Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

Anonyymi-ap

Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt...

Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeassa elämässä sinulle sanoa - ja ikävä välillä niin kovin suurta - olen niin iloinen, että tapasin sinut silloin kauan sitten.

Olisinpa sinun. Olisitpa minun. 🧡💔

110

2386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisin se J - sorry, luin ensin halata ja puukottaa, minäkin niin tahtoisin hänen naisen kanssa huulin herkistyvin tehdä niin ja kokea lämpimän tulvahduksen meissä.

• Anonyymi

Mitähän tähän emojimies sitten sanoisi? Ei niin kiire tantereella ettei nyt aina olisi pienelle halaukselle aikaa

• Anonyymi

Voidaan tehdä tätä. vielä myöhemmin tänään..

• Anonyymi

Kotisivullani voi varata ajan tuolle toiminnalle.

• Anonyymi

Unohdit laittaa bannerin

• Anonyymi

On myös ikävä murua, miksi mulla on outo olo onkohan kaikki hänellä kunnossa? ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

En tiedä, on vaan sellainen outo olo...❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron vielä.

• Anonyymi

Täällä ainakin kaikki kunnossa. Paitsi ikävä murua 😌.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kunnossa Rakkaani...Paitsi suunnaton ikävä Sinua

• Anonyymi

Ajattelin sua koko päivä töissä♥️

• Anonyymi

Voeeeh ❤️ näetkö hänet huomenna töissä?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

En näe koko loppuviikkoon. Ei tästä nyt mitään taas tule 😥😥😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Täällä monta J .tä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä monta J .tä.

Täällä on monta hönttiä setvimässä tätä apmiehen sydänten piirtelyä itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on monta hönttiä setvimässä tätä apmiehen sydänten piirtelyä itselleen

Voeeh😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä monta J .tä.

Itäsuomesta yks, sit bw, sit se nuori, sit joku juha, jarno on näkynyt, joku naikkonenkin on, jne

• Anonyymi

Ihana kuulla ♥️ mäkin sua, mut kotosalla (jos oot J.V.) 🥰 tosin en oo ap vaan se nainen matkan varrelta

• Anonyymi

Tää oli miehelle ap?

• Anonyymi

Kyllä, ap on nainen. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ap on nainen. -ap

Vaikutat mies siltä että et edes itse usko asiaasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ap on nainen. -ap

Alkaako etunimesi M-kirjaimella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako etunimesi M-kirjaimella?

En valitettavasti ole M-nainen. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En valitettavasti ole M-nainen. -ap

Oletko E nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko E nainen?

J täällä kyselee E:n perään?

• Anonyymi

Aina voit kulta sanoa. Mieti mikä unelma voi toteutua! 😍

• Anonyymi

Gubbeunelma + 65

• Anonyymi

Siitä on niin kauan...

• Anonyymi

Niin, niin kauan... -ap

• Anonyymi

Menee työkaverille?

• Anonyymi

Emme ole työkavereita. -ap

• Anonyymi

Viereisiltä työpisteiltä kirjoittelevat ja jalkaa pöydän alla kihnuttelevat- varma tieto toimistosta tieto
        1!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viereisiltä työpisteiltä kirjoittelevat ja jalkaa pöydän alla kihnuttelevat- varma tieto toimistosta tieto
        1!

Ei olla työkavereita, varma tieto.

• Anonyymi

Tule halaamaan ja suukottamaan!

• Anonyymi

Pösilö jankaaja, tuo muruttelu viittaa narsistiin. Narsku on aina olevinaan mahtavampi kuin muut.
        Itsetuntoongelmainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pösilö jankaaja, tuo muruttelu viittaa narsistiin. Narsku on aina olevinaan mahtavampi kuin muut.
        Itsetuntoongelmainen.

Et taida olla elämässä kovin selvillä vesillä, tekstisi katkeilee ja ydin puuttuu

• Anonyymi

Onko aloittaja tumma nuori nainen? Ja mies vanhempi?

• Anonyymi

Ei osunut kohdalleen. -ap

• Anonyymi

Olen tumma, mutta en ihan nuori enää. Hän on vanhempi..

On ikävä ja rakastan. Mutta täydellisen yksin.

-sivusta

• Anonyymi

Harmi kun et voi kertoa. Se olisi just nyt hyvin tärkeää, jo muutaman kuukauden sisällä on päätettävä kaikenlaista.

• Anonyymi

Kun tiedät aikarajan olemassaolosta, ota yhteyttä itse häneen. Hän ei välttämättä ole lainkaan tuosta tietoinen. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tiedät aikarajan olemassaolosta, ota yhteyttä itse häneen. Hän ei välttämättä ole lainkaan tuosta tietoinen. -ap

Totta, asioita pitää saada kertoa.

• Anonyymi

Vaalea tumma ruskea?
      Siltä väliltä?

• Anonyymi

Näyttää olevan sama

• Anonyymi

Älä sinä aikuisen miehen tikku-ukkoleikkejä murehdi

• Anonyymi

Menee pitkälle sinisilmälle.

• Anonyymi

Ei mennyt tämä aloitus. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt tämä aloitus. -ap

Pitkä varsi ja harmaa pilke silmäkulmassa.

• Anonyymi

Niin siis Haloo ootko varma

• Anonyymi

J vastaa Sinulle...Olet Nainen jolle lupauduin ja pidän sanani Rakkaani...Kyllä tulokkaita on mutta en koskaan Sinua petä. Sinulle olen ehdotuksen tehnyt ja lupaukseni antanut...Olet ykkönen täydellä Naisella. Haluan tavata Sinut rauhallisessa paikassa. Halata ja puristaa hellästi. Mutta tiedän sen tunnemyrskyn mitä meistä toistemme puolikkaista syntyy...Tuskin voimme mitään hetkeen puhua... Eikä meidän tarvitse muuta kuin toistemme lämpöä ja turvaa. Ehdotit aiemmin, että pidetään toisistamme huolta...Juuri sitä nyt tarvitsen...Sinun varattusi

• Anonyymi

Varmasti asiaa, mut tuli semmoinen mielikuva kuin olisit sanellut ja sihteeri olisi kirjoittanut tuon. Tosin sama se kuka kirjoittaa kunhan vaan viesti menee perille 😊

• Anonyymi

Moi rakas….

• Anonyymi

Onpa siinä kiihkeän oloinen (trolligubbe) rakas, nyt naiset tunnistelemaan- se on tyylikästä. Vinoilua on sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti asiaa, mut tuli semmoinen mielikuva kuin olisit sanellut ja sihteeri olisi kirjoittanut tuon. Tosin sama se kuka kirjoittaa kunhan vaan viesti menee perille 😊

Vähän kuin rikkinäinen puhelin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän kuin rikkinäinen puhelin

Sellaisenako ihmiset vailla elämää tätä yhden miehen harrastajateatteriesitystä käyttää?

• Anonyymi

Olen edelleen tukenasi ja turvanasi mitä ikinä tapahtuukaan ja kunhan tarpeesi ilmaiset edes wa:ssa

• Anonyymi

Mies kirjoitti juuri Hänelle Rakkaalleen m> n

• Anonyymi

Vielä...En sihteeriä tarvitse...Osaan kyllä kirjoittaa itsekin kun olen kouluni käynyt

• Anonyymi

😎….

• Anonyymi

Etkö edes polvelle istumaan ja syöttämään viinirypäleitä ja vaahtokarkkeja & pörröttämään hiuksiasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö edes polvelle istumaan ja syöttämään viinirypäleitä ja vaahtokarkkeja & pörröttämään hiuksiasi?

Joo! Tykkäisin🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Tykkäisin🥰

No ota mut 😎 mitä aikailet?!?!
        - unelma säleikkö

• Anonyymi

Nainen on todella...Miten sanoisin täyttä tulta ja tuppuraa...Kissa mikä pitää kesyttää ja helliä oikein...Siinä Naiseni ja pitäkää omanne!

• Anonyymi

Ah tule jo ja ota mut

• Anonyymi

Olet hänet ansainnut uros leijona.

• Anonyymi

Eli koet olevasi j- mies( ei sillä nimikirjaimella ole oikeasti hevon veen humpan väliä) ja koet tämän itselkesi kirjoittelun voimaannuttava, eli olet uros ja leijona? Tätä apmiehen saagaa on hyvin helppo oikolukea jos nääs halua o😉

• Anonyymi

Aivan ihanaa olen niin kade puolestanne.

• Anonyymi

Hän on vähän ihana…. Olen koukussa ❤️‍🔥 parasta mitä tiedän

• Anonyymi

Mitäs torjuit...

• Anonyymi

Täällä mä oon sua oottamas , oon aatellut sua paljon ~ J <3

• Anonyymi

satutko oleen v nainen? ~ J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

satutko oleen v nainen? ~ J

Saattaa olla… mysteeri 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla… mysteeri 🙂

Olet jo vuosia mies vaihdellut näitä nimikirjaimia miten sattuu eikä tämäkään ole kertonut ”yssinkertaisille” mtn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla… mysteeri 🙂

Oletpas mysteerinen nyt... 🐇, sulla on mun somet niin voit ottaa muhun millon vaa yhteyt jos haluu . 🙂~ J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas mysteerinen nyt... 🐇, sulla on mun somet niin voit ottaa muhun millon vaa yhteyt jos haluu . 🙂~ J

Emmä tarvii mitään muuta somea kuin tämän! ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmä tarvii mitään muuta somea kuin tämän! ☺️

Kyllä hän käyttää jodelia , igtä ja discordia tietääkseni :). Et taidakkaa olla toivomani V nainen siis, no pahoittelut väärinkäsityksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on jo vastannut puolestani täällä .
        🐇 ei osaa kirjoittaa, sori 🤭😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän käyttää jodelia , igtä ja discordia tietääkseni :). Et taidakkaa olla toivomani V nainen siis, no pahoittelut väärinkäsityksestä.

Eli olet tass rupinen gubbe stalkannut jotakuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo vuosia mies vaihdellut näitä nimikirjaimia miten sattuu eikä tämäkään ole kertonut ”yssinkertaisille” mtn

Eihän se niin mene, nämä kukin esim juurikin j-miesketju veivataan alusta monen monta kertaa että jos nyt kuitenkin tulisi joku kommentti mikä vahvistaa harhaiset ajatukset

• Anonyymi

Ajattelen sua hyvinkovin usein. Huomaan et alan olemaan tosi turhautunut. Vihainenkin koska tämä tilanne on valunut puhtaasti pelleilyn puolelle. Pelkään että menen ihan hölmöksi kun tiedostan että en sua saa ikinä. Ei ole tervettä ikuinen ikävä. Anteeksi että olin epäselvä hiirulainen ja asiat meni miten meni sillon keväällä. Näin sun kasvoista surun kulta.Olisin halunnu vaan juosta sun syliin.. Rakas anna mun tulla sun luo.

• Anonyymi

Tule ja puhutaan. Sinä tiedät missä olen.

• Anonyymi

Tämä menee nyt ohi. Toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule ja puhutaan. Sinä tiedät missä olen.

Enkä tiedä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä tiedä..

Jos et tiedä missä työskentelen, niin ohi…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tiedä missä työskentelen, niin ohi…

Hän voi työskennellä about missä vaan joten ohi sitten..

• Anonyymi

Pskanjauhanta palstalla ei ole mikään ihmissuhde. Miten joku voi edes kuvitella että anomuumipalstalla olisi jotain todellista. Harhaa vain, joku jaksaa jankuttaa. Elävässä elämässä ihmiset puhuu, elää, jne. Täällä vain kiusaamista, härnäämistä. Puskista huutelua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pskanjauhanta palstalla ei ole mikään ihmissuhde. Miten joku voi edes kuvitella että anomuumipalstalla olisi jotain todellista. Harhaa vain, joku jaksaa jankuttaa. Elävässä elämässä ihmiset puhuu, elää, jne. Täällä vain kiusaamista, härnäämistä. Puskista huutelua..

Sitä taustaa vasten täytyy ihmetellä, miten jotkut jaksaa nähdä vaivaa tästä guben kirjoittelusta itsensä kanssa

• Anonyymi

Huoh, olette te kaikki enemmän tai vähemmän sairaita!

• Anonyymi

Sun kannattaa olla lukematta tätä aloittajamiehen tajunnanvirtaa itsensä kanssa kirjoitellen jos niin koville ottaa

• Anonyymi

Hyvää Yötä Rakkaani...Nyt nukuttaa... Haluaisin " Painia kanssasi ja sotkea lakanat "

• Anonyymi

Se ei oo enää tyhjä valkoinen lakana, moon maalannut siihen sateenkaaren värit! 🥰

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Haloo

• Anonyymi

Täälläkin ikävöin sinua. Kaikki loppui niin yllättäin. Silti toivon sinua salaa, myös itseltäni, takaisin. Kaipaan sinua joka päivä ja ikävä helpottaa oikeastaan vain niinä aamuina, kun olen nähnyt sinusta unta. Silloin on levollinen ja hyvä olla. Aika kuluu ja muistotkin. En halua nähdä sinua enää ikinä, mutta silti etsin sinua katseellani kaikkialta.

• Anonyymi

Olen omasi...Tee jotain

• Anonyymi

Kaikki on hoidettu tulevaisuuttamme varten kulta Rakkaani

• Anonyymi

Meillä on kohta oma perhe ja muut ei puutu siihen...

• Anonyymi

Lopetetaan tämä hulluus....Ja mennään kohti tulevaisuutta mitä haluamme...Sinä ja minä ja vielä jotain muuta uskomatonta

• Anonyymi

Miksi et puhu kanssani irl mitään :)? Sitä vaan ihmettelen? Häpetkö mua oikeesti niin paljon

• Anonyymi

On täällä meitä kiusattu monelta taholta...Muttei haittaa. Voittajat vievät kaiken ja kiusaajat nuolevat näppejään ja joraavat täysin eri piireissä...Kaunotar nyt on aika häipyä näistä " Piireistä " ja vaihtaa maisemaa. Minulla on suunnitelmat molemmille jotka toteutamme helposti...Älä pelkää olen varmasti tukenasi ja tarjoan Sinulle matkan uuteen unelmaan mitä et unohda...Vielä...Olet unelmien Nainen jossa on vielä vähän kesytettävää, mutta uskon Sinusta sen oikean löytyvän. Molemmilla Meillä on korjattavaa mutta kaksin varmasti tuella molemmin puolisesti löydämme polun jota molemmat haluaa...Varmaan välillä tunnetasolla räiskyy mutta voitamme ne esteet.

• Anonyymi

kenelle luulet puhuvasi

• Anonyymi
      • Anonyymi

hienoA

• Anonyymi

Rakastan sinua..

• Anonyymi

Ikävä tinua....

• Anonyymi

Ootko herkällä päällä🤔

• Anonyymi

J♡S.

• Anonyymi

Lopetappa se minun esittäminen ja minuna puhuminen nyt tiedän että olet umpi hullu

• Anonyymi

Voin jo tuntea, kuinka kosketan sinua kesäisen pellon reunalla, josta näkee järvelle. Ehkä sen jo ensi kesä? J

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2091
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1926
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1173
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      224
      1039
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      277
      997
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      963
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      64
      925
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      44
      882
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      879
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      847
    Aihe