Ensimmäisellä luokalla kiusattu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010615973.html
Koulukiusaamista vaasassa
14
461
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaajat on saatava kuriin, hyvällä tai pahalla!
- Anonyymi
Mikähän koulu ollut kyseessä.
- Anonyymi
Kiusaaja on siirrettävä toiseen kouluun, ei kiusattavaa.
- Anonyymi
Miksei jutussa voinut olla koulun nimeä ?
- Anonyymi
Varmaan tosi huonoa mainosta olisi koulusta. Tuossa jopa sanotaan että koulu ei kykene puuttumaan kiusaamiseen.
- Anonyymi
Omisitko nimen kuultuasi ryhtynyt toimiin? Mihin toimiin?
- Anonyymi
Huono koulu on. Jonkun lapsen elämä pilalla.
- Anonyymi
Totta. Koulukiusaaminen tuhosi elämäni. Olen työkyvytön nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just'joo : )( : mitä muuta.
Kaikki olisivat työkyvyttömiä, jos tuollaisesta asiasta on työkyvytön.
Kyllä, siellä päässä ei ole ollut mitään muutakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siellä päässä ei ole ollut mitään muutakaan.Tyypillinen tyhmä, varmaan vaasalaisen kirjoittama vastaus. Kaikkia ei kiusata samalla tavalla ja toiset on herkempiä kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siellä päässä ei ole ollut mitään muutakaan.Olet asioista tietämätön. Ehkä et itse ole koskaan ollut niin masentunut että toimintakyky olisi mennyt. Et voi ymmärtää sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän. Otan osaa. Voimia elämääsi
- Anonyymi
Kuvitteliko joku oikeasti että individualismia ja yksilökeskeisyyttä korostamalla, siis yksilöiksi eriytymistä tehostamalla erimielisyydet ja epäoikeudenmukaisuudet, kiusaaminen ei lisääntyisi?
- Anonyymi
-60 luvulla oli Keskustalainen /Kansakoulu ja Kansalaiskoulu.
Pienet kylät joissa opetetiin Keskustalaista oppi,koulukiusattuja kyllä riitti.
Nämä koulut ovat toimineet -1990 loppuunsaakka.
Koulukiusaamista oli Koulussa jaettavat köyhille annetut avut joita oikein korostettiin koulujuhlissa niitä jaettaessa. Avut olivat yleensä /Housuja/Kenkiä noin yleisesti.
Kunnan veroeuroista nämä olivat maksettu/tai maksettiin kyläkaupoihin.
Palo levisi kuin tulipalo,Lapsen silmin katsottuna,niistä sai tapella monet tappelut.
Jäki -istunnoin. Mikä aiheuttaa nyky aikana koulukiusaamisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142