Uusi A6 vain sähköautona, säälittävän valitettavasti, myynti jää pieneksi ilman hybridiä

Anonyymi-ap

Ensin ajattelin että ompa hyvän näköinen auto. Mutta mitä ihmettä? Vain sähköauto? En osta sähköautoa koska autossa täytyy olla myös bensakone ettei tarvitse pysähdellä koko ajan lataamaan. Meinaako audi oikeasti pärjätä kilpailussa bemaria ja mersua vastaan joilla vastaavasta kokoluokasta myös hybridiä pitkällä rangella tarjolla? Sain nyt tarjouksen 530e xdrivesta ja taitaapi tulla sitten semmoinen seuraavaksi.

Q6 sama homma, kävin istumassa siinä ja sinänsä ihan ok. Mutta sekin vain sähkönä. Ja miten Q6 on niin älyttömän pieni sisältä?

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle kuule riitti jo niiden idea kuukausimaksullisesta "istuinlämmittimestä".

      Bemari tuosta typeryydestä älysi jo luopua, mutta audi se sekoilee.

      Mutta ei se mitään: Ei enää A8:a - kiitos vaan.

    • Anonyymi

      Vain sähkönä ... hmmm.
      Pieleen menee
      mutta omavalinta.
      Ingolstadt
      Audin ja Lidlin päämajat.
      Liiterin myyntimiehet ajaa Audilla.

    • Anonyymi

      Saajan jokaisella olla mielipide, mutta toisinkin asiat voi ajatella ja tosielämässä mennä.

    • Anonyymi

      Sähköauto on monelle ongelma, harva sellaisella suostuu ajamaan kun niiden ongelmat tulleet selville.

      • Anonyymi

        Kaikki autot ovat joskus ongelmallisia, ei ole vielä sellaista tehty joka toimii aina ja ikuisesti.
        Kuitenkin sähköautoihin ollaan kovin tyytyväisiä ja ne vaihtuvat uuteen sähköautoon 99%:sti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki autot ovat joskus ongelmallisia, ei ole vielä sellaista tehty joka toimii aina ja ikuisesti.
        Kuitenkin sähköautoihin ollaan kovin tyytyväisiä ja ne vaihtuvat uuteen sähköautoon 99%:sti.

        Tutkimusten mukaam kolmasosa palaa polttomottoriin, ja siinä se syy varmasti miksi nyt sähköautoja palautuu liikkeisiin. Halutaan takaisin auto joka myös tuntuu autolta kuten ennen.


    • Anonyymi

      taikonautti.
      Vw halpamaassa rakentama kuuraketti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe