Ei loppuelämän injektioita

Anonyymi-ap

Eräs tuttuni lähtee aivan lähiaikoina ulkomaille. Hän ei aio olla loppuelämän injektioissa. Näin hän sanoi. Hänelle on sanottu, että loppuelämän pitäisi olla injektoitavana. Mullekin valehdeltiin diabeteksen kaltaisesta sairaudesta, että täytyy injektoida loppuelämän.

21

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos noin on, en selviä kotonani injektioissa enkä neurolepteissä, vaan tarvitsen laitoshoitoa.

• Anonyymi

Eikö se jo viime viikolla lähtenyt? Montako viestiketjua asiasta meinasit tehdä?

Miksi sen pitäisi edes kiinnostaa? Eiköhän se vain ole parempi että kaikki käy kokeilemassa miten ihanaa elämä on ilman injektioita ulkomailla.

• Anonyymi

Lähiaikoina on lähdössä. Päivää en tiedä. On matkajärjestelyt. Itse toivon pääseväni hoivakotiin tai laitokseen. Neurolepteissä ei selviä itsenäisesti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähiaikoina on lähdössä. Päivää en tiedä. On matkajärjestelyt. Itse toivon pääseväni hoivakotiin tai laitokseen. Neurolepteissä ei selviä itsenäisesti..

Olen minäkin tyhjentämässä asuntoani. Pyydän päästä laitokseen. En selviä injektioisssa enkä neurolepteissä.

• Anonyymi

Huomaa kyllä, minkälainen olet. Vihaat ihmisiä, joita on kohdeltu kaltoin, ja jotka eivät ole kestäneet. Ja huomaa kyllä, että et ymmärrä mitään injektoidta ja neurolepteistä. Niillä nimenomaan ei selviä itsenäisesti, eikä pysty elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kyllä, minkälainen olet. Vihaat ihmisiä, joita on kohdeltu kaltoin, ja jotka eivät ole kestäneet. Ja huomaa kyllä, että et ymmärrä mitään injektoidta ja neurolepteistä. Niillä nimenomaan ei selviä itsenäisesti, eikä pysty elämään.

Voi kun tietäisit.

• Anonyymi

Mitä jatkuvasti toikut tällä palstalla naittimassa toisten kärsimyksistä? Eikö ole parempaa tekemistä?

• Anonyymi

Minä käytin nuoruudessa sairaalan määräämiä neuroleptejä. Lopetin seinään lääkkeet, ja muutin ulkomaille. Ssuin ulkomailla toista vuotta pitkälti, ja aloin voimaan selvästi paremmin. Tulin terveeksi ulkomailla ssuessani ilman neuroleptejä. Minulla on pitkä työhistoria takanani, mitä ei olisi ollut, jos olisin jäänyt Suomeen neuroleptejä syömään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka jonkun asian voisikin esittää nätimmin, niin onhan se ihan validi kysymys että miksi tälle aiheelle pitää tehdä monta ketjua.

Sitähän pidetään spämmäyksenä ja huomio huorauksena. Asioita joita ei ehkä voi pitää kaltoinkohteluna, mutta huonoina tapoina nyt kuitenkin.

Eli suotta siellä hurskastelet, jos ei oma käytöksesikään kestä tarkastelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka jonkun asian voisikin esittää nätimmin, niin onhan se ihan validi kysymys että miksi tälle aiheelle pitää tehdä monta ketjua.

Sitähän pidetään spämmäyksenä ja huomio huorauksena. Asioita joita ei ehkä voi pitää kaltoinkohteluna, mutta huonoina tapoina nyt kuitenkin.

Kun edellinen kwrju on liian pitkä, niin sitä jatketaan. Eikä näitä ketjuja ole pakko lukea. Miksi luet? Loikkaa yli.

• Anonyymi

Un on nyt asunoton, ei takaisin tulemista ole. Injektiot ja pakkolääkintä saavat aikaan asunnottomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytöksessänu ei ole itään vikaa. Sen sijaan sinun käytöksessäsi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse elin itsenäisesti melkein parikymmentä vuotta neuroleptien ja muiden lääkkeiden kanssa, injektioitakin jossain välissä oli.
        Sairaalassa tuli oltua monet kerrat, mutta silti oli oma koti, kaverit, eläkeläisen elämää, toki liian päihdekeskeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä käytin nuoruudessa sairaalan määräämiä neuroleptejä. Lopetin seinään lääkkeet, ja muutin ulkomaille. Ssuin ulkomailla toista vuotta pitkälti, ja aloin voimaan selvästi paremmin. Tulin terveeksi ulkomailla ssuessani ilman neuroleptejä. Minulla on pitkä työhistoria takanani, mitä ei olisi ollut, jos olisin jäänyt Suomeen neuroleptejä syömään.

Asuit ulkomailla, ja tulit terveeksi...
        Oletko siis tullut takaisin Suomeen ? Ja jos, niin miksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuit ulkomailla, ja tulit terveeksi...
        Oletko siis tullut takaisin Suomeen ? Ja jos, niin miksi ?

Siitä on todella paljon aikaa. En lähtenyt pakoon lääkitystä, vaan vain halusin asua ulkomailla. Lääkitys jäi luonnollisesti pois. Elämä oli sekaista lääkkeissä. Siihen aikaan ei ollut tietokoneita. Eikä kukaan varmistanut, syönkö lääkkeeitä. Jos olisin syönyt, en olisi voinut lähteä ulkomaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin tyhjentämässä asuntoani. Pyydän päästä laitokseen. En selviä injektioisssa enkä neurolepteissä.

Ensin kannattaa saada tietoa, onko mahdollista laitospaikkaa saatavilla, ja pääseekö sellaiseen, sitten vasta tyhjentää asuntoa.
        Ei asuntoa kannata tyhjentää, jos kaikki on epävarmaa. Voikin käydä niin, ettei laitokseen pääse, ja sitten joutuu jäämään tyhjään asuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on todella paljon aikaa. En lähtenyt pakoon lääkitystä, vaan vain halusin asua ulkomailla. Lääkitys jäi luonnollisesti pois. Elämä oli sekaista lääkkeissä. Siihen aikaan ei ollut tietokoneita. Eikä kukaan varmistanut, syönkö lääkkeeitä. Jos olisin syönyt, en olisi voinut lähteä ulkomaille.

Onko sinulla nyt tänä päivänä asiat ihan hyvin ?

• Anonyymi

Muista ottaa neuroleptit mukaan!

• Anonyymi

Tullaanko Suomesta piikittämään ulkomaille? Paras tapa karistaa piikittäjät elämästään on muutto ulkomaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tullaanko Suomesta piikittämään ulkomaille? Paras tapa karistaa piikittäjät elämästään on muutto ulkomaille.

Sairaus ja mahdollinen hoidon tarve kulkee mukana, menee minne vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaus ja mahdollinen hoidon tarve kulkee mukana, menee minne vaan.

Jos olisin täällä Suomessa hoidon piirissä ja käyttäisin lääkkeitä, en lähtisi ulkomaille ottamaan selvää, kuinka kävisi, jos siellä menisin huonoon kuntoon.
        Ei oikein houkuta edes tietää, millaista mahtaisi olla ulkomailla mielisairaalassa, osaamatta paikallista kieltä, tms.
        Ok, englannilla pärjää aika pitkälle, mutta ei se ihan sama ole, myöskään tulkkien varaan en kauheasti luottaisi.
        Haluaisin ensin olla todella hyvässä henkisessä kunnossa, jos edes miettisin muuttoa muille maille.
        Ai mistäkö tiedän ? Olen ollut suomalaisissa psykiatrisissa sairaaloissa, joissa on ollut samaan aikaan muista maista Suomeen muuttaneita potilaina, ei monia, mutta muutama.
        Päässyt seuraamaan vierestä, miten heitä on hoidettu ja kohdeltu, vieläpä kielitaidon ollessa puutteellista ja tulkitkin olleet mitä milloinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe