Jos minä tietäisin että olisit vastassa.

Anonyymi-ap

Eroaisin heti. Ehkä tutustuisin ensin sinuun enemmän ihmisenä. Ei mun puolisoni huono ole, se on vain väärä. Olen kyllästynyt olemaan paikoillaan, vaikka sinun kanssasi voisin tehdä sitäkin. Voin vain todeta että rakastuin sinuun Ismo, enkä uskalla sitä sinulle paljastaa, ehkä vain rohkenen jos näen.

34

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpönlöpö taas.

• Anonyymi

Höpötät köpötät...

• Anonyymi

Niin tuskin tällä nettimiehellä on mitä taakseen jättää, aivan totta kyllä hehehe

• Anonyymi

Tiedän, että meillä olisi ollut hyvä olla yhdessä. Elämä ei silloin aikaa sitten ollut meille ja aika ei ollut otollinen.
      Se, että tiedämme tämän on jo hienoa ja monet ihmiset eivät koko elämänsä aika pääse tuntemaan mitään vastaavaa ja kokemaan tämän suhteen kaikki hyvin erikoiset ja ainutlaatuiset piirteet.
      Hyvää yötä armahin.

• Anonyymi

Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂

Hyvää yötä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ❤️

Huomenta IHku.

• Anonyymi

Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin

Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉

Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉

Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?

Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.

No jos minun asemasta katsoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos minun asemasta katsoo...

Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
        Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
        Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
        Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
        Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie.

Mielenkiintoinen vastaus. Ruoskin itseäni jo valmiiksi. Aina saa ottaa palautetta, mutta nalkuttaminen, ei kiitos.

• Anonyymi

Ismo Peljakka

• Anonyymi

En tunne.

• Anonyymi

Lopeta jo tämä ittes hehkutus. Heitä vaikka takaperinvoltti kierteellä, perä*tuuppari.

• Anonyymi

Köpö köpöttää vain tiehensä.

• Anonyymi

Voi Irmeli, mitä nää höpötät?

• Anonyymi

Olen Irma.

• Anonyymi

Ja kukahan mahtaa olla irma ja Irmeli. No-one.

• Anonyymi

Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o

En ole muuttanut sp olen nainen.

• Anonyymi

Suosittelisin eroamaan joka tapauksessa ennen kun teet teidän kummankin elämästä helvettiä omastasi luultavasti olet jo tehny kaipaamalla jotain mahdotonta

• Anonyymi

Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.

Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!

Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

• Anonyymi

Mietin vain sitä että milloin nään Ismon, tuon ihmisen iki-ihanan, ainakin mielikuvissani. Huokaus -ap

• Anonyymi

Onpa mies yllättävää että tartuit jonkun kekeilijän heittämään nimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa mies yllättävää että tartuit jonkun kekeilijän heittämään nimeen

Totta toki vain se että olen nainen.

• Anonyymi

En ole vastassa varattua. Sehän on hengenvaarallista. Palataan asiaan kun olet vapaa.

• Anonyymi

Ei kukaan kenenkään henkeä uhkaa.

• Anonyymi

En palaa asiaan sitten vaan heti kun näen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2795
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2363
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2292
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2110
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      141
      1747
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1275
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      2
      1180
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe