Olen hilajattain muuttanut Lieksaan. Kävin sitten aamulla oma-aloitteisesti TE toimistossa kyselemässä josko olisi jotain työtä.
Virkailija totsei, että mitään ei ole, mutta kun osoitin actiivisuutta, niin sanoi, että ei täältä silti tarvitse tyhjin käsin lähteä ja laitto 4kk karenssia!
Pihalla vasta tajusin, mitä tapauhtui ja itku tuli 😭
Kävin TE toimistossa
17
264
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi muutit Lieksaan? 😂
- Anonyymi
Lieksaa on kehuttu ja olen kuullut vain hyvää Lieksasta, dynaaminen ja kehittyvä kaupunki. Siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksaa on kehuttu ja olen kuullut vain hyvää Lieksasta, dynaaminen ja kehittyvä kaupunki. Siksi.
Koetko olosi petetyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja on voinut saada postikortin jossa lukee Hei rakas muuta Lieksaan ja sitten saakin rangaistukseksi karenssia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko olosi petetyksi?
Ei pidä lannistua heti, eikun kohti uusia pettymyksiä 🏃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä lannistua heti, eikun kohti uusia pettymyksiä 🏃
Tämä on tärkeintä muistaa Lieksassa. Ei niin suurta pettymystä etteikö huomenna voisi tulla isompaa.☝️ Siksi ei kun sihauttaa auki pircca tölkin ja nauttii tästä päivästä
- Anonyymi
Tällä kertaa työtön ei ollut voittaja 😼
- Anonyymi
Lieksa hyvä työtön, ei työ
- Anonyymi
Se oli vaan käytännön pila olisit nauranut mukana!
- Anonyymi
TE-toimisto tarkoittaa Työllistymisen Esto-toimisto.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran TE virkailijana, nyt olen 9e palkalla aurauskeppinä.. myös kesäisin 😢
- Anonyymi
Olet palkkakuopassa isäni ja veljeni toimivat molemmat tienviittoina ja siskoni talvisin pujottelukeppinä. Heillä kaikilla on kyllä 10 euroa palkkaa. Outoa.
- Anonyymi
Olen tehnyt mittavan ja pitkän uran aurauskeppinä, nyt toimin kelan johtajana 🧍♂️
- Anonyymi
Huomenna menen te toimistoon nyt jännittää 🥹
- Anonyymi
Ota reilusti pirccaa ja laskea pikku savet kalsareihin ennen asiointia, se edesauttaa pysymistä voittajien joukossa, eli työttömänä! 🥇🏆
- Anonyymi
Lopetin aikoinaan yrityksen ja pidin sen jälkeen vähän vapaata, kun ne oli jäänyt vähiin yrityksen aikana. Rahaa ruokaan piti kumminkin jatkossakin saada, joten menin työnvälitys toimistoon hakupapereita täyttämään jos vaikka päivärahoille pääsisi, jos töitä ei ole tarjolla, eikä ollut. Karessia tuli monta kuukautta, kun en ollut heti yrityksen lopettamisen jälkeen juossyt heidän luukulleen, Hesarin avoimet työpaikat sivuilta löysin työpaikat meille molemmille ilman mitään luukulla nöyryytystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167