arkimeikki
Paha allerginen reaktio
Yllättävä ero Selviytyjissä
ULKOMAAT
50
WHO julisti maailmanlaajuisen hätätilan
Apinarokkovirus leviää ihmiseen ensisijaisesti eläinten välityksellä.
World Organ
Maailman terveysjärjestön johtaja Tedros Adhanom Ghebreyesus ilmoitti hätätilan julistamisesta keskiviikkona.
Kuva vuodelta 2023. EPA / AOP
Niko Stenvall
Eilen klo 21:16 (päivitetty eilen klo 22:48)
Maailman terveysjärjestö WHO on julistanut Afrikassa leviävän apinarokkoviruksen maailmanlaajuiseksi terveyshätätilaksi.
Etusivu
Tuoreimmat
Luetuimmat b
Noniin koiran omistajat
Anonyymi-ap
6
222
Vastaukset 6
- Anonyymi
Afrikka on jo hätätilassa ja Kongossa tappava versio
- Anonyymi
Ja niillä joilla on eläimiä mulla ei ole
Saavat tartunnan eläimistä kuten Alexander Stubb - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niillä joilla on eläimiä mulla ei ole
Saavat tartunnan eläimistä kuten Alexander StubbPääministeri Orpolle ja Purralle kiva Afrikan yllätys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääministeri Orpolle ja Purralle kiva Afrikan yllätys
Grönlund ja mies saa apinarokon
Koiriltaan
- Anonyymi00007
Niko Stenvall sinä jos kuka olet eläin ja vielä ruma turpainen älä nimitä Putinia kusipää
- Anonyymi00009
aivan sama vaikka moonfriis ekit ja yms pomppisivat päällään ja seisosivat samalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772106- 1651404
- 811282
- 951244
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141167
- 101815
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58786- 47763
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705