olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin halusin, ettet huomaisi miten tunteeni sinua kohtaan täyttävät minut. Kaipaan sinua niin että se sattuu. Välillä en tiedä, tunnenko kipua vai onko kipu minä, niin yhteensulautuneet olemme. Sydämessäni pidän sinut lähelläni, aarteenani, mutta sillä on hintansa. Se hinta ovat hiljaa poskille tippuvat kyyneleet.
Tänään kun näin sinut
126
1986
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin halata sinua ja pyyhkiä kyyneleesi. En halua sinulle pahaa mieltä🤍Nuku nyt ja pidetään ruutuaika minimissä, energiaa jää muuhunkin🥰 Kaipaus väsyttää minuakin, mutta otetaan yhdessä ryhtiliike ja suoritetaan arkea. Tekeminen auttaa jaksamaan ja pitää mielen virkeänä. Kun ollaan virkeinä ja kunnossa niin on kivempi nähdä...
- Anonyymi
Kiitos. Oikeassa olet.
- Anonyymi
❤️olet ihana!😍
- Anonyymi
Kiitos ❤️ Hän saa minut kirjoittamaan näin. Ihana kun on.
- Anonyymi
Missä maassa, millä tähdellä kohtaisimme
missä metsässä huojuisimme
millä niityllä kasvoimme kukkien rinnakkain.
Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi
saman ikävän kantamina ja nyt
tällä tähdellä, tällä polulla kohdatessamme
sielumme samaa sukua löysivät levon toisissaan. Aika ollut tähän asti seikkailua ja onnen kyyneliä.
https://youtu.be/HYNDAm10YEU?si=BRb6TwA-fQAAWCbu 💋- Anonyymi
Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.
Rakas olet ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet ❤
❤️
- Anonyymi
Missä näit hänet?
- Anonyymi
En ainakaan työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan työpaikalla.
Aika paljon paikkoja työpaikan ulkopuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan työpaikalla.
Harrastuksen parissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan työpaikalla.
Sulla ei ole työpaikkaa, vai onko se toi sun takapiha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako tointa on harhaisten näkyjen näkijällä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Puutarhassa puuhailen vaan ja tauluja maalailen.
Voit jättää mulle kirjeen terassilleni, kuka lie oletkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Puutarhassa puuhailen vaan ja tauluja maalailen.
Voit jättää mulle kirjeen terassilleni, kuka lie oletkin.Tuo joka kommentoi työpaikasta ei ollut ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo joka kommentoi työpaikasta ei ollut ap.
Joo, mä tunnistan, että tämä on luultavasti sama ihminen joka täällä naapuriaan usein kaipaillut ja kaikki vihjeet osuvat hyvin itseen joten olisi mukava tutustua kunhan tietäisin kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä tunnistan, että tämä on luultavasti sama ihminen joka täällä naapuriaan usein kaipaillut ja kaikki vihjeet osuvat hyvin itseen joten olisi mukava tutustua kunhan tietäisin kuka
En kaipaa naapuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa naapuria.
No mitä tarkoitat tuolla kommentilla "vai onko se tuo sun takapiha?" Jotain lähistöllä hiippailua vai somekuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tarkoitat tuolla kommentilla "vai onko se tuo sun takapiha?" Jotain lähistöllä hiippailua vai somekuvia?
Se ei ollut minun kommenttini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaamista.
Salakuvaaminen kertoo jo aikamoisesta psykopaattisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaamista.
No onko näkynyt puolipukeisia komeita miehiä tai muuta kiinnostavaa mun takapihalla? Mäkin haluan nähdä 😂
- Anonyymi
Miksi et sano sitä suoraan minulle mies.
Kuolen ikävään varmaan pian.
Naiselta- Anonyymi
Sarjaomija taas paikalla. Hah sinulle.
- Anonyymi
Taas leikit olevas nainen, transmies taiat olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjaomija taas paikalla. Hah sinulle.
Hah sinulle joka et osaa päättää että mihin teinimaalituksesi fokusoituu itse miehen hölönpölöaloitukseen vai johonkin samaisen jannun kirjoittamaan överikommenttiin. Osta itsetunto esim e-baysta ja jatka surullista elämääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah sinulle joka et osaa päättää että mihin teinimaalituksesi fokusoituu itse miehen hölönpölöaloitukseen vai johonkin samaisen jannun kirjoittamaan överikommenttiin. Osta itsetunto esim e-baysta ja jatka surullista elämääs
Ei ole hölönpölöaloitus tämä. Minä näin torstaina erään ihmisen. Sinua se varmaan harmittaa, kun et itse näe ketään tärkeää!
- Anonyymi
Uni pakenee silmistäni kauas sinne, missä olet. Sydämeni kulkee samaa reittiä, niin tuttua jo kuukausien takaa. Se reitti on pimeä ja kivikkoinen; kuvasi on valoni jota katselen haikein mielin kuin veneilijä majakkaa etäisyyden päästä. Se kuva polttaa minua, kaivertaa nimesi minuun tulisin kirjaimin. Miksi, kuiskaan hiljaa yöhön. Miksi minun piti ihastua juuri sinuun. Miksi juuri tässä elämäntilanteessa. Kaikki oli ihan hyvin ja ei sittenkään ollut. Olet jotain mitä olin aina etsinyt, janoni koskaan täyttymättä. Sitten löysin sinut, elävän veden lähteen jonka raikkaus on minulta ikuisiksi ajoiksi kielletty. Se herättää minussa epätoivoa, niin syvää, että joskus haluaisin vain sulautua tähtipölyn joukkoon. Palata kotiin tästä sieluni vankilasta. Ap.
- Anonyymi
Ihana ♥️♥️♥️ oi että❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☹️☹️☹️
Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☹️☹️☹️
Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei!Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tämä on ihanalle ihmiselle, joka eilen lähtiessään vei myös sydämeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.
Milloin tähtien tuike, milloin joku muu! En ole tyytyväinen koskaan!
- Anonyymi
Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Niin fire tekstiä että voisi kyllä olla hän. Harva pystyy ymmärrettävästikin
- Anonyymi
Ap kirjoittaa itselleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap kirjoittaa itselleen!
En kirjoita. T. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap kirjoittaa itselleen!
Näin se on pystyn katkeroitunut yksäri, mies vastailee itselleen ja vain sinä voisit olla niin kehun perso, että olisit tästä humpuukista kade mitä se muka jollekin naiselle kirjoittaa. Eli tendenssejä on teillä molemmilla narskuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoita. T. Ap.
Et niin. Mutta eipä näitä vatulapäitä se kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on pystyn katkeroitunut yksäri, mies vastailee itselleen ja vain sinä voisit olla niin kehun perso, että olisit tästä humpuukista kade mitä se muka jollekin naiselle kirjoittaa. Eli tendenssejä on teillä molemmilla narskuilla
En kirjoita itselleni, enkä ole narsku. Sinulla on jokin käsittelemätön trauma. T. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin. Mutta eipä näitä vatulapäitä se kiinnosta.
Ei varsinkaan tuota vakiokiusaajaa.
- Anonyymi
Aamu valkenee, mutta minulle kaikki on pimeyttä ilman sinua. Vähäisissä unenriekaleissani olen sinun, ja olen sinulle hyvin hellä. Yöllä kuuntelin lintujen huutoja. Aivan kuin ne olisivat huutaneet nimeäsi, omalla kielellään. Kehoni yhtyi huutoonsa kivullaan, sormenpäistä rintakehään. Läsnäolosi tuntui niin hyvältä, että tuskin uskalsin katsoa sinua. Pelkäsin että unohdun sinuun, kadotan viimeisenkin hataran kosketuksen siihen, mikä on todellista: minun on kätkettävä sinut sydämeeni ja vaiettava. Sen takia teen hidasta kuolemaa sisältäpäin. Olen avoin hauta, aukko seinässä, hiukkanen ajan virran riepoteltavana. Ap.
