Naisen /naisten päät pyörälle?
Yritätkö saada
52
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Useamman?
- Anonyymi
Mitä sillä saavuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useamman?
Yhden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden
En usko
- Anonyymi
Kyllä 🥰🥰🥰joko oot pyörällä 🙂🙃🙂🙃?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 🥰🥰🥰joko oot pyörällä 🙂🙃🙂🙃?
Olen todellakin pyörällä päästäni 😄😄😄 Sinä vain🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todellakin pyörällä päästäni 😄😄😄 Sinä vain🥰
Joka päivä, lähempänä toisiamme...En halua ajatella nyt järkevästi ollenkaan vaan haaveilla vain. Unimaassa kohtaamme, toivottavasti😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä saavuttaa
Heräsin ajattelemaan niin, että voiko toisen uteliaisuus aktivoida myös toisen uteliaisuuden ja tällainen herättää aistimuksia, joskus pistää jopa pään pyörälle? Tämä vain yhden pyöräilijän mutu. Olenko vain outo?
Outoja tilanteita kokenut, kun tuntenut olonsa joskus syyllistäväksi tai painostavaksikin tahtomattaan? Eikä tällaisia tilanteita voi ottaa puheeksi, "tuntemattoman" kanssa. Olen helposti outo ihminen tuntemattomalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko
Mielessäni pyörii vain yksi M-nainen, heräämisestä nukahtamiseen asti. Hänet minä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessäni pyörii vain yksi M-nainen, heräämisestä nukahtamiseen asti. Hänet minä haluan.
Mikä M nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä M nainen
M***** nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M***** nainen
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Samoin. Nähdään joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä M nainen
M...a hän on. Kaunis ja ihana, just kainaloon sopiva.
- Anonyymi
Matu
- Anonyymi
Mistäs se pää nyt meni pyörälle?
- Anonyymi
Ai onko joku pyöräretki niin romanttista. Eikö kannattaisi saadaa tie auki naisen sydämeen.
- Anonyymi
Millä avaan tien sun sydämeesi?
- Anonyymi
Visbyn risteilyllä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörätiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestymällä rohkeasti. Sitä arvostan miehessä. Kyllä hän tietää että kiinnostusta on. Näkee sen katseesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Visbyn risteilyllä vai?
Risteilyt muuten hyvä kunhan lähtee matkaan kaksin, eikä hortoile sitten Visbyssä etsien jotain kadotettua kylän metsistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestymällä rohkeasti. Sitä arvostan miehessä. Kyllä hän tietää että kiinnostusta on. Näkee sen katseesta.
Niin, tärkeätä on naisenkin näyttää kiinnostuksensa olemuksellaan.
- Anonyymi
En ainakaan miesten.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä yrittäisin? Riesan niistä vain saa, siksi yritän välttää katseita ym. ettei kukaan kuvittele liikoja.
- Anonyymi
Toimii jos sinulla ei ole kaivattua. Jos et katso ketään, et näe häntäkään.
- Anonyymi
Olen liian ujo sellaiseen, eikä kiinnosta. Yhden tekisin onnelliseksi jos osaisin ja voisin ja uskaltaisin.
- Anonyymi
Oletko hän joka mainitsi Lapin matkasta syksyllä?
- Anonyymi
En ole ei hajua Lapin reissusta.
Joku toinen kyseessä. - Anonyymi
En saa iskettyä parhainta ainesta naisista, joten pitää varmaan laskea rimaa ja keskittyä lutkahtavampiin tapauksiin. Eli paljasta pintaa vaan tiskiin. Muut keinot eivät ole tuottaneet tulosta.
- Anonyymi
Eli sinä laitat napapaidan vai mitä? Ei ymmärrä
- Anonyymi
Todellakin viettelen minkä kerkeän. Elämässä odotetaan että hyviä asioita osuu juuri omalle kohdalle ilman että liikuttaa evääkään. Odottamalla jää usein myös paitsi. Yleensä se mitä toivoo tulee jotenkin viereen mistä se on tunnistettava ja noukittava parempaan käyttöön aikaa ja vaivaa säästämättä. Tämä ei johdu siitä, että universumi on julma vaan siitä että se on kyllin älykäs tietääkseen ettei ihmispolo arvosta asioita jotka putoavat syliin.
- Anonyymi
En, yritän palauttaa maan pinnalle🌍
- Anonyymi
Sun pään ympärillä pyörin
Sun - Anonyymi
Ootko sä se mies kun avautuu nainen reitesi ei ole seksikkäät tmv aamusta iltaan?
- Anonyymi
Kokemusta ns naistenmiehistä ja loppua ei ilmeisesti näy…🫠 Jotenkin vaikeana ihmisenä koskaan kiinnostaneet nämä vässykät
- Anonyymi
Kerro mies millaisia ne on niin tietää joko välttää tai check
- Anonyymi
Kylä, pyärä ja naenen
- Anonyymi
Alat vaikuttaa jumiutuneelta vieterilelulta
- Anonyymi
Mikäs motiivi siinä olisi, ei käy minun luonnolle.
- Anonyymi
Olen pörrännyt pyörällä minäkin koko aamupäivän ja yhden nähnyt lähellä mutta niin kaukana 😐
Näin emme kohtaa.
Täytyy keksiä uusi strategia 🤔
Ehkä laitan viestiä..? Olisikohan ok jos ottaisin selvää numerosta?
Miehelle sinne aidan taakse.. 😉- Anonyymi
Voisi sanoa, harvemmin sattuu kohdalleen jos sattuman varaan jättää. Ennen vanhaan miehetkin saattoivat lähestyä naisia riiu-mielessä rohkeammin, tosin silloin miehilläkin saattoi olla keskimäärin paremmat käytöstavat. Nykyään naisella on enemmän vapauksia ja toivon että he niitä käyttävät. Jos ei aidan yli voi numeroa antaa, niin miksei muulla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi sanoa, harvemmin sattuu kohdalleen jos sattuman varaan jättää. Ennen vanhaan miehetkin saattoivat lähestyä naisia riiu-mielessä rohkeammin, tosin silloin miehilläkin saattoi olla keskimäärin paremmat käytöstavat. Nykyään naisella on enemmän vapauksia ja toivon että he niitä käyttävät. Jos ei aidan yli voi numeroa antaa, niin miksei muulla tavalla.
Aitojen yli ei tapahdu mitään.
Jos hän jotain haluaa, hän myös toimii.
Näin olen päättänyt ja se pitää.
Yksin olen ihan omasta halusta, seuraa saisin mutta olen yksinäinen susi joka karttaa kaikkea tavanomaista, vaan tietyt tyypit hyväksyn, kaltaiseni.
- Anonyymi
En, miehen yritän…
- Anonyymi
En vaan pää kypärään ja sitten vasta pyöränselkään. m-n
- Anonyymi
Siin voi viä tulla pillin kanssa pätemään mut apostolinkyytiläiselle ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin voi viä tulla pillin kanssa pätemään mut apostolinkyytiläiselle ei
Kävelykin on hyvä liikkumismuoto.
- Anonyymi
Yritän, sinun, onnistuinko.
- Anonyymi
Hyvä on yritys
- Anonyymi
En, miksi pitäisi?
- Anonyymi
Sellaiset asiat tapahtuu vahingossa eikä yrittämällä. Eikä näillä avuilla vahingossakaan😅
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324369SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763645Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682260SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2231721Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181607Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725