ympäri, että tunsin sinua kohtaan niin paljon ja aidosti, ettei siitä palaudu tutuin konstein. Jos vaikka aloitan siitä, että myönnän kaipuun.
Muiden kanssa on aikuisiällä ollut mahdollista ihan rauhassa selvitellä asioita, mutta ymmärrän, että järjestelmäsi on poikkeuksellisen herkkä. Ja siksi kaikki ei ole mahdollista. En taida tietää puoliakaan siitä, mutta on traagista välittää ihmisestä, jonka suurimmat kamppailut mitä ilmeisimmin tapahtuvat siellä oman pään sisällä. Vain osa tulee ulos, loput on arvattava. Ns. musta laatikko (tiedän, ettet harrasta tällaisia termejä, mutta käytänpä silti).
Ne jotkut, jotka pääsevät tarkan hälytysjärjestelmäsi läpi ilman piippauksia löytävät varmasti jotain todella kaunista ja arvokasta. En puhu niistä hyökkäyksistä, joita itsepuolustuksena teet, vaan niistä asioista, joita suojaat niin vimmaisesti.
Hullu rakkaus vain on aina ja ikuisesti poissuljettu, jos kaikki ennakoimaton ja riskialtis pelottaa niin, että ei saa henkeä. Tarvitset sen sijaan huolenpitoa ja paljon paljon paljon vakuuttelua. Turvaa. Lähetän sitä sinulle nyt joitain mystisiä kanavia pitkin, puff.
Ei siitä pääse yli eikä
52
1081
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa kauniisti kirjoitettu. Toivoisin, et mies ois samaan aikaan turvallinen, että seikkailu.
- Anonyymi
Oli kyllä. <3
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aloitus. Mutta vähän tulee sellainen fiilis, että hänessä on jokin perustavaa laatua oleva vika mielestäsi. Ihmissuhteessa kuitenkin on se 2 ja ehkä teidän kemiat ei vaan kohtaa?
- Anonyymi
Ekaa ei kyllä ole, tokaa en kiellä kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekaa ei kyllä ole, tokaa en kiellä kokonaan.
Ja tää ei sitten ollut multa 21.15.35. En myönnä mitään, kun ei ole mitään mielisairauksia.
- Anonyymi
Niin ja mistä tuo ap tuollaiset diagnoosit revit? Oletko joku psykiatrian erikoislääkäri? Loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää ei sitten ollut multa 21.15.35. En myönnä mitään, kun ei ole mitään mielisairauksia.
Joo ei ollut sulta vaa siltä jota tuo vissiinkin maalittaa ja haluaa loukata. On hienoa kun tolla saa oireilut pahemmiksi ja se tietää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ollut sulta vaa siltä jota tuo vissiinkin maalittaa ja haluaa loukata. On hienoa kun tolla saa oireilut pahemmiksi ja se tietää sen.
En minä siitä loukkaantunut. Vaan ihan yleisesti vastasin, että loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu. Ei minulla ole hätää, heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä siitä loukkaantunut. Vaan ihan yleisesti vastasin, että loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu. Ei minulla ole hätää, heh.
En mä niin sanonutkaan että sä olisit loukkaantunut 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli kuvittelit henkilön, joka voisi loukkaantua diagnooseilla spekuloinnista? hmm, erikoista. en ole sellaista ihmistä vielä tavannut. jos viittaat ihmisiin, jotka käyttävät diagnooseja haukkumasanoina, olet eksynyt väärään lankaan. kirjoitin ihmisestä, jota rakastan.
tässä tapauksessa tiedossa vain rankka lääkitys, katkonainen suhde todellisuuteen, tunteiden hallitsemattomuus, epäjohdonmukaiset raivoreaktiot, pitkät pätkät pois kuvioista jne… en välitä mikä diagnoosi on kyseessä vaan ainoastaan minkälaisia vaikutuksia sillä on ja on ollut vaikkapa rakkauselämään. tunnen ennestään kaksi skitsofreenikkoa, toisella toimiva lääkitys ja elämä toimii. empaattinen, älykäs ihminen.
- Anonyymi
Kaiken musta saa esille ja ei oo mikään tälläistä kun on oikeasti tässä elämässä.
- Anonyymi
Hulluin rakkaus mitä olen koko elämäni aikana kokenut tapahtuu juuri minulle tällä hetkellä. Se on parasta ja sykähdyttävintä mitä olen ikinä kokenut. En vaihtaisi kokemusta mihinkään vaikka välillä ikävä raastaa niin kovaa että pää räjähtää.
- Anonyymi
Hullua rakkaus on ihanaa. On niin miljoonia tapoja rakastaa, ja rakkaus voi alkaa rouhuamaan aika yllättäen. Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullua rakkaus on ihanaa. On niin miljoonia tapoja rakastaa, ja rakkaus voi alkaa rouhuamaan aika yllättäen. Mielenkiintoista.
Niin se on, rakkautta en lokeroisi mihinkään, sen pitää antaa virrata vapaana.
- Anonyymi
Olen tosi herkkä ja sitä myös muiden mielestä. Vähän sellainen runoilija ollut aina. Tarvitsen huolenpitoa ja vakuuttelua. Minulla on mennyt perustavaalaatua oleva asia rikki ja käyttäydyin riskialttiisti itseäni kohtaan. Sen takia koen, että en halua päästää ketään tosi lähelle.
- Anonyymi
Voi rakas, kunpa voisin ottaa sut hellään syleilyyn, ja puhua sulle kauniita asioita. Pitää kädestä, ja halailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, kunpa voisin ottaa sut hellään syleilyyn, ja puhua sulle kauniita asioita. Pitää kädestä, ja halailla.
Olisi kiva ❤️ Nyt unten maille 😴
- Anonyymi
Ei taida osua minuun.
Olen kuullut olevani kova, tai kovapintainen, ja se johtuu siitä että se on ihan totta. Mutta ei se minulta mikään valinta ole, niin kuin eivät ne herkemmätkään ominaisuudet aloittajan kuvaamassa tilanteessa. Ja voi olla molemmat tyypit haluavat vain hyväksyntää, eikä mitään puolivillaista terapiointia.- Anonyymi
Hyvä pointti. Terapiapuhe on hiipinyt niin joka paikkaan, että kyllästyttää.
Eikä se älyllinen hoksaaminen ja asioista puhuminen kotiin vie, tarvitaan jotain inhimillisempää.
Mutta kyllä ne toisen tarpeet on vain huomioitava. Ts. ensin tunnistettava, sitten huomioitava.
Jos joku keksii tehokkaamaan tavan kuin puhe, olen yhtä korvaa.
- Anonyymi
Eli vttuilua tää olikin. Tääkin.
- Anonyymi
Kyllä ihan kaikki on, noista katumainoksista lähtien.
- Anonyymi
aww, melkoisen söpöä settiä lähettelit jollekin 🐥
- Anonyymi
Vatun kääntelyä ja nälvintää oli.
- Anonyymi
Hyvä että menneisyyttä nuo tunteet. Kyllä se "kaipuilu" siitä tasottuu.
- Anonyymi
Mikä hiivatin puff, mies? Käytät lapsenomaista kieltä, kai sekin jotain marginaalia kiehtoo, mulle sellainen jannu ois dealbreaker, mutta ehkä MINÄ oon jotenki suppea
- Anonyymi
Ei nämä lapaset tajua
- Anonyymi
Aloitus naiselta.
- Anonyymi
Vanhoista vanhin takinkääntö gubbe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoista vanhin takinkääntö gubbe.
Lähtökohtaisesti juuri näin, mutta on täällä näitä muitakin elämäänsä väsyneitä tiadottajia ollut
- Anonyymi
Oi voi,
menkää rakkaat tontut nukkumaan. <3 - Anonyymi
Sinun kanssa ei tarvitse hyökkäillä, eikä puolustautua. Mitä sitten edes tekee koko järjestelmällä. 🤔. Sinulla on kyky tehdä toisen olo turvalliseksi, ei tarvitse paeta vaan voi antautua. Minulla on traumaperäinen stressihäiriö, enkä sulkisi pois lievää skitsoiluhäröilyäkään.
- Anonyymi
Rakkaus on yksi raaoista, intiimimmistä tunteista. Sen tunnustaminen vie haavoittuvaan yksinäiseen paikkaan. Hylkääminen on karkottamista. On vaikea ilmaista rakkautta. Se on kompastumista pimeässä alasti. Turvallisinta on pysyä paikallaan. Ellei ole äärimmäistä luottamusta ettei käytetä hyväksi ei koskaan tapahdu mitään. Paitsi monimutkaisia todentuntuisia päiväunelmia. Kun olo on turvallinen rakkauden ilmaisemiseksi ja molemmat mukana tulee vastaan triggeröityminen. Koska läheisyyttä ei voi laimentaa sitä irtaantuu, menettää yhteyden itseen ja on vaistonvaraisia haluja paeta. Kun läsnäolo saa aikaan sielua imeviä, nieleviä tuntemuksia alkavat keho ja mieli kadota. Tätä vastaan voi taistella jonkin aikaa, mutta lopulta on paettava tavoittaakseen itsensä. Hylkäämisen kipu taas viiltää. Rakastaminen on turhaa koska käy aina näin. Yksin oleminen on vieraantuvaa ja masentavaa, mutta usein kahdesta pahasta pienempi.
