Et syö etkä nuku

Anonyymi-ap

Onko totta? ☹️🥺 Mut ainaskii 🫐 😁Höh mut oisko nuo nyt oiretta rakastumisesta tai siis ihastumisesta, täällä vähän samankaltaista vajetta niin siks ajattelin, on jatkunut jo niin pitkään että meidän kyllä pitäis jo syödä ja nukkua, vaikka sitten yhressä 😘☺️ kunhan hupsuttelen ajatuksella että säkin niinku minä 🤫🤭❤️

18

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta se on. En saa syödyksi enkä nukutuksi.

• Anonyymi

Voi rakas, tehdään yhdessä vaikka pitsaa ja syödään suurella nautinnolla ❤️😌😋 Tosin sitten voisi kyllä jännitys ja pussailuhalut vielä ruoan nälän.... 😂😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas, tehdään yhdessä vaikka pitsaa ja syödään suurella nautinnolla ❤️😌😋 Tosin sitten voisi kyllä jännitys ja pussailuhalut vielä ruoan nälän.... 😂😀

Hih, pizza maistuisi kyllä 😘 ja pussailu, voi vitsit…

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herää edelleen sama kysymys mieleen kun tuolloin -24 että mitähän vattua...
        Hänen kanssa mielelläni olisin pitsaa tehnyt yhdessä, kuten juteltiinkin, sekä napostellut ja murustellut jossain jotain. Hän tietää mitä ja missä.

• Anonyymi

Taitaa olla joku tartuntatauti kun täällä on
      tota myöskin.. Mut mitä noi 🫐 meinaa?

• Anonyymi

😂😀 Jotkut jaksaa käydä mustikassa ja nyt niitä aika hyvin varmaan löytyy 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😀 Jotkut jaksaa käydä mustikassa ja nyt niitä aika hyvin varmaan löytyy 😘

No eipä tää alotus muhun liitykään sitten vaan joku sairas matkinta leikki.

• Anonyymi

Juu en syö enkä nuku, ikävä on, olen rakastunut

• Anonyymi

en ole iloinen siitä ettet syö etkä nuku, päinvastoin, mutta siitä olisin erittäin iloinen jos tää tunne olisi molemminpuoleista 😊❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole iloinen siitä ettet syö etkä nuku, päinvastoin, mutta siitä olisin erittäin iloinen jos tää tunne olisi molemminpuoleista 😊❤️

On se molemminpuolista ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se molemminpuolista ❤️❤️❤️

🤗🥰😌🥹

• Anonyymi

Ei ole merkki ihastumisesta tai rakastumisesta, se on ylösnousemuksen päivitysoire.

• Anonyymi00016
        UUSI

Tai sitten jotain ihan muuta.

• Anonyymi

Kyllä minulle ruoka maistuu ihan normaalisti.
      -pitkä nainen

• Anonyymi

Menenkin tästä syömään vähän suklaata kun se ei edes missään näy .. :)
        (;

• Anonyymi00015
      UUSI

Harmi että mitään tollasta ei toteutunut ikinä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Yleensä nukun yöaikaan, mutta välillä unirytmi sekoittuu hetkeksi ja unet jäävät vähemmälle. Korjaan rytmin kuitenkin yleensä nopeasti. Toki syönkin, mutta tällä erää olen tietoisesti ja tarkoituksella nestepaastolla, koska olo alkoi olla suht tunkkainen ja turvonnut ilmeisesti jostakin ruoka-aine-allergiasta johtuen. Nyt eliminointi taktiikalla pikkuhiljaa lisäilemään eri ruokia takaisin ruokavalioon ja lopultakin selkenee mikä pirulainen aiheuttaa allergiset oireet.

Olisi toki ihanaa olla niin rakastunut ettei ruokakaan maistuisi, mutta on siinä määrin huolia ettei euforisiin rakkaudentunteisiin jäisi kuitenkaan leijailemaan.

• Anonyymi00019
      UUSI

🫐🫐😘

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe