sopisimme hyvin yhteen, mutta nyt täytyy perääntyä. Katsoin nimittäin että meidän horoskoopit käyvät hyvin huonosti yhteen 🥶🥶
https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhteensopivuus-testaa-ovatko-tahdet-rakkautenne-puolella
Ajattelin että
13
364
Vastaukset
- Anonyymi
Voi harmi. En tiedä hänen naisen syntymäkuukautta.
- Anonyymi
Minä tiedän taas miehen kuukauden, mutta en päivää. Eipä sillä väliä, koska emme tule koskaan edes olemaan yhdessä.
Itse sellainen jouskari-skorppari yhdistelmä, niin heikompia välillä hirvittää.
- Anonyymi
Hyvä kun huomasit, olen tiennyt sen jo pitkään.
- Anonyymi
No voi voi
- Anonyymi
Kuka mihinkin satuihin uskoo
- Anonyymi
Niin moukkamainen mies voi kuvitella urputtavansa naiselle että piä tunkkis kun provoihin vastaa, annat huonon kuvan itestäs
- Anonyymi
Horoskoopit on mieleeni, mutta ei liikaa kannata laittaa painoarvoa kummiskaan. Voihan se olla että vaikka minäkin aina sanon että rapua ei helvatussa niin joskus joku rapu onkin se oikea ja valmiina futaamaan kanssani. Mistä näistä tietää koskaan. Plus aurinkomerkki ei kerro läheskään kaikkea.
- Anonyymi
Soon hiaman tommosta jos uskoo kaiken maailman poppamiähiin.
- Anonyymi
Niin, sinä tunnut uskovan ainakin itse itseesi ja asiaasi, mutta voi olla ettei monet muut ehkä vakuutu. Sivusta
- Anonyymi
Onneksi on paljon työtä syksylle
- Anonyymi
Mitkä teidän horoskoopit olisi?
- Anonyymi
Joo-o. Horoskooppeihin uskovien kanssa ei kannatakaan olla tekemisissä.
- Anonyymi00014
Pelekkee rakkauvenroisketta ja ilotulitusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506