Kokematon nuori

Anonyymi-ap

Oon 20v kundi ja on ollu ajatuksissa ”antautua” vanhemmalle miehelle..
Mietin kuinka mies tulis vaan kourimaan ja puristelemaan mun peppua.. vetäis mun housut alas ja sieltä mun siistitty kulli nousis kovana jo esiin. Mies runkkailis sitä ja puristelis peppua kunnes oonkin jo selällään makuullaan jalat ilmassa kun toinen imis mua ja sormi kävis testailemassa neitsytreikää mun ulistessa..
Kannattaako kokeilla tällästä?
-Poju

39

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Öh, en ite, mut jos se ois susta oikeesti kivaa, nii joo

• Anonyymi

miksi et koittaisi ei mitään hävittävää päinvastoin

• Anonyymi

Kiinnostaiskohan ketään tollanen? Mun mielest vois olla kiimasta antautua.. 🙈 Mitenköhän jatkus sit 😝
        -Poju

• Anonyymi

Wow, kyllähän tällaiset järkevät kommentit aina löytyvät niiltä, jotka ovat ylittäneet perusasiat kerta heitolla. Voisimmeko ehkä valita korkeamman viihteen tason seuraavaan session aikana, vai odotetaanko vielä yhteydenottoa hönöjen liitosta?

• Anonyymi

Jos sulle tilaisuus tulee, niin kokeile ihmeessä. Todennäköisesti koet hurmaavan nautinnon. Jos et ole vielä ottanut kalua peppuusi, niin jättäisin sen ehkä toiseen kertaan. Siitä voi jäädä huonot muistot, jollei reikäsi ole tottunut ottamaan kyrpää sisäänsä.

• Anonyymi

No en oo kyllä ottanut kun kokematon oon tämmösissä 😅
        Meinaatko että ton jälkeen tuntisin kun vanhempi mies alkaa työntämään kalua mun peppuun.. 🙈 Antautuisinkohan siihenkin 🤭
        -Poju

• Anonyymi

Onks tommosia miehiä ketkä haluis käsitellä nuorempaa? 🙈
      -Poju

• Anonyymi

Ainakin minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin minä

Millanen oot? Ja mitä haluisit 😊
        -Poju

• Anonyymi

On täällä . Pirkanmaan seudulla

• Anonyymi

60+ukm on haaveillut ja fantasoinut että joskus saisin antaa nuoremmalle kaverille nautinnon, olen ensikertaa asialla m+m seksissä ja haluaisin juuri että toinenkin olisi vielä kokematon neitsytpeppu josta saisin nauttia. T. Uudeltamaalta.

• Anonyymi

No kokematon neitsytpeppu täältä kyllä löytyy 🙈
        Tää sai mun kullin jo kovaks 🙈
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kokematon neitsytpeppu täältä kyllä löytyy 🙈
        Tää sai mun kullin jo kovaks 🙈
        -Poju

Niin sait Poju +60ukm kullin kovaksi kun kuvittelin sinut edessäni selälläsi jalat ja kulli pystyssä pussit pinkeinä ihana neitsytpeppu näkyvilläni odottamassa käsittelyäni......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sait Poju 60ukm kullin kovaksi kun kuvittelin sinut edessäni selälläsi jalat ja kulli pystyssä pussit pinkeinä ihana neitsytpeppu näkyvilläni odottamassa käsittelyäni......

Oiih 🤩 Oisin just noin siinä edessäs.. Käsillä vielä nostaisin ja levittäisin mun jalkoja auki sulle 🙈 Kulli olis ihan kivikovana .. niinku on nytkin 🤭
        Valmiina Sedän käsittelyyn 😝 Mitäköhän kävis seuraavaksi.. ;)
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiih 🤩 Oisin just noin siinä edessäs.. Käsillä vielä nostaisin ja levittäisin mun jalkoja auki sulle 🙈 Kulli olis ihan kivikovana .. niinku on nytkin 🤭
        Valmiina Sedän käsittelyyn 😝 Mitäköhän kävis seuraavaksi.. ;)
        -Poju

Ottaisin kivi kovan kullisi suuhuni, imisin ja nuolisin ihanaa kiimaasi, samalla sormettaisin tiukkaa neitsyt peppuasi tuntien kuinka se sykkisi kullisi kanssa kilpaa ennen kuin laukeaisit joka jälkeen saisit hoitaa +60ukm sedän ison kovan kullin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin kivi kovan kullisi suuhuni, imisin ja nuolisin ihanaa kiimaasi, samalla sormettaisin tiukkaa neitsyt peppuasi tuntien kuinka se sykkisi kullisi kanssa kilpaa ennen kuin laukeaisit joka jälkeen saisit hoitaa 60ukm sedän ison kovan kullin.

