Tänään kun näin sinut

Anonyymi-ap

olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin halusin, ettet huomaisi miten tunteeni sinua kohtaan täyttävät minut. Kaipaan sinua niin että se sattuu. Välillä en tiedä, tunnenko kipua vai onko kipu minä, niin yhteensulautuneet olemme. Sydämessäni pidän sinut lähelläni, aarteenani, mutta sillä on hintansa. Se hinta ovat hiljaa poskille tippuvat kyyneleet.

126

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin halata sinua ja pyyhkiä kyyneleesi. En halua sinulle pahaa mieltä🤍Nuku nyt ja pidetään ruutuaika minimissä, energiaa jää muuhunkin🥰 Kaipaus väsyttää minuakin, mutta otetaan yhdessä ryhtiliike ja suoritetaan arkea. Tekeminen auttaa jaksamaan ja pitää mielen virkeänä. Kun ollaan virkeinä ja kunnossa niin on kivempi nähdä...

• Anonyymi

Kiitos. Oikeassa olet.

• Anonyymi

❤️olet ihana!😍

• Anonyymi

Kiitos ❤️ Hän saa minut kirjoittamaan näin. Ihana kun on.

• Anonyymi

Missä maassa, millä tähdellä kohtaisimme
      missä metsässä huojuisimme
      millä niityllä kasvoimme kukkien rinnakkain.
      Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi
      saman ikävän kantamina ja nyt
      tällä tähdellä, tällä polulla kohdatessamme
      sielumme samaa sukua löysivät levon toisissaan. Aika ollut tähän asti seikkailua ja onnen kyyneliä.

https://youtu.be/HYNDAm10YEU?si=BRb6TwA-fQAAWCbu 💋

• Anonyymi

Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit todella kauniisti ❤️ ap.

Rakas olet ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas olet ❤

❤️

• Anonyymi

Missä näit hänet?

• Anonyymi

En ainakaan työpaikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan työpaikalla.

Aika paljon paikkoja työpaikan ulkopuolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan työpaikalla.

Harrastuksen parissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan työpaikalla.

Sulla ei ole työpaikkaa, vai onko se toi sun takapiha?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako tointa on harhaisten näkyjen näkijällä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Puutarhassa puuhailen vaan ja tauluja maalailen.
        Voit jättää mulle kirjeen terassilleni, kuka lie oletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Puutarhassa puuhailen vaan ja tauluja maalailen.
        Voit jättää mulle kirjeen terassilleni, kuka lie oletkin.

Tuo joka kommentoi työpaikasta ei ollut ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo joka kommentoi työpaikasta ei ollut ap.

Joo, mä tunnistan, että tämä on luultavasti sama ihminen joka täällä naapuriaan usein kaipaillut ja kaikki vihjeet osuvat hyvin itseen joten olisi mukava tutustua kunhan tietäisin kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mä tunnistan, että tämä on luultavasti sama ihminen joka täällä naapuriaan usein kaipaillut ja kaikki vihjeet osuvat hyvin itseen joten olisi mukava tutustua kunhan tietäisin kuka

En kaipaa naapuria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa naapuria.

No mitä tarkoitat tuolla kommentilla "vai onko se tuo sun takapiha?" Jotain lähistöllä hiippailua vai somekuvia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä tarkoitat tuolla kommentilla "vai onko se tuo sun takapiha?" Jotain lähistöllä hiippailua vai somekuvia?

Se ei ollut minun kommenttini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salakuvaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salakuvaamista.

Salakuvaaminen kertoo jo aikamoisesta psykopaattisuudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salakuvaamista.

No onko näkynyt puolipukeisia komeita miehiä tai muuta kiinnostavaa mun takapihalla? Mäkin haluan nähdä 😂

• Anonyymi

Miksi et sano sitä suoraan minulle mies.
      Kuolen ikävään varmaan pian.
      Naiselta

• Anonyymi

Sarjaomija taas paikalla. Hah sinulle.

• Anonyymi

Taas leikit olevas nainen, transmies taiat olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarjaomija taas paikalla. Hah sinulle.

