Pikkuhiljaa alkaa arvosteluja tippumaan toimittajilta. Nämä pistävät todellakin odottamaan uutta levyä!
https://metalliluola.fi/taydellinen-harmonia-nightwish-yesterwynde-ennakkokuuntelu-finnvox-9-8-2024/?fbclid=IwY2xjawEp9utleHRuA2FlbQIxMQABHYTWDVs5Jq7ZQfy2JMYJrNK6-PCp4Z4-fO0KSu8TlYs3tcjE2l19UJk7jg_aem_QYXdfQyu9N2iVb3OajKrFQ
Arvosteluja
17
797
Vastaukset
- Anonyymi
Upea esittely ja nostaa odotukset todella korkealle. Kaksi ensimmäistä julkaistua biisiä ovat ainakin hyviä ja mahtavilla videoilla varustettu mutta mielenkiintoinen seikka on se että mitä hienompia videoita bändi tekee niin sitä vähemmän niitä katsellaan YouTubessa. Olen sen verran pihalla että onko katselu sitten siirtynyt muille alustoille.
Ainoa huolestuttava asia on nähdä Emppu joka kuvassa sellaisena kuin hänellä olisi vuoden putki takana, mikähän on syynä miehen olemuksen muutokseen. Jo edellisella maailmankiertueella oli nähtävissä iloisen ja ilkikurisen persoonan tilalla punoittava ja hikoileva tosikko, harmi.- Anonyymi
hiano asia että jotkut/Osa musantekijöistä panostaa musavideoihin. Näin kerran aivan hemmetin mahtavan musavideon mutten saa mieleen kenen se oli, mut se oli moniulotteisen älykäs ja humoristinenkin. Muistan vuosien takkaa maj karma kauniit kuvat-yhtyeen valaiden laulu videon joka on tehokkaan kantaaottavan pysäyttävän koskettava.
- Anonyymi
Masentunut kuten Marko oli, pitäisi lähteä Tarjan matkaan parantumaan.
- Anonyymi
Soundi arvosteli levyn alle pändin keskiarvon.
- Anonyymi
Joo...Soundi on kriittisempi, vaan olisiko tämä sittenkin makuasiaa kuka tykkää mistäkin levystä. Kaaoszine summaa kuuntelun sanomalla, että "levy on yllätyksellinen".
https://kaaoszine.fi/nightwishilta-kova-pala-purtavaksi-ennakkoarvostelussa-syyskuussa-ilmestyva-yesterwynde/ - Anonyymi
joskus törmää outoihin ja epärationaalisiin ammattimusakriitikoiden arvosteluihin joissa ei ole pohojaa eli esim se, että jos joku ottaa hampaisiin tietyn musantekijän tai ottaa hampaisiin tietyn musagenren nii siin ei ole mittään järkeä. Oon lukenut eri palstoilta musa-arvosteluja = suurta silmäherkkua joka voittaa melkeinpä petipuuhat ja iha kaiken muun hihhih hahhah lolololololololl =)
- Anonyymi
Erityishuomion vie erittäin analyyttisen järkevät ja runsaan eri nyanssien kuorruttamat levyarvostelut joissa on esim huumoria ja musan ymmärrystä. Itse toimin amatöörikriitikkona eli amatöörinä arvostelen pääsääntöisesti musalevyjä, mutta myös kirjallisuutta ja elokuvia.
- Anonyymi
Arvostelijan tehtävänä on houkutella lukijoita medialle. Kuuntelija päättää, mistä pitää.
- Anonyymi
Näin se menee...joskus lukenut arvostelun jostain leffasta, jota kehuttu kuinka hyvä se on. Sen innoittamana olen katsonut kyseisen leffan, enkä tykännyt yhtään.
Makunsa kullakin sano koira kun....
- Anonyymi
Kuuntelin eilen kokeeksi nimiä Epica, Therion, Eluveitie. Nopeasti kyllästyin uuden etsimiseen ja totean, Nightwish on yhä valovuosia kiinnostavampi.:)
- Anonyymi
Ei arvostelut koske yksittäisen ihmisen makua vaan arvostelija vertaa teosta muihin samanlaisiin teoksiin. Esimerkiksi klassiseen musiikkiin perehtynyt arvostelija ei voi arvostella rock levyä eikä päinvastoin. Tai voi mutta silloin arvostelu on vain makuasia.
- Anonyymi
Odotan kyllä ilman arvostelujakin...
- Anonyymi
Levy kuunneltu läpi just äsken ja sen voin sanoa, että "Yesterwynde" pyyhkii edellisellä albumilla pöytää - toisin sanoen paljon parempi ja monipuolisempi kuin Human:Nature. Jälleen musiikillinen vuoristorata-ajelu Nightwishiltä. Kiitos levystä !
- Anonyymi
On kova lätty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kova lätty!
Musiikki olisi muuten hyvää mutta nuo saundit on niin surkeat ja tylsät. Sellaista tivolimusiikin saundia tuo.
Pakko myöntää... yllätyin todella iloisesti. Bändin kaikkien jäsenten lahjat pääsivät myös oikeuksiinsa, uusin eli Jukka Koskinen mukaan lukien.
- Anonyymi
Nightwishin valjuin levy tähän mennessä. Samanlainen tekotaiteellinen floppi kuin EFMB. Ei jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882