Minä saatan oikeastaan olla ekstrovertti jos rehellisiä ollaan. En tee itseäni tykö introverteille, koska kokemuksesta tiedän että eivät yleensä halua jutella ja tutustua.
Oletko nainen erittäin introvertti sitten?
41
888
Vastaukset
- Anonyymi
Eli sun mielestä introvertit eivät koskaan aloita seurustelua?
- Anonyymi
En tiedä oikeastaan.
- Anonyymi
Tuskinpa kykenevät
- Anonyymi
Et sitten taida tuntea kovin montaa introverttia. Melkein kaikki tuntemani introvertit juttelevat ja tutustuvat ihan mielellään. He myös aloittavat keskusteluja. Se tietenkin on totta, että moni introvertti kokee kovin ekstrovertit ihmiset hieman rasittaviksi. Sellaisten kanssa ei tosiaan välttämättä ole mitään mielenkiintoa tutustua.
- Anonyymi
Hyvin sanottu siellä takana. 👍
- Anonyymi
Tunnen kyllä paljon introvertteja. Ja haluan tietenkin oppia ymmärtämään paremmin. Introvertin kanssa tutustuminen on haasteellista. Jos painaa väärää nappulaa vahingossa, niin arvaa onko se sitten siinä? Ja sitten potuttaa jos kyseessä on laatuyksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kyllä paljon introvertteja. Ja haluan tietenkin oppia ymmärtämään paremmin. Introvertin kanssa tutustuminen on haasteellista. Jos painaa väärää nappulaa vahingossa, niin arvaa onko se sitten siinä? Ja sitten potuttaa jos kyseessä on laatuyksilö.
Eivät introvertit yleensä ole tuollaisia. Eivät introvertit yleensä ole sellaisia, että "jos painaa väärää nappulaa vahingossa, niin arvaa onko se sitten siinä". Minusta tuo kuulostaa ihan eri ominaisuudelta kuin pelkältä introverttiudelta. En mä ainakaan tunne ketään, jolla tuollainen olisi pelkästä introverttiudesta kiinni ja tunnen kyllä ekstroverttejakin, jotka eivät kestä oikein yhtään mitään.
Tietenkin on ihan oma juttunsa, että mitä se väärän nappulan painaminen käytännössä on. Jos antaa itsestään kovin vastenmielisen kuvan, niin onhan sitä vaikea korjata kenen tahansa kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät introvertit yleensä ole tuollaisia. Eivät introvertit yleensä ole sellaisia, että "jos painaa väärää nappulaa vahingossa, niin arvaa onko se sitten siinä". Minusta tuo kuulostaa ihan eri ominaisuudelta kuin pelkältä introverttiudelta. En mä ainakaan tunne ketään, jolla tuollainen olisi pelkästä introverttiudesta kiinni ja tunnen kyllä ekstroverttejakin, jotka eivät kestä oikein yhtään mitään.
Tietenkin on ihan oma juttunsa, että mitä se väärän nappulan painaminen käytännössä on. Jos antaa itsestään kovin vastenmielisen kuvan, niin onhan sitä vaikea korjata kenen tahansa kanssa.Oot hämmästyttävä, kun puet ton tiukan ja joustamattoman asenteen niin miellyttävään verbaaliseen muotoon. Ilmeisesti parisuhteessa on sellaisia yhdistäviä tekijöitä jotka laittaa koneiston liikkeelle, ja vähentää ärtymystä. Ihan käytännössä se menee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot hämmästyttävä, kun puet ton tiukan ja joustamattoman asenteen niin miellyttävään verbaaliseen muotoon. Ilmeisesti parisuhteessa on sellaisia yhdistäviä tekijöitä jotka laittaa koneiston liikkeelle, ja vähentää ärtymystä. Ihan käytännössä se menee niin.
Tiukka tai joustamaton asenne ei liity mitenkään introverttiuteen. Ehkä sä vain tunnet hankalia ja herkkänahkaisia yksilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukka tai joustamaton asenne ei liity mitenkään introverttiuteen. Ehkä sä vain tunnet hankalia ja herkkänahkaisia yksilöitä.
Tunnenko? Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnenko? Miten niin?
Koska kuvauksesi heistä kuulostaa enemmän hankalalta ja herkkänahkaiselta, kuin introvertilta.
- Anonyymi
Olen Ambivertti, ei huolta!
Hyvin tulen toimeen vaikka lyhtypylvään kanssa jos niikseen tulee! 😉- Anonyymi
Onko kokemusta kun uskallat sanoa noin?
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Onko kokemusta kun uskallat sanoa noin?
Joo, ollaan edelleen lyhtypylvään kanssa samalla työmaalla👍
- Anonyymi00039
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tollanen asenne kannattaa heti lopettaa, jos tosiaan haluaa olla introvertin kaveri.
Introvertillä saattaa olla sellaisia elämänkokemuksia, asioita mistä se ei halua kaikkien kanssa puhua, ylipäänsä varsinkaan negatiivisesti tai kokea asioita uudestaan, kaikki kun on kuultu samat jutut moneen kertaan.
Kuten sanottu introvertti valitsee tarkkaan ja pitkän kaavan mukaan omat kaverit. - Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mä oon sosiaalinen introvertti ja en halua yrittää lyhtypylvään kanssa kommunikointia. Tunteet sillä pitää olla ja silmät mistä lukea. Kiitos, nam.
- Anonyymi
Juttele hänelle äläkä arvuutelle asiaa palstalla
- Anonyymi00015
Kun olet introverttin voittanut puolellesi, niin hän on mitä parhain, fiksuin työkaveri ikinä ja kaveri, siihen voi mennä aikaa mutta se kannattaa tehdä, palkkio odottaa maalissa.
Vastapuolelta se vaatii pitkää pinnaa ja nöyrää asennetta sekä pelisilmää.
Ei voi muuta sanoa kuin kiitos! - Anonyymi00016
Olen pääasiassa introvertti, mutta sinä näit minua eniten silloin kun olin ekstrovertti-puuskissani. Sellainen iskee minuun yleensä max kerran viikossa. Etenkin jos olen vapaalla ja jossain tapahtumassa tai tilanteessa, jossa on paljon tuttuja tai puolituttuja, kavereita yms. vaikutan varmaan kovinkin ekstrovertilta. Vielä jos on pari lasia viiniä alla, niin...
Mutta kun pääsen kotiin näistä, sinänsä minulle tärkeistä ja kivoista tilanteista, joissa olen usein myös tutustunut uusiin ihmisiin, huokaisen helpotuksesta. Kotona nautin usein yksin olosta ja odotan vain, että muut menevät töihin, kouluun, harrastuksiin. En ole mikään kainalossa viihtyvä. Seksi on tärkeää, mutta en jaksa sellaista pelkkää kainalokyhnyttelyä kovin pitkään. Se on joko-tai.
Somessa myös varmaan vaikutan ekstovertiltä. Tulee peukutettua kaikkia vähänkin kivoja julkaisuja ja jopa niitä, joissa minulle piilov*ttuillaan. Hetken päästä taas inhoan somea ja suunnittelen lopettavani kaikki tilit, koska niiden sisällön miettiminen rasittaa liikaa. Samoin toisten tilit.
Semmosta.- Anonyymi00018
Introvertti ei ole mikään huono asia eikä ihmistä pahenna se on ominaisuus, mutta kaikki sitä vaan ei tajua niin niiltä alkaa keljuilu.
Introvenrtti varmaan ottaa kaikki syyt itselle, vaikka niin ei aina ole, pahaolo ja aina itsensä syyllistäminen on huono piilopaikka. - Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Introvertti ei ole mikään huono asia eikä ihmistä pahenna se on ominaisuus, mutta kaikki sitä vaan ei tajua niin niiltä alkaa keljuilu.
Introvenrtti varmaan ottaa kaikki syyt itselle, vaikka niin ei aina ole, pahaolo ja aina itsensä syyllistäminen on huono piilopaikka.Minä olen enemmän introvertti, mutta se ei pidä paikkaansa että ottaisin syyt itselleni!
- Anonyymi00017
Kokeile vaikka turpa kiinni - terapiaa. Se vois toimia kun suusta tulee varomattomasti tyhjää pskaa
- Anonyymi00023
Kyllä, sillekin on aikansa ja paikkansa😘
- Anonyymi00019
Introvertti kun pitää jutella ihmisille mutta en toki ole tuppisuuna jos mukava kaveri kenen kanssa vaihdella ajatuksia, ekstrovertti kun saan vapaasti kirjoitella mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi00020
Introvertti väsyy sosiaalisuudesta.
- Anonyymi00021
Kyllä mä ainakin muutaman tunnin jaksan olla sosiaalinen.
- Anonyymi00024
Millainen se moottoriturpa on?
- Anonyymi00032
Sellainen joka puhuu koko ajan.
- Anonyymi00025
Ei oo ihmiset mustavalkoisii. Introvertti voi olla erittäin sosiaalinen ja avoin esim. sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa viihtyy. Ehkä ero on siinä ettei ii tunge itseänsä joka paikkaan.