Hah sinulle joka et osaa päättää että mihin teinimaalituksesi fokusoituu itse miehen hölönpölöaloitukseen vai johonkin samaisen jannun kirjoittamaan överikommenttiin. Osta itsetunto esim e-baysta ja jatka surullista elämääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah sinulle joka et osaa päättää että mihin teinimaalituksesi fokusoituu itse miehen hölönpölöaloitukseen vai johonkin samaisen jannun kirjoittamaan överikommenttiin. Osta itsetunto esim e-baysta ja jatka surullista elämääs

Ei ole hölönpölöaloitus tämä. Minä näin torstaina erään ihmisen. Sinua se varmaan harmittaa, kun et itse näe ketään tärkeää!

• Anonyymi

Uni pakenee silmistäni kauas sinne, missä olet. Sydämeni kulkee samaa reittiä, niin tuttua jo kuukausien takaa. Se reitti on pimeä ja kivikkoinen; kuvasi on valoni jota katselen haikein mielin kuin veneilijä majakkaa etäisyyden päästä. Se kuva polttaa minua, kaivertaa nimesi minuun tulisin kirjaimin. Miksi, kuiskaan hiljaa yöhön. Miksi minun piti ihastua juuri sinuun. Miksi juuri tässä elämäntilanteessa. Kaikki oli ihan hyvin ja ei sittenkään ollut. Olet jotain mitä olin aina etsinyt, janoni koskaan täyttymättä. Sitten löysin sinut, elävän veden lähteen jonka raikkaus on minulta ikuisiksi ajoiksi kielletty. Se herättää minussa epätoivoa, niin syvää, että joskus haluaisin vain sulautua tähtipölyn joukkoon. Palata kotiin tästä sieluni vankilasta. Ap.

• Anonyymi

Ihana ♥️♥️♥️ oi että❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☹️☹️☹️

Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☹️☹️☹️

Vaikka kuinka haluaisi, että saisi olla rauhassa, niin ei!

Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tämä on ihanalle ihmiselle, joka eilen lähtiessään vei myös sydämeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinua on häirinnyt? En minä ap ainakaan.

Milloin tähtien tuike, milloin joku muu! En ole tyytyväinen koskaan!

• Anonyymi

Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän on sinulta ikuisiksi ajoiksi kielletty? Taitaa olla enemmänkin esteitä kuin vain toisen osapuolen avioliitto.

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Niin fire tekstiä että voisi kyllä olla hän. Harva pystyy ymmärrettävästikin

• Anonyymi

Ap kirjoittaa itselleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap kirjoittaa itselleen!

En kirjoita. T. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap kirjoittaa itselleen!

Näin se on pystyn katkeroitunut yksäri, mies vastailee itselleen ja vain sinä voisit olla niin kehun perso, että olisit tästä humpuukista kade mitä se muka jollekin naiselle kirjoittaa. Eli tendenssejä on teillä molemmilla narskuilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoita. T. Ap.

Et niin. Mutta eipä näitä vatulapäitä se kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on pystyn katkeroitunut yksäri, mies vastailee itselleen ja vain sinä voisit olla niin kehun perso, että olisit tästä humpuukista kade mitä se muka jollekin naiselle kirjoittaa. Eli tendenssejä on teillä molemmilla narskuilla

En kirjoita itselleni, enkä ole narsku. Sinulla on jokin käsittelemätön trauma. T. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et niin. Mutta eipä näitä vatulapäitä se kiinnosta.

Ei varsinkaan tuota vakiokiusaajaa.

• Anonyymi

Aamu valkenee, mutta minulle kaikki on pimeyttä ilman sinua. Vähäisissä unenriekaleissani olen sinun, ja olen sinulle hyvin hellä. Yöllä kuuntelin lintujen huutoja. Aivan kuin ne olisivat huutaneet nimeäsi, omalla kielellään. Kehoni yhtyi huutoonsa kivullaan, sormenpäistä rintakehään. Läsnäolosi tuntui niin hyvältä, että tuskin uskalsin katsoa sinua. Pelkäsin että unohdun sinuun, kadotan viimeisenkin hataran kosketuksen siihen, mikä on todellista: minun on kätkettävä sinut sydämeeni ja vaiettava. Sen takia teen hidasta kuolemaa sisältäpäin. Olen avoin hauta, aukko seinässä, hiukkanen ajan virran riepoteltavana. Ap.

• Anonyymi

Aikaisinpa häneen törmäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kohta hänen läsnäolostaan koski eilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen aikaikkuna ei ehkä vastaa muiden aikaikkunaa jos ymmärrät et mitä tarkotan

Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tämän ihmisen eilen. Se kohta hänen läsnäolostaan liittyi siihen.

Näittekkö/näettekö tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näittekkö/näettekö tänään?

En usko että näemme tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta jos selostajalla on itselläänkin eri todellisuus

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu. Suru ja murhe mieleni täyttää, kun tätä luen. Kaipaan rivien väliin häivähdyksen toivoa ja valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti kirjoitettu. Suru ja murhe mieleni täyttää, kun tätä luen. Kaipaan rivien väliin häivähdyksen toivoa ja valoa.

Kiitos, toivoa ja valoa tähän on vaikea saada, koska välitän hänestä niin paljon. Yritän olla ajattelematta häntä, nähdä vain sen verran kuin on pakko, olla pitämättä liikaa yhteyksiä. Siksi koska välitän, teen näin. Minuun kuitenkin sattuu. Toisaalta sanotaan, että mikään ei kestä ikuisesti. Ehkä tunteeni ovat vuoden, parin päästä vain puhdasta välittämistä. Ilman tätä kaikkea muuta. Ehkä minun pitäisi kirjoittaa jokin vähän toiveikkaampi teksti.

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

No just joo käy kädellä niinkuin muutkin miehet äläkä itke täällä, onko rumasti sanottu?

• Anonyymi

Tämä on ikävä-palsta jos et ole huomannut. Tänne saa kirjoittaa ikävästä.

• Anonyymi

Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jätä ne toisten puolisot rauhaan, jotka ei susta välitä! Vai oletko niin sairas kiusaaja, ettet voi lopettaa tota kiusaamista mekkomaakari!

Mitä höpötät? En kiusaa yhtään ketään. Näin eilen ihmisen joka tuli tapaamaan minua ihan vapaaehtoisesti syystä jota en tänne kerro.

• Anonyymi

Menehän käy kädellä torre, nyt ei muu auta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Onhan siitä aikaa jo kuusi päivää. Tuntuu kuin seinät kaatuisivat niskaan. On tämä askeettinen itsensä kiduttaminen silti jollain sairaalla masokistisella tavallaan melkeinpä antoisaa. - sivusta mies.

Miksi puhut toisen puolesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Mistäs sinä tuon toisen ihmisen / toiset ihmiset tiedät?
        Mitä tarkiotat tuolla "mekkomaakari" - kommentilla?
        Jotain ompeliaa / vaatturia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Mistäs sinä tuon toisen ihmisen / toiset ihmiset tiedät?
        Mitä tarkiotat tuolla "mekkomaakari" - kommentilla?
        Jotain ompeliaa / vaatturia?

Naisena esiintyvä mies hakee kauttarantain huomiota trollaamalla jopa itseään. Sulla ei päättelykykyä tunnu juuri olevan haluuks lainata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä palstamiehen aloitukset on lähtökohtaisesti pelkkää pulinaa itsensä kanssa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä palstamiehen aloitukset on lähtökohtaisesti pelkkää pulinaa itsensä kanssa..

Mutta eipä tuntunut aapeemies juur hätkähtävän pienestä tipautuksesta, lisää tekstiä vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin tietoisesti täysin vain itsestäni. Siksi lisäsinkin tuon sivusta-jutun tuohon loppuun. On täysin loogista kun on puutteessa että testosteronitasot pomppaavat ylös ja sehän johtaa aggressiivisuuteen. Olennaista on se kuinka hyvin sitä osaa hallita. Väkivaltahörhöt eivät siihen kykene koska jos kykenisivät niin ne ei istuisi siellä linnassa. Mut khyl mä tänään aattelin olla aktiivinen taas vaihteeksi 🤔. - sivusta mies jälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikeaa on ap.n tunteiden tulkkaus! Muuta ei voi todeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään palstamies. Näin torstaina ihmisen josta välitän. Sinua se tuntuu harmittavan, koska sinulla ei varmaan ole muuta elämää kuin palsta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eipä tuntunut aapeemies juur hätkähtävän pienestä tipautuksesta, lisää tekstiä vaan

Mistä ihmeen tipautuksesta? Ei kiinnosta, kirjoitan siksi koska kaipaan erästä ihmistä. Ajattelen kirjoittaessani häntä, en sinua.

• Anonyymi

Päivästä toiseen
      Yötkin valvoen
      Miksi rakkaani murehdit
      Pelkäät tunteen tulvaa
      Anna sen syöksyä minuun
      Olen niin valmis
      Syöksymään kiinni sinuun
      Ei enää epäröintiä
      Me olemme unelma
      Rohkeita yhdessä
      Vahvoja rakkaudessa
      Tartu hetkeen rakas
      Kiinni minuun
      Ikuisesti sinuun.

• Anonyymi

Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivästä toiseen hän täyttää mieleni kuin sirpaleisen saviastian. Yöstä toiseen olen ikäväni vanki. Onko vankilan ovi auki vai ei, en tiedä. Ehkä minun pitäisi pitää yhteyttä vähemmän, nähdä vain silloin kun on pakko. Ehkä silloin sieluni lakkaisi huutamasta kuin kulkukoira joka etsii omistajaansa. Tämä tunteiden tulva hyökyy ylitseni aina kun kohtaamme, käytössään paletin kaikki värit. Epäröin koska tämä on kielletty paratiisi, enkä usko hänen tuntevan samoin. Ajatuksissani olen sulkenut hänet syliini monta kertaa, päästämättä irti. Todellisuudessa pysyttelen useamman askeleen päässä, pelkään sitä etten hallitse reaktioitani, että paljastan nämä tunteeni jotka kuvittelen yksipuolisiksi.

Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä vain katseilla, sanattomana tai puhumalla säästä, ei voi saada selville toisen sisäisiä tunteita.

Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut hänelle mm että hän on ihana. Puhumme muustakin kuin päivän säästä. Sanaton olen ollut siitä, että olen ihastunut.

Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan, elämää voi olla muuallakin kuin oman kodin kulmilla.

Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi aina sanoa että oli kiva nähdä tänään.

No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oli, tosiaankin ja on olisi vielä parempi.

Näin hänet eilen, en tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin hänet eilen, en tänään.

Kenet näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosta voi vielä päätellä. Moni sanoo muita ihmisiä ihaniksi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet näit?

Erään ihanan ihmisen. Nimeä en tänne laita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosta voi vielä päätellä. Moni sanoo muita ihmisiä ihaniksi .

Totta tuokin.

• Anonyymi

Otahan ne mania lääkkees!

• Anonyymi

Lennän.

• Anonyymi

En tarvitse sellaisia, koska en kärsi maniasta.

• Anonyymi

Juu minäkin näin mukavan ystävän. Ihmisen jonka seurassa on kivaa ollut aina. Hän on ystävä. Ihminen josta pidän ystävänä ystävän tavalla.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat sillä että ystävänä ystävän tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä että ystävänä ystävän tavalla?

Sitä ettei ole romanttista.Välittäminen on kaverillista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ettei ole romanttista.Välittäminen on kaverillista.

Ja mikä on se syy että halusit tuon kertoa tähän ketjuun? Miksi olet näillä palstoilla jos et kaipaa?

• Anonyymi

Olihan ne ikäänkuin elämältä kyllänsä saaneet.

• Anonyymi

Jompi kumpi on varattu ja siksi en näe näissä sanahelinöissä mitää kaunista.

• Anonyymi

Rakkaus on ainu asia mikä merkitsee,joten lopeta tuo iänikuinen lööperi varatuista senkin H A U K K A
        Ketään ei voi sille mitään jos ukkos läks !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on ainu asia mikä merkitsee,joten lopeta tuo iänikuinen lööperi varatuista senkin H A U K K A
        Ketään ei voi sille mitään jos ukkos läks !!!

Jos oot aloittaja niin huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot aloittaja niin huh huh.

Ei tuo ole aloittaja. Tämä on avoin keskustelupalsta, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa.

• Anonyymi

Entä sitten vaikka olisimme molemmat varattuja? Ketään ei ole petetty. Ei ihastuminen ole sanahelinää. Tunteille ei voi mitään. Ne voi hyväksyä ja niiden voi antaa tulla ja mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten vaikka olisimme molemmat varattuja? Ketään ei ole petetty. Ei ihastuminen ole sanahelinää. Tunteille ei voi mitään. Ne voi hyväksyä ja niiden voi antaa tulla ja mennä.

Surullista, ei muuta. Ja oikeat tunteethan näistä teksteistä ei edelleenkään välity, mut kukin tavallaan ✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista, ei muuta. Ja oikeat tunteethan näistä teksteistä ei edelleenkään välity, mut kukin tavallaan ✌️

Mikä siinä on surullista? Ongelma voi olla myös sinun kyvyssäsi vastaanottaa tunteita. Silloin kun ne eivät sovi johonkin omaan kapeaan kehikkoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on surullista? Ongelma voi olla myös sinun kyvyssäsi vastaanottaa tunteita. Silloin kun ne eivät sovi johonkin omaan kapeaan kehikkoosi.

Tusheee! 👍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista on se, että nämä "tunteesi" menevät täysin hukkaan ja väärien silmien luettaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista on se, että nämä "tunteesi" menevät täysin hukkaan ja väärien silmien luettaviksi.

Paitsi silloin, jos ja kun tarkoituksesi on alunperinkin jokin aivan muu kuin sanoittaa tunteitasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja syy miksi laitoit tunteet sitaatteihin on...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi silloin, jos ja kun tarkoituksesi on alunperinkin jokin aivan muu kuin sanoittaa tunteitasi.

En voi hänelle tunteistani puhua. Yritän olla etäällä hänestä unohtaakseni tunteeni. Se tosin sattuu mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa.

• Anonyymi

Yritän unohtaa sen mitä sinua kohtaan tunnen. Se sattuu, viiltää minua sydämeni pohjaan asti. Ajattelen että rakkaus antaa tilaa, päästää irti, hengittää, ei tee mitään sellaista mikä toista satuttaisi. Jokainen päivä tunnen tästä tuskaa. Aivan kuin minulla ei olisi minun ja maailman välissä ihoa ollenkaan. Yritän lopettaa sen, että ihailen kuvaasi öisin kyyneleiden valuessa kasvoilleni. Lopettaa sen, että olet ensimmäinen ajatukseni herätessäni ja levolle käydessäni. Lopettaa sen, että teen tikusta asiaa - niistä tikuista olisi jo rakentanut kokonaisen talon. Ehkä mieleeni sellaisen rakensinkin, ja unohduin sinne asumaan.

Sinun kanssasi löysin itseni uudelleen. Se oli jotakin, mitä en ollut ennen kokenut. Että toisen ihmisen sielu voi läpäistä omani niin että värisen, tuskin pystyn hengittämään, ihoni pinnalla menee väreitä ja kaipuun kipu täyttää minut aaltoina. Niinkuin ilta-aurinko hehkuu puiden lehvillä, niin hehkuu minun sieluni aina kohdatessamme. Näin olkoon. Ehkä synnyn uudestaan ja kohtaamme jälleen, tai olemme samaa tähtipölyä ajattomuuden virrassa. Ehkä muuttolinnut huokaavat kohdallasi kaipaukseni sanat joita en voi ääneen lausua. Ehkä mieleni murtuneesta padosta virtaavat vedet hiljenevät ja jäljelle jää tyyni pinta ja rauha, levollisuus, vain puhdas onni siitä että olet olemassa. Ap.

• Anonyymi

Ihana 🧡🧡🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana 🧡🧡🧡

Kiitos ❤️ En ole vain ihastunut. Rakastan. Siksi yritän luopua.

• Anonyymi

Ovat tummat kaipaukseni vedet. On sieltä noustava ylös, annettava pisaroiden valua hiljaa ihoa pitkin ja tuulen hyväillä, kuivattaa. Niinkuin aurinko painuu taivaanrannan syliin, niin on minun luovuttava näistä tunteista. Annettava ne avaruuden tuuditettavaksi; siellä on niiden koti. Villi on sydämeni syke kun sinuun katson; huuleni ovat vaiti, ne ovat muuri joka ei murru. Olen jo oppinut sujuvasti valehtelemaan sinulle, repimään sisimpäni palasiksi ulospäin tyynesti. Petän myös itseni, mutta loputtomiin en tätä kipua kanna, se on taakka joka tekee elämänlankani hauraaksi. Tuonen lehtoon lopulta tämän kaiken vien, kun kuulen iäisyyden viimeisen kutsun. Ap.

• Anonyymi

Ihana myös 🧡🧡🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana myös 🧡🧡🧡

Kiitos ❤️ Tunnen surua ja rauhaa.

• Anonyymi

Miksi et voi kertoa hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen on monta eri syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän ei voisi hakea huomiota täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän ei voisi hakea huomiota täällä.

En hae yhtään mitään huomiota. Kirjoitan koska kaipaan. Yritän tehdä tästä kaipauksestani lopun. Mikä olisi käynyt ilmi, jos olisit ymmärtänyt lukemasi. On olemassa lukuisia syitä, miksi ei voi tunteistaan puhua. Yritä käyttää mielikuvitustasi, jos sinulta sellaista edes löytyy.

• Anonyymi

Puhuitteko torstaina ja kuinka usein pidätte yhteyttä? En tiedä onko muuta syytä olla erossa kuin se että toinen on suhteessa? En keksi muuta syytä.

• Anonyymi

Puhuimme. Liian usein pidämme yhteyttä nähden siihen, että sydämeni ei oikein kestä tätä yksipuoliseksi olettamaani ihastumista josta en ole hänelle puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuimme. Liian usein pidämme yhteyttä nähden siihen, että sydämeni ei oikein kestä tätä yksipuoliseksi olettamaani ihastumista josta en ole hänelle puhunut.

Kysymällä tuo selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymällä tuo selviää.

On tilanteita joissa on parempi pitää sanainen arkkunsa kiinni. Tämä tilanne on juuri sellainen.

• Anonyymi

Palstan suuri ongelma on se, että on niin ulkonäköpainotteista, että tavikset ei uskalla lähestyä kohdettaan näitä luettuaan... tämä palsta tappaa siksi orastavat ihmissuhteet. Vtut täällä ketään taideteoksia käy.

• Anonyymi

Miten se liittyy ulkonäköpainotteisuuteen että sanoin että hän oli kuin taideteos?

• Anonyymi

Kaunis viesti jollekin. Voi kun itsekin näkisin erääm hyvin rakkaan lempityypin joskus… Voisin kuiskata korvaan (jotka ei ole trollilehmän kukkakaaliksi kuvailemat) että rakas.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinua on vain yksi. Toista kaltaistasi ei ole, sen tiedän. Mutta otan askeleen poispäin, sen ensimmäisen, kivuliaimman. Tulen etsimään sinua tuhansista kasvoista. Ehkä jonkun toisen silmissä näen sinun silmäsi. Ehkä jonkun toisen syli saa minut unohtamaan sinut. Ehkä voin vielä kuiskata jotakin rakkaudesta niin että tarkoitan sitä. Ehkä tämä kivikkoinen tie on vain kuljettava loppuun asti yksin. Tämä suola haavoissani polttaa minua pitkään, mutta se on ollut sen arvoista. Olet ollut minulle kevään tuoksu, auringon ensimmäiset säteet yön jälkeen talojen seinillä, kukkivan maan aamukaste. Oli pitkä pimeä yö, johon toit öljylampun hohteen. Oli rannaton aava, jonne toit maan pilkahduksen. Synnyin uudestaan sen jälkeen, kun sinut kohtasin. Minusta tuli toinen. En sitä unohda, ja ehkä vielä joskus tuulen lennättäessä puiden lehtiä kuiskaan nimesi. Nyt kuitenkin tartun yön ja unohduksen käteen, ja päästän irti. Ap.

• Anonyymi

Olette paljon yhteyksissä, kerroit.
        Hän ehkä luulee ettet pidä hänestä kun soitot somet ja tapailut vähenee. Olisiko reilua häntä kohtaan sanoa varoen että vetäydyt koska ehkä yksipuolista. Näin kunnioitat ja annat hänen tunteelle oikeutusta, madollisuuden sanoa että hän ehkä tunteekin eikä halua että väistyt?
        Nämä tietty noin intensiivisessä tekemisessä kun olette, tulee luonnostaan käsiteltyä yhdessä.
        Reiluus on myös toisen kunnioittamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette paljon yhteyksissä, kerroit.
        Hän ehkä luulee ettet pidä hänestä kun soitot somet ja tapailut vähenee. Olisiko reilua häntä kohtaan sanoa varoen että vetäydyt koska ehkä yksipuolista. Näin kunnioitat ja annat hänen tunteelle oikeutusta, madollisuuden sanoa että hän ehkä tunteekin eikä halua että väistyt?
        Nämä tietty noin intensiivisessä tekemisessä kun olette, tulee luonnostaan käsiteltyä yhdessä.
        Reiluus on myös toisen kunnioittamista.

Se on totta että jos sanomatta mitään vähentää yhteydenpitoa, siitä voi jäädä väärä käsitys. Tunteistani en voi sanoa. Pitää kai keksiä tekosyitä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53