Koelentäjä ja ilmailun erikoisasiantuntija Arska AA Pasanen on kertoillut ilmailun tulevaisuuden näkymistä, kuinka valtava saastuttaja se on ja kuinka lentäminen tulee maailmassa katoamaan kokonaan ja turismi jää vain upporikkaiden huviksi ja lippu HEL-BKK-HEL maksaa piakkoin kymppitonnin euroissa.
Onpa tuo kertonut sellaistakin että suomalaisia ei haluta eikä päästetä kohta enää Thaimaahan ja Thaimaan pankkiautomaateista nostettavasta rahasta aletaan maksaa tuloveroa.
Valitettavasti totuus on jälleen kerran päinvastainen, kuin Pasasen pakinat. Lentoliikenteen osuus ilmansaasteista on mitätön ja tehdään juuri siirtymää puhtaampiin polttoaineisiin ja lentoliikenne tulee voimakkaasti kasvamaan ensi vuosikymmenellä.
"Kansainvälisen energiajärjestö IEA:n mukaan lentoliikenteen päästöt vastaavat globaalisti noin kahta prosenttia koko maailman hiilidioksidipäästöistä. Vaikka päästöjen osuus on suhteellisen pieni, lentoliikenteen määrän uskotaan kasvavan voimakkaasti koko 2030-luvun"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e29d1f96-394f-41de-9a6e-86cd93f28769
Pasasen ennusteet taas pielessä
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
- Anonyymi
Yksi parhaista ennusteistaan oli että "Ketään ei ole tulossa Thaimaahan ennen vuotta 2025 tai 2026 ja se on aivan varmaa"
Huomionarvoista näissä ennusteissa on se että ne on aina äärimmäisen negatiivisia, vähintäänkin valtavasti liioiteltuja ja ylimielisiä manauksia, jotka perustuu vain hänen henkilökohtaiseen pahantahtoisuuteen ja vittumaiseen luonteeseen.
Yhtäkään positiivista ennustetta häneltä ei ole koskaan tullut, eikä kaunista sanaa Thaimaasta tai thaimaalaisista. Pelkkää manausta, marinaa, narinaa ja kitinää. - Anonyymi
Ennusteeni on ettei Läsäpasanen tule koskaan palaamaan thaimaahan.
- Anonyymi
Missä on Säästöporsas Tapsa? Siinä oli toinen joka tehnyt mitään muuta kuin aukoi päätään kehuen omaa nerokkuuttaan. Taisi olla näitä kattilaosaston miehiä myös.
- Anonyymi
Muistakaa Kallen varoittavat sanat:
Juusto visottaa sonnan.- Anonyymi
Tuon tajuu viimeistään käydessä syötyjen leipien makasiinissa.
Aimon ennusteet on menneet aina nappiin... Häntä kutsutaan nimella Paraisten Oraakkeli ja hänellä on usein sellainen pahvinen tietämys hattu päässä jossa on porpeli katolla. Aimo sanoo sen ammentavan kosmista tietämystä ja näkemystä hänen päähänsä valo vuosienkin takaa. Aimo sanoo aina "Hmmm" ja sitten se alkaa ennustamaan.
Muutama esimerkki aimon ennusteista, jotka meni yli 100 brosenttia nappiin.
Aimo pyysi minua kontallaan tekemään sen minkä tosi mies voi tehdä toiselle miehelle ja ennusti että "ei se kuitenkaan seiso", no ei seissyt ei likellekään. Lerpatti vaan.
Laitoin 12 tunnin puuron liedelle ja lupasin aimolle unohtumattoman aamu puuron illalla. Aimo sanoi "Hmmm... siellä ei kyllä ole kuin palanutta karstaa illalla" ja toden totta, puuro oli kadonnut kuin noiduttuna ja pohjalla oli palanutta karstaa.
Asensin Ladaan uudet tulpat, öljyt, akun, puolan, puolan johdot, säädätin kaasarin,
ilman putsarin ja haju kuusen. Aimo käveli siitä ohi ja sanoi että "Hmmm... tuo paskahuussi ei tule koskaan lähtemään käyntiin" ja toden totta, ei lähtenyt ikinä käyntiin enää, ei edes kammesta veivaamalla!
Olin työkkärin määräämällä kurssilla (vaikka valehtelin seitsemättä kertaa olevani sairas lomalla), jossa koulutettiin putsaamaan tavara talon liuku portaiden kaiteita pesuaineella ja rätillä. Aloin tykätä siitä hommasta ja ajattelin että minusta tulee alalle uusi Auri Kanala. Aimo katseli kun pidin demon kotona miten se homma hoidetaan!
Aimo sanoi "Hmmm... Tuosta ei kyllä tule hevon paskaakaan" ja toden totta, kahdeksan keski vaikean ruumiin vamman ja onnettomuuden jälkeen sain eräänä päivänä kyydin kotiin kesken päivän ja sanoivat ettei tarvi enää tulla, ikinä.
Mistä Aimo tietäisi nämä jutut etukäteen, jos ei olisi oikea oraakkeli tietäjä? Ei mistään. Jos jotakin ei tiedä, kannattaa kysyä aimolta.- Anonyymi
Vetytekniikka olisi kehitetty jo valtavan paljon pidemmälle, jos öljyteollisuus ei pyörittäisi edelleen maailmaa. Niin kauan kun öljyä piisaa, siitä ei luovuta eikä sillä rahastamista. On kornia että eniten öljyä maailmassa on löytynyt tyhjäntoimittajien kamelinkusettajien maista, jotka ilman öljyä järsisivät toistensa jalkasilsaa kamelinnahkateltoissaan aavikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579