Mukava on ajaa ja kaikkea muuta ja sitten vielä kiihtyykin niin että jätti helposti BMW 2,5L V-6 vaikka bemmi huusi kuin viimeistä päivää.
Hyvin menee Toyota Corolla Hybrid Premium
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
V-6 moottori, hauska!
- Anonyymi
Ei tämä ainakaan palstan lukijakuntaa kiinnosta!
Yleisiä teitä kun ei ole tapana pitää yli 20v vanhojen bemarien kiihdyttelyratoina! - Anonyymi
Varo, ettei se Atkinson räjähdä, kun takuu ei korvaa, jos on menty kiihdyttämään.
- Anonyymi
Premium hybrid Corolla toyodas.🐺
- Anonyymi
Bmw ei käytä v moottoreita eikä kaikki Bemaristit ole Amiksia joiden pitäisi kiihdytellä joten ihan normaalisti Bemaristi lähtenyt mutta Tojoterolle sekin on useimmiten liikaa
- Anonyymi
On Bemulla ollut v-8 moottoreita, mutta ei v-6.
- Anonyymi
Rav 4. Hybriid 222 hv 8 sek
5 L . 100 km - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 L . 100 kmHybridin kiihtyvyys hiipuu kovin äkkiä kun akku hiipuu, eli kerta veto ja sitten onkin hiljaisempaa. Samalla palaa bensaa reippaammin ja vain köyhä ilmoittelee bensankulutuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 L . 100 kmVolvo EX30 twin 3,6 sek ja 20 kWh....
- Anonyymi
Tekoäly on rikki
- Anonyymi
V6 bemari? Täytyy olla sitten ainutlaatunen vekotin
- Anonyymi
Miksei Toyota muuten laittanut omaa kiitosta Supraan vaan ottivat sen Bemarilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882