Minua nuorena 18-vuotiaana pienikokoisena tyttönä RMJ:ssä toinen järjestyksenvalvoja kuristi. Olin jalat ilmassa ja naama kohti toista järjestyksenvalvojaa, joka ei tullut apuun, hän nauroi. Tämä kuristustoimenpide siksi, että humalaisena yritin poistua alueelta kotiin, mutta olin vahingossa kävellyt kuulemma portille, joka olisi vienyt backstagelle. Olin tilanteessa hetken ilmeisesti jopa tajuton tai sitten kokemus laukaisi shokkireaktion (minua on pienenä pahoinpidelty "isäpuoleni" toimesta, pelkäsin tilanteessa taustanikin vuoksi jo henkeni edestä). He soittivat auton paikalle, joka vei minut kotiin. Olin täysin shokissa autossa ja pelon vallassa edelleen. Luulin tulleeni kidnapatuksi. Luojan kiitos auto vei kotiin ja ilmeisesti jonkinlainen hoitohenkilökunta oli kyseessä. Järjestyksenvalvoja siis ymmärsivät soittaa hoitohenkilökuntaa, mutta he eivät sanoneet sanallakaan mitä he tekivät minulle... olisi pitänyt nostaa rikossyyte jotta kukaan ei joutuisi kohdelluksi tuolla tavoin.
Järjestyksenvalvojat
Anonyymi-ap
2
401
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä on noin 20 vuotta aikaa. Asiat ei silti tunnu muuttuneen miksikään, joten vuodet eivät ole olennaiset kuin vain siinä tapauksessa, jos järjestäjä haluaisi selvittää ketkä olivat tekijät. Toivon karman tehneen tehtävänsä heille. -ap
- Anonyymi00003
Mahdolliset rikokset ovat jo vanhentuneet.
Toivon, että saat apua traumoihisi joltain taholta. Ongelmasi mitä todennäköisimmin johtuvat lapsuuden kaltoinkohtelusta ja triggeröidyit tilanteesta jossa jouduit voimakeinojen kohteeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=vdpOe0t676I
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323