Onko sinulla päiväunia raiskauksesta

Anonyymi-ap

Naiset tuntuvat haaveilevan raiskatuksi tulemisesta. Onko homoilla miehillä sama juttu, että haaveillaan raiskatuksi tulemisesta? Mutta tosi tilanteessa raiskaus ei tule kuuloonkaan.

27

1380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fantasiana on ollut melkein koko ikäni, että joku poika/miesjoukko ottaisi minut leikkikalukseen ja käyttäisi kaikin tavoin hyväkseen seksuaalisesti. Tukevasti jalat ilmassa joutuisi porukan käsittelyyn ja vaatteet lähtisi sujuvasti pois, ja olisi alastomana altis kaikenlaiseen käsittelyyn.

• Anonyymi

Joskus niitäkin. Olisin vankina. Ruoskittaisiin minkä jälkeen painettaisiin maahan kontilleen. Missä yksi tai useampikin mies tulisi perseeseen.

• Anonyymi

Tom of Finlandin tuotannossakin on monia fansia kuvia homoseksuaalisesta raiskaukseata.

• Anonyymi

Oon huomannut et yllättävän monella on halu tulla mamun raiskaamaks tai ainaki käyttämäks

• Anonyymi

uima-hallissa kun näkee ison mamun toivois melkeen että tulis tuolla raiskatuks heti

• Anonyymi

no homomiesten aivot on vähän samanlaiset kuin naisilla.

• Anonyymi

Bukkake ois ihana!

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin haaveilen piiskan saamisesta. Joku supervoimilla varustettu heteromies antaisi minulle vitsaa Se varmasti onnistuisi, koska uskon heterojen olevan voimakkaampia kuin homot.

• Anonyymi

Erikoisia uskomuksia. Eiköhän homotkin voi olla voimakkaita. On painonnostajia jotka on homoja. Yksi tunnetti entinen rugby pelaaja on homo.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei liity aiheeseen. Ärsyttää tuo mielikuva homoista että kaikki olisi jotain lähihoitajia jotka äärinaisellisia ja vieroksuu rajuja urheilulajeja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minua kyllä kiehtoo tulla raiskatuksi miehen toimesta. Mutta vielä enemmän minua kiinnostaisi vitsan saaminen paljaalle pyllylle homon antamana. Ja mitä tulee homojen voimiin, itse olen tuntenut muutamia todella voimakkaita. Esimerkiksi serkkuni olisi sinut piiskannut helposti.

• Anonyymi

Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
        annettuna vahvemman oikeudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
        annettuna vahvemman oikeudella.

Raiskaus on huono sana, mutta kyllä sellainen kiinnostaisi, jossa otettaisiin kyselemättä vaatteet pois, ja läiskittäisiin pakarat kuumiksi ja punaisiksi, sitten käytettäisiin seksuaalisesti hyväksi. Raiskaus-sana tuo mieleen väkivallan, vaikka sen voisi hoidella pakolla, mutta vahingoittamatta kohdetta.

• Anonyymi

Omaan haavemaailmaani kuuluu voimakkaammalle miehelle häviäminen. Että tuntuisi oikein pikkupojalta, pitäisi saada piiskaa vanhemmalta mieheltä. Piiskaajan asenteen olla isällinen. Jollei piiskaajaa niin sitten raiskaaja toimeen.

• Anonyymi

Fantasioi vaan keskenäs. Ei noin pimeitä muita ole.

• Anonyymi

Haluaisitko tulla raiskatuksi?

• Anonyymi

Ensisijaisesti haluaisin tulla piiskatuksi väkisin voimakkaan miehen toimesta, sellaisen miehen, joka pystyisi riisumaan minulta housut, nappaisi minut vasempaan kainaloonsa tiukkaan otteeseen ja antaisi oikealla kädellä vitsaa, kunnes olisin nöyrä poika. Sen jälkeen hänelle olisi voima ja valta käyttää minua hyväkseen.

• Anonyymi

ekan sisään työnnön jälkeen ei tunnu raiskaukselta vaan alkaa nauttimaan

• Anonyymi

kyllä joskus haaveilen että iso porukka nussis mutta ei se olisi raiskaus ekan jälkeen olisin täysillä mukana antaisin kaiken

• Anonyymi

olen joutunut raiskatuks

• Anonyymi

Rikos

Kuin tappo

• Anonyymi

Kyllä on! Ainakin silleen et käytetään vaan hyväksi, ilman et mitään mukiloidaan tms. Mutta alistuu vaan ottamaan kyrpää, toisen halujen mukaan mmhh

• Anonyymi

Sairaita juttuja teillä homoilla.

Heteropride

• Anonyymi

Voisin panna jotain söpöä femboyta, joka on pukeutunut asianmukaisesti. Piiskaakin antaisin.

t: satunnainen hetero

• Anonyymi

Olen Super Macho Gay Man ja otan nuoren Boyn väkisin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2005
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1717
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1102
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      892
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe