Toimistomummoksi tai -vaariksi

Anonyymi-ap

Silmiini sattui uusi firma jonka kautta yritykset voi palkata itselleen toimistomummon tai-vaarin pariksi tunniksi arkipäivinä kukkia kastelemaan. Kahvinkeitto ja esillelaitto, kokoustarjoiluista huolehtiminen
Mukien ja muun roinan kerääminen sekä järjestely
Tiskikoneen tyhjennys ja täyttö
Roskien ja pullojen vienti
Tarvikkeiden, kuten juomien, tilaus ja täydennys
Huonekasvien kastelu
Aamupalojen valmistus tai perjantaipullat
Viikottainen kukkakimppu tai hedelmäkori toimistolle
Hääräys ja huolehtiminen Kiinnostaisiko työnä?
Lisää toimistomummo.fi
Siili2

9

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän tuosta työstä maksetaan? Ihan kiinnostaisi kyllä muuten ja saisi hiukka lisätuloja. En kyllä mihinkään ilmaistöihin toimistomummon työhön lähtisi.
      Vähän kyllä särähtää korvaan tuo ammattinimike " mummo" ja "vaari". Miksei voisi laittaa vaan "toimistoavustaja", ehkä korkeintaan maininta, että työ sopii eläkkeellä olevalle henkilölle.

      • Anonyymi

        Nimike luonilmeisesti haluttua fiilistä.
        Jostain luin että 20 egee tunti.


      • Anonyymi

        Onhan joissakin kirjastoissakin esim lukumummoja ja lukupappoja jotka lukee lasten kanssa, samoin päiväkodeissa varamummoja ja - pappoja niin miksi ei voisi olla sitä toimistomummoakin tai -pappaa. No, tietysti jos pilkkua viilaa niin lapsenlapsettomalle seniorille tuo titteli lienee ei sananmukaisesti sopine.


    • Anonyymi

      Alentavaa hommaa. Miksi ei ole pappa?

      Kun tietää, miten toiset työpaikalla eivät välitä mistään, viikon mukit on työpöydän kulmalla, neukkareissa, jopa vessassa. Roskat ei osu koriin, syödään toisten eväät jääkaapista.

      Kaikki työt sellaisia, joista jokainen huolehtii itse.
      Siipeilijät toki tykkää.

      Ei ikinä.

    • Anonyymi

      Parivuotta sitten tein suunilleen juuri tuollaista työtä. Keittelin kahvit, siivosin ja järjestelin neukkarin, olin sellainen "jokapaikan höylä" missä ammattitaitoa ei tarvittu, mutta apuna missä pystyin. Kävin jopa kaupassa välillä. Työ kesti sellaisen viisi kuukautta, olisin jatkanut pidempäänkin, mutta jatkoa en saanut. Tosin ei siihen sitten ketään muutakaan enään otettu. Mukavaa hommaa se oli, itse sai järjestellä työaikansakin hyvin pitkälle.

    • Anonyymi

      Minä teen noita hommia jo kotona ihan tarpeeksi. Annetaan nuorille tämäkin mahdollisuus!

      • Anonyymi

        Voihan mummot ja vaarit opettaa jälkeläisiään kuinka käyttäytyä työpaikkansa yleisissä tiloissa. Nämä minä minä lapsukaiset tulisi opettaa kuinka tyhjennetään ja täytetään tiskikone, pidetään jääkaappi puhtaana ja pyyhitään pöytä kun nousee aamiais- ruokapöydästä, pyöräytetään vessanpöntössä harjaa jos on käynyt kakalla.
        Ja noudatetaan järjestyksen pitoa työpaikan vuorokalenterissa.
        Työpaikalle ei tarvitse erikseen palkata aamiaisen valmistajaa.
        Talousvastaava pitää huolen että on puhdistus - tiskiaineet, vessapaperi, talouspaperit ,kynät ja vihkot ostettuina.
        Työnantajan ei tarvitse antaa ilmaisia aamiaisia työntekijöilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan mummot ja vaarit opettaa jälkeläisiään kuinka käyttäytyä työpaikkansa yleisissä tiloissa. Nämä minä minä lapsukaiset tulisi opettaa kuinka tyhjennetään ja täytetään tiskikone, pidetään jääkaappi puhtaana ja pyyhitään pöytä kun nousee aamiais- ruokapöydästä, pyöräytetään vessanpöntössä harjaa jos on käynyt kakalla.
        Ja noudatetaan järjestyksen pitoa työpaikan vuorokalenterissa.
        Työpaikalle ei tarvitse erikseen palkata aamiaisen valmistajaa.
        Talousvastaava pitää huolen että on puhdistus - tiskiaineet, vessapaperi, talouspaperit ,kynät ja vihkot ostettuina.
        Työnantajan ei tarvitse antaa ilmaisia aamiaisia työntekijöilleen.

        Suurin osa nuorista osaa nuo kaikki hommat, mitä luettelit. Heistä löytyy ihan saman verran niitä työpaikan lusmuja kuin mistä tahansa ikäryhmästä.


      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa on nimenomaan tarkoitus osaltaan yhdistää eri ikäluokat yhteen kun nuorten työntekijöiden sekaan palkataan näitä " mummoja ja vaareja". Tuoda työpaikoille elämänkokemusta ja taitaa näissä homlissa palkka olla niin pieni ettei moni nuorempi lähde "aulaemännäksi".
        Ja "talousvastaava" ei ehdi vessapapereita ja kyniä/vihkoja tarkistamaan työpisteissä ja minusta se olisikin hänen ammattitaitonsa väärikäyttöä. Puhumattakaan tiskikoneen tyhjennyksestä, roskien tai pullojen viennistä tai kukkien kastelusta.
        Siili2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe