Minä rakastan sua.
Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään.
Ja tämä ei ole kenellekään, joka ei tiedä, kuka häntä rakastaa. Sillä hän tietää.
Vanhempi mies
102
2441
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sä olet se kakkosnainen, joka luulee että se on rakkautta kun himo iskee nuorempaan ja vieraaseen. Voi sua, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen. Se ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Haukka ukko lähti voe voe
- Anonyymi
En ole yhtään mikään kenenkään kakkosnainen, enkä kukaan, jonka tiedät tai tunnet.
-ap. - Anonyymi
Kun on "ykkönen", luulee, että se takaa ikuisen rakkauden, kun on joskus pappi sanonut amen. Mutta jos on paljon esteitä ei se mies voi lähteä, vaikka haluaisi. Joten älä luule, että olet niin ihana, että hän sinua rakastaa vilpittömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on "ykkönen", luulee, että se takaa ikuisen rakkauden, kun on joskus pappi sanonut amen. Mutta jos on paljon esteitä ei se mies voi lähteä, vaikka haluaisi. Joten älä luule, että olet niin ihana, että hän sinua rakastaa vilpittömästi.
En mä luulekaan. Jos hän rakastaisi vilpittömästi, ei kakkosnaista olisi.
- Anonyymi
Eikä tee sitä edes kovinkaan uskottavasti
- Anonyymi
Mis me nähty ?
- Anonyymi
Näin se on usko jo kakkonen.
- Anonyymi
Usko sinä hyväuskoinen -hölmö- vaan siihen ikuiseen rakkauteen.
- Anonyymi
Näin on ja nyt syömään.
- Anonyymi
Olen vanhempi mies ja ihastunut 25 v nuorempaa ihanaan naiseen,,surkea olo en uskalla tehdä siirtoa, tykkään jutella pidetään juttua yllä ja hänkin usein jutulla minun kanssa vähän tikusta tulee asiaa,,,,en tiedä kerran täällä eletään ,,,
- Anonyymi
Tonhan pitäis rohkaista minua, kun ei mulla ja hänellä ole kuin noin 15 vuotta eroa. Mut ei se taida rohkaista. Tunteet on vaikea juttu. Onnea sulle kuitenkin!
- Anonyymi
Et ole hän mutta ikäero täsmää.
-ap. - Anonyymi
Jos nainen on vähintään 25 tuo lienee hyväksyttävää mutta jos hädin tuskin täysi-ikäinen en kyllä itse ainakaan mihinkään rupeaisi. Tokihan ajatuksella voi aina leikitellä, mutta jo käytännön asioissa ja intresseissä tulisi eteen todennäköisesti valtava kuilu. Puhumattakaan siitä mitä muut ajattelisivat. Itse asiassa 25:kin on vielä melko pentuja, 30 alkaa löytyä jo elämän kokemusta.
- Anonyymi
Unohda noin nuoret, jos ei itse tee aloitetta. Nolaat itsesi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda noin nuoret, jos ei itse tee aloitetta. Nolaat itsesi noin.
Just näin. Ei kai kukaan halua tehdä itsestään pelleä, ainakaan tahtomattaan.
- Anonyymi
Jos tietää, niin sitten se ei varmaankaan tätäkään kautta enää sen pidemmälle etene, eiköstä juu.
- Anonyymi
Eiköstä juu ettei sunkaan tarinointi tarinoivan nettiukon jutuista vie maaliin siellä mansessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköstä juu ettei sunkaan tarinointi tarinoivan nettiukon jutuista vie maaliin siellä mansessa
Narsistin funktio ei ole vissii luovuttaa
- Anonyymi
kädestä kiinni ensi kerralla ,vai onko tänään aikaa myöhemmin...
- Anonyymi
Itse olen 44v sinkkumies ja ihastukseni kohde 19v nuori nainen. Ei kovinkaan hyväksyttävää minun lähipiirini puolelta ymmärtääkseni, mutta hänen vanhempansa suhtautuivat myönteisesti, kun kävin heillä kylässä esittäytymässä. Kulttuurieroja varmaan...
- Anonyymi
En ole 19-vuotias 😅
Mutta onnea teille!
-ap. - Anonyymi
Eikös ne jossain maissa naita lapsia ukoille, että juu, en tiedä tekeekö siitä sen hyväksytympää omissa silmissä, mutta tsemppiä jatkoon. Toivon mukaan ei tule muunlaista kulttuurikonflitkia siinä kylkiäisenä.
- Anonyymi
Olet sinä aloittajamies vaan sakia gubbe
- Anonyymi
En ole sua näkeny, enkä näje.
Et oo mun juttu, sillä selvä.
Rauhotu neiti bikkusen.
T.miehän en näje, mie kuulenkin vain persiistäin, näin.....
Hyvästi
Hyäst
https://m.youtube.com/watch?v=Ew13Kw9HjLQ- Anonyymi
Huudat mies per*eestä asti? Uskon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huudat mies per*eestä asti? Uskon!
Vähä niinku tämä kakokai
- Anonyymi
Rakastan häntä aivan tosi paljon. Mutta alkaa käydä kestämättömäksi. Erosin muutin jne tein asioita että kaikki olisi paremmin meitä ajattelen mutta sitten iskikin paniikki - mitä jos en uskalla edes tapailla.. Että näin
- Anonyymi
Sanoitko edes sitä hänelle? Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoitko edes sitä hänelle? Oletko mies vai nainen?
Oli sivusta 👆
- Anonyymi
Onko tämä tummahiuksiselta naiselta tummalle miehelle? Olen edelleen kiinnostunut. Voisitko lähestyä tai vinkata paremmin?
- Anonyymi
Minuun tämä sopisi, nuorelta tummalta naiselta vanhemmalle tummalle miehelle. Aloitus, kuin minun ajatuksistani. - Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuun tämä sopisi, nuorelta tummalta naiselta vanhemmalle tummalle miehelle. Aloitus, kuin minun ajatuksistani. - Sivusta
Mitkä vaatteet miehellä on päällä kun näet häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä vaatteet miehellä on päällä kun näet häntä?
En ole nähnyt muutamaan vuoteen, mutta silloin kuin näin vuoden ajan joka päivä.. hänellä oli työvaatteet päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt muutamaan vuoteen, mutta silloin kuin näin vuoden ajan joka päivä.. hänellä oli työvaatteet päällä.
Kuvaile lööperiä puhuva mies sitä asustusta oliko casual friday ilman kravattia kaulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile lööperiä puhuva mies sitä asustusta oliko casual friday ilman kravattia kaulassa?
O' lord sweet mama's back im businez hallelujah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö unelmissasi, kuvittelet hänestä jotain, jonka olet "rakentanut" omassa päässäsi? Et siis tiedä, minkälainen hän oikeasti on luonteeltaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekkoohanse toi ap mies pitää ja vaaleeta tukkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö unelmissasi, kuvittelet hänestä jotain, jonka olet "rakentanut" omassa päässäsi? Et siis tiedä, minkälainen hän oikeasti on luonteeltaan?
Et sinäkään järjellä loista kun yrität päteä tälle naisena esiintyvälle
- Anonyymi
Vaaleat ja tummat hiukset.
- Anonyymi
En mä ainakaan ole tuhlannu joka päivä olen jotain uutta oppinu vaikka ei niin kiinnostaskaan
- Anonyymi
No minnuu kiinnostaa, mutta hän on nykyään näkymätön ei näy missään.
- Anonyymi
Just
No tuu vaikkas keräileen tuosta pihalta omenoita puista, voin sitten juosta omenavarkaan perässä ja jos oikein haluat niin voit antaa ottaa kiinnikin 🍎- Anonyymi
Mitäs jos ihan itse keräilidit omenas ja tekisit vaikka sosetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ihan itse keräilidit omenas ja tekisit vaikka sosetta?
jos teen niin omenapiirakan kyhään.
- Anonyymi
Millon voitaisiin olla kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa.
- Anonyymi
Ihan millon sun aikatauluihin passaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan millon sun aikatauluihin passaa?
Viikonloppuna ois ihana.
- Anonyymi
Hän ei tiedä mutta öitä
- Anonyymi
Ei ole sulle aloitus, jos et tiedä. Lue aloitus.
- Anonyymi
Live akti
- Anonyymi
Luonnollinen acti
- Anonyymi
45v mies, s suhde yli 20v nuoremman naisen kanssa, en näe mitään ongelmakohtaa meidän jutussa, muut ehkä näkee mutta sehän ei ole meidän ongelma.
Eli antakaa palaa, koko sydämestä, se mikä hyvältä tuntuu niin on oikein!- Anonyymi
Mut jos se toinen ei tykkääkään. Se on pieni ongelma 🙂 /ei noin suuri ikäero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos se toinen ei tykkääkään. Se on pieni ongelma 🙂 /ei noin suuri ikäero
No eiköhän se nyt ole aika selväksi käynyt että tykkää!
Luitko edes edes. kirjoitusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän se nyt ole aika selväksi käynyt että tykkää!
Luitko edes edes. kirjoitusta?Kirjoitinkin itsestäni. /Ei noin......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitinkin itsestäni. /Ei noin......
Mulle ja hänelle se ei ole ongelma 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ja hänelle se ei ole ongelma 😊
Mahtava juttu sulle!
- Anonyymi
Niin, eihän se vielä ongelma olekkaan, mutta sitten vaikkapa 10v päästä saattaa ollakkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eihän se vielä ongelma olekkaan, mutta sitten vaikkapa 10v päästä saattaa ollakkin..
Nelivitonen voi elää nykypäivänä helposti 40 vuotta hyvässä kunnossa. Ihan lähipiiristä on kokemusta yli kasikymppisistä. Vai tarkoitatko esim. Että nainen haluaa lapsia yms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelivitonen voi elää nykypäivänä helposti 40 vuotta hyvässä kunnossa. Ihan lähipiiristä on kokemusta yli kasikymppisistä. Vai tarkoitatko esim. Että nainen haluaa lapsia yms?
Sivusta olin ☝️☝️
- Anonyymi
Naurettavaa pelleilyä tämä elämäsi. Hanki jo uusi harrastus palstan kestokuluttaja.
- Anonyymi
Kestokuluttaja? 😂
Erehdyt henkilöstä - Anonyymi
Niin on tämä sunki päivystys täällä lyttäämässä näitä mieheksi hyvin tietämäsi aloituksia, ei se vaikuta mihinkään tuksari
- Anonyymi
Voi kuinka tänään taas vatsanpohjassa pyörähti kun katselit silmiini mies 😮💨 voi kuinka voisin koskaan kertoa tunteistani.
-sivusta- Anonyymi
Miksi et tee omaa aloitusta? Miksi tähän tulet vollottamaan? 😄 en ole mies, vaan nainen.
-ap. - Anonyymi
Miksi et kerro sitten niin saadaan selvyys asiaan.
- Anonyymi
Ei tolle aplle riitä muutama mies, sehä ihastuu ja rakastuu, vaik aidan tolppaan, jos niikseen tulee! On naisten vihaaja! Sairas mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tee omaa aloitusta? Miksi tähän tulet vollottamaan? 😄 en ole mies, vaan nainen.
-ap.Mies olet mustasusi!
- Anonyymi
Ihan katsellut jo lähes 40v,eikä mitään ole tapahtunut! Pitäkäähän pojat kiirettä, muuten ei ennätä tapahtuu mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olet mustasusi!
Todellakin on mustasusi
- Anonyymi
yksi vanhempi M ei nähny tänään nuorempaa naapuriston Naista..
voi kun nainen tietäisi kuinka mies tuntee olevansa myyty jo tälle naiselle..
olisin hänen jos vain kelpaa... - Anonyymi
Aloittaja voi laittaa tähän kaupungin, missä vaikuttaa.
Sehän riittää jo pitkälle.- Anonyymi
No enpä laita, mutta eri kaupungeissa asumme ja välimatka vajaa 200km.
- Anonyymi
Mies ei halua yleensä ”valitettavastl” tarkentaa näitä provojaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä laita, mutta eri kaupungeissa asumme ja välimatka vajaa 200km.
Kääk käk kä kää, hyvä gubbe
- Anonyymi
j a t k a
- Anonyymi
Pu......... vi!
- Anonyymi
Mun ja Elinan ikäero 16 vuotta.
- Anonyymi
16 vuotta on mitä mainioin ikäero 🙂 /sivusta m
- Anonyymi
Ai bniin vähän ja mö kun ajattelin ainakin yli 30 v.
- Anonyymi
En ole käyttänyt ylisanoja, mutta toivottavasti tiedät, että rakastan sinua monella tavalla, jota en ole aikaisemmin kokenut. Ymmärräthän myös miten vaikeaa on jatkaa tapaamatta ja koskematta, jokainen päivä on vaikeampaa. Todellakin, ei pitäisi tuhlata enää hetkeäkään. Onhan esteitä ollut, mutta tulevaisuuden suunta pitäisi olla selkeämpi. Vanhemmalta mieheltä nuoremmalle naiselle.
- Anonyymi
Ehkä täällä vastataan yleensä VKH !!
- Anonyymi
Ottakaa nyt järki ihan käteen! Ikäeroa on AINA liikaa, jos toinen osapuoli voisi edes teoriassa olla isäsi/äitisi.
Vain 90 tapauksessa sadasta nämä onnistuu. Silloinkin suurimmaksi osaksi siksi, että toisella on helvetisti rahaa, eikä ole avioehtoa tai jos onkin, niin sekin on niin huono ettei kannata alkaa tappelemaan.
Käykää ennemmin nuorilla vieraissa, sillä tuostakin himosta pääsee ja himokin laantuu vuosien saatossa- Anonyymi
.... jatkan vielä,,,
rakkaus ja avioliitto ovat lähinnä eriasteisia pelkotiloja! - Anonyymi
Jaa. Entä jos teoriassa nuorempi voisi olla lasteni äiti? Mut hei, mikä saa kirjoittamaan tällaisia, muuta kuin pelko että menettää sen oman puolison nuoremmalle? Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Entä jos teoriassa nuorempi voisi olla lasteni äiti? Mut hei, mikä saa kirjoittamaan tällaisia, muuta kuin pelko että menettää sen oman puolison nuoremmalle? Niinpä.
Ai miehellekkö, jos näi o, nii olkoot!
- Anonyymi
Monikin kai eipä sillai ole itseäni kiinnostanu kun omasta mielestäni olen lähes kyvytön rakastamaan
- Anonyymi
Kaikkein koomisimpia ovat nämä impotentit +50v vanhat ukot kyttäämässä nuoria 20-30v naisia niin harrastuksissa kuin työpaikoilla.
Kotonaan kaiketi hakkaavat hanskaansa ja esittävät adonista roikkuvine mahoineen.- Anonyymi
Impotentti viiskybänen? On kyllä sit menny elämäntavat persiilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Impotentti viiskybänen? On kyllä sit menny elämäntavat persiilleen.
Tenttiä vaille.
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkain❤️
Ikävä on.
-aloittajanainen- Anonyymi
Kun tietäisin kaupungin, niin saattaisin tietää sinut nainen ja meillä on varmaan sama ajatus mielessä, mutta et uskalla edes vihjata, että voisin olla varma sinun ihastumisestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tietäisin kaupungin, niin saattaisin tietää sinut nainen ja meillä on varmaan sama ajatus mielessä, mutta et uskalla edes vihjata, että voisin olla varma sinun ihastumisestasi?
Luitko aloituksen? Hän tietää! Ei "saattaisi tietää", vaan tietää, aloitus ei ole sinulle!
- Anonyymi
Taasko esiinnyt gubbe naisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois karjalan viro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko esiinnyt gubbe naisena?
No mutta jos on digitaalinen allekirjoitus aloittajanainen eikö se riitä vakuuttamaan? Sarkasmia on pakkomielteisille esim
- Anonyymi
Rakasta vain mulla ei kyllä ole enääb mitään tunteita
- Anonyymi
Tuntemattomalle kirjoittelet, ei ole sulle aloitus.
- Anonyymi
Ap ap on mies ja tarvittaessa nainen? Lähes kaikien aloituksien takana!
- Anonyymi
Kyllä se on juuri se kuvio mikä täällä pyörii vuodesta toiseen hömelöiden ”iloksi” vaan ei ne iloisilta vaikuta😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on juuri se kuvio mikä täällä pyörii vuodesta toiseen hömelöiden ”iloksi” vaan ei ne iloisilta vaikuta😏
Ymmärrätkö sinä itsekään että tarvitse apua. Et ole hauska. Ja jos luulet että tuo jatkuva länkytys on hauskaa, olet väärässä. Se on säälittävää. Mene terapiaan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506