- Anonyymi
Niin viiltää kun hylättiin.
Pahasti viiltää.
Särkyneeseen sydämeen voi elämä loppua. - Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Hienosti analysoitiin taas toisen heikkouksia. Mutta mitä hyödyttää luoda itsestään jotain pelastajan viitta harteilla olevaa hahmoa jos toisella ei ole luottamusta sinuun. Se on perusta mistä se turva lähtee.
- Anonyymi
Fanttsiointia ei ole kielletty, tältäkään jeesus-gupelta.
- Anonyymi
Heikkouksia vai liioiteltua voimankäyttöä? Tyyliin että vihapäissään katkoo yhteyksiä, kostaa ja tekee kaikenlaisia temppuja pysyäkseen turvassa.
Mistä kommentista nappasit pelastajasyndroomaa, meni vähän ohi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkouksia vai liioiteltua voimankäyttöä? Tyyliin että vihapäissään katkoo yhteyksiä, kostaa ja tekee kaikenlaisia temppuja pysyäkseen turvassa.
Mistä kommentista nappasit pelastajasyndroomaa, meni vähän ohi?Et taida ymmärtää lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanttsiointia ei ole kielletty, tältäkään jeesus-gupelta.
Niinpä Jeesuskin saa kuulla gubelta kunniansa kun kiva mietelause ei näy heti hyvänä elämässä
- Anonyymi
Jätit ihmisen ilman selityksiä ja silti kirjoitat näin hyvin? Hyvin kuitenkin tiedostat nyt eron jälkeen sen että tunsit jotain ja ei siitä aidosta tunteesta ei palaudu vaan kannat hänestä aina osaa mukanasi. Kumpi tässä pelkää tunteita, molemmat?
- Anonyymi
Väärin arvattu, mutta arvostan tunteen paloa kun se noin roihuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin arvattu, mutta arvostan tunteen paloa kun se noin roihuaa.
Ei ollut eroa muttei oke yhteyttäkään
- Anonyymi
Ei se välttämättä ole tunteiden pelkoa, vaan vaakakupissa voi olla todella painavampis kriteereitä kuin ihastuminen ja todella ihastumista syvempi rskkaus puolisoon ja tömän asian käsittely ja pohtiminen, rehellisyys puolisoa kohtaan. Aikuinen ihminen, kyllä osaa selvittää asiansa ja päästä yli ihastuksesta jos ja kun elämässä todella rakkaita ympärillä joiden sydän hajoaa ja koko elämä. Voimia kaikille ❤️
- Anonyymi
Hei H. Tämäkään ei sit oo multa. Ettäs tiedät. Niih.
- Anonyymi
Vaikka ehkä sopisikin tilanteeseen. Niin silti.
- Anonyymi
Tarkoitatko HN ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko HN ?
Ei vaan H. K
Semmonen Savolainen sekopää - Anonyymi
Hei. P kiitos tiedosta vai oletko M vai J sekä K ja N käyneet mielessä? Enkä tiedä miksi tämä minun tilanteessa olisi edes minulle. 😂
- Anonyymi
Kaikki käy omimassa itselleen tekstejä aiheesta kuin aiheesta!
Tunteet taitaa todella yhdistää ihmisiä. :D
Ja tuohtuu ihan varmuuden vuoksi, vaikka vähän ehkä tajuaakin, että tämä on kirjoitettu jollekin ihan toiselle ja ihan toiseen tilanteeseen. Toivottavasti suomi24-hötöllä ei ole mitään vaikutusta kenenkään tosielämään.- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit! 😀
- Anonyymi
Minäkin tunnen aidosti ja olen aina ollut aito, vilpitön jo kauan sitten yli 30 v kohta 40 v. Koko yhteisen taipaleen ja sydäntä särkevää, ahdistavaa/pelottavaa jos en ole osannut antaa huolenpitoa vaikka sydämmestäni olen tehnyt kaikkeni meidän Rakkauden eteen, sanonut päivittäin ja toisaalta olemme kumpikin osoittaneet rakkautta. Tiedän että sinä tiedät minun rakkauteni sinuun. Minua hieman ahdistaa oletko unohtanut kuinka meidän tarina ja elämä sai alkunsa. Minä uskon toistemme lupaukseen siitä että meidän yhteinen elämänlsnka ei katkea edelleenkään ulkopuolisiin kiusauksiin, ihastumiseen. Meidän Rakkaus toisiamme kohtaan on ja pysyy korkeintaan vahvistuu kriisin yli päästyämme.t.nyyti
- Anonyymi
Hullu rakkaus on ihanaa ai että
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967