Tänään kun näin sinut

Anonyymi-ap

olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin halusin, ettet huomaisi miten tunteeni sinua kohtaan täyttävät minut. Kaipaan sinua niin että se sattuu. Välillä en tiedä, tunnenko kipua vai onko kipu minä, niin yhteensulautuneet olemme. Sydämessäni pidän sinut lähelläni, aarteenani, mutta sillä on hintansa. Se hinta ovat hiljaa poskille tippuvat kyyneleet.

52

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin halata sinua ja pyyhkiä kyyneleesi. En halua sinulle pahaa mieltä🤍Nuku nyt ja pidetään ruutuaika minimissä, energiaa jää muuhunkin🥰 Kaipaus väsyttää minuakin, mutta otetaan yhdessä ryhtiliike ja suoritetaan arkea. Tekeminen auttaa jaksamaan ja pitää mielen virkeänä. Kun ollaan virkeinä ja kunnossa niin on kivempi nähdä...

    • Anonyymi

      ❤️olet ihana!😍

      • Anonyymi

        Kiitos ❤️ Hän saa minut kirjoittamaan näin. Ihana kun on.


    • Anonyymi

      Missä maassa, millä tähdellä kohtaisimme
      missä metsässä huojuisimme
      millä niityllä kasvoimme kukkien rinnakkain.
      Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi
      saman ikävän kantamina ja nyt
      tällä tähdellä, tällä polulla kohdatessamme
      sielumme samaa sukua löysivät levon toisissaan. Aika ollut tähän asti seikkailua ja onnen kyyneliä.

      https://youtu.be/HYNDAm10YEU?si=BRb6TwA-fQAAWCbu 💋

      • Anonyymi

        Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.

        Rakas olet ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet ❤

        ❤️


    • Anonyymi

      Missä näit hänet?

      • Anonyymi

        En ainakaan työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan työpaikalla.

        Aika paljon paikkoja työpaikan ulkopuolella


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan työpaikalla.

        Harrastuksen parissa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan työpaikalla.

        Sulla ei ole työpaikkaa, vai onko se toi sun takapiha?


    • Anonyymi

      Miksi et sano sitä suoraan minulle mies.
      Kuolen ikävään varmaan pian.
      Naiselta

      • Anonyymi
        UUSI

        Sarjaomija taas paikalla. Hah sinulle.


      • Anonyymi
        UUSI

        Taas leikit olevas nainen, transmies taiat olla!


    • Anonyymi

      Uni pakenee silmistäni kauas sinne, missä olet. Sydämeni kulkee samaa reittiä, niin tuttua jo kuukausien takaa. Se reitti on pimeä ja kivikkoinen; kuvasi on valoni jota katselen haikein mielin kuin veneilijä majakkaa etäisyyden päästä. Se kuva polttaa minua, kaivertaa nimesi minuun tulisin kirjaimin. Miksi, kuiskaan hiljaa yöhön. Miksi minun piti ihastua juuri sinuun. Miksi juuri tässä elämäntilanteessa. Kaikki oli ihan hyvin ja ei sittenkään ollut. Olet jotain mitä olin aina etsinyt, janoni koskaan täyttymättä. Sitten löysin sinut, elävän veden lähteen jonka raikkaus on minulta ikuisiksi ajoiksi kielletty. Se herättää minussa epätoivoa, niin syvää, että joskus haluaisin vain sulautua tähtipölyn joukkoon. Palata kotiin tästä sieluni vankilasta. Ap.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihana ♥️♥️♥️ oi että❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ♥️♥️♥️ oi että❤️❤️❤️

        ☹️☹️☹️

        Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ☹️☹️☹️

        Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei!

        Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ♥️♥️♥️ oi että❤️❤️❤️

        Kiitos. Tämä on ihanalle ihmiselle, joka eilen lähtiessään vei myös sydämeni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.

        Milloin tähtien tuike, milloin joku muu! En ole tyytyväinen koskaan!


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin fire tekstiä että voisi kyllä olla hän. Harva pystyy ymmärrettävästikin

      • Anonyymi
        UUSI

        Ap kirjoittaa itselleen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap kirjoittaa itselleen!

        En kirjoita. T. Ap.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aamu valkenee, mutta minulle kaikki on pimeyttä ilman sinua. Vähäisissä unenriekaleissani olen sinun, ja olen sinulle hyvin hellä. Yöllä kuuntelin lintujen huutoja. Aivan kuin ne olisivat huutaneet nimeäsi, omalla kielellään. Kehoni yhtyi huutoonsa kivullaan, sormenpäistä rintakehään. Läsnäolosi tuntui niin hyvältä, että tuskin uskalsin katsoa sinua. Pelkäsin että unohdun sinuun, kadotan viimeisenkin hataran kosketuksen siihen, mikä on todellista: minun on kätkettävä sinut sydämeeni ja vaiettava. Sen takia teen hidasta kuolemaa sisältäpäin. Olen avoin hauta, aukko seinässä, hiukkanen ajan virran riepoteltavana. Ap.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aikaisinpa häneen törmäät


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisinpa häneen törmäät

        Tuo kohta hänen läsnäolostaan koski eilistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisinpa häneen törmäät

        Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan

        Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.

        Näittekkö/näettekö tänään?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näittekkö/näettekö tänään?

        En usko että näemme tänään.


    • Anonyymi
      UUSI

      ♥️♥️♥️

    • Anonyymi
      UUSI

      No just joo käy kädellä niinkuin muutkin miehet äläkä itke täällä, onko rumasti sanottu?

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä on ikävä-palsta jos et ole huomannut. Tänne saa kirjoittaa ikävästä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ikävä-palsta jos et ole huomannut. Tänne saa kirjoittaa ikävästä.

        Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!

        Mitä höpötät? En kiusaa yhtään ketään. Näin eilen ihmisen joka tuli tapaamaan minua ihan vapaaehtoisesti syystä jota en tänne kerro.


      • Anonyymi
        UUSI

        Menehän käy kädellä torre, nyt ei muu auta!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.

        Miksi puhut toisen puolesta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!

        Sivusta
        Mistäs sinä tuon toisen ihmisen / toiset ihmiset tiedät?
        Mitä tarkiotat tuolla "mekkomaakari" - kommentilla?
        Jotain ompeliaa / vaatturia?


    • Anonyymi
      UUSI

      Päivästä toiseen
      Yötkin valvoen
      Miksi rakkaani murehdit
      Pelkäät tunteen tulvaa
      Anna sen syöksyä minuun
      Olen niin valmis
      Syöksymään kiinni sinuun
      Ei enää epäröintiä
      Me olemme unelma
      Rohkeita yhdessä
      Vahvoja rakkaudessa
      Tartu hetkeen rakas
      Kiinni minuun
      Ikuisesti sinuun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.

        Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.

        Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.

        Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.

        Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.

        No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.

        Näin hänet eilen, en tänään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet eilen, en tänään.

        Kenet näit?


    • Anonyymi
      UUSI

      Otahan ne mania lääkkees!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe