Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt...
Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeassa elämässä sinulle sanoa - ja ikävä välillä niin kovin suurta - olen niin iloinen, että tapasin sinut silloin kauan sitten.
Olisinpa sinun. Olisitpa minun. 🧡💔
Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J
110
2386
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisin se J - sorry, luin ensin halata ja puukottaa, minäkin niin tahtoisin hänen naisen kanssa huulin herkistyvin tehdä niin ja kokea lämpimän tulvahduksen meissä.
- Anonyymi
Mitähän tähän emojimies sitten sanoisi? Ei niin kiire tantereella ettei nyt aina olisi pienelle halaukselle aikaa
- Anonyymi
Voidaan tehdä tätä. vielä myöhemmin tänään..
- Anonyymi
Kotisivullani voi varata ajan tuolle toiminnalle.
- Anonyymi
Unohdit laittaa bannerin
- Anonyymi
On myös ikävä murua, miksi mulla on outo olo onkohan kaikki hänellä kunnossa? ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
En tiedä, on vaan sellainen outo olo...❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron vielä.
- Anonyymi
Täällä ainakin kaikki kunnossa. Paitsi ikävä murua 😌.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kunnossa Rakkaani...Paitsi suunnaton ikävä Sinua
- Anonyymi
Ajattelin sua koko päivä töissä♥️
- Anonyymi
Voeeeh ❤️ näetkö hänet huomenna töissä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaEn näe koko loppuviikkoon. Ei tästä nyt mitään taas tule 😥😥😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaTäällä monta J .tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä monta J .tä.
Täällä on monta hönttiä setvimässä tätä apmiehen sydänten piirtelyä itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on monta hönttiä setvimässä tätä apmiehen sydänten piirtelyä itselleen
Voeeh😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä monta J .tä.
Itäsuomesta yks, sit bw, sit se nuori, sit joku juha, jarno on näkynyt, joku naikkonenkin on, jne
- Anonyymi
Ihana kuulla ♥️ mäkin sua, mut kotosalla (jos oot J.V.) 🥰 tosin en oo ap vaan se nainen matkan varrelta
- Anonyymi
Tää oli miehelle ap?
- Anonyymi
Kyllä, ap on nainen. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ap on nainen. -ap
Vaikutat mies siltä että et edes itse usko asiaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ap on nainen. -ap
Alkaako etunimesi M-kirjaimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako etunimesi M-kirjaimella?
En valitettavasti ole M-nainen. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti ole M-nainen. -ap
Oletko E nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko E nainen?
J täällä kyselee E:n perään?
- Anonyymi
Aina voit kulta sanoa. Mieti mikä unelma voi toteutua! 😍
- Anonyymi
Gubbeunelma + 65
- Anonyymi
Siitä on niin kauan...
- Anonyymi
Niin, niin kauan... -ap
- Anonyymi
Menee työkaverille?
- Anonyymi
Emme ole työkavereita. -ap
- Anonyymi
Viereisiltä työpisteiltä kirjoittelevat ja jalkaa pöydän alla kihnuttelevat- varma tieto toimistosta tieto
1! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viereisiltä työpisteiltä kirjoittelevat ja jalkaa pöydän alla kihnuttelevat- varma tieto toimistosta tieto
1!Ei olla työkavereita, varma tieto.
- Anonyymi
Tule halaamaan ja suukottamaan!
- Anonyymi
Pösilö jankaaja, tuo muruttelu viittaa narsistiin. Narsku on aina olevinaan mahtavampi kuin muut.
Itsetuntoongelmainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pösilö jankaaja, tuo muruttelu viittaa narsistiin. Narsku on aina olevinaan mahtavampi kuin muut.
Itsetuntoongelmainen.Et taida olla elämässä kovin selvillä vesillä, tekstisi katkeilee ja ydin puuttuu
- Anonyymi
Onko aloittaja tumma nuori nainen? Ja mies vanhempi?
- Anonyymi
Ei osunut kohdalleen. -ap
- Anonyymi
Olen tumma, mutta en ihan nuori enää. Hän on vanhempi..
On ikävä ja rakastan. Mutta täydellisen yksin.
-sivusta
- Anonyymi
Harmi kun et voi kertoa. Se olisi just nyt hyvin tärkeää, jo muutaman kuukauden sisällä on päätettävä kaikenlaista.
- Anonyymi
Kun tiedät aikarajan olemassaolosta, ota yhteyttä itse häneen. Hän ei välttämättä ole lainkaan tuosta tietoinen. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tiedät aikarajan olemassaolosta, ota yhteyttä itse häneen. Hän ei välttämättä ole lainkaan tuosta tietoinen. -ap
Totta, asioita pitää saada kertoa.
- Anonyymi
Vaalea tumma ruskea?
Siltä väliltä? - Anonyymi
Näyttää olevan sama
- Anonyymi
Älä sinä aikuisen miehen tikku-ukkoleikkejä murehdi
- Anonyymi
Menee pitkälle sinisilmälle.
- Anonyymi
Ei mennyt tämä aloitus. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt tämä aloitus. -ap
Pitkä varsi ja harmaa pilke silmäkulmassa.
- Anonyymi
Niin siis Haloo ootko varma
- Anonyymi
J vastaa Sinulle...Olet Nainen jolle lupauduin ja pidän sanani Rakkaani...Kyllä tulokkaita on mutta en koskaan Sinua petä. Sinulle olen ehdotuksen tehnyt ja lupaukseni antanut...Olet ykkönen täydellä Naisella. Haluan tavata Sinut rauhallisessa paikassa. Halata ja puristaa hellästi. Mutta tiedän sen tunnemyrskyn mitä meistä toistemme puolikkaista syntyy...Tuskin voimme mitään hetkeen puhua... Eikä meidän tarvitse muuta kuin toistemme lämpöä ja turvaa. Ehdotit aiemmin, että pidetään toisistamme huolta...Juuri sitä nyt tarvitsen...Sinun varattusi
- Anonyymi
Varmasti asiaa, mut tuli semmoinen mielikuva kuin olisit sanellut ja sihteeri olisi kirjoittanut tuon. Tosin sama se kuka kirjoittaa kunhan vaan viesti menee perille 😊
- Anonyymi
Moi rakas….
- Anonyymi
Onpa siinä kiihkeän oloinen (trolligubbe) rakas, nyt naiset tunnistelemaan- se on tyylikästä. Vinoilua on sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti asiaa, mut tuli semmoinen mielikuva kuin olisit sanellut ja sihteeri olisi kirjoittanut tuon. Tosin sama se kuka kirjoittaa kunhan vaan viesti menee perille 😊
Vähän kuin rikkinäinen puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin rikkinäinen puhelin
Sellaisenako ihmiset vailla elämää tätä yhden miehen harrastajateatteriesitystä käyttää?
- Anonyymi
Olen edelleen tukenasi ja turvanasi mitä ikinä tapahtuukaan ja kunhan tarpeesi ilmaiset edes wa:ssa
- Anonyymi
Mies kirjoitti juuri Hänelle Rakkaalleen m> n
- Anonyymi
Vielä...En sihteeriä tarvitse...Osaan kyllä kirjoittaa itsekin kun olen kouluni käynyt
- Anonyymi
😎….
- Anonyymi
Etkö edes polvelle istumaan ja syöttämään viinirypäleitä ja vaahtokarkkeja & pörröttämään hiuksiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö edes polvelle istumaan ja syöttämään viinirypäleitä ja vaahtokarkkeja & pörröttämään hiuksiasi?
Joo! Tykkäisin🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Tykkäisin🥰
No ota mut 😎 mitä aikailet?!?!
- unelma säleikkö
- Anonyymi
Nainen on todella...Miten sanoisin täyttä tulta ja tuppuraa...Kissa mikä pitää kesyttää ja helliä oikein...Siinä Naiseni ja pitäkää omanne!
- Anonyymi
Ah tule jo ja ota mut
- Anonyymi
Olet hänet ansainnut uros leijona.
- Anonyymi
Eli koet olevasi j- mies( ei sillä nimikirjaimella ole oikeasti hevon veen humpan väliä) ja koet tämän itselkesi kirjoittelun voimaannuttava, eli olet uros ja leijona? Tätä apmiehen saagaa on hyvin helppo oikolukea jos nääs halua o😉
- Anonyymi
Aivan ihanaa olen niin kade puolestanne.
- Anonyymi
Hän on vähän ihana…. Olen koukussa ❤️🔥 parasta mitä tiedän
- Anonyymi
Mitäs torjuit...
- Anonyymi
Täällä mä oon sua oottamas , oon aatellut sua paljon ~ J <3
- Anonyymi
satutko oleen v nainen? ~ J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satutko oleen v nainen? ~ J
Saattaa olla… mysteeri 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla… mysteeri 🙂
Olet jo vuosia mies vaihdellut näitä nimikirjaimia miten sattuu eikä tämäkään ole kertonut ”yssinkertaisille” mtn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla… mysteeri 🙂
Oletpas mysteerinen nyt... 🐇, sulla on mun somet niin voit ottaa muhun millon vaa yhteyt jos haluu . 🙂~ J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas mysteerinen nyt... 🐇, sulla on mun somet niin voit ottaa muhun millon vaa yhteyt jos haluu . 🙂~ J
Emmä tarvii mitään muuta somea kuin tämän! ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tarvii mitään muuta somea kuin tämän! ☺️
Kyllä hän käyttää jodelia , igtä ja discordia tietääkseni :). Et taidakkaa olla toivomani V nainen siis, no pahoittelut väärinkäsityksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on jo vastannut puolestani täällä .
🐇 ei osaa kirjoittaa, sori 🤭😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän käyttää jodelia , igtä ja discordia tietääkseni :). Et taidakkaa olla toivomani V nainen siis, no pahoittelut väärinkäsityksestä.
Eli olet tass rupinen gubbe stalkannut jotakuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vuosia mies vaihdellut näitä nimikirjaimia miten sattuu eikä tämäkään ole kertonut ”yssinkertaisille” mtn
Eihän se niin mene, nämä kukin esim juurikin j-miesketju veivataan alusta monen monta kertaa että jos nyt kuitenkin tulisi joku kommentti mikä vahvistaa harhaiset ajatukset
- Anonyymi
Ajattelen sua hyvinkovin usein. Huomaan et alan olemaan tosi turhautunut. Vihainenkin koska tämä tilanne on valunut puhtaasti pelleilyn puolelle. Pelkään että menen ihan hölmöksi kun tiedostan että en sua saa ikinä. Ei ole tervettä ikuinen ikävä. Anteeksi että olin epäselvä hiirulainen ja asiat meni miten meni sillon keväällä. Näin sun kasvoista surun kulta.Olisin halunnu vaan juosta sun syliin.. Rakas anna mun tulla sun luo.
- Anonyymi
Tule ja puhutaan. Sinä tiedät missä olen.
- Anonyymi
Tämä menee nyt ohi. Toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ja puhutaan. Sinä tiedät missä olen.
Enkä tiedä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tiedä..
Jos et tiedä missä työskentelen, niin ohi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiedä missä työskentelen, niin ohi…
Hän voi työskennellä about missä vaan joten ohi sitten..
- Anonyymi
Pskanjauhanta palstalla ei ole mikään ihmissuhde. Miten joku voi edes kuvitella että anomuumipalstalla olisi jotain todellista. Harhaa vain, joku jaksaa jankuttaa. Elävässä elämässä ihmiset puhuu, elää, jne. Täällä vain kiusaamista, härnäämistä. Puskista huutelua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pskanjauhanta palstalla ei ole mikään ihmissuhde. Miten joku voi edes kuvitella että anomuumipalstalla olisi jotain todellista. Harhaa vain, joku jaksaa jankuttaa. Elävässä elämässä ihmiset puhuu, elää, jne. Täällä vain kiusaamista, härnäämistä. Puskista huutelua..
