Naiset tuntuvat haaveilevan raiskatuksi tulemisesta. Onko homoilla miehillä sama juttu, että haaveillaan raiskatuksi tulemisesta? Mutta tosi tilanteessa raiskaus ei tule kuuloonkaan.
Onko sinulla päiväunia raiskauksesta
22
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Fantasiana on ollut melkein koko ikäni, että joku poika/miesjoukko ottaisi minut leikkikalukseen ja käyttäisi kaikin tavoin hyväkseen seksuaalisesti. Tukevasti jalat ilmassa joutuisi porukan käsittelyyn ja vaatteet lähtisi sujuvasti pois, ja olisi alastomana altis kaikenlaiseen käsittelyyn.
- Anonyymi
Joskus niitäkin. Olisin vankina. Ruoskittaisiin minkä jälkeen painettaisiin maahan kontilleen. Missä yksi tai useampikin mies tulisi perseeseen.
- Anonyymi
Tom of Finlandin tuotannossakin on monia fansia kuvia homoseksuaalisesta raiskaukseata.
- Anonyymi
Oon huomannut et yllättävän monella on halu tulla mamun raiskaamaks tai ainaki käyttämäks
- Anonyymi
uima-hallissa kun näkee ison mamun toivois melkeen että tulis tuolla raiskatuks heti
- Anonyymi
no homomiesten aivot on vähän samanlaiset kuin naisilla.
- Anonyymi
Bukkake ois ihana!
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin haaveilen piiskan saamisesta. Joku supervoimilla varustettu heteromies antaisi minulle vitsaa Se varmasti onnistuisi, koska uskon heterojen olevan voimakkaampia kuin homot.
- Anonyymi
Erikoisia uskomuksia. Eiköhän homotkin voi olla voimakkaita. On painonnostajia jotka on homoja. Yksi tunnetti entinen rugby pelaaja on homo.
- Anonyymi
Ei homot haaveile siitä. Pelinä rugby on kova sekä fyysinen laji. Urheilu ja liikuntaterapia kohottavat itsetuntoa, jos teoreettinen opiskelu ei kiinnosta.
https://www.youtube.com/watch?v=SBLScwfLlY8- Anonyymi
Ei liity aiheeseen. Ärsyttää tuo mielikuva homoista että kaikki olisi jotain lähihoitajia jotka äärinaisellisia ja vieroksuu rajuja urheilulajeja.
- Anonyymi
Lähihoitajat saisivat valistaa kondomeista ja halkaistuista kondomeista enemmän
homoille.
https://www.youtube.com/watch?v=7rihIg9Vtv8 - Anonyymi
Minua kyllä kiehtoo tulla raiskatuksi miehen toimesta. Mutta vielä enemmän minua kiinnostaisi vitsan saaminen paljaalle pyllylle homon antamana. Ja mitä tulee homojen voimiin, itse olen tuntenut muutamia todella voimakkaita. Esimerkiksi serkkuni olisi sinut piiskannut helposti.
- Anonyymi
Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
annettuna vahvemman oikeudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
annettuna vahvemman oikeudella.Raiskaus on huono sana, mutta kyllä sellainen kiinnostaisi, jossa otettaisiin kyselemättä vaatteet pois, ja läiskittäisiin pakarat kuumiksi ja punaisiksi, sitten käytettäisiin seksuaalisesti hyväksi. Raiskaus-sana tuo mieleen väkivallan, vaikka sen voisi hoidella pakolla, mutta vahingoittamatta kohdetta.
- Anonyymi
Omaan haavemaailmaani kuuluu voimakkaammalle miehelle häviäminen. Että tuntuisi oikein pikkupojalta, pitäisi saada piiskaa vanhemmalta mieheltä. Piiskaajan asenteen olla isällinen. Jollei piiskaajaa niin sitten raiskaaja toimeen.
- Anonyymi
Fantasioi vaan keskenäs. Ei noin pimeitä muita ole.
- Anonyymi
Haluaisitko tulla raiskatuksi?
- Anonyymi
Ensisijaisesti haluaisin tulla piiskatuksi väkisin voimakkaan miehen toimesta, sellaisen miehen, joka pystyisi riisumaan minulta housut, nappaisi minut vasempaan kainaloonsa tiukkaan otteeseen ja antaisi oikealla kädellä vitsaa, kunnes olisin nöyrä poika. Sen jälkeen hänelle olisi voima ja valta käyttää minua hyväkseen.
- Anonyymi
ekan sisään työnnön jälkeen ei tunnu raiskaukselta vaan alkaa nauttimaan
- Anonyymi
kyllä joskus haaveilen että iso porukka nussis mutta ei se olisi raiskaus ekan jälkeen olisin täysillä mukana antaisin kaiken
- Anonyymi
olen joutunut raiskatuks
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812