Eroaisin heti. Ehkä tutustuisin ensin sinuun enemmän ihmisenä. Ei mun puolisoni huono ole, se on vain väärä. Olen kyllästynyt olemaan paikoillaan, vaikka sinun kanssasi voisin tehdä sitäkin. Voin vain todeta että rakastuin sinuun Ismo, enkä uskalla sitä sinulle paljastaa, ehkä vain rohkenen jos näen.
Jos minä tietäisin että olisit vastassa.
34
887
Vastaukset
- Anonyymi
Höpönlöpö taas.
- Anonyymi
Höpötät köpötät...
- Anonyymi
Niin tuskin tällä nettimiehellä on mitä taakseen jättää, aivan totta kyllä hehehe
- Anonyymi
Tiedän, että meillä olisi ollut hyvä olla yhdessä. Elämä ei silloin aikaa sitten ollut meille ja aika ei ollut otollinen.
Se, että tiedämme tämän on jo hienoa ja monet ihmiset eivät koko elämänsä aika pääse tuntemaan mitään vastaavaa ja kokemaan tämän suhteen kaikki hyvin erikoiset ja ainutlaatuiset piirteet.
Hyvää yötä armahin.- Anonyymi
Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Toivon että saan sen joskus kasvotusten sanoa. 🙂
Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ❤️
Huomenta IHku.
- Anonyymi
Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi kyllä, olisi kyllä ihan asiaakin
Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiallista asiaa, ota yhteyttä. 😉
Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan kyllä ja ihan perustellusti asiallista asiaa 😉
Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivistä, neutraalia vai negatiivistä?
Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä kenen vinkkelistä katsoo mutta realismia ilman vouhotusta.
No jos minun asemasta katsoo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos minun asemasta katsoo...
Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että kokonaisuuden huomioon ottaen positiivista mutta kyllä se kirpaisee ehkä.
Lyhytnäköisessä ajattelussa se on tietenkin negatiivista, akka nalkuttaa -osastoa.
Toivon että et lähde siihen jälkimmäiseen ajatusmaailmaan. Se tie on kestämätön tie.Mielenkiintoinen vastaus. Ruoskin itseäni jo valmiiksi. Aina saa ottaa palautetta, mutta nalkuttaminen, ei kiitos.
- Anonyymi
Ismo Peljakka
- Anonyymi
En tunne.
- Anonyymi
Lopeta jo tämä ittes hehkutus. Heitä vaikka takaperinvoltti kierteellä, perä*tuuppari.
- Anonyymi
Köpö köpöttää vain tiehensä.
- Anonyymi
Voi Irmeli, mitä nää höpötät?
- Anonyymi
Olen Irma.
- Anonyymi
Ja kukahan mahtaa olla irma ja Irmeli. No-one.
- Anonyymi
Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät takatukka hikisukka mikä lie tälle nettimiehelle? Läpinäkyvää o
En ole muuttanut sp olen nainen.
- Anonyymi
Suosittelisin eroamaan joka tapauksessa ennen kun teet teidän kummankin elämästä helvettiä omastasi luultavasti olet jo tehny kaipaamalla jotain mahdotonta
- Anonyymi
Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on taas omanelämänsä asiantuntija jakelemassa ohjeita. Mitä se edes haittaa ketään jos kaipaa mahdotonta. Mikä on edes helvetti, mulla ei ole mitään uskontoja vastaan, mutta en henkilökohtaisesti harrasta mitään mitä ei voi todella olla todistettavasti. Mitä eroamiseen tulee olen tyytyväinen siihen mitä on, aivan hyvä peruspaska parisuhde. Jos saan hänet ketä kaipaan, olen super onnellinen. Jos kaipaamani henkilö ei halua minua, se on sitten voi voi. En minä tällä hetkellä halua ketään toista ja sitähän ei voi valita. Eroan tietenkin jos hän haluaa minut, muutoin siinä ei ole järkeä. Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinen ihminen johon ihastun. Mitä sitten, se on ihan normaalia. Jos mieheni haluaisi erota niin sanoisin että senkus menet, kämppiksiähän tässä ollaan ja sen tietää molemmat.
Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailtavaa mielipidettä. Palsta on täynnä moraalikrapulaa kärsiviä joilla ei ole oikeasta elämästä mitään kokemusta. Tsemppiä!
Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)
- Anonyymi
Mietin vain sitä että milloin nään Ismon, tuon ihmisen iki-ihanan, ainakin mielikuvissani. Huokaus -ap
- Anonyymi
Onpa mies yllättävää että tartuit jonkun kekeilijän heittämään nimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mies yllättävää että tartuit jonkun kekeilijän heittämään nimeen
Totta toki vain se että olen nainen.
- Anonyymi
En ole vastassa varattua. Sehän on hengenvaarallista. Palataan asiaan kun olet vapaa.
- Anonyymi
Ei kukaan kenenkään henkeä uhkaa.
- Anonyymi
En palaa asiaan sitten vaan heti kun näen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997