Mehiläisessä

Anonyymi-ap

Kävin mehiläisessä tarkastuttamassa lääkkeet, ei helvetti lääkkeet oli vääriä ja annokset pielessä, ei ihme että sydän on pomppaillut flimmerin ja extrojen välillä, ja nämä on thaimaan ykkössairaalan sydän osaston määräämät lääkkeet. oireet ovat lähes kokonaan hävinneet, ei tarvitse ainakaan vielä ryhtyä mihinkään isompiin operaatioihin, pikku hiljaa oireet vähenivät, tiistai ja keskiviikko oli vaikeita, torstai selvästi parempi... sunnuntaina oireita oli vain 10% entisestä, kuukausi katsellaan, kun lääkemäärät elimistössä tasaantuvat, lääkäri kardiologi maksoi 186 euroa tunnin vastaanotto aika, kokeet menee terkkarilla, kuukauden päästä, lähete , meikkuun, olkaahan varovaisia siellä.

Saas nähdä millainen palaute hampilasta, viikon päästä.

28

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, hyvä ja terkut.
      Muista yllättää vaimo tänään.
      Ruokavalion muutos myös on hyvä ottaa huomioon.
      Vähän kerrallaan mutta monta kertaa päivässä.
      Tytär pisti tulemaan pari pakettia visibliiniä, suosittelen, on hyväksi vaikka ei oliskaan mitään vaivoja.
      > § <

• Anonyymi

Mä yllätän vaimon joka päivä, ihan joka päivä... oli syytä tai ei... Terkkuja.

• Anonyymi

Onneksi Suomessa on hyviä lääkäriasemia, esimerkkinä tuo Mehiläinen.
      Siellä on myös erin omainen hampaiden hoito eli Hammas Mehiläinen

• Anonyymi

Hyvän lääkäriaseman kriteeri voisi olla hieman toisenlainen, vaikkakin pörriäisen lääkäripalvelut on ok.

Omistajakaarti on sitä luokkaa että toiminnan perusta on kuten 2010 lausuu korrupti ja mikäli katsoo vähän syvemmälle pörrin omistamia muita yhtiöitä niin korrupti saa todelliset kasvotkin lapsikaupan lähes yksinoikeudellaan ja sossulaiset yllätys yllätys silloin tällöin matkustelevat aurinkoa ottamaan pörrin kustantamana.

• Anonyymi

Yksikkökaksikko intoa täynnä, kun Saariseniili sai viimeinkin vuosien jälkeen yhteyden tyttäreensä ja en kiistä toki sitä että se on hieno asia! Lapset on tärkeintä ihmiselämän aikana.

Virallisen version mukaan tulit 8.8. Suomeen, joka oli torstai. Onko sinulla siis aikakone, kun nyt sitten kerrot että "tiistai ja keskiviikko (6-7.8) olivat vaikeita, torstai selvästi parempi".

Miten on mahdollista käydä Mehiläisessä, jo ennenkuin saavuit Suomeen?
      Kävit siis Mehiläisessä noin kaksi päivää ennen saapumista ja heti on sitten lääkkeet kunnossa?

Nuo tonnikalapussien kuvaamiset on melkoinen vitsi, kun ottaa huomioon että sivupersoona ei ole koskaan Thaimaassa käynyt ja nyt sitten intoilee päiväkodista varastetusta tonnikalasta, joka tarina ei myöskään pidä paikkaansa.

Koska sinulla on äärettömän suuria vaikeuksia puhua koskaan totta, niin laitapas näytille se Mehiläisen 186 euron kuitti / lasku näkyville ja sisälsikö se kelakorvauksen?

Tulit yksin Suomeen 4.8. yksin, kun laitoit kuvan korealaisista viinaputeleista https://ibb.co/YTrxKPp ja varmaankin jo kelakortti on taskussa. Miksi otit prepaid- liittymän? Sellaiset on varattomien liittymiä.

Hampila? Jos tarkoitat hammaslääkäriä, niin ei tarvi muuta syytä etsiä flimmerillesi. Suusi on kuin tippukiviluolal jossa roikkuu palaneita tulitikkuja ja henki haisee kuin kuollut napakettu.

Ongelmasi Thaimaan lääkärien kanssa on että valehtelet aivan surutta heille elintapasi ja et ymmärrä etkä usko mitä ne puhuu.

Suosittelen sinun revityttävän kaikki loput palaneet tulitikut pois sieltä suusta ja siirtyvän velliruokaan, lähtee flimmerit ja parikymmentäkiloa painoa pois varsin nopeasti.

Risoista ikenistä menee verenkiertoon jatkuvasti bakteereja jotka voi aiheuttaa yli sata erilaista sairautta ja oiretta. Sen tekee jo pelkästään likaiset hampaat. Hengitykselläsi voisi kaasuttaa kurdeja.

Siellä myydään pilailupuodeissa niitä muovisia tekohampaita, jotka sopii mainiosti budjettiisi ja pistämättömään tyyliisi.

2010

• Anonyymi

Onko sulla 🤡 muuta ongelmaa äiskä päivänä?

• Anonyymi

Possolan tarinat elää muutenkin. Pari viikkoa sitten kertoi ettei kuukausiin ole ollut sydänoireita ja nyt sydän on "pomppaillut flimmerin ja extrojen välillä" vielä Suomessakin lääkkeiden vaihtamisen jälkeen ja on ollut vaikeaa vielä alle viikko sitten.
        Myöskään viinaa ei pitänyt juoda juuri ollenkaan ja on kipannut kolme pulloa 13% korealaista litkua ennen lentoa. Siellä on sydänvikaisen paksukaisen todella fiksua vetää kännit ennen lentoa turistiluokassa, johon nippanappa mahtuu ja sitten tulee jet lagit jotka ei ole kivoja terveelle ja normaalipainoisellekaan.

Prepaid-miehet ei käy Mehiläisessä ja ladamiehet ei ajele Bemareilla.

• Anonyymi

Ei tulin suomeen 6.8 finskillä, vaimoni kanssa... en ole kuvannut mitään tonnikalaan liittyvää koskaan, asumme Vantaalla... Otin siksi prepaid liitännän telialta kun se on halvin puhelut ei paljon maksa netti 1 euron vrk, tosin en tiennyt sitä kun ostin kaksi pakettia r-kiskalta, tilasin asuntoon elisalta 150mt optisen kuidun, ja elisa viihteen 26,90 kuukaudessa, sähköt pörssisähköt Nordic greennitä, ja auton ostin muutaman vuoden vanhan skoda octavia, farmarin... Sanoin aikaisemmin että osaan hoitaa raha-asiani, en elä yli varojen, en tarvitse osamaksuja enkä osakaslainoja, kelalle laitoin kelakortti anomuksen, mutta minulla on kolmen kuukauden lääkkeet thaimaaasta, tosin osa niistä meni vaihtoon...

Olen hoidattanut kaikki hampaani thaimaassa, aina kun on pienikin ongelma lohkeama tai jotain, varasin heti ajan nana nimisestä hammaslääkäriasemalta, pyysin myös tarjouksen koko kaluston rempasta, mutta ei vielä kannata tehdä, laitoit kuvan hampaistasi, ne oli karmeat, hoidata ne jos sinulla on siihen varoja, ostin myös verkkokaupasta.com uuden pesukoneen ja imurin , ikeasti 1500 eurolla kaikenlaista tarpeellista, kuten sanoin olen hoitanut aina asiani, ja hoidan edelleenkin, resupekka, en ole osamaksu mies kuten sinä, tosin sinä et ole mies kun mies sana jätetään pois jää ainoastaan osakaslaina ja osamaksu... miestä sinusta ei saa tekemälläkään, akka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulin suomeen 6.8 finskillä, vaimoni kanssa... en ole kuvannut mitään tonnikalaan liittyvää koskaan, asumme Vantaalla... Otin siksi prepaid liitännän telialta kun se on halvin puhelut ei paljon maksa netti 1 euron vrk, tosin en tiennyt sitä kun ostin kaksi pakettia r-kiskalta, tilasin asuntoon elisalta 150mt optisen kuidun, ja elisa viihteen 26,90 kuukaudessa, sähköt pörssisähköt Nordic greennitä, ja auton ostin muutaman vuoden vanhan skoda octavia, farmarin... Sanoin aikaisemmin että osaan hoitaa raha-asiani, en elä yli varojen, en tarvitse osamaksuja enkä osakaslainoja, kelalle laitoin kelakortti anomuksen, mutta minulla on kolmen kuukauden lääkkeet thaimaaasta, tosin osa niistä meni vaihtoon...

Olen hoidattanut kaikki hampaani thaimaassa, aina kun on pienikin ongelma lohkeama tai jotain, varasin heti ajan nana nimisestä hammaslääkäriasemalta, pyysin myös tarjouksen koko kaluston rempasta, mutta ei vielä kannata tehdä, laitoit kuvan hampaistasi, ne oli karmeat, hoidata ne jos sinulla on siihen varoja, ostin myös verkkokaupasta.com uuden pesukoneen ja imurin , ikeasti 1500 eurolla kaikenlaista tarpeellista, kuten sanoin olen hoitanut aina asiani, ja hoidan edelleenkin, resupekka, en ole osamaksu mies kuten sinä, tosin sinä et ole mies kun mies sana jätetään pois jää ainoastaan osakaslaina ja osamaksu... miestä sinusta ei saa tekemälläkään, akka.

Voi rakas 2010 avasin myös tilin op pankkiin, saan luottokortin viikon parin päästä, nyt on debet kortti niin kauan että saan automaatista massia... rahaa on toki mennyt paljon, todella paljon, osamaksuakka. Onko sinulle vaikea ymmärtää alle 200 euron maksua Mehiläiseen, poju se on vain yksi maksu muiden joukossa, sorry vaan... rahaa on mennyt, osakaslaina-akka ostin jopa uuden dell kannettavan i5 prossulla 500gt ssd, 32 gt verkkokauppa.comista, ja yhden juoman joka antaa siivet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas 2010 avasin myös tilin op pankkiin, saan luottokortin viikon parin päästä, nyt on debet kortti niin kauan että saan automaatista massia... rahaa on toki mennyt paljon, todella paljon, osamaksuakka. Onko sinulle vaikea ymmärtää alle 200 euron maksua Mehiläiseen, poju se on vain yksi maksu muiden joukossa, sorry vaan... rahaa on mennyt, osakaslaina-akka ostin jopa uuden dell kannettavan i5 prossulla 500gt ssd, 32 gt verkkokauppa.comista, ja yhden juoman joka antaa siivet.

Voin vakuuttaa että tuo 200 euroa ei ole mitään viimeisen 6 kuukauden rahan menoon, resupekka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuntoa et vaan pystynyt ostamaan, pelkän asumisoikeuden kolmellakymmenellä donalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, minä laitoin 3 kilon pussukan boniittia.
        Antaa nyt joitakin päiviä olla tonnikalapussi ongelmana, niin sitten laitan kuvan sisällöstä.
        Tarinan opetus oli pääasiassa hävikkiruokaongelma, mutta kuten arvata saattoi niin rakkaan oireilut oli, varkaus, köyhyys, kura, kateus, jne.
        3 kiloa on paljon, mitä lienee niissä bodareiden suosimissa pikku peltipurkeissa.
        Muuten tyttökin päästi sammakon suustaan olleensa bodari ja sen huomaa vieläkin, juuri ja täsmälleen perusbodarin luonteinen.
        Se verkkokauppa taitaa olla monipuolinen putiikki.
        Pian taidat saada kattavan selvityksen mikä on Skoda, olisko vaikka Volkkarikopio, jolla vain Ladamiehet ajaa karvalakki päässä.
        > § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, minä laitoin 3 kilon pussukan boniittia.
        Antaa nyt joitakin päiviä olla tonnikalapussi ongelmana, niin sitten laitan kuvan sisällöstä.
        Tarinan opetus oli pääasiassa hävikkiruokaongelma, mutta kuten arvata saattoi niin rakkaan oireilut oli, varkaus, köyhyys, kura, kateus, jne.
        3 kiloa on paljon, mitä lienee niissä bodareiden suosimissa pikku peltipurkeissa.
        Muuten tyttökin päästi sammakon suustaan olleensa bodari ja sen huomaa vieläkin, juuri ja täsmälleen perusbodarin luonteinen.
        Se verkkokauppa taitaa olla monipuolinen putiikki.
        Pian taidat saada kattavan selvityksen mikä on Skoda, olisko vaikka Volkkarikopio, jolla vain Ladamiehet ajaa karvalakki päässä.
        > § <

joo vw osti vuosia sitten skodan tuotemerkin tsekin valtiolta, auto on sama kuin vw, seat, lampu, porsche, bentley, audi ja bugatti... kuuluvat saman ryhmään, vw groupilla on kymmenkunta alusta rakennetta, jotka on yhteiset kaikissa ryhmän autoissa, vw golf ja skoda octavia on sama alusta samoin passat ja superb omansa, bentley ja Phaeton sama alusta rakenne... tuolla tulee kuulemma mittavia säästöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuntoa et vaan pystynyt ostamaan, pelkän asumisoikeuden kolmellakymmenellä donalla!

Taloyhtiössä ei ole aso asuntoja lainkaan, ostin sen kuolinpesältä, kuten sanoin olen aina hallinnut raha-asiani kunnolla. En ole osamaksu mies sanaahan ei voi 2010 lainkaan käyttää, en ole koskaan myöskään elänyt yli varojeni... minulla on verottajalta ote positiivisesta luottorekisteristä, ei velkoja senttiäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taloyhtiössä ei ole aso asuntoja lainkaan, ostin sen kuolinpesältä, kuten sanoin olen aina hallinnut raha-asiani kunnolla. En ole osamaksu mies sanaahan ei voi 2010 lainkaan käyttää, en ole koskaan myöskään elänyt yli varojeni... minulla on verottajalta ote positiivisesta luottorekisteristä, ei velkoja senttiäkään.

Uskoo ken tahtoo. Ainakin se, mitä aiemmoin hehkutit Malminiityllä, ja joka paljastui Simonkylään, oli juurikin kolmenkympin asumisoikeusasunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ostin jopa uuden dell kannettavan i5 prossulla 500gt ssd, 32 gt verkkokauppa.comista"
        Tuommosta läppärin kokoonpanoa ei löydy yhdeltäkään valmistajalta, ei edes Delliltä.

• Anonyymi

Posson historiikkia:

"En käytä laisinkaan lääkkeitä ja olen kovassa kunnossa, jopa ylikunnossa"

Pieni lisäys: Minulla on kaikki perussairaudet, sepelvaltimotauti, läppävika, diabetes, uniapnea maskeineen, astma, reuma, kihti ja mädät hampaat. Nukun ja syön miten sattuu, en liiku ollenkaan, en pääse aamuisin ylös sängystä.

"ei helvetti lääkkeet oli vääriä ja annokset pielessä, ei ihme että sydän on pomppaillut flimmerin ja extrojen välillä, ja nämä on thaimaan ykkössairaalan sydän osaston määräämät lääkkeet"

Aikakone: Saavuin kuudes päivä elokuuta tiistaina ja menin heti Mehiläiseen ja tiistai ja keskiviikko oli vaikeita mutta torstai hyvä. Ne siis laittoivat minut kuntoon heti kun kone oli laskeutunut.

"minulla on kolmen kuukauden lääkkeet thaimaaasta"

Korjaus: Ei mulla olekaan koska ne kaikki lääkkeet oli vääriä ja vaikka syön osittain näitä vääriä lääkkeitä niin heti alkoi helpottaa.

"Saas nähdä millainen palaute hampilasta, viikon päästä"

Tarkennus: Olen hoidattanut kaikki hampaani thaimaassa, aina kun on pienikin ongelma lohkeama tai jotain, varasin heti ajan nana nimisestä hammaslääkäriasemalta, pyysin myös tarjouksen koko kaluston rempasta.

...tuota tuota... Mistä ihmeen "rempasta", kun olet aina ne hoidattanut kun pienikin ongelma ollut? Ei silloin ole tarvetta millekään "koko kaluston rempalle"

Nuo juttusi ovat niin sekavia ettei mitään rajaa. Valehtelit saapumispäivän, valehtelet vaimostasi sillä hän ei ole Suomessa, valehtelet Mehiläisestä sillä käyt julkisella puolella, valehtelet autosta ja valehtelet asunnosta.

Ei se kuolinpesäkään ilmaiseksi myy mitään ja rahaa sinulla ei ole, kun luettelet polleillen muutamien satasien ostoksia ottaen prepaidin kuin luottotiedoton narkkaripoika ja Elisalta boxin osamaksulla.

Olet tasan sen verran käynyt hammaslääkärissä kuin ettei särky ole mennyt sietämättömäksi.

Laitapas näkösälle Mehiläisen lasku ja vaimon lentolippu. Muistatko kun sanoit ettet enää lue kirjoituksiani etkä aio vastata ja nyt selittelet ummet lammet mitä mieleen juolahtaa ja saat googlattua.

Vantaalla on halvallakin myynnissä rivareita, hintaan 35 tonniakin 80 neliötä ja rakennusvuosi 1995, mutta niissä on tehty isot rempat ja otettu taloyhtiölle lainaa joka nostaa vastikkeen 1300-1400 euroa kuukausihintaan.

Sillä vastikkeen hinnalla lyhentelisi 150 000 euron asuntolainaa normaaliolosuhteissa ja on järjetöntä maksaa moisia vastikkeita sen vuoksi että isännöitsijän kaverifirma on laittanut triplahinnan remontille.

Seuraan markkinoita jatkuvasti, sillä etsin vielä sijoituskohteita noin miljoonalle eurolle.

Btw liput on hommattu Moto GP kisaan lokakuulle ja myös majoitus, joka ei ollut helppo nakki. Vieraita odotetaan jälleen neljännesmiljoona viikonlopulle.

2010

• Anonyymi

Voi poika rukka, sinä olet nuo terveystiedot minulle yrittänyt syöttää, kun valtavan nipun muitakin valheita, mitähän sinä oikein niillä paskapuheilla ajat takaa, ei ole ihan terveen touhuja...

Mitä kalustoon tulee ne on jopa ikäiselleni hyvässä kunnossa, ainakin hammaslääkärin mukaan, ei kannata vielä lähteä istuttamaan mitään, tietysti hampaita on poistettu kuten kaikilla 60 vuotiaalla, hän suositteli vain hammassuojaa, joita olen teetättänyt kaksin kappalein, suomessa akryylisuoja maksaa 300-500 euroa, thaimaassa vastaava 45-60 euroa...

EI kyllä vaimoni on suomessa, aivan varmasti istuu tuossa vieressä ja keittää kahvia, tai ei keitä, kun sen keittää automaatti, mutta vaimo kaataa kuppiin, onko sinulla ongelmia naisten kanssa enemmänkin, ja muista ne oravat, minä todellakin tulin maahan 6.8 finnairin aamulennolla, joka oli iltapäivällä seutulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi poika rukka, sinä olet nuo terveystiedot minulle yrittänyt syöttää, kun valtavan nipun muitakin valheita, mitähän sinä oikein niillä paskapuheilla ajat takaa, ei ole ihan terveen touhuja...

Mitä kalustoon tulee ne on jopa ikäiselleni hyvässä kunnossa, ainakin hammaslääkärin mukaan, ei kannata vielä lähteä istuttamaan mitään, tietysti hampaita on poistettu kuten kaikilla 60 vuotiaalla, hän suositteli vain hammassuojaa, joita olen teetättänyt kaksin kappalein, suomessa akryylisuoja maksaa 300-500 euroa, thaimaassa vastaava 45-60 euroa...

EI kyllä vaimoni on suomessa, aivan varmasti istuu tuossa vieressä ja keittää kahvia, tai ei keitä, kun sen keittää automaatti, mutta vaimo kaataa kuppiin, onko sinulla ongelmia naisten kanssa enemmänkin, ja muista ne oravat, minä todellakin tulin maahan 6.8 finnairin aamulennolla, joka oli iltapäivällä seutulassa.

Joo joo mutta missä on sinun ja vaimosi lentoliput 6.8.2024? Katsos kun puheisiisi ei voi koskaan luottaa. Missä on Mehiläisen lasku?

