https://vm.tiktok.com/ZGec4A4e7/
Eräs kaveri piti naista väkisin kiinni lattialla
Sanoin tälle että jos et laske irti me kolme tässä pöydässä hakataan sinut
Kaveri otti takin narikasta lähti vittuun
Harleginossa 1990-luvulla
22
230
Vastaukset
- Anonyymi
Että siinäpä luulet muuta vaikka syön Psykoosilääkettä ja rauhoittavia
Menin väliin kun isäni yritti tappaa vaimonsa kuristamalla- Anonyymi
1vihaan väkivaltaa
2vihaan naisia hakkaavia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1vihaan väkivaltaa
2vihaan naisia hakkaaviaEttä kun minut saat oikeasti hermostumaan
Siinä ei suunsoitto auta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kun minut saat oikeasti hermostumaan
Siinä ei suunsoitto autaJa kun sanotaan että ei kiinnosta muiden ihmisten asiat ja elämä se pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun sanotaan että ei kiinnosta muiden ihmisten asiat ja elämä se pitää
Nää olohuoneeseen kutsujat pokkana vaan kaupassa Vittu kun olen kova minä olen kovempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää olohuoneeseen kutsujat pokkana vaan kaupassa Vittu kun olen kova minä olen kovempi
30ilman mt apua siitä ammentaa kuule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30ilman mt apua siitä ammentaa kuule
Kuteen vuoteen en saanut tavata isääni
Sitten tää Tiina Grönlund lastensuojelun tukihenkilö syyttää ilman todisteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuteen vuoteen en saanut tavata isääni
Sitten tää Tiina Grönlund lastensuojelun tukihenkilö syyttää ilman todisteitaNäin on äitini kielsi en saanut tavata isääni kuuteen vuoteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on äitini kielsi en saanut tavata isääni kuuteen vuoteen
Eikä hommattu mt apua piti erota kirkosta vaikka ei halunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä hommattu mt apua piti erota kirkosta vaikka ei halunnut
Ei saanut lukea aku ankkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut lukea aku ankkaa
Muut 16vuotiaat on ulkona minä lapsenvahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut 16vuotiaat on ulkona minä lapsenvahti
Mitä vittua selität et tiedä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua selität et tiedä mitään
Miten lähestyt yläasteella ja lukiossa ravintolassa naisia jos näet että isäsi hakkaa äitiä neljä vuotta
Eikö siinä se parisuhde kuva vääristy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lähestyt yläasteella ja lukiossa ravintolassa naisia jos näet että isäsi hakkaa äitiä neljä vuotta
Eikö siinä se parisuhde kuva vääristyEnsin ollaan normaalisti sitten alkaa helvetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ollaan normaalisti sitten alkaa helvetti
Ja kun ei annettu mt apua mistä tietää onko itse samanlainen kuin äitiä hakkaava Isä
Ei lähesty naisia humalassa - Anonyymi
Mt lääkkeet pois ja viinaa tulee haukkua ja kunnolla tuleekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt lääkkeet pois ja viinaa tulee haukkua ja kunnolla tuleekin
Tuo Petteri Mäkiranta pelkkä lapanen mt nyhvö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Petteri Mäkiranta pelkkä lapanen mt nyhvö
Kohottaa itsetuntoa haukkumalla muita
- Anonyymi
Antero Mertaranta laulaa vaikka tekee kipeää ei haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1vihaan väkivaltaa
2vihaan naisia hakkaaviaItse vihaat naisia ja uhkailet väkivallalla, eli vihaat myös itseäsi
- Anonyymi
Sinä ketään pelastanu, sä oot ihan hiljanen hissukka oikeessa elämässä etkä uskalla sanoo sanaakaan kenellekkään.
Sen takii sä rageet täällä päivästä toiseen ku et uskalla niin tehdä oikeessa elämässä - Anonyymi
sehän sekin jo vanha äijä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää472281Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten712179Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211990Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie391898HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241504Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987