Naiset tuntuvat haaveilevan raiskatuksi tulemisesta. Onko homoilla miehillä sama juttu, että haaveillaan raiskatuksi tulemisesta? Mutta tosi tilanteessa raiskaus ei tule kuuloonkaan.
Onko sinulla päiväunia raiskauksesta
27
1324
Vastaukset
- Anonyymi
Fantasiana on ollut melkein koko ikäni, että joku poika/miesjoukko ottaisi minut leikkikalukseen ja käyttäisi kaikin tavoin hyväkseen seksuaalisesti. Tukevasti jalat ilmassa joutuisi porukan käsittelyyn ja vaatteet lähtisi sujuvasti pois, ja olisi alastomana altis kaikenlaiseen käsittelyyn.
- Anonyymi
Joskus niitäkin. Olisin vankina. Ruoskittaisiin minkä jälkeen painettaisiin maahan kontilleen. Missä yksi tai useampikin mies tulisi perseeseen.
- Anonyymi
Tom of Finlandin tuotannossakin on monia fansia kuvia homoseksuaalisesta raiskaukseata.
- Anonyymi
Oon huomannut et yllättävän monella on halu tulla mamun raiskaamaks tai ainaki käyttämäks
- Anonyymi
uima-hallissa kun näkee ison mamun toivois melkeen että tulis tuolla raiskatuks heti
- Anonyymi
no homomiesten aivot on vähän samanlaiset kuin naisilla.
- Anonyymi
Bukkake ois ihana!
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin haaveilen piiskan saamisesta. Joku supervoimilla varustettu heteromies antaisi minulle vitsaa Se varmasti onnistuisi, koska uskon heterojen olevan voimakkaampia kuin homot.
- Anonyymi
Erikoisia uskomuksia. Eiköhän homotkin voi olla voimakkaita. On painonnostajia jotka on homoja. Yksi tunnetti entinen rugby pelaaja on homo.
- Anonyymi
Ei homot haaveile siitä. Pelinä rugby on kova sekä fyysinen laji. Urheilu ja liikuntaterapia kohottavat itsetuntoa, jos teoreettinen opiskelu ei kiinnosta.
https://www.youtube.com/watch?v=SBLScwfLlY8- Anonyymi
Ei liity aiheeseen. Ärsyttää tuo mielikuva homoista että kaikki olisi jotain lähihoitajia jotka äärinaisellisia ja vieroksuu rajuja urheilulajeja.
- Anonyymi
Lähihoitajat saisivat valistaa kondomeista ja halkaistuista kondomeista enemmän
homoille.
https://www.youtube.com/watch?v=7rihIg9Vtv8 - Anonyymi
Minua kyllä kiehtoo tulla raiskatuksi miehen toimesta. Mutta vielä enemmän minua kiinnostaisi vitsan saaminen paljaalle pyllylle homon antamana. Ja mitä tulee homojen voimiin, itse olen tuntenut muutamia todella voimakkaita. Esimerkiksi serkkuni olisi sinut piiskannut helposti.
- Anonyymi
Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
annettuna vahvemman oikeudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskatuksi en halua tulla, mutta olisi mielenkiintoinen kokemus saada vitsaa paljaille pakaroille
annettuna vahvemman oikeudella.Raiskaus on huono sana, mutta kyllä sellainen kiinnostaisi, jossa otettaisiin kyselemättä vaatteet pois, ja läiskittäisiin pakarat kuumiksi ja punaisiksi, sitten käytettäisiin seksuaalisesti hyväksi. Raiskaus-sana tuo mieleen väkivallan, vaikka sen voisi hoidella pakolla, mutta vahingoittamatta kohdetta.
- Anonyymi
Omaan haavemaailmaani kuuluu voimakkaammalle miehelle häviäminen. Että tuntuisi oikein pikkupojalta, pitäisi saada piiskaa vanhemmalta mieheltä. Piiskaajan asenteen olla isällinen. Jollei piiskaajaa niin sitten raiskaaja toimeen.
- Anonyymi
Fantasioi vaan keskenäs. Ei noin pimeitä muita ole.
- Anonyymi
Haluaisitko tulla raiskatuksi?
- Anonyymi
Ensisijaisesti haluaisin tulla piiskatuksi väkisin voimakkaan miehen toimesta, sellaisen miehen, joka pystyisi riisumaan minulta housut, nappaisi minut vasempaan kainaloonsa tiukkaan otteeseen ja antaisi oikealla kädellä vitsaa, kunnes olisin nöyrä poika. Sen jälkeen hänelle olisi voima ja valta käyttää minua hyväkseen.
- Anonyymi
ekan sisään työnnön jälkeen ei tunnu raiskaukselta vaan alkaa nauttimaan
- Anonyymi
kyllä joskus haaveilen että iso porukka nussis mutta ei se olisi raiskaus ekan jälkeen olisin täysillä mukana antaisin kaiken
- Anonyymi
olen joutunut raiskatuks
- Anonyymi
Rikos
Kuin tappo
- Anonyymi
Kyllä on! Ainakin silleen et käytetään vaan hyväksi, ilman et mitään mukiloidaan tms. Mutta alistuu vaan ottamaan kyrpää, toisen halujen mukaan mmhh
- Anonyymi
Sairaita juttuja teillä homoilla.
Heteropride - Anonyymi
Voisin panna jotain söpöä femboyta, joka on pukeutunut asianmukaisesti. Piiskaakin antaisin.
t: satunnainen hetero - Anonyymi
Olen Super Macho Gay Man ja otan nuoren Boyn väkisin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925