Mulla on ikävä sinua.
T. Jii mies
Hoo nainen voitasko puhua?
33
766
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Hoo nainen?
- Anonyymi
En tiedä muuta ku että on H. Ikinä en ehtinyt hänen nimeään kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän varmaan pitää puhua keskenänne.
- Anonyymi
Heikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän varmaan pitää puhua keskenänne.
Yritin kyllä kovasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko kirjoiteltu muualla kuin täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella Hookoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikki?
🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella Hookoo
Joo, odottelen milloin, en enää sataa vuotta...😑
- Anonyymi
Se on se Hanna.
- Anonyymi
Mistä tiedät, jos ei kysyjäkään tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, jos ei kysyjäkään tiedä?
Tää on tää sama katkero vaa joka sivusta seurailee. Se mikää Hanna ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tää sama katkero vaa joka sivusta seurailee. Se mikää Hanna ole.
katkero, siis puhutko itsestäsi, esitin kysymyksen, ei ole syytä olla katkera kysymyksestä.
Tai oletella sen puolesta mitään. Ihme porukkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katkero, siis puhutko itsestäsi, esitin kysymyksen, ei ole syytä olla katkera kysymyksestä.
Tai oletella sen puolesta mitään. Ihme porukkaa.Et esittämyt kysymystä, esitit toteamuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et esittämyt kysymystä, esitit toteamuksen.
Ei vaan kysymyksen, jossa oli toteamus, joka perustui alkuperäiseen kysymykseen, Sen jälkeen esitin toisen kysymyksen, jossa kysyn uudelleen, jonka perässä on toteamus, siitä, miten en saanut vastausta kumpaankaan kysymykseen.
- Anonyymi
On tuota vuosia toivottu, olen kai ollut aavistuksen aktiivisempi tuossa. On tullut vaikutelma että haluat pian pois, siksi ei keskustelu tunnu koskaan syventyvän, toiveista huolimatta. Tilanne on kai jotenkin jumissa. En enää kiusaa itseäni ajatuksella miten mukava olisi ajan kanssa kahden puhua monenlaiset asiat. Viihdyn seurassasi ,tuo ei ole muuttunut mitenkään. ****
Ihanaa päivää sinulle toivon. - Anonyymi
Hyvin mielelläni kiitos!
Jartsalle - Anonyymi
Tosi kiireistä nyt..Päikkäreille jne tässänäin. Tärkeimmät ensin kato.Verotat unistanikin niin liikaa painan täpötäysiä päiviä tässä sun ohessa.. Ehkä pysyt telineissä ethän koskaan päässyt niistä mihkään
- Anonyymi
Vieläkö ikävä?
- Anonyymi
En ole koskaan sanonut ikävöiväsi sinua.-hoo
- Anonyymi
täällä on paljon j miehiä ja h naisia, minulla ei ole puhuttavaa kellekään jbmiehelle mihin ei ole muutenkin yhteyttä. eikä ole ollut yhteenkään j mieheen suhdetta tai tunteita viime vuosina. joten minulla ei ole asiaa, eikä ole pahaa tehty eikä suostuttu mihinkään. joten tältä h naiselta ei ole puhuttavaa. mutta täällä on paljon h naisia joten en ehkä ole oikea.
- Anonyymi
Jos haluat keskustella, nii pistä mese laulamaan. - H
- Anonyymi
Joo voi laittaa messengeriä
H - Anonyymi
Tai wappenia
- Anonyymi
joten tämä h nainen pyytää j miehille, tai käskee jätä minut ja elämäni rauhaan. olet hyvin ahdistava, ja en ole mitenkään kiinnostunut, enkä halua sinua elämääni tai olla tekemisissä.
- Anonyymi
Onkohan tämä Jiimies se ryhmäseksi tyyppi joka tykkää naiskennella vanhoja naisia? yääkk...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä Jiimies se ryhmäseksi tyyppi joka tykkää naiskennella vanhoja naisia? yääkk...
Joo on se…Janne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha
Juha on mun kaksoisliekkini🔥
- Anonyymi
🧡🧡🧡🧡
- Anonyymi
👶👶👶👶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👶👶👶👶
Done.
- Anonyymi
Kumpa kohdattaisi, missasit halauspäivänkin. Olin päättänyt..🤗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506