Sain tänään varmistuksen asialle

Anonyymi-ap

Ei taida meillä olla mitään tulevaisuutta. Tyydyn siis tähän ja katse kohti tulevaisuutta. Kiitos kuitenkin sinulle mies, kun tulit elämääni. Nyt tiedän millaisen ihmisen haluan elämääni. Mielelläni en sinusta luopuisi, mutta oman mielenterveyden kannalta on varmaan parempi ottaa etäisyyttä. En kykene kanssasi pelkkään ystävyyteen.

54

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Friend zone on hankala paikka jos on tunteita.

• Anonyymi

Totta. Ennen olen itse uskonut, että mies ja nainen voi olla ystäviä. Nyt pyörrän puheeni. Ei se onnistu, jos toisella on tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ennen olen itse uskonut, että mies ja nainen voi olla ystäviä. Nyt pyörrän puheeni. Ei se onnistu, jos toisella on tunteita.

Sinullako on tunteita ja toisella ei vai mitä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin oletan. Eli vähän yksipuolista minun puolekta. Hän on jotenkin etäinen nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin oletan. Eli vähän yksipuolista minun puolekta. Hän on jotenkin etäinen nykyään.

Jos hän ei ole koskaan sanonut rakastavansa sinua niin silloin se on varmaan noin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe muita syitä jatkuvalle kyselylle illasta toiseen kuin sen, että joku hönö tunnistaa miehen joutavat provojodlaukset tietyksi henkilöksi, minusta se vaikuttaa ”aika” pakkomielteiseltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No herranjestas jos on varattu, mikä tampio sinä olet ?

• Anonyymi

Niin koskettavaa hölynpölyä aapeemieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No herranjestas jos on varattu, mikä tampio sinä olet ?

Mistä sinä tämän kulman taas loihdit yksäri tähän miehen feikkivuoropuheluun?

• Anonyymi

Juu kiitos kiitos. Eihän siinä mitään olihan meillä vähänaikaa kivaakin.

• Anonyymi

Vaalin niitä kivoja hetkiä mielessäni ♥️

• Anonyymi

Minä en kykene naisten kanssa ystävyyteen. En usko sellaiseen. Naisen kanssa jos on ystävä, niin siihen kuuluu sitten kaikki mahdollinen.

• Anonyymi

Se riippuu minkä ikäisistä on kyse. Jos kyseessä on vanhempi nainen, jolla ei ole enää haluaja ja ikäisensä mies jonka halut ovat jostain syystä loppuneet, esim, jokin krooninen sairaus, niin silloin ystävyys on todellakin mahdollista.

• Anonyymi

Jos on vahvat tunteet niin ei voi olla ystävä linjalla.unohda.

• Anonyymi

Muista neuvoskella palstamiestä, että joku kääntyisi sinun puoleen

• Anonyymi

Oletko antanut miehelle mitään vinkkiä kiinnostuksestasi?

• Anonyymi

No luulisin hänen tajunneen.

• Anonyymi

No tämän palstamlehen tarinallisuuden mukaan ovat tosi hyviä tuttuja🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämän palstamlehen tarinallisuuden mukaan ovat tosi hyviä tuttuja🥱

Miten nämä epätoivoiset moukat jaksaakin tällätä nk väkisin ”tilanteita” sopimaan

• Anonyymi

J
      0
      0

• Anonyymi

No oleppa hyvä jos ei kyseinen mies itse osaa sulle vastata

• Anonyymi

Tee nyt ainakin kiinnostuksesi selväksi toiselle! Itse olen välillä näkevinäki kiinnostuksen merkkejä, mutta jälkeenpäin järkeilen ne pelkäksi ystävällisyydeksi. Tuntuu että tänään oli viimeinen mahdollisuus ilmaista oma kiinnostus, mutta enpä saanut aikiaseksi, enkä myöskään haluisi unohtaa. Tsemppiä, kannattaa kerran vielä koittaa! Toivottavasti saan itse kerättyä rohkeutta ja vielä jotenkin saisin asiat etenemään, ainakin omalta osaltani.

• Anonyymi

No kai itselläkin sellaista järkeillä on, mutta tänäänkin tuli tunne et hän otti askeleen taaksepäin jos minä otin askeleen häntä kohti. Se on minulle merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kai itselläkin sellaista järkeillä on, mutta tänäänkin tuli tunne et hän otti askeleen taaksepäin jos minä otin askeleen häntä kohti. Se on minulle merkki.

Ei kannata lähestyä jos teillä on suuri ikäero. Itse en halua oman lapseni ikäistä elämääni ja olen nainen. Pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata lähestyä jos teillä on suuri ikäero. Itse en halua oman lapseni ikäistä elämääni ja olen nainen. Pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä!

Taasko tämä messu naisena esiintyvä mies alkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä yritin tolla järkeilyllä enemmänkin sanoa sitä, että vaikka sinä yrität antaa toiselle merkkejä, niin hän saattaa pitää niitä vain ystävällisyytenä, eikä välttämättä ymmärrä että otat askeleen toista kohti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä yritin tolla järkeilyllä enemmänkin sanoa sitä, että vaikka sinä yrität antaa toiselle merkkejä, niin hän saattaa pitää niitä vain ystävällisyytenä, eikä välttämättä ymmärrä että otat askeleen toista kohti.

Mentiin pilaamaan tämä juttu seksillä ja sen jälkeen on etääntynyt. Eli olin vaan yhden illan hoito, josta pitäisi päästä nopeasti kauemmaksi.

• Anonyymi

Esimerkki

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Et koskaan lähestynyt...Vain sain vain uhkaa puoleltasi...Annetaan olla jatketaan muualla m> n

• Anonyymi

Oit sinä miesAP kyllä aika fakiiri😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oit sinä miesAP kyllä aika fakiiri😂

Missä vaiheessa sinä hankit oman elämän ja lopetat jatkuvan palstalaisissa roikkumisen? oletko joku vmmainen vai miksi et elä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä vaiheessa sinä hankit oman elämän ja lopetat jatkuvan palstalaisissa roikkumisen? oletko joku vmmainen vai miksi et elä itse?

Sillä on joku pysyvä vamma joka estää oikean elämän. Tekstityylistä tunnistaa, että sama tyyppi on myös Vauva AV kaipauslangassa provoilemassa ja känisemässä.
        Toisella on kova halu vuorovaikuttaa. Myötikset. Vois kyllä opetella olee hieman positiivisempi.

• Anonyymi

Olen valmis tuleva vaimoni...Älä luovuta Rakkaani . Käytännön asiat on jo vireillä

• Anonyymi

Mitä käytännön asioita pitää hoitaa?

• Anonyymi

Kuinka sen varmistuksen sait?

• Anonyymi

Hänen käytöksen perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen käytöksen perusteella.

Miten käyttäytyminen

• Anonyymi

Tässä välissä trollataan...Usko minua kaikki kunnossa tulevaisuuteen

• Anonyymi

En halua pelkkää ystävyyttä...Haluan sinut omaksi vaimokseni

• Anonyymi

Minä voin olla vaimo vain oman ikäiselleni miehelle!!

• Anonyymi

Tuetaan toisiamme ja rakastetaan Rakkaani

• Anonyymi

Kenelle tämä on?

• Anonyymi

Suksi suolle rämpimään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi suolle rämpimään!

Mene yksäri nukkumaan

• Anonyymi

Minun mielenterveys ei kestä enää kissa ja hiiri leikkiä siksi olen etääntynyt.

• Anonyymi

Sellsistako sinä tämän naisena esiintyvän miehen kanssa sit souvaat?

• Anonyymi

Samoin. Ehkä sitten pitää vaan antaa olla ja unohtaa

• Anonyymi

Ei kenenkään mielenterveys kestä sellaista. On siitä oma kohtainen kokemus useamman vuoden ajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Ehkä sitten pitää vaan antaa olla ja unohtaa

Kyllä se noin on, kannattaa todellakin unohtaa!! Minä haluan unohtaa kaikki rankat vuodet, jotta pääsen eteenpäin!

• Anonyymi

En kirjoittele tällaisia tänne. Olen normaali nainen ja hoidan asiani irl. Normilälyiset älkää lukeko tällaisia. t. nainen

• Anonyymi

Miksi uliset näitä tänne? Haluatko että miehet kertovat rakastavansa ja saat heikolle itsetunnollesi taas kannaketta? En rakasta tuntemattomia palstalla.

• Anonyymi

Parempi ottaa etäisyyttä? Onko se läheisyys ollut lähinnä palstalla vai onko jo naitu?

• Anonyymi

Kyllä se läheisyys on tapahtunut muualla kuin palstalla. Joillakin meistä on elämää palstan ulkopuolellakin. Mites sinun laitasi? Onko naitu vai vedetty kätöseen palstalla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37