- Anonyymi00036
Juuri noin se on. Introvertillä on omat vahvat mielipiteet monista asioista, eikä hänen yli siksi helposti kävellä! Pitää oman päänsä tietyissä asioissa, eikä jousta mistään sellaisesta mitä ei halua ja mitä ei hyväksy!
- Anonyymi00026
Olen ambivertti. Mut ei kiinnosta silti kanssasi jutestella.
- Anonyymi00027
Minä olen ambivertti ja myönnän, että minä olin ihan varma myös itsekkin siitä, että minä olen INTOVERTTI.
Tein testin ja selvis, että minä olen ambivertti.
Alfa ja Beta testissä jonka tein aikoinaan myös niin siinä minä olin ALFA NAINEN.
Näitä testejä tehtiin lisää niin minä sain tietää olevani EMPAATTINEN JOHTAJA NAINEN.
Nämä kaikki, kun yhdistää sekä ADHD sekä PSORIAASIS LISÄKSI NIIN PITÄIS TYHMEMMÄNKIN YMMÄRTÄÄ MIKSI RAPU/LEIJONA NAINEN VETÄYTYY KUOREENSA ELI LEPÄÄ JA NAUTTII OMASTA YLHÄISESTÄ SEURASTAAN!
Mietippä itse oma kohdalles…- Anonyymi00028
Onpas sekaisin hyviä ja ikäviä asioita. Varmaan kumpaankin paranee hoitomuodot ja jonain päivänä voivat olla hallinnassa molemmat sairaudet. Lisäksi maailmalta voi löytyä esim. ihosairauksiin luonnonhoitoja, jotka voivat olla tehokkaampia kun lääkkeet, vaikka lääkärit niitä ei tietenkään suosittele.
- Anonyymi00029
Lisään, että adhd ei ole syy vaan psoriaasis joka on krooninen tulehdus joka EI TARTU, mutta tulehdus aiheuttaa väsymystä.
Väsymys aiheuttaa sen, että minä voin olla ärhäkkä silloin, koska minun tulehdus arvot ovat silloin korkealla ja en minä näe sitä itse.
Psoriaatikkoja EI SAA SYRJIÄ, koska se on ihan normaalia, että IHMINEN KÄYTTYY ÄRHÄKKÄÄSTI, kun hän on kipeä.
Eihän se minua haittaa, että heidän mielestä KUUMESSA OLEVAT IHMISETKIN OVAT TERVEITÄ VAIKKA KUUME TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ HEILLÄ ON TULEHDUS PÄÄLLÄ.
Minulla oli vielä yhteen 10 päivän tulehdus kuuriin lääkkeet. Pakkaset sai aikaan sen, että minun nivelet alko oireilemaan ja minä en pystynyt nukkumaan.
Tuntui niin, kuin olisin saanut kunnolla selekään.
5 päivää olen syönyt vahvoja lääkkeitä ja siitä on 2,5 vuotta aikaa, kun viimeksi olen tarvinnut lääkkeitä.
En minä ole koskaan vedonnut sairauksiin vaikka oikeus olisi ollut, mutta EN OLE TEHNYT TUOTA, koska minä tiedä PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ joilla on molemmat sairaudet myös ja PÄIHTEET PAHENTAA OIREITA.
MINÄ EN TUE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN SAIRAUDEN HOITOA, KOSKA HE AIHEUTTAVAT ITSE OMAT OIREENSA JOITA HE HOITAVA ALKOHOLILLA!
HE SYRJIVÄT MEITÄ MYÖS JOTKA EI KÄYTETÄ PÄIHTEITÄ, KOSKA ALKOHOLI AIHEUTTA TULEHDUKSIA JA RASITTAA MAKSAA. SEN JÄLKEEN OLLAAN SAPPI ONGELMISSA JA SIELLÄHÄN SE TULEHDUS MUKAVASTI MUHII. SEN JÄLKEEN ALKAA HAIMA VAIVAT JA NÄÖN KANSSA ON ONGELMIA.
EI KUULEMMA HAITTAA, KOSKA HE PÄÄSEE SILMÄ LEIKKAUKSEEN JA SAAVAT UUDET TÄHTI SILMÄT NIIN VOI JUODA LISÄÄ VIINAA!
YKS JUOPPO OLI SAANUT UUDET HAMPAAT NIIN VOI JUODA VIINAA!
Ruotsissa, kun asuttiin aikoinaan. Yks suomalainen juoppo oli silloin 1970 luvulla onnistunut JUOPOTELEMAAN niin hyvin, että HÄN OLI SAANUT TEKOHAMPAASEEN REIÄN!
Hän sai RUOTSISSA UUDET HAMPAAT!
