Ei ole kuuliunut mitään pitkään aikaan. Sillähän voi olla vaikka serotoniinisyndrooma ja sätkii lattialla kuin duracell pupu ja odottaa milloin kaverit tulee auttamaan. Voisiko sandelssi käydä ovella nätisti koputtamassa ja kysymässä onko kaikki hyvin. Eikä sitten mitään palokirveitä tai muita ovihyökkäyksiä pliis
Huolissani Kylmiksestä
12
394
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Puohitiellä koodilukko ulko-ovessa? Paras hetki päästä sisään on joko työhönmenoaija 7-8 tai klo 9 pintaan, kun sontikset lähtevät kaljakauppaan. Ehkä kulmiskin pyörii torsona alas portaita?
Mutta siis joku ulkopuolinenkin voi mennä rimputtsmssn Kylmäkäden ovikelloa. Tietenkin ystävällisin aikomuksin. Voi vaikka huikata postiluukusta että vointia vaan tiedustellaan.- Anonyymi
Sen narsistin ovesta mennään palokirveellä läpi ja torso kannetaan kaatopaikalle.
- Anonyymi
Huoneistokortin mukaan kaikki on tämän kuukauden osalta kunnossa .
T:Ttekninen isännöitsijä - Anonyymi
Kotirauhanhäirintään yllyttäminen on rikos. Ajattelisit omaa mielenterveyttäsi.
Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista hoitoa. Ilman apua nimittäin et voi tuosta jo vuosia jatkuneesta mielisairaudestasi parantua.
Diagnoosina Kylmis-kiima voi viedä sinut pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle). Moni kyllä aina väittää, että voisi lopettaa milloin tahansa kun haluaa, mutta yritäppä! Eipä kuule onnistu enää sinun tapauksessasi ilman ammattiapua, siitä olen varma.- Anonyymi
En ole tätä aiemmin myöntänyt, että olen sairastunut Kylmis-pakkomielteeseen. Tiedän, että tämä on ongelma itselleni ja muille ja että minun pitäisi hakea apua tähän, mutta avun saaminen ei ole niin helppoa mitä annat ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tätä aiemmin myöntänyt, että olen sairastunut Kylmis-pakkomielteeseen. Tiedän, että tämä on ongelma itselleni ja muille ja että minun pitäisi hakea apua tähän, mutta avun saaminen ei ole niin helppoa mitä annat ymmärtää
Yritä päivä kerrallaan. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia ja kuukausista vuosia. Pian huomaatkin Kylmis-kiimasi kadonneen.
Tsemppiä!
- Anonyymi
Ovi saa kyllä nyt kyytiä, osaatteko käyttäää vempelettä (tiirikkaa)
- Anonyymi
Tarkoitatko palokirvestä tai käsisirkkeliä?
- Anonyymi
Pakkohan se torso on käydä pelastamassa, tiedä kuinka kauan se on jo syönnyt omaa ulostetta, kun Santeri ei käy sille kaupassa.
- Anonyymi
Taitaa SINUSTA tulla torso, jos yrität käydä "pelastamassa" Kylmiksen. Tyypillä on nimittäin oikeus puolustautua tunkeutujaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa SINUSTA tulla torso, jos yrität käydä "pelastamassa" Kylmiksen. Tyypillä on nimittäin oikeus puolustautua tunkeutujaa vastaan.
Kylmiksellä ei ole minkäänlaisia oikeuksia, vain velvoitteita.
- Anonyymi
Kylmis pärjää kyllä vaikka tulisi maailmanloppu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2185668SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784599Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803358SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412810Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462599Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1561983Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441497Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491065Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28988- 62986