- Anonyymi
Aikaisinpa häneen törmäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kohta hänen läsnäolostaan koski eilistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan
Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.
Näittekkö/näettekö tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näittekkö/näettekö tänään?
En usko että näemme tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos selostajalla on itselläänkin eri todellisuus
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Suru ja murhe mieleni täyttää, kun tätä luen. Kaipaan rivien väliin häivähdyksen toivoa ja valoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Suru ja murhe mieleni täyttää, kun tätä luen. Kaipaan rivien väliin häivähdyksen toivoa ja valoa.
Kiitos, toivoa ja valoa tähän on vaikea saada, koska välitän hänestä niin paljon. Yritän olla ajattelematta häntä, nähdä vain sen verran kuin on pakko, olla pitämättä liikaa yhteyksiä. Siksi koska välitän, teen näin. Minuun kuitenkin sattuu. Toisaalta sanotaan, että mikään ei kestä ikuisesti. Ehkä tunteeni ovat vuoden, parin päästä vain puhdasta välittämistä. Ilman tätä kaikkea muuta. Ehkä minun pitäisi kirjoittaa jokin vähän toiveikkaampi teksti.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
No just joo käy kädellä niinkuin muutkin miehet äläkä itke täällä, onko rumasti sanottu?
- Anonyymi
Tämä on ikävä-palsta jos et ole huomannut. Tänne saa kirjoittaa ikävästä.
- Anonyymi
Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!
Mitä höpötät? En kiusaa yhtään ketään. Näin eilen ihmisen joka tuli tapaamaan minua ihan vapaaehtoisesti syystä jota en tänne kerro.
- Anonyymi
Menehän käy kädellä torre, nyt ei muu auta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.
Miksi puhut toisen puolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Mistäs sinä tuon toisen ihmisen / toiset ihmiset tiedät?
Mitä tarkiotat tuolla "mekkomaakari" - kommentilla?
Jotain ompeliaa / vaatturia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Mistäs sinä tuon toisen ihmisen / toiset ihmiset tiedät?
Mitä tarkiotat tuolla "mekkomaakari" - kommentilla?
Jotain ompeliaa / vaatturia?Naisena esiintyvä mies hakee kauttarantain huomiota trollaamalla jopa itseään. Sulla ei päättelykykyä tunnu juuri olevan haluuks lainata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä palstamiehen aloitukset on lähtökohtaisesti pelkkää pulinaa itsensä kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä palstamiehen aloitukset on lähtökohtaisesti pelkkää pulinaa itsensä kanssa..
Mutta eipä tuntunut aapeemies juur hätkähtävän pienestä tipautuksesta, lisää tekstiä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin tietoisesti täysin vain itsestäni. Siksi lisäsinkin tuon sivusta-jutun tuohon loppuun. On täysin loogista kun on puutteessa että testosteronitasot pomppaavat ylös ja sehän johtaa aggressiivisuuteen. Olennaista on se kuinka hyvin sitä osaa hallita. Väkivaltahörhöt eivät siihen kykene koska jos kykenisivät niin ne ei istuisi siellä linnassa. Mut khyl mä tänään aattelin olla aktiivinen taas vaihteeksi 🤔. - sivusta mies jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikeaa on ap.n tunteiden tulkkaus! Muuta ei voi todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään palstamies. Näin torstaina ihmisen josta välitän. Sinua se tuntuu harmittavan, koska sinulla ei varmaan ole muuta elämää kuin palsta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eipä tuntunut aapeemies juur hätkähtävän pienestä tipautuksesta, lisää tekstiä vaan
Mistä ihmeen tipautuksesta? Ei kiinnosta, kirjoitan siksi koska kaipaan erästä ihmistä. Ajattelen kirjoittaessani häntä, en sinua.
- Anonyymi
Päivästä toiseen
Yötkin valvoen
Miksi rakkaani murehdit
Pelkäät tunteen tulvaa
Anna sen syöksyä minuun
Olen niin valmis
Syöksymään kiinni sinuun
Ei enää epäröintiä
Me olemme unelma
Rohkeita yhdessä
Vahvoja rakkaudessa
Tartu hetkeen rakas
Kiinni minuun
Ikuisesti sinuun.- Anonyymi
Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.
Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.
Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.
Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.
Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.
No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.
Näin hänet eilen, en tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin hänet eilen, en tänään.
Kenet näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosta voi vielä päätellä. Moni sanoo muita ihmisiä ihaniksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet näit?
Erään ihanan ihmisen. Nimeä en tänne laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosta voi vielä päätellä. Moni sanoo muita ihmisiä ihaniksi .
Totta tuokin.
- Anonyymi
Otahan ne mania lääkkees!
- Anonyymi
Lennän.
- Anonyymi
En tarvitse sellaisia, koska en kärsi maniasta.
- Anonyymi
Juu minäkin näin mukavan ystävän. Ihmisen jonka seurassa on kivaa ollut aina. Hän on ystävä. Ihminen josta pidän ystävänä ystävän tavalla.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä että ystävänä ystävän tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että ystävänä ystävän tavalla?
Sitä ettei ole romanttista.Välittäminen on kaverillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ettei ole romanttista.Välittäminen on kaverillista.
Ja mikä on se syy että halusit tuon kertoa tähän ketjuun? Miksi olet näillä palstoilla jos et kaipaa?
- Anonyymi
Olihan ne ikäänkuin elämältä kyllänsä saaneet.
- Anonyymi
Jompi kumpi on varattu ja siksi en näe näissä sanahelinöissä mitää kaunista.
- Anonyymi
Rakkaus on ainu asia mikä merkitsee,joten lopeta tuo iänikuinen lööperi varatuista senkin H A U K K A
Ketään ei voi sille mitään jos ukkos läks !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on ainu asia mikä merkitsee,joten lopeta tuo iänikuinen lööperi varatuista senkin H A U K K A
Ketään ei voi sille mitään jos ukkos läks !!!Jos oot aloittaja niin huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot aloittaja niin huh huh.
Ei tuo ole aloittaja. Tämä on avoin keskustelupalsta, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa.
- Anonyymi
Entä sitten vaikka olisimme molemmat varattuja? Ketään ei ole petetty. Ei ihastuminen ole sanahelinää. Tunteille ei voi mitään. Ne voi hyväksyä ja niiden voi antaa tulla ja mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten vaikka olisimme molemmat varattuja? Ketään ei ole petetty. Ei ihastuminen ole sanahelinää. Tunteille ei voi mitään. Ne voi hyväksyä ja niiden voi antaa tulla ja mennä.
Surullista, ei muuta. Ja oikeat tunteethan näistä teksteistä ei edelleenkään välity, mut kukin tavallaan ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista, ei muuta. Ja oikeat tunteethan näistä teksteistä ei edelleenkään välity, mut kukin tavallaan ✌️
Mikä siinä on surullista? Ongelma voi olla myös sinun kyvyssäsi vastaanottaa tunteita. Silloin kun ne eivät sovi johonkin omaan kapeaan kehikkoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on surullista? Ongelma voi olla myös sinun kyvyssäsi vastaanottaa tunteita. Silloin kun ne eivät sovi johonkin omaan kapeaan kehikkoosi.
Tusheee! 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista on se, että nämä "tunteesi" menevät täysin hukkaan ja väärien silmien luettaviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista on se, että nämä "tunteesi" menevät täysin hukkaan ja väärien silmien luettaviksi.
Paitsi silloin, jos ja kun tarkoituksesi on alunperinkin jokin aivan muu kuin sanoittaa tunteitasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syy miksi laitoit tunteet sitaatteihin on...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi silloin, jos ja kun tarkoituksesi on alunperinkin jokin aivan muu kuin sanoittaa tunteitasi.
En voi hänelle tunteistani puhua. Yritän olla etäällä hänestä unohtaakseni tunteeni. Se tosin sattuu mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Yritän unohtaa sen mitä sinua kohtaan tunnen. Se sattuu, viiltää minua sydämeni pohjaan asti. Ajattelen että rakkaus antaa tilaa, päästää irti, hengittää, ei tee mitään sellaista mikä toista satuttaisi. Jokainen päivä tunnen tästä tuskaa. Aivan kuin minulla ei olisi minun ja maailman välissä ihoa ollenkaan. Yritän lopettaa sen, että ihailen kuvaasi öisin kyyneleiden valuessa kasvoilleni. Lopettaa sen, että olet ensimmäinen ajatukseni herätessäni ja levolle käydessäni. Lopettaa sen, että teen tikusta asiaa - niistä tikuista olisi jo rakentanut kokonaisen talon. Ehkä mieleeni sellaisen rakensinkin, ja unohduin sinne asumaan.
Sinun kanssasi löysin itseni uudelleen. Se oli jotakin, mitä en ollut ennen kokenut. Että toisen ihmisen sielu voi läpäistä omani niin että värisen, tuskin pystyn hengittämään, ihoni pinnalla menee väreitä ja kaipuun kipu täyttää minut aaltoina. Niinkuin ilta-aurinko hehkuu puiden lehvillä, niin hehkuu minun sieluni aina kohdatessamme. Näin olkoon. Ehkä synnyn uudestaan ja kohtaamme jälleen, tai olemme samaa tähtipölyä ajattomuuden virrassa. Ehkä muuttolinnut huokaavat kohdallasi kaipaukseni sanat joita en voi ääneen lausua. Ehkä mieleni murtuneesta padosta virtaavat vedet hiljenevät ja jäljelle jää tyyni pinta ja rauha, levollisuus, vain puhdas onni siitä että olet olemassa. Ap.- Anonyymi
Ihana 🧡🧡🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana 🧡🧡🧡
Kiitos ❤️ En ole vain ihastunut. Rakastan. Siksi yritän luopua.
- Anonyymi
Ovat tummat kaipaukseni vedet. On sieltä noustava ylös, annettava pisaroiden valua hiljaa ihoa pitkin ja tuulen hyväillä, kuivattaa. Niinkuin aurinko painuu taivaanrannan syliin, niin on minun luovuttava näistä tunteista. Annettava ne avaruuden tuuditettavaksi; siellä on niiden koti. Villi on sydämeni syke kun sinuun katson; huuleni ovat vaiti, ne ovat muuri joka ei murru. Olen jo oppinut sujuvasti valehtelemaan sinulle, repimään sisimpäni palasiksi ulospäin tyynesti. Petän myös itseni, mutta loputtomiin en tätä kipua kanna, se on taakka joka tekee elämänlankani hauraaksi. Tuonen lehtoon lopulta tämän kaiken vien, kun kuulen iäisyyden viimeisen kutsun. Ap.
- Anonyymi
Ihana myös 🧡🧡🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana myös 🧡🧡🧡
Kiitos ❤️ Tunnen surua ja rauhaa.
- Anonyymi
Miksi et voi kertoa hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on monta eri syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ei voisi hakea huomiota täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ei voisi hakea huomiota täällä.
En hae yhtään mitään huomiota. Kirjoitan koska kaipaan. Yritän tehdä tästä kaipauksestani lopun. Mikä olisi käynyt ilmi, jos olisit ymmärtänyt lukemasi. On olemassa lukuisia syitä, miksi ei voi tunteistaan puhua. Yritä käyttää mielikuvitustasi, jos sinulta sellaista edes löytyy.
- Anonyymi
Puhuitteko torstaina ja kuinka usein pidätte yhteyttä? En tiedä onko muuta syytä olla erossa kuin se että toinen on suhteessa? En keksi muuta syytä.
- Anonyymi
Puhuimme. Liian usein pidämme yhteyttä nähden siihen, että sydämeni ei oikein kestä tätä yksipuoliseksi olettamaani ihastumista josta en ole hänelle puhunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuimme. Liian usein pidämme yhteyttä nähden siihen, että sydämeni ei oikein kestä tätä yksipuoliseksi olettamaani ihastumista josta en ole hänelle puhunut.
Kysymällä tuo selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymällä tuo selviää.
On tilanteita joissa on parempi pitää sanainen arkkunsa kiinni. Tämä tilanne on juuri sellainen.
- Anonyymi
Palstan suuri ongelma on se, että on niin ulkonäköpainotteista, että tavikset ei uskalla lähestyä kohdettaan näitä luettuaan... tämä palsta tappaa siksi orastavat ihmissuhteet. Vtut täällä ketään taideteoksia käy.
- Anonyymi
Miten se liittyy ulkonäköpainotteisuuteen että sanoin että hän oli kuin taideteos?
- Anonyymi
Kaunis viesti jollekin. Voi kun itsekin näkisin erääm hyvin rakkaan lempityypin joskus… Voisin kuiskata korvaan (jotka ei ole trollilehmän kukkakaaliksi kuvailemat) että rakas.
- Anonyymi
voi kiitos rakas muruseni 😔🤗💝 ikävä sinua rakas 😪🎗️😥💖 https://www.youtube.com/watch?v=Jq2WMAajLdg
- Anonyymi
Sinua on vain yksi. Toista kaltaistasi ei ole, sen tiedän. Mutta otan askeleen poispäin, sen ensimmäisen, kivuliaimman. Tulen etsimään sinua tuhansista kasvoista. Ehkä jonkun toisen silmissä näen sinun silmäsi. Ehkä jonkun toisen syli saa minut unohtamaan sinut. Ehkä voin vielä kuiskata jotakin rakkaudesta niin että tarkoitan sitä. Ehkä tämä kivikkoinen tie on vain kuljettava loppuun asti yksin. Tämä suola haavoissani polttaa minua pitkään, mutta se on ollut sen arvoista. Olet ollut minulle kevään tuoksu, auringon ensimmäiset säteet yön jälkeen talojen seinillä, kukkivan maan aamukaste. Oli pitkä pimeä yö, johon toit öljylampun hohteen. Oli rannaton aava, jonne toit maan pilkahduksen. Synnyin uudestaan sen jälkeen, kun sinut kohtasin. Minusta tuli toinen. En sitä unohda, ja ehkä vielä joskus tuulen lennättäessä puiden lehtiä kuiskaan nimesi. Nyt kuitenkin tartun yön ja unohduksen käteen, ja päästän irti. Ap.
- Anonyymi
Olette paljon yhteyksissä, kerroit.
Hän ehkä luulee ettet pidä hänestä kun soitot somet ja tapailut vähenee. Olisiko reilua häntä kohtaan sanoa varoen että vetäydyt koska ehkä yksipuolista. Näin kunnioitat ja annat hänen tunteelle oikeutusta, madollisuuden sanoa että hän ehkä tunteekin eikä halua että väistyt?
Nämä tietty noin intensiivisessä tekemisessä kun olette, tulee luonnostaan käsiteltyä yhdessä.
Reiluus on myös toisen kunnioittamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette paljon yhteyksissä, kerroit.
Hän ehkä luulee ettet pidä hänestä kun soitot somet ja tapailut vähenee. Olisiko reilua häntä kohtaan sanoa varoen että vetäydyt koska ehkä yksipuolista. Näin kunnioitat ja annat hänen tunteelle oikeutusta, madollisuuden sanoa että hän ehkä tunteekin eikä halua että väistyt?
Nämä tietty noin intensiivisessä tekemisessä kun olette, tulee luonnostaan käsiteltyä yhdessä.
Reiluus on myös toisen kunnioittamista.Se on totta että jos sanomatta mitään vähentää yhteydenpitoa, siitä voi jäädä väärä käsitys. Tunteistani en voi sanoa. Pitää kai keksiä tekosyitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789