Tämä Orimattila palsta näyttää olevan parin sekaisin olevan, persuja pelkäävän ihmisen temmellyskenttä. Ainahan S24 on ollut paikka missä jokainen voi huutaa mitä vaan mihin tahansa. Orimattila osastolla on välimaat ja homopyllyn kyselijät vaihtuneet persun pelkääjiin. Taitaa olla sama homopyllymies nyt persuja pelkäävä öyhöttäjä.
Pitää muistaa että kaikki julkisuus on julkisuutta. Vaalit kun tulee, niin kestään muista ei ole puhuttu, muutakuin persuista. Siinähän tämä öykkäri tekee palveluksen taas persuille. Parhaiten muistetaan meidän nykyiset kalkkikärryn työntäjä, mittamies ja kaunokainen joita hoetaan täällä tämän tuosta.
Yhtä kaikki. Öykkärit öyhöttää ja kylvää negatiivisuutta, järki-ihmiset ärsyyntyy tästä ja muistaa keistä on puhuttu.
Ihmiset jotka pelkäävät persuja
19
686
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut.
Normaalisuomalainen on erittäin yes ! - Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Siellä joku persu on vetänyt herneen nokkaansa. Ei kestä totuutta persujen onnettomasta touhusta.
- Anonyymi
En niin tiedä persujen touhuista, mutta sairauden puolelle se vetää kyllä tuolla kommentoijalla, joka näkee persuja joka paikassa. Mutta silloin se on ymmärrettävää kun päässä viiraa niin paljon...
- Anonyymi
Miun mielestä perusjuomalaiset on Orimattilan pelastus. Parasta OA-luokkaa.
- Anonyymi
Jep. Kovaa porukkaa vetää alkoholia nämä persjuomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kovaa porukkaa vetää alkoholia nämä persjuomalaiset.
Onneks ei kuitenkaan käytä huumeita.
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Onneks ei kuitenkaan käytä huumeita.
Keskustalainen kärys kokkelista.
- Anonyymi
Mie en pelkää persuja, mie oon Katjalan poikii. Viännän kättä kenen kanssa tahansa.
- Anonyymi
Siis oon Karjalan poikii.
- Anonyymi00013
Ei persuja tarvi pelätä. Viime vaaleissa niiltä häippäs 4 paikkaa valtuustosta. Seuraavissa vaaleissa lähtee kolme ja jäljelle jää kolme. Tero, Krista ja Laura joilla on kansan tuki.
- Anonyymi00018
Nolo sakki ja persujen loppu.
- Anonyymi00014
Tero meni hipoen läpi. Seuraavissa ei mee, kun ei osaa käyttäytyä
- Anonyymi00015
No onhan se haju nyt ihan kamala.
- Anonyymi00017
Persu ei taas pelkää mitään muuta niin paljon kun mystistä vihervasemmistoa.
- Anonyymi00019
Asiasta puheenolleen, niin kai se on sitä ettei pärjää? Miksi pelätä, no koska ei osaa. Se on vähän kuin että matkan varrella on joku uinti pätkä ja joku uimataidoton äärimmäisen aggressiivisesti vastustaa (siksi) koko reissua. Olisi ihan rehellistä sitten hänen myöntää ettei hän osaa uida.
- Anonyymi00020
Noloa olla persu tai demu, mutta vielä nolompaa olla vasemmistolainen tsi vihree. siitä todisteet jos kehtaa laittaa lärvinsä jomman kumman listoille. Todistaa heti että puolivaloilla ajetaan eikä oo rahaa. Menisivät istuun tielle.
- Anonyymi00021
Jos komennat heitä istumaan tielle, niin tuskin olet kokoomuksen edustaja. Eikös poliisit yleensä kannata kokoomusta?
Mä olen muuten aina ihmetellyt tuota suuresti. Minä yritin päästä Poliisikouluun jossain vuonna 2005 ja vaikken edes sinne hakukokeeseen asti päässyt, niin se kuitenkin niinku jäi mulla mieleen... varsinkin kun ei mulla sitten mitään muutakaan tullut elämässä. Lukioon mulla jäi kaikki.
Meikä on syystä ja toisesta aina kannattanut Keskustaa. Joskus sitä pohtii että onko se edes mun oikea puolue vai kannatanko sitä ihan vain juuri siksi että sitä nyt olen aina kannattanut. Kyllä mä pohdin, mutta silti aina uudelleen päädyn Keskustaan :) Ja aina kun maailma on sekaisin, niin tuntuu että rauha palaa, kun joku Keskustan edustaja käy vähän laittamassa järkeä muiden päähän. Esityisesti muo kosketti se että Suomen talous pistettiin p*skaksi ja sitten pyydettiin Vanhanen ohjaamaan karille jo-ajanutta laivaa. Kiitos.
Sitten kun vertaa Kokoomukseen, niin ne jätti koko huoltovarmuuden vanhenemaan ja siis kirjaimellisesti vanhenemaan. Niiden eräpäivä oli mennyt umpeen jo ajat sitten, kun se kriisi tuli, kun niitä olisi tarvittu. SIKSI mä en pysty ymmärtää että miksi niin moni poiliisi kannattaa kokoomusta. Miksi? Poliisit on ihan p.a. eli ei uskoisi heitä kiinnostavan rikkaiden asiat... ellei sitten ole sielä soluttautuneena ja etsimässä talousrikollisia? - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos komennat heitä istumaan tielle, niin tuskin olet kokoomuksen edustaja. Eikös poliisit yleensä kannata kokoomusta?
Mä olen muuten aina ihmetellyt tuota suuresti. Minä yritin päästä Poliisikouluun jossain vuonna 2005 ja vaikken edes sinne hakukokeeseen asti päässyt, niin se kuitenkin niinku jäi mulla mieleen... varsinkin kun ei mulla sitten mitään muutakaan tullut elämässä. Lukioon mulla jäi kaikki.
Meikä on syystä ja toisesta aina kannattanut Keskustaa. Joskus sitä pohtii että onko se edes mun oikea puolue vai kannatanko sitä ihan vain juuri siksi että sitä nyt olen aina kannattanut. Kyllä mä pohdin, mutta silti aina uudelleen päädyn Keskustaan :) Ja aina kun maailma on sekaisin, niin tuntuu että rauha palaa, kun joku Keskustan edustaja käy vähän laittamassa järkeä muiden päähän. Esityisesti muo kosketti se että Suomen talous pistettiin p*skaksi ja sitten pyydettiin Vanhanen ohjaamaan karille jo-ajanutta laivaa. Kiitos.
Sitten kun vertaa Kokoomukseen, niin ne jätti koko huoltovarmuuden vanhenemaan ja siis kirjaimellisesti vanhenemaan. Niiden eräpäivä oli mennyt umpeen jo ajat sitten, kun se kriisi tuli, kun niitä olisi tarvittu. SIKSI mä en pysty ymmärtää että miksi niin moni poiliisi kannattaa kokoomusta. Miksi? Poliisit on ihan p.a. eli ei uskoisi heitä kiinnostavan rikkaiden asiat... ellei sitten ole sielä soluttautuneena ja etsimässä talousrikollisia?...Juu ja Kokoomuksessa on niitä sotilaitakin... ja just tuollaista, jotka ei selkeästikään ole olleet missään tekemisissä naisten kanssa. Tulee koviksille yllätyksenä, kun KANSAA ei pystykään komentamaan niin kuin armeijaa. Tän ei edes pitäisi olla mikään yllätys, mutta ne silti aina yllättyy.
Niille on noussut k*si hattuu ja tää on jopa hauskaa, koska nehän on ITSE päättäneet ne ketkä sinne armeijaan tulee. Armeijaan ei kukaan mene omasta halustaan, vaan ne jäykkikset siellä VALITSEE siitä joukosta haluamansa. Sitten kun puhutaan kansasta, niin myös kaikki ne teille sopimattomat on siis 100% kansalaisia, vaikka nää käyttäytyy kuin eivät olisi.
Ja mulle on aika kova paikka ollut se ETTEI ne suojele. Meidän armeija ja poliisit on virallisesti täällä suojelemassa ja kun käy ilmi etten MINÄ olekaan nyt suojeltavien listalla ja mä kun olen ilmiselvästi kantasuomalainen ja kaikinpuolin sopiva eli noudatan SUOMEN LAKIA, niin...
Mä niinku päättelin ettei noi armeija ja poliisi ole täällä suojelemassa meitä suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648