mutta susta puhutaan…
Kivasti sanottu jollekin
Älä nyt suutu
51
844
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän puhutte
- Anonyymi
Joku jos sanoo toiselle tuollaisia, niin se on vain narsistinen taktiikka. Kannattaa ohittaa tuollaiset ihmiset. Koittavat päästä sun pään sisään.
- Anonyymi
Nimenomaan. Kaasuvalotusta.
- Anonyymi
Narskujahan täällä riittää.
- Anonyymi
Kuultu monta kertaa. Itkenyt monet kerrat.
- Anonyymi
Jos olet niin pas-ka ihminen. Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmaan selvittää paskuutensa niiden ihmisten kanssa joita asia koskee. Miten sinä kuvittelet liittyväsi asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sinä itse. Mutta harvoin naraisti niin tekee.
- Anonyymi
Vastuu on kuulijalla. Syy sanojalla
- Anonyymi
Ja se kelle en antais anteeksi oisi se joka ei kertois mulle jos tietäisi että jotain tollasta ym tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se kelle en antais anteeksi oisi se joka ei kertois mulle jos tietäisi että jotain tollasta ym tapahtuu.
Ja kyllä! Juuri niin! En ikinä antaisi anteeksi!
- Anonyymi
Tai sitten se on toisinpäin jos kiusaajasta on kysymys.
Mutta jos Vastuu on kuulijalla. Syy sanojalla, niin silloin sanoja on savolainen, kun kerran se on savolainen sananlasku. Ja savolaisethan on tunnetusti kieroa porukkaa, suomen kansasta sitä kierointa. Savolaiselta on vaikea saada suoraa vastausta sitten mihinkään kysymykseen. Ja savolaisella on aina joku syy ja se on sen toisen vika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten se on toisinpäin jos kiusaajasta on kysymys.
Mutta jos Vastuu on kuulijalla. Syy sanojalla, niin silloin sanoja on savolainen, kun kerran se on savolainen sananlasku. Ja savolaisethan on tunnetusti kieroa porukkaa, suomen kansasta sitä kierointa. Savolaiselta on vaikea saada suoraa vastausta sitten mihinkään kysymykseen. Ja savolaisella on aina joku syy ja se on sen toisen vika.vastuu on KULIJALLA SIINÄ MIELESSÄ ETTÄ MITÄ SIITÄ KERTOJAN TARINASTA USKOO! OOTSÄ DAIJU VAJAKKI?
Jos sä uskot kaiken mitä muut toisista puhuu niin sähän oot kala. Uit kuolleena virran mukana.
Kannattaa vähän suodattaa mitkä on tarinan kertojan tarkoitus perät. oma lehmä ojassa vai saada toinen huonoon valoon. En sorra savolaisia en uusmaalaisia. Koita sä päästä tost ihmisten eriarvostamisesta vaikka oletkin vanha ja 40 luvulta
- Anonyymi
Aika monesta ihmisestä puhutaan. Lopulta se ei juurikaan muuta mitään.
- Anonyymi
Hyvä. Harmi ettei puhu ne ihmiset joitten toivoisin puhuvan.
- Anonyymi
Hyvä, hyvä. Ehkä joku jokupäivä ottaa yhteyttä ja kysyy mitä kuuluu.
- Anonyymi
Ymmärtäähän sen jos niiden elämä on niin tylsä. Olet ansainnut olla kuuluisa. Heistä ei kukaan puhu mitään koska ovat nollia.
- Anonyymi
Totuuden saa sanoa.
- Anonyymi
on myös olemassa laki. Toisen parjaamisesta
- Anonyymi
Rakennettu valhe ja puolitotuuksia.
- Anonyymi
Se juuri on ihmeellistä, että puhutaan valheita, joita kuunnellaan tuntematta koko ihmistä. Kertoo noiden ihmisten omasta sairaudesta. Tuskin monikaan välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juuri on ihmeellistä, että puhutaan valheita, joita kuunnellaan tuntematta koko ihmistä. Kertoo noiden ihmisten omasta sairaudesta. Tuskin monikaan välittää.
Pienet paikkakunnat on tässä edelläkävijöitä. Vaatii luonnetta tavallaan asua juorupelle -kylässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet paikkakunnat on tässä edelläkävijöitä. Vaatii luonnetta tavallaan asua juorupelle -kylässä
Helpottaa paljonkin kun jättää juorupellejen jutut omaan arvoonsa eli kankkulan kaivoon joka tunnetusti on pohjaton.
- Anonyymi
Kiva, hyvä jos menee message perille
- Anonyymi
Sinä oot varmaan massage. Älä huoli. Pääset varmaan myös kuuluisaksi ainakin paperilla.
- Anonyymi
Miksi noista vaivautus suuttuun yleensä neon niitä jotka ei edes tunne henkilöä josta puhuvat saattavat ehkä hyvällä onnella nimen tietää
- Anonyymi
Joskus kuullut tuollaista, nykyään oon yksin, niin en kuule itsestäni levitettyjä juttuja.
- Anonyymi
Samoin. Helppoa
- Anonyymi
Samoin. Jättää juorupellet oman elämän ulkopuolelle ja elää niin kuin niitä -pellejä ei olisi olemassakaan. Kyllä joku heistäkin juoruaa, ihan varmasti.
- Anonyymi
Mä kuulin yhden mulle läheisen ihmisen ystävältä tämän: Hänestä on puhuttu paljon hyvää selän takana. Se oli niin kauniisti ja liikuttavasti sanottu, että minusta tuota kannattaisi viljellä eteenpäin.
🌾- Anonyymi
Ja kukaan ei yksikään ole miettinyt tai kommentoinut sitä hyvää toisesta ihmisestä..
Levollisiin uniin 🌾🙏🏻♡ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei yksikään ole miettinyt tai kommentoinut sitä hyvää toisesta ihmisestä..
Levollisiin uniin 🌾🙏🏻♡oot aika kaksnaamanen. ekas viestis hyvää ja kuitenkin pahaa? en ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot aika kaksnaamanen. ekas viestis hyvää ja kuitenkin pahaa? en ymmärrä
Kiitos palautteesta. Sarkasmi ei taida olla sinulle tuttua? Joskus ajattelen, että pahan puhuminen on niin helppoa esim.täällä palstalla. Valheet, juorut, haukkumiset. Paha luo pahaa ja hyvä lisää hyvää.
Se kaksnaamaisuus on sitten ihan oma lajinsa jota en tunnista itsessäni.
- Anonyymi
😢😢
- Anonyymi
Ihmiseltä on helppo viedä ns. elämä ja ääni. Ketään ei kiinnosta, paitsi ne puheet
- Anonyymi
Ihan helvetin sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan.
- Anonyymi
Itse ajattelen ihan samoin, tuuli huulia heiluttaa.
Nobody-tyypeistä ei puhuta, 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen ihan samoin, tuuli huulia heiluttaa.
Nobody-tyypeistä ei puhuta, 😂😂😂😂 Jokseenkin elämänmyönteinen sanoma tuossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Jokseenkin elämänmyönteinen sanoma tuossa.
Hah todellakin 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah todellakin 😂😂😂
Niin, mitä väliä on jos joku lässyttää selän takana. Sehän on maailman helpointa. Vaikeinta sen sijaan on kertoa toiselle tunteistaan kasvotusten. /20:20:31
- Anonyymi
Rumuus voi tarttua yöks! 🤦🏻♂️
- Anonyymi
Älä katso sitten peiliin!
- Anonyymi
Juu ei kannata olla ruman akan lähellä
Sivusta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kannata olla ruman akan lähellä
Sivusta mieheltäSaunailtojen puheita 😆
- Anonyymi
Olen immuuni tuollaiselle. Ja myös sille että, "susta ollaan huolissaan". Ja missähän ne "huolissaolijat" ovat, kun eivät kysy edes kuulumisia. Ihmisiltä ei kannata odottaa liikoja, niin ei joudu myöskään pettymään. Tärkeä elämä opetus ❤️
- Anonyymi
Kyllä muistan sen
- Anonyymi
Niin puhutaan teistäkin ja etenkin susta. Ja paljon. 👌🏻
Itse en muiden asioita levittele, koska se on alhaista.
Sinä oletkin sellainen alhainen saasta. - Anonyymi
Tsiuh vham klick.
- Anonyymi
On sitten niillä aika tylsä elämä. Itse en ehdi juoruta muista eikä juorut ja niiden lähteet edes kiinnosta. Mun elämässä on niin paljon muuta, että aika ei riitä toisista ihmisistä juoruamaan, enkä juoruilijoita elämääni edes halua. Juoruilijat ovat sellaisia pikkusieluisia naiveja ja kateellista ja epärehellistäkin sakkia. En viitsi vaivautua menemään siihen mukaan tai antamalla heille valtaa vaikuttaa minuun.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee... - Anonyymi
Puhutaanko minusta telepaattisesti? 🤔
- Anonyymi
Hienoa. Olen siten tärkeä ja hot. Kiitos kaikille puhujille🤗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506