Sitä taustaa vasten täytyy ihmetellä, miten jotkut jaksaa nähdä vaivaa tästä guben kirjoittelusta itsensä kanssa
- Anonyymi
Huoh, olette te kaikki enemmän tai vähemmän sairaita!
- Anonyymi
Sun kannattaa olla lukematta tätä aloittajamiehen tajunnanvirtaa itsensä kanssa kirjoitellen jos niin koville ottaa
- Anonyymi
Hyvää Yötä Rakkaani...Nyt nukuttaa... Haluaisin " Painia kanssasi ja sotkea lakanat "
- Anonyymi
Se ei oo enää tyhjä valkoinen lakana, moon maalannut siihen sateenkaaren värit! 🥰
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Haloo
- Anonyymi
Täälläkin ikävöin sinua. Kaikki loppui niin yllättäin. Silti toivon sinua salaa, myös itseltäni, takaisin. Kaipaan sinua joka päivä ja ikävä helpottaa oikeastaan vain niinä aamuina, kun olen nähnyt sinusta unta. Silloin on levollinen ja hyvä olla. Aika kuluu ja muistotkin. En halua nähdä sinua enää ikinä, mutta silti etsin sinua katseellani kaikkialta.
- Anonyymi
Olen omasi...Tee jotain
- Anonyymi
Kaikki on hoidettu tulevaisuuttamme varten kulta Rakkaani
- Anonyymi
Meillä on kohta oma perhe ja muut ei puutu siihen...
- Anonyymi
Lopetetaan tämä hulluus....Ja mennään kohti tulevaisuutta mitä haluamme...Sinä ja minä ja vielä jotain muuta uskomatonta
- Anonyymi
Miksi et puhu kanssani irl mitään :)? Sitä vaan ihmettelen? Häpetkö mua oikeesti niin paljon
- Anonyymi
On täällä meitä kiusattu monelta taholta...Muttei haittaa. Voittajat vievät kaiken ja kiusaajat nuolevat näppejään ja joraavat täysin eri piireissä...Kaunotar nyt on aika häipyä näistä " Piireistä " ja vaihtaa maisemaa. Minulla on suunnitelmat molemmille jotka toteutamme helposti...Älä pelkää olen varmasti tukenasi ja tarjoan Sinulle matkan uuteen unelmaan mitä et unohda...Vielä...Olet unelmien Nainen jossa on vielä vähän kesytettävää, mutta uskon Sinusta sen oikean löytyvän. Molemmilla Meillä on korjattavaa mutta kaksin varmasti tuella molemmin puolisesti löydämme polun jota molemmat haluaa...Varmaan välillä tunnetasolla räiskyy mutta voitamme ne esteet.
- Anonyymi
kenelle luulet puhuvasi
- Anonyymi
Rakas J nyt ei ehdi runoilla.
Ymmärrä, illanvietossa olen kamujen kanssa mut muistin sut kummiskin. Love you.
T.Brunette
https://youtu.be/poU-jZgk_yg?si=gPvQH5sfMddKPjOx
Halaus ja rutistus 💋💋 oisitpa nyt täällä.- Anonyymi
hienoA
- Anonyymi
Rakastan sinua..
- Anonyymi
Ikävä tinua....
- Anonyymi
Ootko herkällä päällä🤔
- Anonyymi
J♡S.
- Anonyymi
Lopetappa se minun esittäminen ja minuna puhuminen nyt tiedän että olet umpi hullu
- Anonyymi
Voin jo tuntea, kuinka kosketan sinua kesäisen pellon reunalla, josta näkee järvelle. Ehkä sen jo ensi kesä? J
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762091
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64925- 44882
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847