kohta kahden lapset jo aikuistuneet ja aikuistumassa. Meillä uusi ihana tie ja suunnitelmat yhdessä eteenpäin myötä/vastamäessä. Uskon vahvasti tähän ja sinuun, lupauksiisi että meidän elämänlanka pysyy ja kun elämä katkeaa joskus vsnhana kuolemaan olemme kuitenkin aina yhdessä ❤️vierekkäisillä hautapaikoilla yhä rakastaen. t.nyyti-M
- Anonyymi
Ei ole jäänyt näkemättä.
- Anonyymi
selväksi tullut hänen ja mun kohdalla. se on se syy miksi mennään erillään edelleen ja varmaan siis loppuelämä .. ja siitäkin ymmärrys 😁
- Anonyymi
Just noin ;)
-en ole ketjun aloittaja- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin ;)
-en ole ketjun aloittaja-🤝🤝🤝🤝🤝.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤝🤝🤝🤝🤝.
🫶🫶🫶🫶.
- Anonyymi
Missä asioissa olette samanlaisia? Minä kaipaan kaksoisliekkiäni. Hän ei ehkä koe minua samoin.
- Anonyymi
Koen samoin.💛
- Anonyymi
Olen huomannut sen jo kauan sitten.
- Anonyymi
Sulla ei oo partaa🤔
- Anonyymi
Ei enää ole🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää ole🥺
😱En usko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😱En usko!
Käy Facebookissa kurkkaamassa, vaikka kaverin sellaisesta😏 jos et omaasi saa enää auki..on sulla mutta taitaa salasanat olla jo hävinneet🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Facebookissa kurkkaamassa, vaikka kaverin sellaisesta😏 jos et omaasi saa enää auki..on sulla mutta taitaa salasanat olla jo hävinneet🙄
Niin tietysti myös kaikki julkisesti kirjoitetut jutut on moni nähnyt ja sen aikaisen kirjoitustyylinkin, tietty. Minusta ja harrastuksista ei tietystikään tiedä mitään, kukaan.
- Anonyymi
Voin liimata tekoparran, en vain tiedä mikä väri olisi kiva.
- Anonyymi
serkkuki vielä
- Anonyymi
Siksi välillä tuleekin epätodellinen olo, että voiko tämä olla edes totta.❤️ Kuin kauneimmassa unessa, mutta kun tämä ei taida olla vaan unta. Totta ja todellista tämä on🤍
- Anonyymi
Olet ainut❤️
- Anonyymi
Joissain asioissa ollaan samanlaisia, joissakin erilaisia. Ei vielä tunneta kuitenkaan niin syvällisesti toisiamme (siihen tarvitaan enemmän aikaa). Se on kuitenkin kiva, ettei tarvitse välttämättä koko lausetta sanoa, kun toinen ymmärtää heti. Joskus pelkät ilmeet riittää kommunikointiin. Olet mies tämän vuoden paras löytöni😘
- Anonyymi
Hei tuo kuullostaa hyvältä: Vuoden löytö pokaali, hiukka huonompi kuin vuoden hoito 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tuo kuullostaa hyvältä: Vuoden löytö pokaali, hiukka huonompi kuin vuoden hoito 😊
Hän on kyllä sellainen "vuoden mies", että ansaitsee pokaalin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullottanut sipulia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sipulilta.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en osaa kokata. Ei riitä kärsivällsyys.
- Anonyymi
Ajoittain ollu ihan timanttia… yhteinen sävel tunsin sen jo aikanaan vahvana. ekan kerran viimekesänä se iski ja siinä pitkin syksyä lämpö
valtas lissää ja sitten loppusyksystä viimeistään se oli menoa... poltti.🥹 …tässä nyt sitten kun heitelty kuukausia omissa ilmoissa niin toki välillä menny ohitte noi heitot... se on ärsyttävää, jos kahdella toimii kuviot, mutta sivulliset säätää. ei ne toki aina mene eikä voi mennäkkään. mut tahtoa meillä on.. ja tunnetta 😘- Anonyymi
Älä sinä syö kuormasta ja täällä flirttaa miehelleni!!
Ps. Olet paska runoilija ja kirjailija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä syö kuormasta ja täällä flirttaa miehelleni!!
Ps. Olet paska runoilija ja kirjailija.Kenelle luulet kirjoittavasi?
- Anonyymi
Kyllä olen sillä erotuksella että sin saat raivareita ja minä en olen rauhan mies eli rauhallinen nainen on must
- Anonyymi
Oletko kenties se passiivisaggressiivinen mököttäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties se passiivisaggressiivinen mököttäjä?
Oletko sinä se psykoottinen raivarinainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se psykoottinen raivarinainen?
En tunnusta.
- Anonyymi
"rontti"
Huomasin jo ajat sitten.❤️❤️🔥 - Anonyymi
Olen sen huomannut jo aika kauan sitten.
- Anonyymi
olen huomannut rakas ❤️😊
- Anonyymi
♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️♥️♥️♥️
rakas.
- Anonyymi
ikävä sua
- Anonyymi
Muutaman päivän päästä näemme ❤️
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apsanot vaan aina..😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apMissä Hesasss näette ?
- Anonyymi
Minussa ei oo mitään samaa / yhteistä kenenkään kanssa. Oon friikki...
- Anonyymi
varmaa aika moni meistä täällä on
- Anonyymi
Nyt olis vois selvittää asiat
- Anonyymi
Mitkä asiat pitää vielä selvittää ettekö ole pelkkää selvitystä tehneet jo jonkun tovin. 😆huhuh
- Anonyymi
Onko tämä kuitenkin vielä etäisyyskysymys. Kauempaa kaikki näyttää vähän samanlaiselta. Mitä lähemmäs tullaan, ehkä erojakin alkaa näkymään. Olemmeko tarpeeksi lähellä todetaksemme asian.
- Anonyymi
Huomasin tänään etten taida olla hänen puolikas. Aina kun yksi toinen on lähellä, niin hän ottaa etäisyyttä minuun. Eli olenko joku kolmas pyörä joka pitää salata siltä toiselta? Ei ollut eka kerta. Eli ehkäpä saa hän nyt maistaa omaa lääkettä. Olet minulle jatkossa moi -tuttu. Yritän unohtaa kaiken.
- Anonyymi
Olet kolmas pyörä etkö ymmärrä ja tulet olemaan ja jäämään kelkasta. Meidän juna kulkee vahvasti eteenpäin toisiamme tukien ja rakastaen❤️😊yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat kaikkee ihanaa☀️😊😊kunnioittaen toisen oma ikuisesti.❤️Tämä on sitä luottamusta, rehellisyyttä, avoimuutta, yhteenkuuluvuutta, toisen ymmärtämistä, anteeksiantoa ja tärkein Syvää Rakkautta❤️t.nyyti
- Anonyymi
Joo, huomaan teatteri henkilökuntaa, ei mitään hätää, hengitystäkää.
Vai huomaanko?
https://m.youtube.com/watch?v=-gsDBuHwqbM&list=RD-gsDBuHwqbM&start_radio=1 - Anonyymi
Kyllä sinä varastat shown. Olet minä potenssiin kaksi.
- Anonyymi
Voi kyllä Kulta <3
Unessani minua piiskasit kuin uljasta ratsua ja melkein henkeni veit, mutta se oli kaikki sen arvoista... Heräsin hikisenä sängyn pohjalta, ja tuntu kuin minut olisi raahattu juuri pois paratiisista, josta puuttui vain käärme, koska kaikki oli niin täydellistä. Tuo erotiikka ja esteettisyys, joka heijastui unestamme kuin prinsessa taikapeilistä. Hetken hengitin ja tajusin palanneeni takaisin maan tasalle, jossa minua odotti vain uusi päivä ilman rakkautta ja hellyyttä, kunnes avasin internetin, ja päädyin tänne... Tiesin ettet olisi vain unta, vaan odottaisit minua siellä. Kohta lennämme yhdessä paratiisiin, emmekä anna toistemme elää enää ilman toista puolikasta...
Rakkaudella...
Sinun toinen puolikkaasi, jonka vielä joskus kohtaat, kun sitä vähiten odotat.- Anonyymi
Odotan sitä todella Kulta Rakkaani
- Anonyymi
Voi, jos olisit hän niin sitä todella toivoisin rakas Baby. En niin mitään muuta kuin olla sinun kanssasi aina. Mutta sitä ennen sulla on paljon selitettävää koska oon ihan uunona kaikesta. Olen ulkopuolinen omassa ruumiissa. 🎶 Tahdon sulle olla hyvin hellä...🎶 Rakas ❤💋
- Anonyymi
Sillon ei voi olla samanlainen jos on toinen puolikas vastakohdat täydentävät toinen toisiaan mu jos on väitetysti täydellinen ni periaatteessa voi parisuhteessa vai mennä piloille on enemmän kun todennäköistä että toinen haluaa muuttaa toisessa jotain ettei tämä kelpaisi kenellekään lopputuloksena on yleensä ihminen joka ei enään kelpaa edes sille joka muutostyön aloitti eikä ihminen ole se johon edes ihastu
- Anonyymi
Täällä nyt taas jatkuu vaimot ja muutostyöt. Mä sanon suoraan, ettei muista kuin hatarasti mitä oon aiemmin facessa kirjoittanut, ja pysykööt siellä haudattuna. Täällä nyt kuka tahansa uskoo mitä tahansa, vaikka itseni kanssa tätä keskustelua käyn. No rakastukoot, jos haluavat, minkäs mä sille voin, et oon niin 🤪
- Anonyymi
En ole kenenkään kanssa ja pahaa toivon teille kaikille vähän kiusaa teille ja estettä elämään ja onneen 😂❤️😍
- Anonyymi
Olen. Viime vuonna lokakuun tuulisena päivänä huomasin. Siksi kai rakastuinkin.
- Anonyymi
Tietääkö hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän?
No ei kai. Toki tänne on tullut päästeltyä pahimpia höyryjä, mutta se on niin epätodennäköistä että lukisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai. Toki tänne on tullut päästeltyä pahimpia höyryjä, mutta se on niin epätodennäköistä että lukisi.
Vaikka se olisi lukenut sen, se tuskin olisi sanonut siitä mitään. Usko minua, olin tässä tilanteessa 😁
Mikset sä kertoa hänelle? Siitä on melkein vuosi. - Anonyymi
Silloin oli tosiaan tuulinen syyspäivä kun satuimme samaan paikkaan samaan aikaan. Olit ihana💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se olisi lukenut sen, se tuskin olisi sanonut siitä mitään. Usko minua, olin tässä tilanteessa 😁
Mikset sä kertoa hänelle? Siitä on melkein vuosi.En mä silloin vielä rakastunut. Se hiipi ja hiipi pikkuhiljaa kunnes....
En uskalla, vielä. Helpottaisi kyllä varmaan omaa oloa. Mutta en usko hänen tunteisiin minua kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä silloin vielä rakastunut. Se hiipi ja hiipi pikkuhiljaa kunnes....
En uskalla, vielä. Helpottaisi kyllä varmaan omaa oloa. Mutta en usko hänen tunteisiin minua kohtaan.Haluatko kertoa lisää hänestä? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa lisää hänestä? ☺️
Se olisi itseni toistamista täällä, välillä kyllästyttää. Kuten sanoin, en usko hänen tunteisiin. En ole sopiva hänelle.
- Anonyymi
Voi vattu ettå mua naurattaa nää ketjut..
Minusta tuntuu hyvin vahvasti siltä, että sinulla ei ole kaikki hyvin. Onko asia näin vai teinkö virheellisen johtopäätöksen?
- Rami- Anonyymi
Kyllä, yhtä hulluja. Oon huomannu. Laitokseen kumpikin kuuluisi, nukuttas samassa huoneessa eri sängyissä. Mutta ne säännöt mitkä siellä on kieltäisi samassa huoneessa nukkumisen. Ellet sitten hiipisi salaa yöllä vierailemaan luonani vaikka siellä on kyllä kolme huonekaveria. Mutta ei ne mitään tajua senverta kova lääkitys päällä. 🤗🙈🥳
- Anonyymi
Voisin mennä murun kanssa laitoiseen. Kyllä me samassa sängyssä nukuttaisi, muuten ei käy.
Meillä ois yliaistit ne muut ei kuulis yhtään mitään kuten J. Karjalainen lauloi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987