Katsos kun se valokuvasi korealaisista viinapulloista oli lentokenttähotellissa otettu 4.8.2024. Ei kukaan ole niissä yhtä yötä pidempään.

Kenenkään kone ei koskaan ole laskeutunut Seutulaan, koska siellä ei ole lentokenttää eikä asemaa koskaan ollut.

"Mitä kalustoon tulee ne on jopa ikäiselleni hyvässä kunnossa"?
        -No miksi olet pyytänyt tarjousta koko kaluston uusimisesta jos ne on hyvässä kunnossa?

Koko kaluston täydellinen uusiminen maksaa Suomessa kymmeniätuhansia euroja, aina tuonne sataatonniin saakka, joten äläpäs Elisan osamaksumies höpöttele joutavia prepaid- liittymäsi kanssa.

Minä lentelen Suomeen tuossa noin 30.8. paikkeilla noin kahdeksi viikoksi ja minulle ei tuota vaikeuksia ottaa Boarding Passista valokuvaa ja lennän busineksessa, lähinnä siksi että vihaan jet lagia ja se vie yhden virkeän päivän pois vierailusta ja jalkani ei mahdu turistiluokkaan.

Aina se ei onnistu näin lyhyellä varoitusajalla, mutta sitten otetaan toinen lentoyhtiö tai pomppu jostakin läheltä, josta se onnistuu.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hammassuojat, ettei lippalakki pääse tempasemaan legoja kurkkuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hammassuojat, ettei lippalakki pääse tempasemaan legoja kurkkuun?

Lippalakkivaimo on päivittänyt profiilikuvansa Faseen samana päivänä 16.30. kun armoitettu aviomies oli hotellissa aamulla ennen aamukuutta Thaimaan aikaa.
        Ei mitään mainintaa Suomeen lähdöstä, ei kuvaa miehestä eikä lennosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhan liiton ja kansanmiehet ovat katoava luonnonvara ja hyvä niin.
        Kukaan ei jaksa kuunnella kymmeniä vuosia vanhojen kommunistien puheita siitä kuinka kaikki oli ennen paremmin.
        Ladat oli parhaita vain koska ne lähti käyntiin, Seutulan lentokentältä lenneltiin "etelään" ja juotiin kotipolttoisia viinoja, tupakoitiin ja kiroiltiin. Herroja haukuttiin selän takana mutta kasvotusten oltiin nöyrää poikaa josko sieltä jonkun murusen olisi saanut.
        Se oli sitä luottamusmiesten, liittojen ja talonmiesten aikaa, kun katsastusmies oli pelätty ja vihattu mies. Lääkärit oli uskomattoman isoja herroja ja kadehdittuja.

Kaksilitraiset autot oli jo ökyä ja niille nämä kommarit heristi nyrkkiä kun bensaakin vievät niin että savu vaan pöllyää perästä. Karvareuhka päässä käärivät pieruissa sätkää keittiön pöydän ääressä ja manasivat hallitusta. Nämä Pasaset korvaavat kaiken tiedon tunteeilla, luuloilla ja urbaaneilla legendoilla, jotka paisuneet huoltoaseman baarissa 80-luvulla ja syöpyneet mieliin ja ne ei sieltä lähde ennenkuin kellot kalkattaa kirkkomaalla.

• Anonyymi

Tottakai se oli Thaimaan paras sairaala, jos Hua Hinin mies niin itse sanoo tietämys-kokemuksella.

Bumrungrad International Hospital Bangkokissa on rankattu Thaimaan parhaaksi.

"Kunkin sairaalan pisteet perustuvat yli 85 000 lääketieteen asiantuntijan verkkokyselyyn ja sairaalahoidon jälkeisten potilaiden yleistä tyytyväisyyttä koskeviin julkisiin tietoihin. Pisteet huomioivat myös mittareita, jotka koskevat esimerkiksi hygieniaa ja potilas/lääkäri -suhdetta, sekä Statista-tutkimusta siitä, käyttävätkö sairaalat potilasraportoituja tulosmittauksia (PROM), jotka ovat potilaiden täyttämiä standardoituja kyselylomakkeita arvioidakseen kokemuksiaan ja tuloksiaan"
      https://www.newsweek.com/rankings/worlds-best-hospitals-2024/thailand

Sielläkö siis kävit? Vai onko niin että löydät ihan itse Thaimaan parhaan sairaalan ilman triptrappeja?

• Anonyymi

Voin vakuuttaa että parhaan sairaalan löytää kurkistamalla ulko-ovesta sisälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että parhaan sairaalan löytää kurkistamalla ulko-ovesta sisälle.

Aimon aamu hengityksestä ja virtsasta valmistetaan vastamyrkkyä sinappi kaasulle ja novitshokille. Aimon pierua pääsi kerran vuotamaan aerosolina Beirutissa laboratoriosta ulkoilmaan rikkoontuneen suodattimen vuoksi. Kävi niin huono tuuri että laborantti Ping Tsui oli röökillä siinä ulkona tupakkapaikalla, kun se kaasupilvi sai kosketuksen tulipesään.
        https://youtu.be/DwRF5liTGB4?t=9

Aimo ei edes kidutettuna suostunut paljastamaan meidän kilju reseptiä ja ne lopetti kiduttamisen kun ne huomasi peilin kautta että aimo hymyilee vaikka sillä oli akku kaapelit nänneissä.

• Anonyymi

voi voi taas itsekoettu vs. netistä luettu eivät oikein kohtaa, mutta koska olen käynyt molemmissa, voin verrata omaan kokemukseen perustuen, kyllä poika rakas kumpikin sairaala on hyviä Bumrungrad International ja Bangkok hospital bangkok, hua hin, phetburi, pattaya, phuket tosin tämä kuulu bdms sairaala ketjuun, nuo kaupunki sairaalat on suomalaista keskussairaala tasoa, kun taas bangkokin sairaalat yliopistotasoa, no se mikä on paras on vaikea sanoa, mutta mielestäni bkk sairaalat, koska näillä on satoja sairaaloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi voi taas itsekoettu vs. netistä luettu eivät oikein kohtaa, mutta koska olen käynyt molemmissa, voin verrata omaan kokemukseen perustuen, kyllä poika rakas kumpikin sairaala on hyviä Bumrungrad International ja Bangkok hospital bangkok, hua hin, phetburi, pattaya, phuket tosin tämä kuulu bdms sairaala ketjuun, nuo kaupunki sairaalat on suomalaista keskussairaala tasoa, kun taas bangkokin sairaalat yliopistotasoa, no se mikä on paras on vaikea sanoa, mutta mielestäni bkk sairaalat, koska näillä on satoja sairaaloita.

kyllä tuossa on riittävästi kokemusta https://en.wikipedia.org/wiki/Bangkok_Dusit_Medical_Services

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä tuossa on riittävästi kokemusta https://en.wikipedia.org/wiki/Bangkok_Dusit_Medical_Services

Siis jos jollakin ketjulla on paljon sairaaloita, se on Thaimaan paras sairaala? Tuolla samalla perusteella siis Subway ja McDonalds ovat maailman parhaat ravintolat koska niitä on maailman eniten. Ei Pasanen, ei.
        On siis riittävästi kokemusta mutta eivät saa sinua hoidettua ja antavat väärät lääkkeet ja väärän annostuksen?

Paremmuutta ei ratkaista henkilökohtaisilla mielipiteillä siten että Tollo Hermanni hortoilee kahdessa eri sairaalassa ja sitten miettii kokemustaan. Parhaimman löytää vain lukemalla lääketieteen experttien virallisten tutkimuksen tuloksia, joka kattoi 2400 sairaalaa 30 eri maassa ja joka perustui 85000 eri lähteeseen ja raporttiin sekä potilashaastatteluihin.

Sitten kun olet erikoislääkäri joka on ollut kymmenentuhatta kertaa potilaana kaikissa noissa 2400 sairaalassa ja tutustunut kymmeniintuhansiin raportteihin ja tehnyt kymmeniätuhansia potilaskyselyjä, niin sitten olet riittävän kokenut arvioimaan mikä niistä sairaaloista on paras. Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista yksittäiselle ihmiselle ja siksi näitä tutkimuksia tekee suuret tutkimus ja tilastokeskukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe