Oiskohan mun kannttanut

Anonyymi-ap

Seurata vaan sinua niin oltas menty sinne "piiloon" 🤔😆😍😚🤭

21

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi. Oltaisi vihdoinkin..... Voi että huokaus ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Minne olisit seurannut minua? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho väärän kommentin alle edellinen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonnekin hyllyjen väliin

• Anonyymi

sanos muuta, aaaaaa että ku ees mietin ❤️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonnekin hyllyjen väliin

Eipä ol tuollaista naistaan vastaan tullu jolla olis pokkaa naida kaupan hyllyjen välissä ainakaan selvinpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ol tuollaista naistaan vastaan tullu jolla olis pokkaa naida kaupan hyllyjen välissä ainakaan selvinpäin

Kukapa tässä naimisesta mitään puhui. Muutakuin sinä siinä.

• Anonyymi

Älä seuraa tai saan paniikkikohtauksen.

• Anonyymi

En uskaltaskaan ellen tiedä että toinen haluaisi sitä varmasti. Minulla on itselläni paniikkihäiriö niin ymmärrän tuon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskaltaskaan ellen tiedä että toinen haluaisi sitä varmasti. Minulla on itselläni paniikkihäiriö niin ymmärrän tuon

Niin. Mua siis ahdistaa tällähetkellä poistua kotoa. Olen kokoajan kuulokkeet päässä ja koitan kuunnella jotain rauhottavaa muuten panikoin ja käännyn kotiin. Että jos joku tulee liian lähelle kun kuljen jossain menen ihan tolaltani.niin syvällä olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai on ollut siis, ei sitä enää diagnooseissa ole vaikka niitä vieläkin silloin tällöin kyllä tulee mutta osaan nykyisin jo aika hyvin katkaista sen enneku pääsee pahaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai on ollut siis, ei sitä enää diagnooseissa ole vaikka niitä vieläkin silloin tällöin kyllä tulee mutta osaan nykyisin jo aika hyvin katkaista sen enneku pääsee pahaksi.

Joo ymmärrän. Mulla oli kans vuosia hallinnassa tilanne saanut diagnoosin jo joskus yläasteella. Mutta nyt sitten 10 v myöhemmin puhjennut oikein rytinällä uudestaan.

• Anonyymi

Minne olisit seurannut minua? 😊😘

• Anonyymi

en mä tiiä, jonnekin missä olisi voinut vaihtaa suudelman jos toisenkin tai ees halata pitkään ja nautiskella ku toinen on viimein siinä 😘😊 en tiiä yhtään minne menit ku katosit samantien, ehkä menit jonkun toisen kanssa piiloon, voi apua näitä ajatuksia 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en mä tiiä, jonnekin missä olisi voinut vaihtaa suudelman jos toisenkin tai ees halata pitkään ja nautiskella ku toinen on viimein siinä 😘😊 en tiiä yhtään minne menit ku katosit samantien, ehkä menit jonkun toisen kanssa piiloon, voi apua näitä ajatuksia 🤭

Missä nähtiin ? 😊 ei nyt ihan osu kyllä kun ei tullut ihan semmosta tilannetta tänää vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mullekkin missä sellainen piilo on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä nähtiin ? 😊 ei nyt ihan osu kyllä kun ei tullut ihan semmosta tilannetta tänää vastaan

ei se tänään ollut, maanantai tais olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se tänään ollut, maanantai tais olla

Kun kaupassa näimme

• Anonyymi

Tarkoititko että sinne taskuun piiloon?

• Anonyymi

Ai minne taskuun? 😂🤔🤭

• Anonyymi

Olis se onnistunu ulkosallakin näi lämpimillä keleillä ei siemensyöksyn saamisessakaan ole haastetta kahdenviiden pakkasessa siinä jo on joillekin on varmaan jo ylipääsemätön este edes siinä pakkasessa saada seisoon

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37