Ei siitä pääse yli eikä

Anonyymi-ap

ympäri, että tunsin sinua kohtaan niin paljon ja aidosti, ettei siitä palaudu tutuin konstein. Jos vaikka aloitan siitä, että myönnän kaipuun.

Muiden kanssa on aikuisiällä ollut mahdollista ihan rauhassa selvitellä asioita, mutta ymmärrän, että järjestelmäsi on poikkeuksellisen herkkä. Ja siksi kaikki ei ole mahdollista. En taida tietää puoliakaan siitä, mutta on traagista välittää ihmisestä, jonka suurimmat kamppailut mitä ilmeisimmin tapahtuvat siellä oman pään sisällä. Vain osa tulee ulos, loput on arvattava. Ns. musta laatikko (tiedän, ettet harrasta tällaisia termejä, mutta käytänpä silti).

Ne jotkut, jotka pääsevät tarkan hälytysjärjestelmäsi läpi ilman piippauksia löytävät varmasti jotain todella kaunista ja arvokasta. En puhu niistä hyökkäyksistä, joita itsepuolustuksena teet, vaan niistä asioista, joita suojaat niin vimmaisesti.

Hullu rakkaus vain on aina ja ikuisesti poissuljettu, jos kaikki ennakoimaton ja riskialtis pelottaa niin, että ei saa henkeä. Tarvitset sen sijaan huolenpitoa ja paljon paljon paljon vakuuttelua. Turvaa. Lähetän sitä sinulle nyt joitain mystisiä kanavia pitkin, puff.

50

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa kauniisti kirjoitettu. Toivoisin, et mies ois samaan aikaan turvallinen, että seikkailu.

      • Anonyymi

        Oli kyllä. <3


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen aloitus. Mutta vähän tulee sellainen fiilis, että hänessä on jokin perustavaa laatua oleva vika mielestäsi. Ihmissuhteessa kuitenkin on se 2 ja ehkä teidän kemiat ei vaan kohtaa?

      • Anonyymi

        Ekaa ei kyllä ole, tokaa en kiellä kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekaa ei kyllä ole, tokaa en kiellä kokonaan.

        Ja tää ei sitten ollut multa 21.15.35. En myönnä mitään, kun ei ole mitään mielisairauksia.


      • Anonyymi

        Niin ja mistä tuo ap tuollaiset diagnoosit revit? Oletko joku psykiatrian erikoislääkäri? Loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää ei sitten ollut multa 21.15.35. En myönnä mitään, kun ei ole mitään mielisairauksia.

        Joo ei ollut sulta vaa siltä jota tuo vissiinkin maalittaa ja haluaa loukata. On hienoa kun tolla saa oireilut pahemmiksi ja se tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollut sulta vaa siltä jota tuo vissiinkin maalittaa ja haluaa loukata. On hienoa kun tolla saa oireilut pahemmiksi ja se tietää sen.

        En minä siitä loukkaantunut. Vaan ihan yleisesti vastasin, että loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu. Ei minulla ole hätää, heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä siitä loukkaantunut. Vaan ihan yleisesti vastasin, että loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu. Ei minulla ole hätää, heh.

        En mä niin sanonutkaan että sä olisit loukkaantunut 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä siitä loukkaantunut. Vaan ihan yleisesti vastasin, että loukkaavaa tuollainen ihmisten luokittelu. Ei minulla ole hätää, heh.

        eli kuvittelit henkilön, joka voisi loukkaantua diagnooseilla spekuloinnista? hmm, erikoista. en ole sellaista ihmistä vielä tavannut. jos viittaat ihmisiin, jotka käyttävät diagnooseja haukkumasanoina, olet eksynyt väärään lankaan. kirjoitin ihmisestä, jota rakastan.

        tässä tapauksessa tiedossa vain rankka lääkitys, katkonainen suhde todellisuuteen, tunteiden hallitsemattomuus, epäjohdonmukaiset raivoreaktiot, pitkät pätkät pois kuvioista jne… en välitä mikä diagnoosi on kyseessä vaan ainoastaan minkälaisia vaikutuksia sillä on ja on ollut vaikkapa rakkauselämään. tunnen ennestään kaksi skitsofreenikkoa, toisella toimiva lääkitys ja elämä toimii. empaattinen, älykäs ihminen.


    • Anonyymi

      Kaiken musta saa esille ja ei oo mikään tälläistä kun on oikeasti tässä elämässä.

    • Anonyymi

      Hulluin rakkaus mitä olen koko elämäni aikana kokenut tapahtuu juuri minulle tällä hetkellä. Se on parasta ja sykähdyttävintä mitä olen ikinä kokenut. En vaihtaisi kokemusta mihinkään vaikka välillä ikävä raastaa niin kovaa että pää räjähtää.

      • Anonyymi

        Hullua rakkaus on ihanaa. On niin miljoonia tapoja rakastaa, ja rakkaus voi alkaa rouhuamaan aika yllättäen. Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullua rakkaus on ihanaa. On niin miljoonia tapoja rakastaa, ja rakkaus voi alkaa rouhuamaan aika yllättäen. Mielenkiintoista.

        Niin se on, rakkautta en lokeroisi mihinkään, sen pitää antaa virrata vapaana.


    • Anonyymi

      Olen tosi herkkä ja sitä myös muiden mielestä. Vähän sellainen runoilija ollut aina. Tarvitsen huolenpitoa ja vakuuttelua. Minulla on mennyt perustavaalaatua oleva asia rikki ja käyttäydyin riskialttiisti itseäni kohtaan. Sen takia koen, että en halua päästää ketään tosi lähelle.

      • Anonyymi

        Voi rakas, kunpa voisin ottaa sut hellään syleilyyn, ja puhua sulle kauniita asioita. Pitää kädestä, ja halailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas, kunpa voisin ottaa sut hellään syleilyyn, ja puhua sulle kauniita asioita. Pitää kädestä, ja halailla.

        Olisi kiva ❤️ Nyt unten maille 😴


    • Anonyymi

      Ei taida osua minuun.

      Olen kuullut olevani kova, tai kovapintainen, ja se johtuu siitä että se on ihan totta. Mutta ei se minulta mikään valinta ole, niin kuin eivät ne herkemmätkään ominaisuudet aloittajan kuvaamassa tilanteessa. Ja voi olla molemmat tyypit haluavat vain hyväksyntää, eikä mitään puolivillaista terapiointia.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Terapiapuhe on hiipinyt niin joka paikkaan, että kyllästyttää.
        Eikä se älyllinen hoksaaminen ja asioista puhuminen kotiin vie, tarvitaan jotain inhimillisempää.

        Mutta kyllä ne toisen tarpeet on vain huomioitava. Ts. ensin tunnistettava, sitten huomioitava.
        Jos joku keksii tehokkaamaan tavan kuin puhe, olen yhtä korvaa.


    • Anonyymi

      Eli vttuilua tää olikin. Tääkin.

      • Anonyymi

        Kyllä ihan kaikki on, noista katumainoksista lähtien.


    • Anonyymi

      aww, melkoisen söpöä settiä lähettelit jollekin 🐥

      • Anonyymi

        Vatun kääntelyä ja nälvintää oli.


    • Anonyymi

      Hyvä että menneisyyttä nuo tunteet. Kyllä se "kaipuilu" siitä tasottuu.

    • Anonyymi

      Mikä hiivatin puff, mies? Käytät lapsenomaista kieltä, kai sekin jotain marginaalia kiehtoo, mulle sellainen jannu ois dealbreaker, mutta ehkä MINÄ oon jotenki suppea

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei nämä lapaset tajua


    • Anonyymi

      Aloitus naiselta.

      • Anonyymi

        Vanhoista vanhin takinkääntö gubbe.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoista vanhin takinkääntö gubbe.

        Lähtökohtaisesti juuri näin, mutta on täällä näitä muitakin elämäänsä väsyneitä tiadottajia ollut


    • Anonyymi

      Oi voi,
      menkää rakkaat tontut nukkumaan. <3

    • Anonyymi

      Sinun kanssa ei tarvitse hyökkäillä, eikä puolustautua. Mitä sitten edes tekee koko järjestelmällä. 🤔. Sinulla on kyky tehdä toisen olo turvalliseksi, ei tarvitse paeta vaan voi antautua. Minulla on traumaperäinen stressihäiriö, enkä sulkisi pois lievää skitsoiluhäröilyäkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihan parhaita piiloutumiskeinoja! hakea joku vtun diagnoosi. Joillain ei vain ole aikaa hakea eikä aikaa parantua. On vaan pitäny vetää leuka rintaan ja jatkaa matkaa. Hankkia rahaa myiden elättämiseen. On ollut pakko ruokkia suut vaikka ollut itku kurkussa. Vaikka kuinka olis hakattu. On ollut pakko nousta. Lasten takia. Työn takia. Mun puolesta te voitte ton henkisen paskan työntää sinne missä ei päivä paista! Veikkaan että skitsoilut alkaa unehtua ko ryssä tarpoo ak47 kanssa takapihallanne. Ei siinä enää itku sossuille ja psykolookille auta. Päässä reikä. Puhe loppuu seuraavaan kirjaimeen. Lopettakaa vellominen ja nauttikaa vielä kun on aikaa. Eläkää. Älkää miettikö tai odottako.


    • Anonyymi

      Rakkaus on yksi raaoista, intiimimmistä tunteista. Sen tunnustaminen vie haavoittuvaan yksinäiseen paikkaan. Hylkääminen on karkottamista. On vaikea ilmaista rakkautta. Se on kompastumista pimeässä alasti. Turvallisinta on pysyä paikallaan. Ellei ole äärimmäistä luottamusta ettei käytetä hyväksi ei koskaan tapahdu mitään. Paitsi monimutkaisia todentuntuisia päiväunelmia. Kun olo on turvallinen rakkauden ilmaisemiseksi ja molemmat mukana tulee vastaan triggeröityminen. Koska läheisyyttä ei voi laimentaa sitä irtaantuu, menettää yhteyden itseen ja on vaistonvaraisia haluja paeta. Kun läsnäolo saa aikaan sielua imeviä, nieleviä tuntemuksia alkavat keho ja mieli kadota. Tätä vastaan voi taistella jonkin aikaa, mutta lopulta on paettava tavoittaakseen itsensä. Hylkäämisen kipu taas viiltää. Rakastaminen on turhaa koska käy aina näin. Yksin oleminen on vieraantuvaa ja masentavaa, mutta usein kahdesta pahasta pienempi.

      • Anonyymi

        Niin viiltää kun hylättiin.
        Pahasti viiltää.
        Särkyneeseen sydämeen voi elämä loppua.


      • Anonyymi

        Oho


    • Anonyymi

      Hienosti analysoitiin taas toisen heikkouksia. Mutta mitä hyödyttää luoda itsestään jotain pelastajan viitta harteilla olevaa hahmoa jos toisella ei ole luottamusta sinuun. Se on perusta mistä se turva lähtee.

      • Anonyymi

        Fanttsiointia ei ole kielletty, tältäkään jeesus-gupelta.


      • Anonyymi

        Heikkouksia vai liioiteltua voimankäyttöä? Tyyliin että vihapäissään katkoo yhteyksiä, kostaa ja tekee kaikenlaisia temppuja pysyäkseen turvassa.

        Mistä kommentista nappasit pelastajasyndroomaa, meni vähän ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkouksia vai liioiteltua voimankäyttöä? Tyyliin että vihapäissään katkoo yhteyksiä, kostaa ja tekee kaikenlaisia temppuja pysyäkseen turvassa.

        Mistä kommentista nappasit pelastajasyndroomaa, meni vähän ohi?

        Et taida ymmärtää lukemaasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanttsiointia ei ole kielletty, tältäkään jeesus-gupelta.

        Niinpä Jeesuskin saa kuulla gubelta kunniansa kun kiva mietelause ei näy heti hyvänä elämässä


    • Anonyymi
      UUSI

      Jätit ihmisen ilman selityksiä ja silti kirjoitat näin hyvin? Hyvin kuitenkin tiedostat nyt eron jälkeen sen että tunsit jotain ja ei siitä aidosta tunteesta ei palaudu vaan kannat hänestä aina osaa mukanasi. Kumpi tässä pelkää tunteita, molemmat?

      • Anonyymi
        UUSI

        Väärin arvattu, mutta arvostan tunteen paloa kun se noin roihuaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu, mutta arvostan tunteen paloa kun se noin roihuaa.

        Ei ollut eroa muttei oke yhteyttäkään


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se välttämättä ole tunteiden pelkoa, vaan vaakakupissa voi olla todella painavampis kriteereitä kuin ihastuminen ja todella ihastumista syvempi rskkaus puolisoon ja tömän asian käsittely ja pohtiminen, rehellisyys puolisoa kohtaan. Aikuinen ihminen, kyllä osaa selvittää asiansa ja päästä yli ihastuksesta jos ja kun elämässä todella rakkaita ympärillä joiden sydän hajoaa ja koko elämä. Voimia kaikille ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Hei H. Tämäkään ei sit oo multa. Ettäs tiedät. Niih.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vaikka ehkä sopisikin tilanteeseen. Niin silti.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tarkoitatko HN ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki käy omimassa itselleen tekstejä aiheesta kuin aiheesta!
      Tunteet taitaa todella yhdistää ihmisiä. :D

      Ja tuohtuu ihan varmuuden vuoksi, vaikka vähän ehkä tajuaakin, että tämä on kirjoitettu jollekin ihan toiselle ja ihan toiseen tilanteeseen. Toivottavasti suomi24-hötöllä ei ole mitään vaikutusta kenenkään tosielämään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinäpä sen sanoit! 😀


    • Anonyymi
      UUSI

      Minäkin tunnen aidosti ja olen aina ollut aito, vilpitön jo kauan sitten yli 30 v kohta 40 v. Koko yhteisen taipaleen ja sydäntä särkevää, ahdistavaa/pelottavaa jos en ole osannut antaa huolenpitoa vaikka sydämmestäni olen tehnyt kaikkeni meidän Rakkauden eteen, sanonut päivittäin ja toisaalta olemme kumpikin osoittaneet rakkautta. Tiedän että sinä tiedät minun rakkauteni sinuun. Minua hieman ahdistaa oletko unohtanut kuinka meidän tarina ja elämä sai alkunsa. Minä uskon toistemme lupaukseen siitä että meidän yhteinen elämänlsnka ei katkea edelleenkään ulkopuolisiin kiusauksiin, ihastumiseen. Meidän Rakkaus toisiamme kohtaan on ja pysyy korkeintaan vahvistuu kriisin yli päästyämme.t.nyyti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      386
      4473
    2. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      19
      1307
    3. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      172
      1184
    4. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      190
      1023
    5. Odotan että eroat

      Sitten vasta meidän suhde voisi alkaa. En halua mihinkään pettämiskuvioihin mukaan. Sun pitäis siis ottaa riski, että jä
      Ikävä
      46
      1016
    6. Makea kysymys

      Tiedätkö onko kaivattusi perso makealle? 😋
      Ikävä
      90
      947
    7. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      122
      913
    8. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      79
      883
    9. Maailmankaikkeuden synty

      Universumi syntyi reilut 14 miljardia vuotta sitten ns alkuräjähdyksessä. Aluksi laajentuminen tapahtui jopa valoa nopea
      Luterilaisuus
      186
      839
    10. Ei siitä pääse yli eikä

      ympäri, että tunsin sinua kohtaan niin paljon ja aidosti, ettei siitä palaudu tutuin konstein. Jos vaikka aloitan siitä
      Tunteet
      50
      824
    Aihe