Ei siitä varmaan mitään hienoa olisi voinut tullakaan. Ollaan jo siinä iässä, että persoonat on kehittyneet sellaisiksi kuin ovat, eikä suuria muutoksia ihmistaidoissa voi odottaa lyhyellä aikavälillä. Sitä paitsi olet omia ongelmiasi hoidattanut pitkään, eikä siltikään onnistunut avoin ja suora keskustelu. Ehkä joidenkin pitää vain saada olla siellä oman maailman turvassa pysyvästi?
Ja jos pitää olla vain antamassa, ei koskaan ottamassa vastaan… Ei sellainen ole viehättävää.
Ongelmien kohdalla sitten taas syytösten litania, vaikka improvisoitu sellainen, kunhan pakottaa toisen pyytelemään anteeksi ettei huomio kohdistu itseen.
Emme sovi yhteen.
Hmm, ehkä tämän pitikin mennä näin
3
232
Vastaukset
- Anonyymi
Aa. Vaikea sanoa, kun ei todellisuudessa tunneta. Ja täällä netin maailmassa voi saada niin väärän kuvan toistesta, enkä mä voi pakottaa sua kertomaan, mitä SÄ todellisuudessa haluat. En oo ehkä oppinut kaikkia kotiläksyjä vielä, oon kai vielä vähän kersa. Mutta haluaisin oppia.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Olen kuluerä yhteiskunnalle. En tule tästä paremmaksi muuttumaan. Sinä olet taas virheetön, lähes täydellinen kokonaisuus. Tämä ei olisi tullut toimimaan ja ei olisi ollut reilua sinua kohtaan. En ole myöskään millään mittarilla viehättävä. Sinulla tuli vain jokin tarve yrittää pelastaa hädässä olevaa ihmistä, mutta parhaiten autat häntä lopettamalla hänen kitumisensa ja annat vajota pohjamutiin. Mennään siis eri suuntiin. Minä sukellan 👇 ja sinä lennät vapaana, kuin taivaan lintu ☝️.
- Anonyymi00004
Tuo viimeinen kohta, eihän tuollaisen kanssa pysty kukaan seurustelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47603
- 36597
- 30591
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483