Jos minä tietäisin että olisit vastassa.

Anonyymi-ap

Eroaisin heti. Ehkä tutustuisin ensin sinuun enemmän ihmisenä. Ei mun puolisoni huono ole, se on vain väärä. Olen kyllästynyt olemaan paikoillaan, vaikka sinun kanssasi voisin tehdä sitäkin. Voin vain todeta että rakastuin sinuun Ismo, enkä uskalla sitä sinulle paljastaa, ehkä vain rohkenen jos näen.

32

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpönlöpö taas.

• Anonyymi

Höpötät köpötät...

• Anonyymi

Niin tuskin tällä nettimiehellä on mitä taakseen jättää, aivan totta kyllä hehehe

• Anonyymi

Tiedän, että meillä olisi ollut hyvä olla yhdessä. Elämä ei silloin aikaa sitten ollut meille ja aika ei ollut otollinen.
      Se, että tiedämme tämän on jo hienoa ja monet ihmiset eivät koko elämänsä aika pääse tuntemaan mitään vastaavaa ja kokemaan tämän suhteen kaikki hyvin erikoiset ja ainutlaatuiset piirteet.
      Hyvää yötä armahin.

• Anonyymi

Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂

Hyvää yötä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ❤️

Huomenta IHku.

• Anonyymi

Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin

Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉

Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉

Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?

Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.

No jos minun asemasta katsoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos minun asemasta katsoo...

Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
        Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
        Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
        Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
        Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie.

Mielenkiintoinen vastaus. Ruoskin itseäni jo valmiiksi. Aina saa ottaa palautetta, mutta nalkuttaminen, ei kiitos.

• Anonyymi

Ismo Peljakka

• Anonyymi

En tunne.

• Anonyymi

Lopeta jo tämä ittes hehkutus. Heitä vaikka takaperinvoltti kierteellä, perä*tuuppari.

• Anonyymi

Köpö köpöttää vain tiehensä.

• Anonyymi

Voi Irmeli, mitä nää höpötät?

• Anonyymi

Olen Irma.

• Anonyymi

Ja kukahan mahtaa olla irma ja Irmeli. No-one.

• Anonyymi

Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o

En ole muuttanut sp olen nainen.

• Anonyymi

Suosittelisin eroamaan joka tapauksessa ennen kun teet teidän kummankin elämästä helvettiä omastasi luultavasti olet jo tehny kaipaamalla jotain mahdotonta

• Anonyymi

Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.

Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!

Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

• Anonyymi

Mietin vain sitä että milloin nään Ismon, tuon ihmisen iki-ihanan, ainakin mielikuvissani. Huokaus -ap

• Anonyymi

Onpa mies yllättävää että tartuit jonkun kekeilijän heittämään nimeen

• Anonyymi

En ole vastassa varattua. Sehän on hengenvaarallista. Palataan asiaan kun olet vapaa.

• Anonyymi

Ei kukaan kenenkään henkeä uhkaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2592
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1501
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1427
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1163
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1158
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      86
      1113
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      95
      1086
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      272
      1061
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      129
      994
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      901
    Aihe