Huolissani Kylmiksestä

Anonyymi-ap

Ei ole kuuliunut mitään pitkään aikaan. Sillähän voi olla vaikka serotoniinisyndrooma ja sätkii lattialla kuin duracell pupu ja odottaa milloin kaverit tulee auttamaan. Voisiko sandelssi käydä ovella nätisti koputtamassa ja kysymässä onko kaikki hyvin. Eikä sitten mitään palokirveitä tai muita ovihyökkäyksiä pliis

12

557

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Puohitiellä koodilukko ulko-ovessa? Paras hetki päästä sisään on joko työhönmenoaija 7-8 tai klo 9 pintaan, kun sontikset lähtevät kaljakauppaan. Ehkä kulmiskin pyörii torsona alas portaita?

Mutta siis joku ulkopuolinenkin voi mennä rimputtsmssn Kylmäkäden ovikelloa. Tietenkin ystävällisin aikomuksin. Voi vaikka huikata postiluukusta että vointia vaan tiedustellaan.

• Anonyymi

Sen narsistin ovesta mennään palokirveellä läpi ja torso kannetaan kaatopaikalle.

• Anonyymi

Huoneistokortin mukaan kaikki on tämän kuukauden osalta kunnossa .

T:Ttekninen isännöitsijä

• Anonyymi

Kotirauhanhäirintään yllyttäminen on rikos. Ajattelisit omaa mielenterveyttäsi.

Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista hoitoa. Ilman apua nimittäin et voi tuosta jo vuosia jatkuneesta mielisairaudestasi parantua.

Diagnoosina Kylmis-kiima voi viedä sinut pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle). Moni kyllä aina väittää, että voisi lopettaa milloin tahansa kun haluaa, mutta yritäppä! Eipä kuule onnistu enää sinun tapauksessasi ilman ammattiapua, siitä olen varma.

• Anonyymi

En ole tätä aiemmin myöntänyt, että olen sairastunut Kylmis-pakkomielteeseen. Tiedän, että tämä on ongelma itselleni ja muille ja että minun pitäisi hakea apua tähän, mutta avun saaminen ei ole niin helppoa mitä annat ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tätä aiemmin myöntänyt, että olen sairastunut Kylmis-pakkomielteeseen. Tiedän, että tämä on ongelma itselleni ja muille ja että minun pitäisi hakea apua tähän, mutta avun saaminen ei ole niin helppoa mitä annat ymmärtää

Yritä päivä kerrallaan. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia ja kuukausista vuosia. Pian huomaatkin Kylmis-kiimasi kadonneen.

Tsemppiä!

• Anonyymi

Ovi saa kyllä nyt kyytiä, osaatteko käyttäää vempelettä (tiirikkaa)

• Anonyymi

Tarkoitatko palokirvestä tai käsisirkkeliä?

• Anonyymi

Pakkohan se torso on käydä pelastamassa, tiedä kuinka kauan se on jo syönnyt omaa ulostetta, kun Santeri ei käy sille kaupassa.

• Anonyymi

Taitaa SINUSTA tulla torso, jos yrität käydä "pelastamassa" Kylmiksen. Tyypillä on nimittäin oikeus puolustautua tunkeutujaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa SINUSTA tulla torso, jos yrität käydä "pelastamassa" Kylmiksen. Tyypillä on nimittäin oikeus puolustautua tunkeutujaa vastaan.

Kylmiksellä ei ole minkäänlaisia oikeuksia, vain velvoitteita.

• Anonyymi

Kylmis pärjää kyllä vaikka tulisi maailmanloppu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1662
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      444
      1186
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1120
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1025
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1003
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      887
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      33
      695
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      651
    Aihe