Ruotsissa on se hyvä puoli, että suomalaiset jotka ovat syntyneet Suomessa saavat olla Ruotsissa sellaisia ihmisiä millaisia he ovat.
Minulla on oikeus saada korvauksia mieheni kanssa syrjinnästä Suomessa, koska me oltiin ruotsin kielisellä alueella ensin ja nyt ollaan Saamelaisalueella.
En minä tarvi edes miestäni Ruotsiin mukaan, koska RUOTSISSA MINÄ AINAKIN NÄIN HÖNÖJÄ JA HÖNÖT ALKO VITTUILEMAAN MEILLE NAISILLE, ETTÄ KÄRRINGEJÄ. Meillä oli ostoskärryt kaikilla SUOMALAISILLA jotka oltiin Suomessa synnytty.
Me puhuttiin hienosti Ruotsin suomalaisten ruotsia.
Me puhuttiin näin, että : Komma o titta här. Har tu smakat ten här pottusalaatten?
Sen jälkeen haettiin RÄTTEÄ ja minä sanoin, että : Ny ska vi söpä lite MANSIK SYLT o ha ten på plättan.
Kattelin niin oli siellä taloja myytävänä muitakin, kuin Jari Sillanpään talo.
Ei me aleta Jari Sillanpään vanhoja TALOJA OSTELEMAAN! Ruotsin valtio tai HAAPARANNAN KUNTA SAA SEN JOSSAIN VAIHEESSA SILLANPÄÄLTÄ PERINTÖNÄ!
- Anonyymi00030
Mutta asiaa, introvertti on maailman paras työkaveri ja kaveri, ei kitise eikä rähjää, mitä sovitaan se myös pitää, yhteistyö ja avunanto sopimus toimii.
Jos meinaat olla pitkäikäinen kumppani, niin ei sovi olla mikään ahdasmielinen eikä omistushaluinen, tilaa, ykstyisyyttä on annettava kotona ja ulkona, on keksittävä virikkeitä että jaksaa odottaa. Parhaiten voi toimia maalla missä on yhteistä tekemistä ja tilaa.- Anonyymi00031
Joo, introvertti kärsii, jos joutuu jakamaan toisen kanssa pienen kerrostaloasunnon. Varsinkin jos molemmat ovat kotona viihtyvää tyyppiä. Maalla on tilaa elää ja hengittää. Voi mennä pihalle puuhastelemaan tai olla ulkorakennuksessa omissa harrastuksissa.
- Anonyymi00033
Ihmiset ovat niin erilaisia ja erilaisissa tilanteissa. Esim. itse olen ektrovertti mies, jolla on sosiaalisten tilanteiden pelko, joka on aiemmin saanut itsenikin luulemaan itseäni introvertiksi. Hiljalleen oppii asioita itsestä ja siitä, kuka oikeasti on. Samalla pääsee keinotekoisista kerroksista, kuten sos. tilanteiden pelosta, eroon. Ihmisten erilaisuus on hyvä asia ja erilaisia ihmisiä tarvitaan maailmassa aina.
- Anonyymi00034
Niin minullakin on sosiaalisten tilanteiden pelko, tosiaan hiljalleen opitaan itsestä ja kun saa olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Introvertin kanssa pitää osata olla ja kunnioittaa sitä ihmisenä, palkkion saa myöhemmin.
Ihmisten pitäisi osata arvoida toisia parremmin, koska koskaan emme tiedä puoliakaan ihmisen mennisyydestä syntymästä tähän päivään ja sen elämän kokemuksista, sairauksista että miksi juuri kysienen ihminen on juurkin sellainen tai tullut sellaiseksi.
Kaikki kun ei näy päältäpäin. - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin minullakin on sosiaalisten tilanteiden pelko, tosiaan hiljalleen opitaan itsestä ja kun saa olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Introvertin kanssa pitää osata olla ja kunnioittaa sitä ihmisenä, palkkion saa myöhemmin.
Ihmisten pitäisi osata arvoida toisia parremmin, koska koskaan emme tiedä puoliakaan ihmisen mennisyydestä syntymästä tähän päivään ja sen elämän kokemuksista, sairauksista että miksi juuri kysienen ihminen on juurkin sellainen tai tullut sellaiseksi.
Kaikki kun ei näy päältäpäin.Introvertti valitsee tarkasti ne ihmiset joiden kanssa haluaa aikaansa viettää!
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Introvertti valitsee tarkasti ne ihmiset joiden kanssa haluaa aikaansa viettää!
Ollaan huomattu.
- Anonyymi00041
Introvertin ottaisin vaikka kumppaniksi, ei ollenkaan huono kokemus introvertti - ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1232501Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12058Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191406- 811208