Vanhempi mies

Anonyymi-ap

Minä rakastan sua.

Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään.

Ja tämä ei ole kenellekään, joka ei tiedä, kuka häntä rakastaa. Sillä hän tietää.

54

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sä olet se kakkosnainen, joka luulee että se on rakkautta kun himo iskee nuorempaan ja vieraaseen. Voi sua, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen. Se ei ole rakkautta.

      • Anonyymi

        Haukka ukko lähti voe voe


      • Anonyymi

        En ole yhtään mikään kenenkään kakkosnainen, enkä kukaan, jonka tiedät tai tunnet.

        -ap.


      • Anonyymi

        Sun tarinointi on sen verran kummallista, että taidat olla aapeemies itse asialla


    • Anonyymi

      Mis me nähty ?

    • Anonyymi

      Näin se on usko jo kakkonen.

    • Anonyymi

      Näin on ja nyt syömään.

    • Anonyymi

      Olen vanhempi mies ja ihastunut 25 v nuorempaa ihanaan naiseen,,surkea olo en uskalla tehdä siirtoa, tykkään jutella pidetään juttua yllä ja hänkin usein jutulla minun kanssa vähän tikusta tulee asiaa,,,,en tiedä kerran täällä eletään ,,,

      • Anonyymi

        Tonhan pitäis rohkaista minua, kun ei mulla ja hänellä ole kuin noin 15 vuotta eroa. Mut ei se taida rohkaista. Tunteet on vaikea juttu. Onnea sulle kuitenkin!


      • Anonyymi

        Et ole hän mutta ikäero täsmää.

        -ap.


      • Anonyymi

        Jos nainen on vähintään 25 tuo lienee hyväksyttävää mutta jos hädin tuskin täysi-ikäinen en kyllä itse ainakaan mihinkään rupeaisi. Tokihan ajatuksella voi aina leikitellä, mutta jo käytännön asioissa ja intresseissä tulisi eteen todennäköisesti valtava kuilu. Puhumattakaan siitä mitä muut ajattelisivat. Itse asiassa 25:kin on vielä melko pentuja, 30 alkaa löytyä jo elämän kokemusta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Unohda noin nuoret, jos ei itse tee aloitetta. Nolaat itsesi noin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda noin nuoret, jos ei itse tee aloitetta. Nolaat itsesi noin.

        Just näin. Ei kai kukaan halua tehdä itsestään pelleä, ainakaan tahtomattaan.


    • Anonyymi

      Jos tietää, niin sitten se ei varmaankaan tätäkään kautta enää sen pidemmälle etene, eiköstä juu.

      • Anonyymi

        Eiköstä juu ettei sunkaan tarinointi tarinoivan nettiukon jutuista vie maaliin siellä mansessa


    • Anonyymi

      kädestä kiinni ensi kerralla ,vai onko tänään aikaa myöhemmin...

    • Anonyymi

      Itse olen 44v sinkkumies ja ihastukseni kohde 19v nuori nainen. Ei kovinkaan hyväksyttävää minun lähipiirini puolelta ymmärtääkseni, mutta hänen vanhempansa suhtautuivat myönteisesti, kun kävin heillä kylässä esittäytymässä. Kulttuurieroja varmaan...

      • Anonyymi

        En ole 19-vuotias 😅

        Mutta onnea teille!

        -ap.


      • Anonyymi

        Eikös ne jossain maissa naita lapsia ukoille, että juu, en tiedä tekeekö siitä sen hyväksytympää omissa silmissä, mutta tsemppiä jatkoon. Toivon mukaan ei tule muunlaista kulttuurikonflitkia siinä kylkiäisenä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huudat mies per*eestä asti? Uskon!


    • Anonyymi

      Rakastan häntä aivan tosi paljon. Mutta alkaa käydä kestämättömäksi. Erosin muutin jne tein asioita että kaikki olisi paremmin meitä ajattelen mutta sitten iskikin paniikki - mitä jos en uskalla edes tapailla.. Että näin

      • Anonyymi

        Sanoitko edes sitä hänelle? Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko edes sitä hänelle? Oletko mies vai nainen?

        Oli sivusta 👆


    • Anonyymi

      Onko tämä tummahiuksiselta naiselta tummalle miehelle? Olen edelleen kiinnostunut. Voisitko lähestyä tai vinkata paremmin?

      • Anonyymi

        Minuun tämä sopisi, nuorelta tummalta naiselta vanhemmalle tummalle miehelle. Aloitus, kuin minun ajatuksistani. - Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun tämä sopisi, nuorelta tummalta naiselta vanhemmalle tummalle miehelle. Aloitus, kuin minun ajatuksistani. - Sivusta

        Mitkä vaatteet miehellä on päällä kun näet häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä vaatteet miehellä on päällä kun näet häntä?

        En ole nähnyt muutamaan vuoteen, mutta silloin kuin näin vuoden ajan joka päivä.. hänellä oli työvaatteet päällä.


    • Anonyymi

      Vaaleat ja tummat hiukset.

    • Anonyymi

      En mä ainakaan ole tuhlannu joka päivä olen jotain uutta oppinu vaikka ei niin kiinnostaskaan

      • Anonyymi

        No minnuu kiinnostaa, mutta hän on nykyään näkymätön ei näy missään.


    • Anonyymi

      Just
      No tuu vaikkas keräileen tuosta pihalta omenoita puista, voin sitten juosta omenavarkaan perässä ja jos oikein haluat niin voit antaa ottaa kiinnikin 🍎

      • Anonyymi

        Mitäs jos ihan itse keräilidit omenas ja tekisit vaikka sosetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ihan itse keräilidit omenas ja tekisit vaikka sosetta?

        jos teen niin omenapiirakan kyhään.


    • Anonyymi

      Millon voitaisiin olla kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa.

      • Anonyymi

        Ihan millon sun aikatauluihin passaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan millon sun aikatauluihin passaa?

        Viikonloppuna ois ihana.


    • Anonyymi

      Hän ei tiedä mutta öitä

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole sulle aloitus, jos et tiedä. Lue aloitus.


    • Anonyymi

      Live akti

    • Anonyymi

      Luonnollinen acti

    • Anonyymi
      UUSI

      45v mies, s suhde yli 20v nuoremman naisen kanssa, en näe mitään ongelmakohtaa meidän jutussa, muut ehkä näkee mutta sehän ei ole meidän ongelma.

      Eli antakaa palaa, koko sydämestä, se mikä hyvältä tuntuu niin on oikein!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mut jos se toinen ei tykkääkään. Se on pieni ongelma 🙂 /ei noin suuri ikäero


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos se toinen ei tykkääkään. Se on pieni ongelma 🙂 /ei noin suuri ikäero

        No eiköhän se nyt ole aika selväksi käynyt että tykkää!
        Luitko edes edes. kirjoitusta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän se nyt ole aika selväksi käynyt että tykkää!
        Luitko edes edes. kirjoitusta?

        Kirjoitinkin itsestäni. /Ei noin......


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitinkin itsestäni. /Ei noin......

        Mulle ja hänelle se ei ole ongelma 😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Naurettavaa pelleilyä tämä elämäsi. Hanki jo uusi harrastus palstan kestokuluttaja.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kestokuluttaja? 😂

        Erehdyt henkilöstä


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi kuinka tänään taas vatsanpohjassa pyörähti kun katselit silmiini mies 😮‍💨 voi kuinka voisin koskaan kertoa tunteistani.
      -sivusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi et tee omaa aloitusta? Miksi tähän tulet vollottamaan? 😄 en ole mies, vaan nainen.

        -ap.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi et kerro sitten niin saadaan selvyys asiaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      yksi vanhempi M ei nähny tänään nuorempaa naapuriston Naista..

      voi kun nainen tietäisi kuinka mies tuntee olevansa myyty jo tälle naiselle..
      olisin hänen jos vain kelpaa...

    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittaja voi laittaa tähän kaupungin, missä vaikuttaa.
      Sehän riittää jo pitkälle.

      • Anonyymi
        UUSI

        No enpä laita, mutta eri kaupungeissa asumme ja välimatka vajaa 200km.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      782
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    Aihe