Vuonna 1992 johdettu komppanjaa vuorokauden oltiin jääkäreitä
Vanhemmat alikersantit ja kokelaat pääs pois intistä omat alikersantit ja kokelaat ei ollu vielä tullut aukista rukista
Minä olen tupakaverin kanssa
11
218
Vastaukset 11
- Anonyymi
Minä olin päivystäjä
Ja vein aamulla ja päivällä ja illalla komppanjan syömään ja illalla vahvuuslaskenta- Anonyymi
100miestä joku Tiina Grönlund perussuomalaiset uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100miestä joku Tiina Grönlund perussuomalaiset uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua paskaa
Armeijassa tehdään mitä komppanjan päällikkö määrää vaikka valvot 100miestä vuorokauden viet syömään aamulla päivällä ja illalla vahvuuslaskenta ja nukkumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armeijassa tehdään mitä komppanjan päällikkö määrää vaikka valvot 100miestä vuorokauden viet syömään aamulla päivällä ja illalla vahvuuslaskenta ja nukkumaan
Ja Lapissa olin esikunnassa päivystäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Lapissa olin esikunnassa päivystäjä
Ja sodassa myös esikunnassa päivystäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sodassa myös esikunnassa päivystäjä
Nää kiirat menee metsissä minä olen sisätiloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kiirat menee metsissä minä olen sisätiloissa
Minä mitään ryynää minä vartioin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle sulla on tähän Tiinaan?
- Anonyymi
Vuonna 92 ei vielä ollut nais asepalvelusta joten olet tupakaverisi kanssa gay-porukkaa.
Miten on peräsi kestänyt 32 vuoden rynkytystä? - Anonyymi
Sinä et ole edes armeijaa käynyt.
- Anonyymi
Köllipoika ei oo ollu intissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481166Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.337667- 26651