Minulla on keijunmekko toista vuotta. Viime vuonna kasvoi maassa ja runsaasti kasvoikin. Nyt on ruukussa ja alaosastaan onkin rehevä, mutta kiipeävät köynnökset ovat jotenkin haljun ja harvan näköisiä (vaikea selittää...). Tarvitaanko vain malttia vai onko jotain hoitovinkkiä. Poistetaanko jo parhaat päivänsä nähneet kukat mielellään vai mielellään ei?
Kiitos!
Keijunmekon hoito-kysymys
4
1862
Vastaukset
- ana
Oletko lannoittanut tarpeeksi? Entä riittävä valo?
- alkup.
Olen lannoittanut satunnaisesti. Valoa kyllä piisaa. Nyt kukka kyllä alkaa jo näyttää paremmalta, joten ehkä vaati vain aikaa ja malttia, että pääsi vauhtiin.
- Alli
Hei!
Jos sinulla on kejunmekko jo toista vuotta, niin miten sait sen talvetettua?
Oma ihanainen keijumekkoni reuhuaa kasvaa amppelissa ja ylettyy jo reilusti koko vertikaaliseen vapaaseen tilaan, 2,5m (kiipeää naruja pitkin yös ja laskeutuu reunoja pitkin alas kuistin kaiteeseen, johon myös on kierrellyt versojaan).- alkup.
ostin siis uuden taimen tänä vuonna. Nyt sekin on jo kaunis ja upea. olen kyllä kuullut tarinoita että kys. kasvi olisi mahdollista talvehdittaa hyvällä onnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604