Seurata vaan sinua niin oltas menty sinne "piiloon" 🤔😆😍😚🤭
Oiskohan mun kannttanut
21
374
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi. Oltaisi vihdoinkin..... Voi että huokaus ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Minne olisit seurannut minua? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho väärän kommentin alle edellinen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnekin hyllyjen väliin
- Anonyymi
sanos muuta, aaaaaa että ku ees mietin ❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnekin hyllyjen väliin
Eipä ol tuollaista naistaan vastaan tullu jolla olis pokkaa naida kaupan hyllyjen välissä ainakaan selvinpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ol tuollaista naistaan vastaan tullu jolla olis pokkaa naida kaupan hyllyjen välissä ainakaan selvinpäin
Kukapa tässä naimisesta mitään puhui. Muutakuin sinä siinä.
- Anonyymi
Älä seuraa tai saan paniikkikohtauksen.
- Anonyymi
En uskaltaskaan ellen tiedä että toinen haluaisi sitä varmasti. Minulla on itselläni paniikkihäiriö niin ymmärrän tuon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskaltaskaan ellen tiedä että toinen haluaisi sitä varmasti. Minulla on itselläni paniikkihäiriö niin ymmärrän tuon
Niin. Mua siis ahdistaa tällähetkellä poistua kotoa. Olen kokoajan kuulokkeet päässä ja koitan kuunnella jotain rauhottavaa muuten panikoin ja käännyn kotiin. Että jos joku tulee liian lähelle kun kuljen jossain menen ihan tolaltani.niin syvällä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai on ollut siis, ei sitä enää diagnooseissa ole vaikka niitä vieläkin silloin tällöin kyllä tulee mutta osaan nykyisin jo aika hyvin katkaista sen enneku pääsee pahaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai on ollut siis, ei sitä enää diagnooseissa ole vaikka niitä vieläkin silloin tällöin kyllä tulee mutta osaan nykyisin jo aika hyvin katkaista sen enneku pääsee pahaksi.
Joo ymmärrän. Mulla oli kans vuosia hallinnassa tilanne saanut diagnoosin jo joskus yläasteella. Mutta nyt sitten 10 v myöhemmin puhjennut oikein rytinällä uudestaan.
- Anonyymi
Minne olisit seurannut minua? 😊😘
- Anonyymi
en mä tiiä, jonnekin missä olisi voinut vaihtaa suudelman jos toisenkin tai ees halata pitkään ja nautiskella ku toinen on viimein siinä 😘😊 en tiiä yhtään minne menit ku katosit samantien, ehkä menit jonkun toisen kanssa piiloon, voi apua näitä ajatuksia 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mä tiiä, jonnekin missä olisi voinut vaihtaa suudelman jos toisenkin tai ees halata pitkään ja nautiskella ku toinen on viimein siinä 😘😊 en tiiä yhtään minne menit ku katosit samantien, ehkä menit jonkun toisen kanssa piiloon, voi apua näitä ajatuksia 🤭
Missä nähtiin ? 😊 ei nyt ihan osu kyllä kun ei tullut ihan semmosta tilannetta tänää vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mullekkin missä sellainen piilo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin ? 😊 ei nyt ihan osu kyllä kun ei tullut ihan semmosta tilannetta tänää vastaan
ei se tänään ollut, maanantai tais olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se tänään ollut, maanantai tais olla
Kun kaupassa näimme
- Anonyymi
Tarkoititko että sinne taskuun piiloon?
- Anonyymi
Ai minne taskuun? 😂🤔🤭
- Anonyymi
Olis se onnistunu ulkosallakin näi lämpimillä keleillä ei siemensyöksyn saamisessakaan ole haastetta kahdenviiden pakkasessa siinä jo on joillekin on varmaan jo ylipääsemätön este edes siinä pakkasessa saada seisoon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506