No ohhoohh 🤭 Kuulostaa ihanalta käsittelyltä,
        kyllä varmasti saisit mut voihkimaan kovaa sulle!!😝
        Ja ai sit on pojun vuoro helpottaa setää? Osaisinkohan sen tehä 🙈 Vai opettaisko vanhempi setä pojua? 🤭 Meinaatko sä työntää sun kiimasen kullin pojun suuhun..?
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ohhoohh 🤭 Kuulostaa ihanalta käsittelyltä,
        kyllä varmasti saisit mut voihkimaan kovaa sulle!!😝
        Ja ai sit on pojun vuoro helpottaa setää? Osaisinkohan sen tehä 🙈 Vai opettaisko vanhempi setä pojua? 🤭 Meinaatko sä työntää sun kiimasen kullin pojun suuhun..?
        -Poju

Kyllä saisit ison kovan kullini suuhusi, saisit imeä ja nuolla niin että opit olemaan mulle kiimainen ja kiltti poju, voitaisiin varovaisesti kokeilla mahtuisiko sun tiukkaan poikapiluun mun kyrpäni, liukkaria laitetaan paljon että saadaan kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saisit ison kovan kullini suuhusi, saisit imeä ja nuolla niin että opit olemaan mulle kiimainen ja kiltti poju, voitaisiin varovaisesti kokeilla mahtuisiko sun tiukkaan poikapiluun mun kyrpäni, liukkaria laitetaan paljon että saadaan kokeilla.

Huii tuhma setä! 🥵
        Eihän siitä auttais muu kuin ottaa sedän iso ja kova kulli suuhun ja alkaa imemään.. 🙈🙈
        Mä oon kiimanen ja kiltti poju!
        Ja oihh.. ai oikein tiukka neitsyt poikapillu mulla ;)
        Sittenhän mun on mentävä kontilleen sun eteen ja levitettävä pakaroita.. laita kunnolla liukkaria, sillei et mun pakaratkin on oikei liukkaat ja kiiltävät ;)
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin kivi kovan kullisi suuhuni, imisin ja nuolisin ihanaa kiimaasi, samalla sormettaisin tiukkaa neitsyt peppuasi tuntien kuinka se sykkisi kullisi kanssa kilpaa ennen kuin laukeaisit joka jälkeen saisit hoitaa 60ukm sedän ison kovan kullin.

Jaahas, aina meitä jo kokeneempia homoja syrjiyään,kun mekin haetaan uskollisra vakk ukm kamua panomieheksi ym. isolla kyrvällän. Kokeneempaan mahtuu kookkaampikin kalu!
        Mulle muös sinä 60+ ukkomies jopa vanhempikin olisit ihanne tyyppi!

• Anonyymi

Mistä päin olet?

• Anonyymi

Savossa tämä kiimanen poju 🙈
        -Poju

• Anonyymi

Miten suhun saa yhteyttä?

• Anonyymi

Missäpäin sä ja millaset jutut ois mielessä? Ja millainen oot? 🥵
        Tällä hetkellä en osaa sanoa miten muhun sais yhteyden, pitäs varmaan kattoo joku? 🙈
        -Poju

• Anonyymi

Tule tänne vanhemman sedän luo niin saat kunnolla kyrpää poju.

• Anonyymi

Nuoremmat miehet ovat ainoastaan huijaamassa rahan takia tavalla tai toisella.

M47v

• Anonyymi

Aijaa, ikävä et sul on tommone kokemus 🙈
        -Poju

• Anonyymi

Mulle sattui niin ihana poju, vähän runkattiin ja imettiin sitten meni panemiseksi
      ja pojun neitsyys meni ikaalisissa soramontulla passatin takapenkillä ja kiitti kädestä luottamuksesta ja kokemuksesta.

• Anonyymi

Oho vautsi 🤩
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho vautsi 🤩
        -Poju

Niin poju sellaista haluun lisää ,,ei soramonttua vaan kivaa panemista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin poju sellaista haluun lisää ,,ei soramonttua vaan kivaa panemista..

Joo ois kyllä melkonen kokemus vanhemman sedän auton takapenkillä leikkiä! Tiiä mitä sitä joutus tekemään sedän käskystä 🤭😏
        -Poju

• Anonyymi

ONOKO HEINOLASSA REHELLISTÄ POIKAA JOKA KAIPAA SETÄÄ JOKA VARMASTI NUOLEE PYLLUÄS JA PILOÄSI VAIKKA RANNALLA AKNS HEINOLASSA!

• Anonyymi

Täällä 19 v kokematon, mullakin on fantasia, paksu karju vetää mua tukasta kun panee mua kovaa perseeseen, katon aina tällaisia videoita, ulisen kiimasta pelkästä ajatuksesta

• Anonyymi

Täs 63v ex-ukkom. mua alko eronj jälkeen ensimmäistä kertaa mm jutut kiinnostaa kun olin uimahallissa ja siellä suihkussa alko jotain 25v hintelä pitkähiuksinen kundi provosoidusti peseytymään, sillon oli hiljanen aika päivästä. Oltiin kahdestaan suihkussa minä häntä vastapäätä peseytymässä.
        Se katseli mua jo saunassa ihmeen kiinnostuneena, ja kun oltiin suihkuhuoneessa niin sen kalu heilu puoliseisovana, ja mäkin aloin vilkuilla sitä. Sit se vaan käänty muhun selin ja alkoi ihan törkeesti availla perseposkiaan ja saippuoida reikäänsä. Ei jäänyt vähänkään epäselväksi mitä kundi halus viestittää. Se oli niin irstaan näköstä touhua että mullakin alko parru heräillä ja se oli piankin aivan täydessä stondiksessa kun se levitteli kaksin käsin poikapillua näytille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täs 63v ex-ukkom. mua alko eronj jälkeen ensimmäistä kertaa mm jutut kiinnostaa kun olin uimahallissa ja siellä suihkussa alko jotain 25v hintelä pitkähiuksinen kundi provosoidusti peseytymään, sillon oli hiljanen aika päivästä. Oltiin kahdestaan suihkussa minä häntä vastapäätä peseytymässä.
        Se katseli mua jo saunassa ihmeen kiinnostuneena, ja kun oltiin suihkuhuoneessa niin sen kalu heilu puoliseisovana, ja mäkin aloin vilkuilla sitä. Sit se vaan käänty muhun selin ja alkoi ihan törkeesti availla perseposkiaan ja saippuoida reikäänsä. Ei jäänyt vähänkään epäselväksi mitä kundi halus viestittää. Se oli niin irstaan näköstä touhua että mullakin alko parru heräillä ja se oli piankin aivan täydessä stondiksessa kun se levitteli kaksin käsin poikapillua näytille.

Ohhooh! Siinä on kans kundi halunnut vähän vanhempaa kullia. Melko kiimasta 🙈
        Annoitko? 😇
        -Poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhooh! Siinä on kans kundi halunnut vähän vanhempaa kullia. Melko kiimasta 🙈
        Annoitko? 😇
        -Poju

Tilanne oli mulle niin uus, ja vähän jännitti kun pelotti että pesuhuoneeseen tulee muita, mutta kyllä se vähän eteni. Kundi näki mun jöpötuksen ja sano että tuu lähemmäs, sormeta mua vaikka, oon ihan kiimas sulle, ota mua. No mä menin sitte kaverin luo ja vein suoraan sormet sen poikapillulle ja aloin hieroo saippuasta ihan liukasta rusinaa. Se huokaili ja sanoi että liu uta hitaasti sisään, se yrittää rentouttaa sitä, ja mä työnsin keskisormee vähän matkaa sen anaaliin ja sit tunsin tiukan sulkijalihaksen. Sulkijalihas tekin sellasta pumpaavaa supistelua ja sit kaveria sai reiän ihan rennoksia ja keskisormi uppos koko pituudelta sisään.Kundi työnteli ihan kiimas persettä mun sormee vasten ja hoki että ota mua ota mua mä haluun antaa sulle, siitä mua. Sit vaan nussin sitä sormella ja otin sen kyrvästä kiinni lujaa puristaen ja aloin runkata sitä samalla kun nain sitä sormilla persereikään, sain kaks sormee sisään.
        Site se ulvahti ja laukes, spermat roisku valkosille kaakeleille, siementä tuli tosi paineella ja sitä tuli paljo. Mut jännitin ite niin paljo että irtauduin samantien ja painuin pukeutumaa. Kun olin lähös niin kundi tuli pyyhe lantiolla ja anto mulle paperilapun johon oli kirjottanu nimensä ja puhelinnumeronsa, sano että jos kiinnostaa niin hän haluis tavata uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne oli mulle niin uus, ja vähän jännitti kun pelotti että pesuhuoneeseen tulee muita, mutta kyllä se vähän eteni. Kundi näki mun jöpötuksen ja sano että tuu lähemmäs, sormeta mua vaikka, oon ihan kiimas sulle, ota mua. No mä menin sitte kaverin luo ja vein suoraan sormet sen poikapillulle ja aloin hieroo saippuasta ihan liukasta rusinaa. Se huokaili ja sanoi että liu uta hitaasti sisään, se yrittää rentouttaa sitä, ja mä työnsin keskisormee vähän matkaa sen anaaliin ja sit tunsin tiukan sulkijalihaksen. Sulkijalihas tekin sellasta pumpaavaa supistelua ja sit kaveria sai reiän ihan rennoksia ja keskisormi uppos koko pituudelta sisään.Kundi työnteli ihan kiimas persettä mun sormee vasten ja hoki että ota mua ota mua mä haluun antaa sulle, siitä mua. Sit vaan nussin sitä sormella ja otin sen kyrvästä kiinni lujaa puristaen ja aloin runkata sitä samalla kun nain sitä sormilla persereikään, sain kaks sormee sisään.
        Site se ulvahti ja laukes, spermat roisku valkosille kaakeleille, siementä tuli tosi paineella ja sitä tuli paljo. Mut jännitin ite niin paljo että irtauduin samantien ja painuin pukeutumaa. Kun olin lähös niin kundi tuli pyyhe lantiolla ja anto mulle paperilapun johon oli kirjottanu nimensä ja puhelinnumeronsa, sano että jos kiinnostaa niin hän haluis tavata uudelleen.

Huhhuh.. Hyvää kyytiä annoit vaikka uusi tilanne sullekkin..
        Kävisköhän mullekkin joskus noin.. 🤭
        -Poju

• Anonyymi
      UUSI

Nami nami….

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe