Laittakaa MASENTUNEET ne...

Anonyymi-ap

Kengät JALKOIHIN ja ulos LENKILLE niin lähtee ne LÄSKIAIVOT, ennen, kuin MAHANNE on samanlainen ja SUUPIELET ylöspäin ja HYMYÄ ja ILOA päivään niin olette edes jotain 🫤😕☹️🙁😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱☠️🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🤔vai onko se niiiiiiiiiin VAIKEATA, ANKEATA ja HANKALAA olla Ihmisriippumaton ja onko se niiiiiiiiiiiiiin VAIKEATA jättää NETTI samantien KOKONAAN POIS RIIPPUVUUSTEKIJÖINEEN ja PÄIVINEEN ja lisätä Ruokaan Porkkanaa, jossa on 27 TERVEYSVAIKUTUSTA ja RAEJUUSTOON Ananasta ja SITRUUNA on hyvä LÄSKIAIVOJEN parantaja + MAITO, jonka VITAMIINIT huolehtivat AIVOISTA + Silmistä ja Luustosta Jne. Terveell7set elämäntavat vai onko se niiiiiiiiiin VAIKEATA Voi Voi Voi 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😢😢😢😥😭😭😭😢😢😭😭😭😭😢😥😥😥😢😢😥😥😢😢😭😭😢😢🫤

11

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muista ottaa lääkkeesi.

      • Anonyymi

        TE Nettiriippuvaiset ette kestä KRITIIKKIÄ ja ette USKALLA tulla HETI suoraan vastaan Viesteihini liittyen ja Kaiken lisäksi kierrätte TOSIASIAT Itsestänne...ei voi muuta, kuin NAURAA tuollaisille Hävinneille, Ihmisriippuvaisille , EPÄTERVEILLE, EPÄITSENÄISILLE ja Menetetyille ja ennenkaikkea SÄÄLITTÄVILLE Ihmistapauksille ja olette Kyllä SYYSTÄKIN Lyhytikäisiä, kun päivästä toiseen NETISSÄ ---》tuollaisten NAURETTAVIEN Vitsien ja PELLEJEN eli Ihmisriippuvaisten ELINKAARI on täysin NOLLASSA eli NETTI TAPPAA teidät Erilaisten Riippuvuuksien johdosta alle 35-v ... ehkä elätte KORKEINTAAN Max. 45-v. ... voi voi voi sentään ... PÄÄNNE ovat PUUROUTUNEET pelkkiin NETTI asioihin!!! Syntymästänne alkaen olette käyttäneet VÄÄRIÄ lääkkeitä Jne. 🤣🤣😅😅😆😅😅🤣😂😂😂🤣😅😆😁😁😁😁😆😆😅😂🤣😅😆😁😄😄😃😃😀😀😀😃😄😁😆😅😅🤣😂😂😅😅😆😆😁😅😆😆😁😁😁😁😆😅😅🤣🤣🤣😅😅😅😪😪😪😪😪😪😪😪🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤯🤯🤯🤯🤯🤯😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵😵😵😵😵‍💫😵‍💫😵‍💫🤯🤯🤯🤯😵‍💫😵😵😵‍💫😵‍💫🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤢🤢🤢🤢🤯🤯🤯😳😳😳🥺🥺🥺🥺😳😳😲😲😲😲😲😳😳😳😳😲😲😲😳😳😳😳😲😲😲😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳🤣🤣😅😆😆😆😁😁😁😄😁😁😁😆😅🤣🤣😂😂🤣😅😅😆😆😁😁😁😁😆😆😆😅😅🤣😅😅🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Jääkaapin naksuttelijat + Ikkunalasien välityksellä kirjoittavat SUOMI24KESKUSTELUPALSTOILLE!! Minä vaan välitän edellämainitulla tavalla niiden viestit sinulle ja edelleen välitän sinulle edellisten puolesta, että Kiitos, kun kirjoitat omista LÄÄKKEISTÄSI ja muista myös ottaa lääkkeesi ja muista ottaa niitä LÄÄKKEITÄ jääkaapista, Pakastimesta ja + IKKUNALASEISTA ja VÄLIPALAN löydät omasta WC-Pöntöstäsi ja muista välillä PESTÄ Wc-Pönttö!!! Unilääkkeesi löydät Roskapussista.


    • Anonyymi

      Annostusta ei saa ylittää ja kuuri on otettava loppuun.

      • Anonyymi

        Sinä KYOLET Lääkkeiden YLIANNOSTUKSEEN🤣🤣😅😆😆😁😁😁😁😁😆😆😅🤣🤣😂😂😂😂🤣😅🤣😅😆😁😄😁😆😅🤣😅😆😆😅😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😵‍💫😵‍💫😵😵😵😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵😵‍💫🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕😵‍💫😵‍💫😵‍💫🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕


      • Anonyymi

        U


        U



        U
        U
        UUU




        UUUUU




        UU


    • Anonyymi

      Syöny liikaa porkkanaa

      • Anonyymi

        Sinä tulet saamaan SUOLISTOSYÖVÄN ja ennen sitä PASKANNAT pelkkää VERTA 🤣😅😆😁😁😁😆😅🤣🤣😂😂🤣😅😆😁😁😆😅😅🤣🤣😂😅😅😅😅


    • Anonyymi

      Ei pysty, ei jaksa, eikä kiinnosta. Onneksi on tääkin päivänä jo taakse jäänyttä elämää ja yksi vähemmän jäljellä.

    • Anonyymi

      joku masentunut kertoi jossain että ksella ollessa jotenkin alkoi ranne vatkata ja oli jäykkänä , sitten vatkasi tuli muutakin nestettä: silloin tapahtui ihme, masennus katosi, mitä tuo neste oli

    • Anonyymi

      Sulla on aivoissa läskiä Jampe ja todella paljon muuallakin, olet laardipers

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe