https://youtu.be/ht2LchYE4hY?si=1fXm4nPI0IxTtyhq
Vuonna 1974-77
Haukutaan porukalla vai
Karkuun oli lähdettävä yön selkään
Vitun Persu ja kokoomus ja haukkujat
Tämmöstä oli minun lapsuus
18
275
Vastaukset
- Anonyymi
Tollasenako minut haluat nähdä vai
- Anonyymi
Mt lääkkeet pois otan viinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin haki poliisi minutkin ja nukuin keittiössä pakko oli lähteä putkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä Hurja kuin tuo Mikko Niskanen tuossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä Hurja kuin tuo Mikko Niskanen tuossa
Mutta minä läksin putkaan aivan rauhallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä läksin putkaan aivan rauhallisesti
Poliisi katsoi että mitäs täällä on riehuttu
Pöytä paskana ja ruuat seinillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi katsoi että mitäs täällä on riehuttu
Pöytä paskana ja ruuat seinilläSe oli sitä aikaa kun ei ollut mt lääkkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sitä aikaa kun ei ollut mt lääkkeitä
Tollaset ei tiedä millainen hullu isäni oli
Sieltä oli pakko lähteä muuten olis tappanut äidin humalassa minä pakkasin kassin valmiiksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaset ei tiedä millainen hullu isäni oli
Sieltä oli pakko lähteä muuten olis tappanut äidin humalassa minä pakkasin kassin valmiiksiEi se mulle mitään tehnyt en sitä pelännyt
- Anonyymi
Ja tuolloin 1974-77ei poliiseja soitettu
Lähdettiin karkuun muualle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolloin 1974-77ei poliiseja soitettu
Lähdettiin karkuun muualleSen verran kova ukko ja hullu kelpasi leipäveitsi nukku se tyynyn alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran kova ukko ja hullu kelpasi leipäveitsi nukku se tyynyn alla
Haukutaan porukalla 🤣
Pää ei kestä paskaa hakkaa äitiä paskaa
Minä läksin yön selkään karkuun humalaista isääni joka riehui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukutaan porukalla 🤣
Pää ei kestä paskaa hakkaa äitiä paskaa
Minä läksin yön selkään karkuun humalaista isääni joka riehuiTällä kaupungin hallitus varapuheenjohtajalla
Ole mitään käsitystä siitä millainen hullu oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ota sit, omapahan on elämäs ja ongelmas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi äiti parkaas, ensin kärsii väkivaltasesta miehestä ja nyt kärsii sekavasta pojasta.
- Anonyymi
Paska lapsuus ei oikeuta ketään olemaan kusipää toisia kohtaan
- Anonyymi00023
pakarinen oli että joutu oottelemaan esko pakarista niin olikin awaimet tissarille että swiitä kuplavolkkari
- Anonyymi00025
Lapsuusmuistoista tulee mieleen omani. Olin varmaan noin 4-5 vuotias ja odoteltiin pääsiäistä. Pääsiäispäivän vastaisena yönä havahduin hetkeksi kesken unia kun vanhempani olivat vuoteeni vierellä. Äitiäni nauratti ja hän piilotti jotain selkänsä taakse.
Aamulla herättyäni vuoteeni laidassa oli pystyssä risu (olisiko ollut koivua).
Vanhempani olivat kertoneet enne kyseistä yötä että jos on ollut tuhma, niin saa "pääsiäiskukolta" risun eikä suklaamunaa niinkuin kiltit.
Muistan elävästi tunteen kun heräsin :(. Saattaa olla että sain makeiden naurujen jälkeen myös suklaata, mutta nyt aikuisena mietittynä tämä tuntui aika julmalta pilalta.
Vanhempani olivat tosi nuoria joten tämä menköön sen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1922718Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1502428Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061142- 1011015
- 64931
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait244837Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290801Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91796Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718