Jottei totuus unohtuisi

Anonyymi-ap

Niin kerron että olisin ottanut sinut mitenpäin vaan vikoinesi ja kaikkinesi. Se on rakkautta se. En ottanut kun en saanut otetta.

50

918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ote lipesi vai? Väärinymmärryksiin? Oliko se myös hiljaisella tavalla outo? 😳

• Anonyymi

Siihen hiljaiseen outoon mieheen minä rakastuinkin. Eli ei se ollut este. Ote vaan lipesi. En voi tietää mitä ymmärsin väärin ja mitä oikein. En ole kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen hiljaiseen outoon mieheen minä rakastuinkin. Eli ei se ollut este. Ote vaan lipesi. En voi tietää mitä ymmärsin väärin ja mitä oikein. En ole kysynyt.

Eli tää on luultavasti mulle. Sano nyt suoraan kuka oot. En jaksa enää udella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sinulle. Unohda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Toi on totta, et monilla naisilla on alaraajat paljon pitempiä kuin miehillä, niillä on helppo tarpoa eteenpäin pitemmin askelin, taakse katsomatta, kun miehellä on jo kieli ulkona väsymyksestä. Sääliä harvemmin saa uurastuksesta naisilta.

• Anonyymi

Hänellä on vaimo jos et tiennyt

• Anonyymi

u u v a t t i haukka iski ukko läks lipettii u u v a t i n ukko läks

• Anonyymi

Hänellä ei ole vaimoa. En ole suoraan kysynyt mutta se on tullut ilmi muuten.

• Anonyymi

Harmittaako - ei ole vaimoa. Osuit taas kerran harhaan vaimo-ihminen.

Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaako - ei ole vaimoa. Osuit taas kerran harhaan vaimo-ihminen.

Sivusta.

Just niin, kauheeta lietsomista.

• Anonyymi

Mulla on käsivarret paistirasvassa letun paistamisen vuoksi ja siksi niistä on vaikea saada minkäänlaista otetta. Käytän halpis saippuoita ja eihän niistä ole oikein miksikään, eivät poista liukkautta käsivarsistani? Olen outo, enkä oikein ymmärrä, miksi naiset ovat ylipäänsä minusta ollenkaan kiinnostuneita?

• Anonyymi

Olivatko ne taapaamisyritykset yksiselitteisiä, joista kumpikin oli tietoisia?

• Anonyymi

No ei aina mutta hän tiesi jossain vaiheessa että haluan nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei aina mutta hän tiesi jossain vaiheessa että haluan nähdä.

Suorastaan ongelmalliseksi itselläni ainakin muodostunut, haluan olla varma, että se mahdollinen hetki hänen kanssaan, on juuri minulle tarkoitettu. Jonkin aikaa jatkuneet epäselvyydet ovat tehneet varovaiseksi.

• Anonyymi

Olen sisältä liian rikki. Siksi minusta ainakaan ei saa otetta. En osaa luottaa, en osaa ajatella olevani tärkeä tai kiinnostava, en uskalla näyttää tunteita. Naisen on siksi pakko unohtaa minut. En jätä vaihtoehtoja kun olen niin vaikea.

• Anonyymi

En usko että olet hän, mutta tottakai yritän unohtaa jos en muuta voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olet hän, mutta tottakai yritän unohtaa jos en muuta voi.

Ilman muuta sinä unohdat. Enhän minä ole missään vaiheessa ollut sinulle edes ajatuksen tasolla tärkeä. Vain pakollinen paha, jota täytyy välillä tavata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta sinä unohdat. Enhän minä ole missään vaiheessa ollut sinulle edes ajatuksen tasolla tärkeä. Vain pakollinen paha, jota täytyy välillä tavata.

Ei pidä paikkaansa. Olen tehnyt vaikka mitä temppuja nähdäkseni hänet vain vilaukselta. Mutta ei hän niistä tiedä tietenkään.

• Anonyymi

Jaksasitkohan sä oikeasti. Mussa on aika paljon kestettävää. Mutta et se sinäkään helpoimmasta päästä oo. Heti juokset karkuun, kun epäilet musta jotain.

• Anonyymi

Pittää pyytee apua, jos lipee

• Anonyymi

Et ole hän mutta jaksaisin minä. Taidan olla erilainen kuin sinä ja kaivattusi.

• Anonyymi

Tänne kelpaisi yksi ujo mies joka ei itsekään jää paikalleen odottamaan. En jaksa harppoa perässä, puolta lyhyemmät askeleet meikäläisellä.
      Toivottavasti kierrämme pienenevää kehää, kunnes joku päivä kalahdamme yhteen, siitä toivon.
      Vioista en tiedä suurempia olevan kun ei pahemmin ole mainittu, enkä miehen vioista niin välitä, kun vaan sitoutuu olemaan yksin minun, niin kauan kuin yhdessä ollaan.
      😉

• Anonyymi

Jos tässä on sinun vaatimuslista niin olen sinun loppuelämäsi ajan. Uskollisesti vain sinun. Aina. Olet rakas.

• Anonyymi

Tiedät, että voit luottaa ❤️

• Anonyymi

Olsin kyllä lämmin ja hyvä liimautuja.

• Anonyymi

Ei vaan likimato 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan likimato 💞

Aivan uusi lajike 😅 Never heard...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan uusi lajike 😅 Never heard...

Se onkin just syntynyt, palstasensaatio 🚀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin just syntynyt, palstasensaatio 🚀

Kuulehan ettei olisi vaan mittarimato 🐛 you know tai 🐢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan likimato 💞

Wikipedian mukaan likimato ei tykkää irtaantua valitsemansa naisen (niin likimato ei tykkää miehistä) iholta, vaan hengittää ja aistii ihanansa kosteutta. Mielipaikkoja ovat mm. kainalo, sellaiset paikat, joissa on vähän kosteutta ja jotka eivät ole suoraan auringonvalossa. Likimato ei voi enää vaihtaa kohdettaan ikinä, sillä kun se tottuu hänen tuoksuun, sen pienen pieni sydän ei enää kestäisi musertavaa surua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan ettei olisi vaan mittarimato 🐛 you know tai 🐢

Mielellään kyllä lähtisin puhtaalta pöydältä. Tarkoitus on rakentaa alusta lähtien kehää kiertämätön, aidosti sitoutunut suhde, jossa jalan ja askeleen pituudella ei olisi suurta merkitystä, vaan kaikki elin olosuhteet voitaisiin synkata saumattomasti yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään kyllä lähtisin puhtaalta pöydältä. Tarkoitus on rakentaa alusta lähtien kehää kiertämätön, aidosti sitoutunut suhde, jossa jalan ja askeleen pituudella ei olisi suurta merkitystä, vaan kaikki elin olosuhteet voitaisiin synkata saumattomasti yhteen.

Jos noin ajattelet niin eikö kannattaisi laittaa viestiä hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin ajattelet niin eikö kannattaisi laittaa viestiä hänelle?

Kyllä kannattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä ja oikeesti aidolta. Oon se joka vitsaili mittarimadosta ym.
        Kaikkea hyvää sun juttuihin livessä. Alan nukkumaan kunhan loppuu tuo kova laki tv:ssä.

🌾

• Anonyymi

Vastaukset sinulle ei ole aloittajalta. Olen nainen.

• Anonyymi

Luulen niin, mutta luulo ei ole tiedon väärti. Paljon on ollut pettymyksiä sillä alueella kun liikaa luottanut. Jospa onni kääntyisi viimein.
      Ehkä se siitä suttaantuu kun kummatkin tekee parhaansa ja luottaa toisiinsa.
      Eihän meitä silloin mikään enää erota 😉❤️

• Anonyymi

Aivan noin. Tietynlaisia pettymyksiä on ollut lähinnä itseensä, mutta ne eivät ole lannistaneet vaan paremminkin lisänneet halua onnistua jatkossa paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan noin. Tietynlaisia pettymyksiä on ollut lähinnä itseensä, mutta ne eivät ole lannistaneet vaan paremminkin lisänneet halua onnistua jatkossa paremmin.

19:19 on sivusta vastaaja. Esiintyy aloittajana kun ei osaa itse tehdä aloituksia.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Tarpeeks kun kattelet sitä samaa pärstää ja toistuvia maneereja niin kyllä se mieli siitä vuosien mittaan saattaa muuttua.

• Anonyymi

Ilmeisesti ei ole kovin hyvin mennyt sitten, tosin yleensä kaikki ei ole vain toisen vika.

• Anonyymi

Älä sinä sanoita muiden käytöstä kun en toista tunne tai mitään hänestä tiedä.
        Kaikki ei ole kuten sinä.

• Anonyymi

Koskas pettäjissä olis vikaa ollu niin, nehän on väärinymmärrettykä äidin pikku papanoita koko ikänsä.
      Ainoa vika oli että katsoin sitä liian kauan. Olisi pitänyt laittaa ulkoruokintaan heti alkuunsa.
      Nyt joutuu raukka monien eri naisten jälkeen elämään yksin. Kun ei ne sitten loppupelissä sitä huolineetkaan.
      Karma on hieno asia.

• Anonyymi

Pettäjiä on monenlaisia. Pettäjiä on myös avioliitoissa. He eivät petä toisiaan ulkopuolisten kanssa vaan ihan keskenään, joka voi olla sitä pahinta pettämistä.

• Anonyymi

Tuo on muuten aika paha. Nimittäin ikäänkuin sanella, miten toisen ihmisen elämä tulee menemään. Tuo kertoo mielestäni siitä, että fokus on hänellä niin täydellisesti itsessään, jotta kuvittelee jo päättävänsä toisen kohtalosta ja karmasta.

• Anonyymi

Minä en ole pettäjä, hänestä en tiedä onko joskus pettänyt. En jaksanut edes lukea kommenttiasi kokonaan.

• Anonyymi

Olisit ottanut, mutra et ottanut. Koru lauseita mitä sylki suuhun kuljettaa.

• Anonyymi

Ketään ei oteta yksipuolisesti. Sinun lauseesi on huono.

• Anonyymi

Otepää on kai ulkomailla ja sotepäissä ei ole päätä laisinkaan.

• Anonyymi00052
      UUSI

Tässäkin oli paljon jänniä sattumia, liikaakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe