Sitä kun ollaan yhdessä tyhmiä. Taidan rakastaa sua ❤️
Rakkaus on
30
696
Vastaukset
- Anonyymi
😂♥️😂
- Anonyymi
😘♥️🫣
- Anonyymi
😊😘🫢🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘♥️🫣
Totta toikin, tyhmempi rakkaus toimii vain aistien varassa, ilman lähempää kanssakäymistä. Molemmat tyytyy tähän vain pelkojen vuoksi ja epävarmuuttaan. Niin tuttua, vaikka oikeasti ollaan toisille täysin tuntemattomia. Uskallus vaatii paljon riippumattomuutta ulkoisista tekijöistä (talous)? Joka tekee monista rohkeampia, kun se puoli on kunnossa.
- Anonyymi
Pienesti temppuilIaan rakkaan kanssa. Mitään sen vakavampaa
- Anonyymi
Eli et saanu siivun siivua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä ihmeen siivua???
- Anonyymi
Joo kyllä tässä ihan umpihullu olen 😍😍😍
- Anonyymi
🤪🤪🤪
- Anonyymi
🥰🥰 ollaan yhdessä
- Anonyymi
Voi pska. Ja mä olen Mensan jäsen.
- Anonyymi
Petit joten mitä enää
- Anonyymi
No niin mene eteenpäi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mene eteenpäi
Toi ei ollu multa
- Anonyymi
Olipa hienosti ilmaistu. 🤔 Itse myös sanonut joskus noin.
- Anonyymi
Tule jo Rakkaani...Aikaa meillä on vielä toisiamme Rakastaa
- Anonyymi
Loppuelämä🥰
- Anonyymi
Niin on rakas, paras osa hyvän miehen elämästä, hänen pienet, nimettömät, unhoitetut ystävällisyyden ja rakkauden teot. 🥰
- Anonyymi
Tulen, tulen rakas tiedät sen. Hän ❤ saa nyt villiin unelmiin ja kuumiin tunteisiin käsivarsillesi nukahdan hmm.
- Anonyymi
Höpsö
- Anonyymi
Haluatko sä emojimies and co kuulla tyhmiä vai? Se voidaan järjestää helposti
- Anonyymi
Rewrite the whole chananigan again and what you got then you you losers
- Anonyymi
Ollaan ehkä molemmat tyhmiä, mutta ihan erikseen. :/
- Anonyymi
Kerrotko miksi? :(
- Anonyymi
Ehkä vaan tyhmiä, mutta ei sentään silti rakkaudettomia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324369SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763645Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682260SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2231721Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181607Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725