en jaksa kaksoiselämää

Anonyymi-ap

miksei mua kohella ihmisenä?

joka kerta ku kerron tilanteestani niin joka ikinen nainen vetää radiohiljaisuudet ja kieltäytyy enää vastaamasta viesteihin tai ottamasta yhteyttä?

miksen ole sama ihminen kuin jos salaan diagnoosit ja elän roolissa?

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä olet tapaillut vääränlaisia naisia ja itse en ainakaan kerro ihan heti alussa sairaudestani. Katson ensin, että kuinka luotettava ja pinnallinen ihminen on kyseessä. Jos henkilö tavoittelee elämässään ulkoisia saavutuksia ja on muutenkin ailahteleva mitä haluaa, niin jätän kertomatta. Suhteella ei ole jatkoa kuitenkaan, kun molemmat huomaavat erilaiset arvot.

      • Anonyymi

        En ole tapaillut vääränlaisia naisia. Toiset ateistimiehet järjestivät tämän tilanteen synnillä ja valheillaan minusta. Kaikki naiset ovat oikeanlaisia, joitakin on vain johdettu harhaan.


      • Anonyymi

        Heitä ei pelota se että vastineeksi siitä että he saivat haluamani naiset saatana järjestää heidän sielunsa heidän elämänsä päätyttyä mukaansa helvetin tuliin. Itse kieltäydyin tästä ja nyt minulla on elämä yhtä jeesuksen kärsimystä ja yksinäisyyttäkin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Saanko kysyä ap:lta montako persoonaa sinulla on? Vaikka sairastan skitsoftreniaa olen silti se sama ihminen. Minulla vain on ääniharhoja ja ollut 10 vuotta sitten viimeeksi psykoosi. Silloin en ollut oma itseni vaan sulkeuduin omaan maailmaani, vaikka minulla on perhe. Sain oikeat lääkkeet ja psykoosi ei ole uusinut. Välillä kotona ollessani olen passiivinen, tasainen tai maaninen. mutta pystyn olemaan se tasainen kodin ulkopuolella. Tiedän että on ihmisiä, jotka pelästyvät skitsofreenikkoa, sillä sellaisen ihmisen kanssa on vaikea elää, koska purkaa usein läheisimpiin ihmisiin pahanolonsa. En nyt heti kerro, kun juttelen vieraan kanssa sairaudestani, mutta, jos joku jää juttelemaan pidempään ja ehkä kertoo itse ongelmistaan, niin silloin kerron että mulla on tämä sairaus. Eli ymmärrän, jod joku pelästyy, mutta uskon silti, että jokaiselle on tarkoitettu joku oikea ja ei kannata luovuttaa. Mulla on yksi hyvä ystävä ja, joka sairastaa samaa, mutta tuemme toinen toisiamme.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ne naiset eivät ole edes arvoisisasi. Nykyään ei tuolla diagnoosilla ei pitäisi olla mitäön merkitystä koska siihen on lääkitys . Olet oikeassa siinä ettei nykyaikana saisimolla se mikä on vaan se jona haluavat sinun olevan .oikea nainen kun osuu kohdallesi niin hän ei kaihda diagnoosia vaan pitää sinusta juuri sellaisena kun olet . Kukaan normaali ihminen ei rakenna tulevaisuuttaan valheelle. Ja teet oikein kun kerrot rehellisesti, kyllä se oikea sinun elämääsi tulee , ja silloin tiedät että se on oikeaa rakkautta kun hyväksyy ainut sellaisena kun olet .ihminen ei voi mitään sairaudelleen ja sen olemassa ololle . Toivon sinulle kaikkea hyvää vastaisuudessa

    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä on totta. Minulla oli tosi kriisi-aika kauan sitten. Opin lopulta, että en voi missään puhua siitä. Heti tuli huonoa palautetta, vaikka joku muu samassa pöydässä aloitti puhumisen kyseisestä asiasta.
      Silti minulla on paljonkin ihmiskontakteja, ystäviä, jotka tietävät jotain tuosta ahdistuksesta. Parilla henkilöllä ainakin on itsellään psykiatrit ja lääkitystä, vaikka he (ja minä) ovat olleet täydet vuodet työ-elämässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe