Näkyykö se jos on ahdas esinahka?

Anonyymi-ap

Oon 14v ja mulla on kauheen ahdas esari enkä haluu että kukaan sais tietää. Voiks sen nähdä kellä on ahdas? Oon huomannu et monilla mun luokan pojilla näkyy munan päätä jonku verran ku ollaan suihkussa, mut mulla on munan päässä semmonen pitkä tötterö esaria niinku noilla muillaki pojilla oli viel alakoulus....karvoja mul on ja muna kasvanu et ei pitäis olla murroikä mitenkään myöhässä. Näkeeks ne nyt et mulla on tiukka?

22

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meneekö löysänä taakse?

      • Anonyymi

        Ei mee, ihan vähän vaan tulee päätä näkyviin jos yrittää vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mee, ihan vähän vaan tulee päätä näkyviin jos yrittää vetää.

        Joo ala venytellä. Laita käsirasvaa vaikka tai "vetele" suihkussa lämpimän veden alla. Muutama viikko ja on kunnossa ja nyt sulla on korkee aika venyttää se toimivaksi ku kerran tulee karvoja ja pituutta siihen jo. Älä välitä jos joku kattoo suihkussa.


    • Anonyymi

      Ei sitä katsomalla muut tiiä jos se on liian tiukka.
      Mutta kannattaa venytellä se. Saat sit putsattua sieltä alta ja yms.

    • Anonyymi

      Ei sitä käytännössä näe. Mä tunsin joskus yhen pojan ja sillä oli tosi tiukka esari ja se ei just saanu sitä vedettyä taakse. Mut se sai sen venyttelemällä löystymään kuten sua joku jo neuvoikin. Lämmin vesi auttaa siihen. Sellanen kysymys et onko sulla vehje kasvanu suht nopeeta murrosiässä? Joskus voi käydä niin että kun vehkeet kasvaa niin nahka ei ehdi mukaan ja jos sitä tiukkuutta ollu lapsuudessa niin nyt se sit murrosiässä korostuu.

      • Anonyymi

        Tosiaan mulla kyllä tuli karvat melkein viimesenä meidän luokalla mut nyt mulla on isompi muna ku melkein kaikilla muilla ja en oo koskaan saanu munanpäätä näkymään. Minkä ikäsenä toi tyyppi sai esarin menemään alas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan mulla kyllä tuli karvat melkein viimesenä meidän luokalla mut nyt mulla on isompi muna ku melkein kaikilla muilla ja en oo koskaan saanu munanpäätä näkymään. Minkä ikäsenä toi tyyppi sai esarin menemään alas?

        No olin sen kanssa hyviä kavereita ja se ongelma oli sillä jo siinä seiskaluokan aikana. Mun mielestä hän ei tehnyt venyttelyä riittävän usein ja vasta joskus ysiluokan keväällä muistan että sai sen taakse ilman että sattu. Mut hänellä oli myös iso kalu, isompi kuin useammalla mukaanlukien itseni ja hänellä kasvo tosi nopeesti. Sanoit että sullakin on kookas joten se tilanne muistuttaa hyvin paljon kaverini tilannetta. Ja sanoit että karvat tuli sulla viimesenä. Toi on kans nii yksilöllistä miten kehitys menee. Itellä kasvo ekana kalu ja sit tuli karvoja joillakin se on just toistepäin. Onko sulla ollu jo kasin laajempi terveystarkistus? Jos ei oo vielö ollut niin siellähän tsekataan myös alakerta ja kysytään onko jotakin huolia.


    • Anonyymi

      Moi, Mä venytin ittelläni silleen, että ku menin pissalle , nii puristin sen munanpään siis sen nahan sormien väliin tiukasti kiinni ja sit laskin pissaa sinne sisälle niin paljon ku sinne meni. Sit ku oli täys päästin pissat pois. Tein tälleen aina ku oli pissahätä niin se veny ihan itsetää. Sit huuhtelin lopuks vedell. Mulla toimi jos haluut lisää vinkkejä niin lait kik viestii...

      • Anonyymi

        Ai niitä ei voi julkisesti jakaa vai? Tarkoitusperät ei taida olla ihan lääketieteellisiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niitä ei voi julkisesti jakaa vai? Tarkoitusperät ei taida olla ihan lääketieteellisiä...

        Voi toki julkaista täälläkin, kun se sua niin kovasti tuntuu kiinnostavan.

        Tuntuu vaan itsestä jotenkin pahalta, kun nuorilla on paljon kysymyksiä omasta kehityksestään, mutta eivät kehtaa kysyä siitä omilta vanhemmiltaan, niin miksi on näin?

        Hyvä tietysti, että on tämmöinen palsta ja ei täällä esitetyt vastaukset monetkaan perustu mihinkään lääketieteeseen, vaan ihan omiin kokemuksiin ja uskomuksiin.


    • Anonyymi

      Tulkaa juttelee snp Samuli95

    • Anonyymi

      Nii justa luupää

    • Anonyymi

      Hyviä vinkkejä ootkin jo saanut. Säännöllinen venyttely ois kannattanut alottaa pesujen yhteydessä jo sillon, kun muna oli vielä pienempi. Toki vieläkin ehtii. Turhaan murehdit pystyykö kireyden näkemään. Kyllä porukka arvaa kireyden, jos sulla ei oo terska koskaa näkyny, mutta oleellisempaa laittaa tilanne kuntoo. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Mä olen 15v poitsu ja multa leikattiin esinahka toukokuussa. Oli niin kireä. Nyt tosi kiva olla kun siitin toimii täysillä.

      • Anonyymi

        yrititkö venyttelyä vai olitko antanut tilanteen vaan olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yrititkö venyttelyä vai olitko antanut tilanteen vaan olla?

        Kyllä venyttelin mutta ei auttanut . Kannattaa hoitaa ajoissa


    • Anonyymi

      Olen myös 15v ja minultakin esinahka leikattu. Kyllä penis toimii kuten pitääkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Just hyvä et toimii nyt hyvin!


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa silloin leikauttaa jos esinahka on tiukka ja haittaa toimintoja. Multa leikattiin kaksi kuukautta sitten ja olen 15v.

      • Anonyymi
        UUSI

        varmaan nyt toimii hyvin!


    • Anonyymi
      UUSI

      Toki kannattaa venytellä ja netistä löytyy paljon ohjeita. Ympärileikkaus on se huonoin vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe