Ostaja suomalainen. Saa nähdä onko ostajan vaimo nimeltään Svetlana tai Ljudmila...
Vastaukset 8
- Anonyymi
Puolustusministeriö voisi tarkistaa, ja varmaan tarkistaakin.
- Anonyymi
Liian kallis Rädylle.
- Anonyymi
Se on Jelena
- Anonyymi
Paitsi ettei ole...
YLE: Mikäli konkurssipesäkin menee vielä konkurssiin, voivat rakennukset jäädä vajaan 3 000 asukkaan Virolahden kunnan kontolle.
Konkurssipesä menossa konkurssiin. Aikamoista.
https://yle.fi/a/74-20140071 - Anonyymi
Paljon on Virolahdella muutoksia tapahtunut. Venäjän varaan ei koskaan kannata laskea.
Paikalliset eivät taida muistaa minkälainen menneisyys Virolahdella on.
Noin 113 vuotta sitten Nikolai toinen, ja Kustaa V pelasivat tennistä Virolahden puisella kentällä, johon lankut rahdattiin Viipurista. Virolahti oli Venäjän hallitsijaperheelle turvallinen paikka viettää lomia, aina ensimmäiseen maailmansotaan saakka.- Anonyymi
Juu ja moni muukin ajellut siellä. Nimiä ylös. Esim. Kuuluisuus VILLE HAAPASALO😅
- Anonyymi
Virojoki voisi tehdä siitä hyvän ja hulppean pakolaiskeskuksen.
- Anonyymi00011
Onko Tsaari löytänyt ostajan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479